Találatok száma: 7928 üzenet |
|
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7928
|
54334. Elküldve:
2020-01-17 11:11:49 |
[1226.] |
A tévé az alábbi infókat írta a 4 db teszt csatornáról:
1. Csatorna neve: AVC HD teszt 2
monoszkóp + 1 kHz-es hangvivő (DVB-T2 teszt felirat van rajta és egy narancs színű kocka pingpongozik önmagával)
Szolgáltatás Típusa: 0x19 (Digitális TV), Szolgáltatás azonosítója: 0x25c
2. Csatorna neve:AVC HD teszt 1
képsorok + zene, mindez kb. 50 másodpercenként ismétlődik
Szolgáltatás Típusa: 0x19 (Digitális TV), Szolgáltatás azonosítója: 0x25b
3. Csatorna neve:HEVC HD teszt 1
ugyanaz, mint a 2. csatornán
Szolgáltatás Típusa: 0x10 (Fenntartott), Szolgáltatás azonosítója: 0x259
4. Csatorna neve:HEVC SD teszt 1
ugyanaz, mint a 2. csatornán, vélhetően SD felbontásban
Szolgáltatás Típusa: 0x10 (Fenntartott), Szolgáltatás azonosítója: 0x25a
Figyelem, pár perccel ezelőtt lekapcsolták az adást, jelenleg nincs jel az UHF 34-es csatornán !
|
|
[válaszok erre: #54338]
|
[előzmény: (54331) Amatőr61, 2020-01-17 09:46:51]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7928
|
54331. Elküldve:
2020-01-17 09:46:51 |
[1227.] |
Most néztem rá Aszódról egy erősítős nagylepkével (légvonalban kb. 45 km), csináltam egy manuális keresést és az LG 49UH7707 tévékészülék 4 db teszt csatornát talált az UHF 34-es csatornán.
|
|
[válaszok erre: #54332 #54334]
|
[előzmény: (54328) malvin, 2020-01-16 20:28:34]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7928
|
13278. Elküldve:
2020-01-10 21:42:36 |
[1228.] |
A lepke antenna tipikusan szélessávú, ezért fogja az összes UHF (21-69) csatornát.
Nyeresége a frekvencia emelkedésével nő, azaz a sáv alján a legkisebb, a tetején a legnagyobb.
|
|
[válaszok erre: #13279]
|
[előzmény: (13277) Tomi91, 2020-01-10 20:14:22]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7928
|
120418. Elküldve:
2020-01-08 08:01:42 |
[1229.] |
A szerződésed úgy szól, hogy mindig előre kell kifizetni a szolgáltatás havi díját, ebből a szempontból, (de csakis ebből) jogos a kötbér.
|
|
|
[előzmény: (120417) version, 2020-01-08 07:50:17]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7928
|
108168. Elküldve:
2020-01-05 11:55:06 |
[1230.] |
Szívből kívánom, hogy jelentkezzen valaki privátban, de sajnos ennek az esélye igen-igen csekély.
Egyrészt azért, mert a szerelők közül kevesen olvassák ezt a fórumot (és ha olvassa sem biztos, hogy reagál), másrészt komoly munkaerő problémával küszködik a DIGI: az utóbbi években nagyon sok szerelő hagyta el a céget, többségük külföldön dolgozik két-háromszoros bérért...
|
|
|
[előzmény: (108167) Coxa, 2020-01-04 18:28:43]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7928
|
1862. Elküldve:
2020-01-01 14:01:05 |
[1231.] |
Szeretetben és eredményekben gazdag, boldog, békés új esztendőt kívánok mindenkinek !
|
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7928
|
5482. Elküldve:
2019-12-29 18:27:40 |
[1232.] |
Csinálni kell neki egy új hátlap mechanikát alumíniumból úgy, hogy az antenna a felfogatási pontban könnyedén visszabillenjen középre, amikor kézzel nagy ívben kiforgatod jobbra vagy balra. Ebben az esetben már csak az időszakos szélterhelések jelenthetnek gondot a motornak.
|
|
|
[előzmény: (5481) TibAnd, 2019-12-29 18:01:22]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7928
|
55531. Elküldve:
2019-12-29 13:43:37 |
[1233.] |
Gyári visszaállítást követően semmiképpen nem lenne szabad visszaadnia az előző csatornakiosztást.
