Néha van olyan érzésem, mintha egyesek csak úgy, hobbiból, ugyan nekem nincs is Directem, de központilag kiadták, hogy ezen a fórumon védenem kell a cégemet ...
Álljatok le, Directes dolgozók, megvan a megoldás!
Ne keressétek a hibát! Nem nálatok van!
Nos, ha ez valóban így lenne .... Akkor a Direct összes beltérije fagyna, és/vagy sorozatszám, kártyaszám, stb. logika alapján. De a János már nyilatkozott ez ügyben, hogy semmiféle összefüggést nem találtak. Avagy a logikád alapján (miszerint egy beltériről vonsz le következtetést) akár azt is kijelenthetnénk, hogy teszem azt Te nem szereted az étcsokit, de nem Directes beltérid van, de fagy, ergo: akinek nem Directes beltérije van és fagy a beltérije, szintén nem szereti az étcsokit ...
Már elnézést, de nem mi mondtuk el, hogy mi vagyunk a Direct nemtudom én milyen titulusú műszaki vezetői. Ha valaki "csak" fórumozni szeretne, akkor azt mondja, Directes dolgozó vagyok, de bocs fiúk, nem az én asztalom (s nem dícséri agyon a cégét, a tapasztalható hibák ellenére).
Avagy áruld el, szerinted a műszaki probléma ugyan kinek az asztala a cégnél??? (Különösen, ha vezető az illető). Vagy ismét a cocializmus, miszerint senkire nem tartozik, s csak elnézünk mellette?? (Ámbátor, hallottam már olyan véleményt is, miszerint a fagyás nem általános probléma, csak pár embert érint, de érdekes módon nálam hosszú ideig nem, vagy elvétve jelentkezett, egy hete azonban mindennapos. Lehet, hogy most egy újabb pár előfizető következik, s ezáltal tologatható a hiba végleges elhárítása??? Mert ha ugye, ezer embernél jelentkezik egyszerre a hibajelenség, s mondjuk egy hónapig tart az emberek türelme, akkor 120.000 előfizetőnél az 12 hónap ....).
De tudom, ezek a problémák NEM a Direct műszakisára tartoznak ...
Jelentem, ettől a gondolatmenettől abszolute világossá vált számomra, miért vacak a Direct nem tudom melyik transzponderének a képe, amelyen nem tudom, hogy van-e, vagy nincs EPG (de lesz, mert megígérték, mint annyi mást ....). Vagy nem ....???
Mellesleg: hetente 4-5 x fagy, de a távirányítós dugalj legalább értelmes beruházás volt!
Egyszóval, hajrá, Direct katonái, csak elő a sok szakszöveggel, hátha elmenekülnek azok, akik számára minimum ógörög ez a szakmai nyelv, s elmenekülnek anélkül, hogy bármit be mernének írni a fórumba!
Apropó: a megoldást nem tudjátok megmondani a Direct szakembereinek, ha ennyire vágjátok a műholdon élesen fordulatot vevő bitek nyelvét? Avagy van, aki tanítja, van, aki csinálja???? (Esetleg más az elmélet, s más a gyakorlat???).
No, persze, ha úgy pár év múlva sikerül rendberakni a képminőséget .... Mennyi ideje is???
S ezek az "újítások" milyen problémákkal járnak majd??
János, tudsz mondani olyan átállást/változtatást a Direct életében, amely "problémamentesen" zajlott le???
Megkaptam a szórólapot az új akciótokról, köszi szépen. A rajta szereplő kép "a jövő" "tökéletes" kockás (bocs, mielőtt kijavítasz: pixeles) képét ábrázolja, amire törekedtek???
Open TV, meg egyebek, meg nemtudom milyen EPG .... Jó képminőség kellene elsősorban (s nem "digitális minőség"), aztán jöhet a többi ...
Te csak ne becsüld le a Direct képességeit ... :-))
Mellesleg a témáról: ha nekem otthon csak VHS videofelvevőm van, akkor már nem is lehet fontos, hogy hogy a Direct jó minőségű legyen, mert ha felveszem videoval, akkor úgyis rossz lesz??
Furcsa egy felfogás lenne. Minek abba az autóba normális benzin, úgyis csak trabant ...
Az Animal Planet szerintem még mindig elég maszatos. (Bár, mint tudjuk, ez digitális adásnál nem lehetséges .....). No, de a Directnek még a LEHETETLEN-t is sikerül megvalósítani ...
Ajánlom mindenki figyelmébe a Direct honlapjának GYIK rovatában megtalálható mondatgyöngyszemet!
"A másik fontos adatfolyam a Philips DSX 6010-es digitális beltéri egység szoftverfrissítése. Működésünk alatt többször is új szoftvert kaptak a készülékek úgy, hogy ebből Önök semmit nem vettek észre. "
Bájos ... :-))) Direct ajánlat mindenkinek ... De csak vakoknak!!