hali
Csak nem boldogulok a járgánnyal, beállítottam szelephézagot de annyira egyenletlenül jár hogy nem lehet vele menni csak akkor jár szebben ha lehúzom vákomos előgyújtás szab. csövét az elögyújtást beállítattam és ugy nem jó ahova lett állítva gyújtásán már mindent kicseréltem(trafo,gyújtás elosztó komplett minden új) porlasztó szétszedve kitakarítva , benzin lecserélve,vezérműlánc csere ,igaz használt lett feltéve de jobb mint az előző ha jó lessz kap egy újat már én kifogytam az ötletekből .Lehet hogy beégtek szelepek ? Minden tanács jól jönne köszönet az edigi segitségért
hali tojoka
hali
figyelek minden érdekel csak a sorendel nem voltam tisztában azt azért tudom hogy kell használni a hézagmérőt a zsiguli beállítás kavart meg, azt ír ják egy másik fórumon azt felejcsem el ,lejjebb be linkeltem
majd holnap feltolom már leszedtem máma már nincsen kedvem vele vergödni 48 müxik szépen és ha nem jó rakhatom vissza nincsen szünetmentesem igy lehet j-tag sok próbálkozából
hali
annyit hogy betudjam állítani sorrend egyebek kaptam már egy leírástez van benne
"Hideg motoron kell csinálni. Azokon a hengereken, amelyik gyújtás ütemben van a felső holtponton. Az 1-4, és a 2-3 megy együtt. Gyújtás sorrend 1-3-4-2. Akkor kell álítanod, amikor a henger párja váltáson van. Tehát pl. amikor a 2-es vált akkor a 3-ast állíthatod, és fordítva. Majd az 1-es 4-es párossal is. Ha ügyes vagy nem kell össze vissza tekergetni, a gyújtás sorrendból fogod tudni melyik következik. A hézagok a következők. Szívó 0.15, kipufogó 0.2mm. Himbák a következők a motor szélétől indulva( K= kipufogó Sz =szívó): K, SZ SZ K K SZ SZ K. Az egyes henger a váltó felöli."
mit szólsz hozzá
hy
na ha vékkép elsötétül dili van nálunk egy kábeszolgáltató 5 rugóért feltesznek egy olyan patront ami full csomag évenként szokták ell. nem rossz ár egy évre az alacsomagot ugy is fizetem net miatt
hali digital 4100 -ra tud valaki au-s sw és ha tud hol ,nem digizni kell csak kulacsot szedi le vele cimborám mert nincsen neki net most 3.4.09 sw volt rajta
én vissza menten 48-ra nekem az jobban müxik, mint 66 -nak napi 1-2 fagyás meg lustika volt .48 meg fél év allat1-2 fagyás ha írni kell akkor inkább 48
hali mindenkinek van egy dacia 1300-as 1973-as még renault motoros én szoktam bajait orvosolni, szelephézag beállítást szeretném megtanulni ha ebben a segítenétek ,leírás , link, bármi érdekel .köszönettel
ugy gondolom másnak is van ilyen baja
tojoka
én azt értem hogy el kell forgatni el is van kb 15 fokkal legjobb jelszintre belett löve de feri az írta 90 el kell forditani, arra mondtam hogy nem tekergetem most egy kicsit várok már asszony be van tanítva kulcsbeírásra ne vesszen kárba az okítása
hali
hali mindenkinek én nem forgatok semerre fejet mert twin van fenn akkor másik beltérire is 77 kéne tenni vissza raktamm 48 at az volt idáig nekem leg jobb 77 -nek az au.ján kivűl semmi nem volt jó nekem egy másik holdon jött digi csomag be aztán thor-on jel összevissza ugrál tegnap egyszer kikapcsot a beltéri ma meg sötétség borult rám