Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 
 Hozzászólások: 9456481/25 Témák: 18958 Tagok: 112658 Legújabb tag: Mourinb Online: (74/0
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
    / 35 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 Találatok száma: 854 üzenet

mamago



Tagság: 2003-11-05 11:41:52
Tagszám: #7244
Hozzászólások: 854
13641. Elküldve: 2004-09-02 10:10:25 [851.]

Sajnos nem tudom, hogyan kell teljesen új üzenetet írni, ezért került így fel.
Tegnap egész este nem volt nálam Viasat 3. Csak egyedi eset?
Láttátok reggel a Humor 1-et? Reggel 6 után a Sport 1 monoszkóp (csíkok) volt látható. Megindult már valami mozgolódás? Reggel óta sajnos nem láttam, így azt sem tudom, most mi van ott.


Téma: Direct One DTH (műholdas) Fórum: Sat
[válaszok erre: #13642 #13643] [előzmény: (13639) Kardos Attila, 2004-09-02 09:27:33]
Törzstag
mamago adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


mamago



Tagság: 2003-11-05 11:41:52
Tagszám: #7244
Hozzászólások: 854
13598. Elküldve: 2004-09-01 17:36:57 [852.]

Szia János!

Köszönöm, de már nem kell. Miután hazaértem gyorsan kipróbáltam amit előzőleg írtál. Tehát kihúzva a konnektorból, újraindítás, nyomvatartva a felfelé nyíl, majd elengedtem a nyilat, mégegyszer megnyomtam, be a kártya, majd jelerő keresése és láss csodát: működik! Már annyi variációt megpróbáltam, hogy el sem merem hinni, hogy működik.
Azonban, legutóbb, pont ilyen miatt, felhívtam a központi számot, először ők is a fejet mondták, de az akkor is jó volt. Ezután elvittem a kereskedőhöz, ő sem tudott jelerőt előcsalni és gondolkodás nélkül kicserélte a beltérit.
Duna TV probléma: már teljesen megszűnt a váltásnál a jelzett hiba, mostmár gödülékenyen megy minden csatornaváltás.


Téma: Direct One DTH (műholdas) Fórum: Sat
[előzmény: (13540) János, 2004-09-01 11:56:46]
Törzstag
mamago adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


mamago



Tagság: 2003-11-05 11:41:52
Tagszám: #7244
Hozzászólások: 854
13478. Elküldve: 2004-08-31 20:04:02 [853.]

Köszönöm a tippet, de nem jött össze, indítottam, nyomtam a gombokat, de semmi. Magától sem indult el, mert volt, hogy egy órági villogott, de semmi. Valóban kész a beltéri?
Egyébként engem nagyon bánt a dolog, mert előzőleg másfél hónapig a tévémmel volt baj, most megint a beltérivel és így a családom nem tudja nézni. Meg biztosan a boltban is furcsán néznek majd rám.
Máshol nem lehet a hiba ugye? Például a kábelben vagy a fejben. Azt meg nem hinném, mert akkor eddig sem néztem volna. icon52.gif


Téma: Direct One DTH (műholdas) Fórum: Sat
[válaszok erre: #13483 #13540] [előzmény: (13471) furos, 2004-08-31 19:25:06]
Törzstag
mamago adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


mamago



Tagság: 2003-11-05 11:41:52
Tagszám: #7244
Hozzászólások: 854
13467. Elküldve: 2004-08-31 18:57:53 [854.]

Sziasztok!

Az én beltérim úgytűnik, hogy megadta magát. ELőször nekem azt írta, hogy túl alacsony a jelerő. Ezután műhold keresés, csatornakeresés, de innen már nem állt helyre. Legutóbb ilyen állapotában cserélték ki. Nálam gyakoriak voltak a lefagyások. Mindenféle indítást próbáltam, antenna ki, kártya ki, mindenféle variációban? Tudtok még segíteni, vagy máris vihetem vissza a kereskedésbe? János, én is küldjek infókat a beltériről vagy felesleges? Már két éve vagyok előfizető, a legelső beltéri több, mint egy évig ment, majd idén először február környékén, majd utána március-április körül ismét csere. Ez már a negyedik beltéri lenne. Az óra csak villog és semmit nem tudok tenni.
Előre is köszönöm. Én szívesen felajánlom a beltérit elvitelre, BP-től 50 km-re lakom.


Téma: Direct One DTH (műholdas) Fórum: Sat
[válaszok erre: #13469 #13470 #13535] [előzmény: (13465) pett, 2004-08-31 18:45:22]
Törzstag
mamago adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


mamago



Tagság: 2003-11-05 11:41:52
Tagszám: #7244
Hozzászólások: 854
13306. Elküldve: 2004-08-29 19:53:23 [855.]

