Már amikor működik a BBC Prime TXT-je egyáltalán. De tudod, ez már régebben is vita tárgyát képezte köztünk. Mármint, hogy miért nem szólok. No, de annyiszor, amikor nem működik .... ??
Megnézted a 400 000 Ft-os kivetítők felbontását?? Ajánlom nézd meg, mielőtt vásárolnál .... No meg egy jó minőségű "vászon" sem két forint hozzá + 75 000 Ft-nál kezdődnek hozzá a lámpák ....
János, mint említettem, van mit csinálni, s igen gyakran a politika is közbeszól. Csak egy durva esetet említsek, igaz, nem UPC Direct-es: VOIP szolgáltatás sokkal jobb hangminőséget tudna produkálni technikailag, ha a még HIF nem kötelezte volna őket rosszabb technikai paraméterek közé .... S ennek sem logikai, sem technológiai indoka nem volt, nincs. Csak politika.
Nem harapódzik el semmi. Szerintem még csak nem is vitatkozunk. Mindössze mondjuk, hogy mi hogyan képzeljük el a dolgokat az életben.
Reklamálni pedig még véletlenül sem reklamálok: tudod, egyik nagyrabecsült ismerősöm mondotta volt valaha egy vezetéke szolgáltatóról: " ... ahhoz, hogy szolgáltatók legyünk, meg kell változtatnunk a vállalat szemléletét. Ahhoz, hogy megváltozzon a régi szemlélet, meg kell válnunk azon dolgozóinktól, akik a régi szemléletet képviselik. Különben a szemléletváltás csak kihalással következhet be." Ő ezen szolgáltató stratégiai tervezője volt, a vállalata pedig "felnőtt" a feladathoz. Ma a Nemzeti Hírközlési Hatóság egyik vezetőjeként próbál tenni a "szolgáltatásszemléletért". S ott, még a politika is beleszól a dolgokba, nem "csak" a piac.
Ha magyarországon csak egy magyar ételeket árusító étterem van, én csak a magyar ételeket szeretem, s az étlapjukon csak egy kaja szerepel, akkor ugyan miből válasszak??? S ha ráadásul a pincér ujja beleér a kajába, amit direkt dugott bele, mert az orvos azt mondta neki, hogy tartsa meleg helyen (hogy visszafelé hol tartja, azt ne ecseteljem ...), akkor csak megjegyezhetem, hogy nekem normálisan felszolgált kaját hozzon, vagy nem?? :-)
Én nem igényességről, hanem a pénzemért elvárható szolgáltatás minőségéről beszéltem. Amit a UPC Direct oly fennen hirdet.
Másik kérdésedre: amíg nincs nagyfelbontású TV-m, no és megfelelő műsorkínálat a nagyfelbontású TV-hez - megjegyzem, sem nagyfelbontású DVD lejátszó, sem nagyfelbontású DVD lemez nem terjedt még el tudomásom szerint - nos, addig nem látom értelmét annak, hogy ilyen műholdvevőt beszerezzek. A barátaimnak pedig nem szoktam dicsekedni. Sem műholdvevővel, sem számítógéppel. Maximum okos kutyáimmal.
A szalag dipolos felvetésedre pedig: nem hiszem (ámbátor lehet, hogy tévedek), hogy a kb. 100 000 UPC Direct előfizető közül sokan néznék fekete-fehérben a műsorokat. De erről talán János, vagy valamelyik marketinges kollégájuk többet tudna mondani. Ámbátor érdekes felvetés, nem is tudom, lehet, hogy nem is rossz célcsoport????? :-)
" digitális technológia révén a programcsomag műsorait a legkiválóbb kép- és hangminőségben élvezheti"
valamint
"Áraink a szolgáltatás színvonalához igazodóan magasabbak az eddig Magyarországon megszokott televíziós előfizetési díjaknál, de hisszük, hogy szolgáltatásunk minősége (mind technikailag, mind a programkínálat tekintetében) és a rendkívül alacsony járulékos háttér-technológiai költség megfelelően ellensúlyozza az átlagosnál magasabb előfizetési díjakat."
Nos, a fenti idézetek nem egyszerűen "jó minőségről", hanem "legkiválóbb", valamint "magas színvonalról" szólnak.
Nos, rajta, lássuk. No, de ne Pató Pál módjára ....
Fel kellene már nőnünk vásárlóként is Európához! Nem azt kellene folyton hajtani, hogy örüljünk, ha van egyáltalán. Meg kell nézni pl. a mobilpiacot, mennyi szolgáltatást vezettek be a magyar piacra, s milyen minőségben (utalok itt a szolgáltatók által nyert díjakra mind hangminőség, mind szolgáltatások tekintetében). S ha hozzáteszem, hogy a koncessziót úgy írták ki, hogy max. 100 000 előfizető lesz Magyarországon, nos elgondolkodtató a példa mások számára is.
Miért gond az, ha valaki jó minőséget kér pénzéért?
Hogyan lehet aránypárként tekinteni a bakelit-CD minőséget a jó minőségű szolgáltatás-UPC szolgáltatást??
Szerintem ha bakelit lemez - Polymer kazetta hasonlatot használtál volna a UPC szolgáltatás minőségét illetően, az jobban megállta volna a helyét. S itt a "prémium" HBO minőségéről is beszélek.
S hogy miért vagyok mégis előfizető? Azért, mert igen, nincs más. S itt a tanyán nem tudok az erdő alatt kábelre csatlakozni. De azért, mert tanyán lakom, még had legyen meg a jogom arra, hogy minőségi szolgáltatást vegyek igénybe, vagy ha nem azt kapok (mert jobbat nem tudok elérni) akkor had kritizáljam a meglévőt, ha az igényeimet nem teljesen elégíti ki.
S nem vagyok hajlandó szégyellni, hogy VÁGYOM a minőségre. S a szolgáltató azért szolgáltató, mert szolgáltat, megpróbál jobban szolgálni, s nem azért, hogy kioktasson: ha nem tetszik, mond le.
Legyen szíves, írja be az "Illetékes Elvtársnő" :-) a Hirdetés topicba amit a János látni szeretne, mert nagyon unom, hogy a "UPC Direct témák" helyett a "UPC Directes dolgozók lelki világa" c. hozzászólásokat kell olvasnom.
Tudom, tudom: bojkottáljam én is a Fórumot, ha nem tetszik a dolog .... Csak ez egy kicsit "gyerekes" megoldás lenne ...
Ha nem vetted volna észre, hozzászólásomnak volt egy enyhén szólva "pikírt" jellege.
Néha a ...-nak az Internetes fórumokon nem csak elgondolkodtató jellege van, de ha úgy jobban tetszik, mondataim végén használhattam volna a talán jobban ismert smiley :-) jelet is.
Gondolom, a dealer találkozón is aláíratták a viszonteladókkal a titoktartási nyilatkozatot, s azért nem írja le senki az ott elhangzottak lényegét ....
De a bojkott, meg a nem látogatomtól már messze vagyunk, azt hiszem . . .
S különben is, ennek a TOPIC-nak a feladata kideríteni a törlő nevét, vagy annak, ahonnan kitörölték??? Vagy a "Ki törölte ki ..... ????" - ez esetben a UPC rovatban és nem a Hirdetés rovatban nem off-topic???