Találatok száma: 7929 üzenet |
|
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7929
|
14091. Elküldve:
2018-12-23 23:02:32 |
[1551.] |
Működni működik majd a mediacard, de csupán a kódolatlan csatornák jönnek azzal is, mert csak internet előfizetés van a B címen.
|
|
[válaszok erre: #14092 #14093 #14095]
|
[előzmény: (14090) MyChroLesLie, 2018-12-23 16:13:31]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7929
|
106986. Elküldve:
2018-12-23 22:35:32 |
[1552.] |
Egyelőre csak a tulajdonos változik, a szerződések élnek tovább. Persze, lehet, hogy módosítani akar majd az M7...
A magam részéről nem sok értelmét látom a különböző találgatásoknak, mert nem lehet látni, hogy egyáltalán mi a célja hosszútávon az M7 Groupnak.
|
|
|
[előzmény: (106984) kovlaj122, 2018-12-23 18:30:12]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7929
|
831. Elküldve:
2018-12-23 22:14:45 |
[1553.] |
Azt írják a szállítási résznél, hogy:
"A Szlovák Köztársaságon kívüli szállítást egyedileg értékelik az [email protected] e-mail címre irányuló kérelem alapján."
|
|
|
[előzmény: (830) kaja008, 2018-12-23 22:07:50]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7929
|
117812. Elküldve:
2018-12-19 19:55:02 |
[1554.] |
Toshiba tv: a műholdas csatornák keresése vagy hangolása menürésznél kell lennie kijelzőknek, kézi hangolást választva mindenképp.
Szóval a kézi hangolásnál a transzponderekhez tartozó jelszintről és jelminőségről százalékosan vagy színes csíkokkal információkat kell(ene) adnia a tévédnek...
|
|
[válaszok erre: #117813]
|
[előzmény: (117811) mazsolla1, 2018-12-19 19:25:52]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7929
|
53310. Elküldve:
2018-12-19 17:56:45 |
[1555.] |
Ma antennát szereltem Galgamácsán: dombokkal határolt mélyedés, nehéz vételi körülmények. Kékes vételére semmi esély nem volt, de a budapesti MUX-ok stabil vételéhez is antennaerősítő kellett.
Műszerrel sikerült két kevésbé rossz vételi helyet találnom. Ami érdekesség, hogy mindkét helyről egy szélessávú, erősítős nagy lepke szolgáltatott sokkal jobb jelet.
A másik változat kevésbé volt sikeres: kisebb jelszint, sokkal rosszabb jelminőség, elkeserítően magas (1200-1400 között ugráló tíz a hatodikon) BER érték. Pedig az antenna egy Iskra DTX-48, az antennaerősítő TERRA AB011 UHF (27 dB-re állítva), a tápfeladó pedig Triax IFP 501 volt.
|
|
[válaszok erre: #53311]
|
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7929
|
4667. Elküldve:
2018-12-19 17:13:07 |
[1556.] |
Gibertini 100-as alu antennáról van szó, azt könnyen, problémamentesen forgatja bármelyik DiSEqC motor.
Ne téveszd össze a Gibertini 120(125) cm-sel, annak forgatás előtt tényleg át kell alakítani a hátlapmechanikáját - vagy eleve tolómotorra rakod.
|
|
[válaszok erre: #4669]
|
[előzmény: (4665) Merlot, 2018-12-19 15:15:32]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7929
|
12700. Elküldve:
2018-12-14 12:36:31 |
[1557.] |
Javaslom, hogy hívd fel az ügyfélszolgálatot és tegyél panaszt.
|
|
|
[előzmény: (12699) matyofan22, 2018-12-14 11:26:02]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7929
|
53292. Elküldve:
2018-12-13 22:47:09 |
[1558.] |
Ma éppen labdarúgó mérközés (Videoton-Chelsea, első félidő közepén) ment a Sprektum Home csatornán, mikor egy új, 80 cm-es Full HD tévét helyeztem üzembe, kizárólag az FTA adások kellettek csak.
Valami elképesztő ramaty volt a kép, még kevés mozgásnál is. Számomra gyakorlatilag a nézhetetlen kategóriát képviselte.
Máskor is ilyen rossz a minősége ennek a csatornának ?
Szerencsére, csak ez az egy csatorna volt ilyen ocsmány, a többi SD adás tűrhetőnek tűnt, a HD adások pedig többé-kevésbé átlagos minőséget képviseltek - a kuncsaft megnyugodott, hogy nem az új tévéjével van gond.
|
|
[válaszok erre: #53294]
|
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7929
|
106980. Elküldve:
2018-12-07 01:44:49 |
[1559.] |
Nyilván, nem mindenkiből lett kábeles fogyasztó: vannak akik időközben elhaláloztak, esetleg külföldre távoztak és nem prioritás számukra a műholdas tévézés, vagy nem fizették a díjakat rendesen és ki lettek rostálva. Továbbá számolni kell az illegális felhasználás növekedésével is - például kártyamegosztás.