Próbálj csinálni egymás után 3 gyári visszaállítást, utána húzd ki a konnektorból a hálózati kábelt, várjál kb. 30-40 másodpercet, majd indítsd újra.
Ha ez sem segít, akkor szerelőhöz kell vinni a készüléket - vagy vásárolni egy másikat...
|
|
[válaszok erre: #55535]
|
[előzmény: (55528) huni66, 2019-12-29 13:02:55]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7928
|
55526. Elküldve:
2019-12-28 23:48:40 |
[1234.] |
Elolvastam és értelmezni is képes voltam, hogy mit írt huni66 fórumtársunk...
Ha a készülék hibátlan és ő sem szúr el semmit, akkor mindhárom általam javasolt megoldás eredményre vezethet.
|
|
[válaszok erre: #55527]
|
[előzmény: (55523) miki2002, 2019-12-28 23:42:58]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7928
|
55524. Elküldve:
2019-12-28 23:45:33 |
[1235.] |
Ahány felhasználó, annyi vélemény - az LG tévék szerintem összességében semmivel nem rosszabbak, mint a többi nevesebb gyártó termékei.
Nekem például 3 db LG tévém van, (9, 7 és 3 évesek), egyikkel sincs problémám.
Továbbá van egy 4:3 képarányú LG számítógép monitorom, 19 éves, csupán egyetlen pixel hibája van, de ezt is csak DPT teszttel veszi észre az ember...
|
|
|
[előzmény: (55522) gomey, 2019-12-28 23:28:15]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7928
|
55521. Elküldve:
2019-12-28 23:24:05 |
[1236.] |
Lehetőségek:
- gyári visszaállítás
- összes csatorna törlése
- automata keresés úgy, hogy nincs semmilyen antenna csatlakoztatva
Mindhárom esetben kiürül a csatornalista és ezt követően már lehet újakat kerestetni...
|
|
[válaszok erre: #55523]
|
[előzmény: (55520) huni66, 2019-12-28 21:01:26]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7928
|
55482. Elküldve:
2019-12-26 20:38:02 |
[1237.] |
A nagyobb képernyős LG tévéknél állítható a hangkimenet...
Az enyémen a menüben 8 lehetőség közül választhatok, íme:
- TV hangszóró
- Audio kimenet (Optikai/HDMI ARC)
- LG Sound Sync (Optikai)
- LG Sound Sync (Bluetooth)
- Audio Kimenet (Vonal ki)
- Vezetékes Fejhallgatók
- TV hangszóró + Audio kimenet (Optikai)
- TV hangszóró + Vezetékes Fejhallgatók
Ha a Te tévéden is van Audio Kimenet (Vonal ki) opció, akkor a tévé fejhallgató kimenetre kell csatlakozni egy olyan analóg kábellel, amelyiknek az egyik vége 3,5 mm-es Jack dugóban, a másik pedig 2 db RCA dugóban végződik, ez utóbbit kell a HI-FI torony vonalbemenetére dugni.
(Természetesen a tévé menüjében ne felejtsd el kiválasztani az Audio Kimenet opciót.)
|
|
|
[előzmény: (55457) huni66, 2019-12-26 13:50:44]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7928
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7928
|
1836. Elküldve:
2019-12-24 18:19:01 |
[1239.] |
Áldott, szeretetben gazdag, békés karácsonyi ünnepeket kívánok minden fórumtársamnak és kedves családjának !
|
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7928
|
108045. Elküldve:
2019-12-11 14:44:58 |
[1240.] |
Telefonon kell megrendelni, mert sokkal gyorsabb az ügymenet, hamarabb jutsz a szolgáltatáshoz.