Sziasztok fórum-tagok!

Gyorsan azzal kezdem szokatlan és hosszú levelemet (amely hosszúságot nem nagyon szabad megtenni a fórumokban, de remélem megtűrhető), hogy már több mint fél éve olvasom a hozzászólásokat, de mindig megpróbáltam kimaradni és csöndben követni az eseményeket. Ez talán cáfolat arra, hogy rajtam kívül talán többen is lehetnek olyanok, akik csak olvasnak bizonyos fórumokat, de nem szólnak hozzá. Tehát nem vagytok egyedül!
Már két éve vagyok előfizető, és sokáig csak néztem „feltétel” nélkül, amit kaptam. Azonban, miután váltottam és vettem egy új, nagyképernyős tévét és egy normális házi-mozit, minden megváltozott. Már nem tudom „csak úgy nézni” a tévéadásokat, mint korábban, és a minőség még hangsúlyosabb lett, mint valaha. Az ötezer forint nagyon kevés tud lenni, ha elmész tankolni, de nagyon sok tud lenni, ha egy szolgáltatás minőségi volta miatt csakúgy elveszted.
Én már a harmadik beltérit fogyasztom. Már ez nem normális jelenség. Az augusztusi beharangozást követő szolgáltatás, pedig emberi léptékben csakis alacsony színvonalúnak jellemezhető!
Mindezek után még Ők titkolóznak, hogy majd talán lesz csatornabővítés, és még véletlenül sem áruljuk el Neked, hogy milyen bővülés lesz; mert a Te pénzed többet ér most, mint a jövőbeni előfizetésed megtartása vagy lemondása. Információk?! Nem kapunk semmit, minek az a upc-is újság is? Abban olyan információknak kellene szerepelniük, mint például a jövőben milyen terveink, milyen fejlesztéseink lesznek, milyen történések vannak a UPC házatáján stb.
Én UPC előfizető akarok maradni a jövőben is, annak ellenére, hogy nagyon sok ponton nem értek egyet az elérhető csatornák minőségével, tartalmával, de tűrök és várok, és hiszem, hogy az ilyen fórumok és az állandó nyomás hatására, amit Tőlünk kapnak, majd a jövőben eredményez a mainál egy igazságosabb és a nagytöbbség számára kielégítőbb szolgáltatást.
Persze soha nem lesz mindenkinek megfelelő a szolgáltatás, de azoknak van választási lehetősége, mindig lesznek kivételek, akik más program miatt hallatják a hangjukat. Azonban ha mi, ahányan vagyunk, azért írunk, hogy e nyomás hatására elérjük, amit akarunk (minőségi és tartalomban még gazdagabb szolgáltatást), akkor arra kellene figyelni, hogy ne fikázzuk már azt, aki az összekötő kapocs, hanem a problémák jelzése mellett arra ösztönözzük, hogy próbálja meg minél jobban a mi érdekeinket képviselni, ha már mások úgysem hallgatnak meg minket. Igen, Jánosra gondoltam. Mert ha csak állandóan negatívan állunk hozzá a dolgokhoz, akkor elmehet a kedve az egésztől.
És ha mindezek után sem jutunk előbbre és ugyanezt kapjuk, akkor globálisan lépjünk fel velük szemben! Tömegesen küldjük el a leveleinket, bombázzuk őket a panaszainkkal, de hangsúlyozom, hogy együtt! Mert lehet a falakat döngetni egyedül is, azonban mivel kivagyunk szolgáltatva és mivel „ nincs” bizonyítékunk, csak így lehetünk eredményesek!
Talán egy szelete átjött gondolataimnak, de még nagyon sok van. Jelzésképpen mindig nagyon fontos, hogy ki mit milyen minőségben néz, milyen nála a jelerősség, de azt hiszen a siker érdekében ennél nagyobb összefogásra van szükség.
És végül János: én Mo. egyik vezető nagyvállalatánál dolgozom, és tudom, mit jelentenek a panaszok áradatai. Kívánom, hogy a jövőben ne legyen annyi, de kérdem: nem lehet változtatni azon a politikán, amit a UPC folytat?
Üdv.



Téma: Direct One DTH (műholdas) Fórum: Sat
[válaszok erre: #13307 #13308 #13309] [előzmény: (13305) petne, 2004-08-29 19:38:52]
Törzstag
mamago adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   
 Találatok száma: 854
    / 35 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
Az oldal 0.008220911026001 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Médiaajánlat  |   Segítség
  Netboard Bt. © 2001-2013. E-mail