És bizonyára akadnak olyanok is, akik - valamilyen oknál fogva - megelégszenek az ingyenesen fogható, nézhető kínálattal.
|
|
|
[előzmény: (106979) mlaszlo, 2018-12-06 19:39:53]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7929
|
117639. Elküldve:
2018-12-07 01:27:04 |
[1560.] |
A kábeles szolgáltatók egyre gyorsuló ütemben behálózzák, lefedik az egész országot, helyenként akár egymással is párhuzamosan, erőteljesen versenyezve.
Az olcsóbb, jobb minőségű és összetettebb (trio csomagok), szolgáltatásaik révén előfizetőket vonzanak el a műholdas és a földi digitális szolgáltatóktól.
|
|
[válaszok erre: #117646 #117664]
|
[előzmény: (117636) batiste, 2018-12-06 19:54:31]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7929
|
117638. Elküldve:
2018-12-07 01:05:41 |
[1561.] |
A kábelesek, főleg a tripla csomagos szolgáltatásokkal egyre nagyobb előnyben vannak a DTH-kal szemben. Nem csak árban, hanem a szolgáltatás minőségét illetően is.
A megbízhatóság az kb. egyforma lehet - nyilván az időjárás mindkettőre hatással van és időnként az emberi (pl. földmunkák végzése vagy lopás esetén) tényezők is szerepet játszanak.
A rendelkezésre állással (éves szintű kiesések száma és időtartama) kapcsolatban állítólag a DTH-sok picit jobban teljesítenek.
Megjegyzés: az összevetések elsősorban a nagy kábelszolgáltatókra vonatkoznak. A kicsik között sokkal nagyobb a szórás, van köztük egészen kiváló és sajnos olyan is, akinek nem lenne szabad üzemelnie.
Hogy jól döntenek-e a DTH efik, amikor váltanak?
Nos, ha körültekintően választanak partnert, akkor mindenképpen. Persze, az egyedi igények, szokások miatt elképzelhető, hogy egyesek csalódásként élik meg a platform váltást, de a számuk csekély lehet.
A döntő tényező, hogy ki tudja jobban, gyorsabban, olcsóbban stb. kielégíteni az egyre növekvő tömegigényeket. Ebben egyértelműen a kábeles szolgáltatók a nyerők. Ráadásul a tendencia egyre erősödik, ha tetszik, ha nem a műholdazás vissza fog szorulni. Szerintem megszűnni nem fog, de egyre kevesebb embernek lesz szívügye, hobbija.
A technológia fejlődésével mindez megváltozhat, nem tudni, hogy mi lesz 100 vagy 200 év múlva, ugyanakkor a jelen és a közeljövő mindenképpen a kábeles szolgáltatóké.
|
|
[válaszok erre: #117640 #117641]
|
[előzmény: (117635) ITI, 2018-12-06 19:39:15]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7929
|
117634. Elküldve:
2018-12-06 19:27:12 |
[1562.] |
A kábeles szolgáltatók szívják magukba a műholdas és a földi digitális efiket...:)
|
|
[válaszok erre: #117635 #117636 #117637 #117644]
|
[előzmény: (117633) taurus, 2018-12-06 19:14:35]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7929
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7929
|
14030. Elküldve:
2018-12-03 22:19:46 |
[1564.] |
Sunyi módon, minden előzetes bejelentés nélkül a UPC Magyarország novemberben megemelte az előfizetési díjat.
Ma este, internetes vásárlás után átnéztem a folyószámlám november havi forgalmát és akkor vettem csak észre, hogy magasabb összeget emeltek le, mint ami eddig volt.
Sajnos, nem ez az első eset, hogy szabálytalanul, törvényt sértve jár el a UPC...
|
|
[válaszok erre: #14031]
|
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7929
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7929
|
51933. Elküldve:
2018-11-15 15:45:42 |
[1566.] |
A családban volt vipmail/indamail, freemail, hotmail, mindegyikkel volt probléma, különösen az első kettővel.
Kb. 8 éve áttértünk a gmail.com-hoz, azóta minden rendben van.
|
|
|
[előzmény: (51931) bojsza, 2018-11-15 15:20:13]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7929
|
1098. Elküldve:
2018-11-10 16:55:54 |
[1567.] |
Normális dolog, hogy wifin alacsonyabb a sebesség - nálam is ugyanez a helyzet.
|
|
|
[előzmény: (1097) sejlamino, 2018-11-10 16:29:29]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7929
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7929
|
13980. Elküldve:
2018-10-25 14:13:46 |
[1569.] |
Gyári visszaállítás sem segít ?
|
|
[válaszok erre: #13981]
|
[előzmény: (13979) Tarkan XxX, 2018-10-25 13:36:46]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7929
|
106889. Elküldve:
2018-10-25 10:20:44 |
[1570.] |
Nem frissült rendesen a kártya, hívd (lehetőleg ne a csúcsidőben) az ügyfélszolgálatot, a 1272-t és kérj egy kártyafrissítést.
A telefonálás előtt kapcsold be a beltérit és állítsd az M1 HD adásra és maradjon így. Ha az ügyintéző a a telefonbeszélhetés után elindítja a folyamatot, akkor a kártyádnak kb. 15 percen belül frissülnie kellene...
|
|
|
[előzmény: (106886) Péter41, 2018-10-25 01:21:20]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|
|