Ráadásul a beszélgetésről hangfelvétel készül, ez önmagában is serkentőleg hat az ügymenetre.
Bármikor újrahívhatod és reklamálhatsz, hogy miért a késedelem, ezekről szintén hangfelvétel készül. Ha eltelik a 30 nap és mégsem üzemelték be addig, akkor kötbérre vagy jogosult, könnyebb érvényesíteni, ha telefonon rendelted meg.
Lehetőleg ne a csúcsidőben telefonálj, mert az hosszadalmas lesz...
Összefoglalva: ne az interneten rendeljetek szolgáltatást, nem webáruház ez...:)
|
|
[válaszok erre: #108046]
|
[előzmény: (108044) zólyma, 2019-12-11 09:01:54]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7928
|
108037. Elküldve:
2019-12-09 20:06:32 |
[1241.] |
A szándék az volt, hogy nehéz legyen osztani, de ez csak félig sikerült, mert a profiknak nem okozott gondot...
|
|
|
[előzmény: (108035) zólyma, 2019-12-09 19:53:44]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7928
|
108036. Elküldve:
2019-12-09 20:03:37 |
[1242.] |
Semmilyen érdekeltségem nincs a Digi-nél.
Régebben jó kapcsolatot ápoltam egy-két alkalmazottal, de, már nincsenek a cégnél: külföldre mentek dolgozni, illetve nyugdíjasok lettek.
Személy szerint örülök, hogy a Digi hazánkban is szolgáltat, kiemelkedő érdeme van abban, hogy az árak nem szabadultak el.
Ha nem lenne a Digi, akkor a multik gátlástalanul garázdál... akarom írni gazdálkodnának, akkor pedig sok szegény embernek nem lenne pénze egyetlen (internet, telefon, tv) szolgáltatás megvételére sem...
Megerősítés: még nincs túl késő, ezért most megyek és iszok egy jóféle szilva páleszt az egészségedre !
|
|
[válaszok erre: #108038]
|
[előzmény: (108034) ITI, 2019-12-09 19:34:08]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7928
|
108033. Elküldve:
2019-12-09 19:04:46 |
[1243.] |
Összetettebb ez ennél...
Én azt hallottam, hogy a Smart CAM célközönsége elsősorban az akkori, legújabb generációs, műholdvevő tunerrel rendelkező tévékészülékek tulajdonosai lettek volna... A Digi (a UPC-vel ellentétben) el akarta kerülni, hogy boldog-boldogtalan ossza a modulban lévő kártyát, ezért kissé megnehezítette a set top boxokban való működését.
(Zárójelben: cégen belül akkoriban szóbeszéd volt, hogy a Smart CAM nem lesz hosszú életű, inkább csak marketing fogás és fricska a UPC felé. Illetve hallani lehetett olyan véleményt is, hogy az állandósult készülék és pénzhiány kényszerítette ki a bevezetését: mivel modul /az első évben/ volt dögivel, így viszonylag gyorsan a műholdas szolgáltatás eszközévé válhatott...
De, hogy ebből mennyi a valóság, azt csak Teszári Zoltán tudná megmondani.)
|
|
[válaszok erre: #108035]
|
[előzmény: (108031) gombilaci, 2019-12-09 18:03:30]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7928
|
108032. Elküldve:
2019-12-09 18:09:18 |
[1244.] |
Igen, igazad van, a Digi 2006. tavaszán, míg a UPC 2000. szeptemberében indult, azaz volt pár év előnye...:)
|
|
|
[előzmény: (108030) Barczik L, 2019-12-09 17:55:19]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7928
|
108029. Elküldve:
2019-12-09 17:42:12 |
[1245.] |
Már legkevesebb 3 x elkeseregted itt a fórumon, hogy a Digi becsapott.
Hány év is telt el azóta, mi ez, ha nem tüske ?
Meggyőződésem, hogy el kellene engedni ezt a dolgot. Nem, nem kell elfelejteni, csak lépjél túl rajta.
Ami a reklámot illeti: azt kifizették előre, addig ment, amíg a szerződés szólt. Persze, amikor már a cégen belül is tudott dolog lett, hogy megszűnik ez a lehetőség, akkor le is vetethették volna a reklámokat, de akkor elbukja a pénz egy részét. Így viszont a képernyőn nap mint nap megjelent a Digi felírat és logó és megmaradt az a lehetőség, hogy az új érdeklődők közül az ügyfélszolgálat be tud vonzani, rá tud beszélni egyeseket, hogy más eszközzel, de mégis csak a Digi műholdas szolgáltatását válasszák.
A UPC mindig is tőkeerős volt, a Digi - nem csak hozzá képest - egy csóró (állandó hitelekből fejlesztő) kelet-európai vállalkozás.
A UPC többféle kódrendszert is használ (megteheti, van rá pénze) ebből az egyik alkalmas csak kártyás előfizetés működtetésére. A Digi viszont csak Nagra 3-t használ, a modul + kártya kevésbé költséghatékony, ráadásul a Smart CAM a vártnál kevesebb új előfizetőt hozott, zömében már meglévők igényelték.
Sajnos, a modul bevezetése után - a vártnál nagyobb mértékben - megnőtt a kártyamegosztás, emiatt is újra kellett gondolni a Smart CAM további alkalmazását.
(Zárójeles megjegyzés: érdekes, hogy a Digi megalakulása óta a mai napig szolgáltat, ellenben a UPC-nél rövid idő alatt a jelenlegi tulajdonos, a Canal + Group már a harmadik a sorban...)
|
|
[válaszok erre: #108030 #108034]
|
[előzmény: (108026) ITI, 2019-12-09 13:28:46]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7928
|
108022. Elküldve:
2019-12-09 11:54:14 |
[1246.] |
Én májusban még kaptam modult, mert nem a DIGI-s szerelőre vártam (pedig jó ismerősöm volt, párszor kisegítettem ezzel-azzal), hanem bementem az ügyfélszolgálatra és személyesen intéztem.
Három hétre rá elromlott az egyik bérelt Kaon box távirányítója, az új távirányítót az ismerős szerelő hozta ki a lakásomra és akkor mondta, hogy a DIGI leállítja a műholdas Smart CAM kihelyezéseket, mert a modullal rendelkező ügyfelek jelentős része képtelen megfelelően kezelni azt. Ezen felül több olyan esete volt, ahol - az előzetes tájékoztatás ellenére - a kiszálláskor derült ki, hogy képcsöves vagy modulfogadó nélküli tévékészülékekhez igényeltek volna modult...
Mind az ügyfélszolgálatot, mind a szerelőket meglehetősen leterhelte a modullal rendelkezők bénasága, ezért szüntette meg ezt a vételi lehetőséget a szolgáltató.
Egyébként a történetedben a Te felelősséged is felvetődik, ugyanis hibáztál, mert előbb a Digi modult kellett volna megkapni és csak utána megvásárolni azt a műholdvevőt, amibe a Smart CAM-t szántad.
Jókora tüske maradt ez, el kellene engedni, kár ezen bosszankodni ennyi év után is.
|
|
[válaszok erre: #108023 #108026]
|
[előzmény: (108019) ITI, 2019-12-08 23:17:24]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7928
|
107978. Elküldve:
2019-12-03 13:28:23 |
[1247.] |
Ez itt a DIGI műholdas szolgáltatásához kapcsolódó írások helye, amit Te beidéztél az a kábelesre vonatkozik, annak külön topikja van.
|
|
[válaszok erre: #107979]
|
[előzmény: (107971) kétté, 2019-12-02 19:06:57]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7928
|
|
Kiváló dolgozó  |
|
|