Mielőtt írtam természetesen megpróbáltam megtalálni a "Kedvezmények" sávot, de nem leltem.
Több nekifutás után sem!
1272 ügyfélszolga segített. Mint elmondta a rendszer nem tökéletes és van akiknél ez nem jelenik meg. Ennek áthidalásán dolgoznak, majd telefonos visszajelzást adnak róla számomra.
Vagyis másnál is előfordulhat hogy nincs online lehetőség remélhetőleg egyenlőre!
"De még tavasszal kb. bentebb hajtsuk a lemezeket."
Tégy a lapokra egyenként alufóliát a fényesebb felével kifelé. Ha lehet ne nagyon ráncosodjon és fordítsd a tányért a nap felé.
Úgy látható lesz hova, miként fókuszál.
Hát ez nem semmi munka! Elismerésem a kitartásod, elszántságodért!
Ennél a szintnél a műholdazás igazi élmény!
Mikor az ember készen megvásárolja a cuccost elvész a varázs egy jó része. Gratulálok!
Nagyon közel jársz a valósághoz!
Ennél a méretnél bizony távolabb kellene lennie az LNB-nek a tányértól!
A tükör méretével együtt kell növekednie az LNB távolságának de a tükör ívének is! Ennek oka a fej beesési szöge. Kb. 95°-ot képes belátni. A túlságosan lapos szögben érkező jelek nem képesek bejutni a fejbe.
-A másik ami miatt elmaradt a várt nyereség az az hogy a lapocskák nincsenek homorítva. Laposak, így nem fókuszálják a jelet érme méretűre az LNB-n.
Felületükkel megegyező méretben verik vissza a jelet a fejre.
Járműveken előfordul hogy csak azért kell megbontani a kábelezést hogy hozzá lehessen férni, le lehessen venni ezt-azt egyéb szerelés, javítás miatt.
A régi fémből készült motorokhoz vagyok szokva de volt szerencsém pár újabb műanyagoshoz is.
Az igaz hogy a kábelcsatlakozóik nem igazán megbízhatóak, de ha hozzá akartam férni bármihez is rajta, le kellett bontani a fél motort és bontani kellett jó pár csatlakozást.
Az ezévi második "napkiesés" már elmúlt de ha egy szép napos időben megnézed a pályáját ahhoz lehet valamit viszonyítani! Ahonnan látni a napot onnan biztosan látni a holdakat is.
Úgy emlékszem 62mm-es csőre ül rá a T90 antenna. Lehet elég lenne belőle egy 2-3 méteres cső árbocnak. Némi beton a tuskónak és a pányváknak.
Ha hosszú távon gondolkozol a T90-est javaslom.
Most mondtál valamit!
Mikor a 2. vagy 3. szerelőnél volt a kocsi érdekes módon 2 nap után is indított mikor érte mentem.
Ekkor az X Akták jutott eszembe.
Nála zárva volt a kocsi, itthon a zárt garázsban soha!
Lehet a rádióval együtt több volt a kelleténél?!
Úgy 2-3 éve, talán Miki és ITI emlékezik is rá hogy akku gondjaim voltak. 1-1,5 évente cserélgettem az akkukat.
Több szerelő, eltérő véleménnyel de semmi eredménnyel. Bemértek mindent a kocsin. Rádió, riasztó, generátor ..........
Egyszer mikor levettem az akku sarut észrevettem hogy marad a kocsiban valamennyi áram. Egy kis izzót képesvolt felvillantani.
Az utólag (szerelő) beépített rádióból jött!
A rádiót kis kapcsolóval leválasztottam teljesen az akkut töltővel feltöltöttem és azóta a 3-4 éves akku napok után is indít rendesen. Az az akku ami tíz hónaposan 1-2 nap után már nem indított.
Látszólag összevüggés és magyarázat nélkül maradt a dolog.
Ui.: A rádió kimérve és a készenléti jelentéktelen fogyasztása nem meríthette le! Több szakvélemény alapján!
Erre a kérdésre az tudna válaszolni akinek alu antennája van. Olyan amiről már minden festék lekopott és mennyire volt jó a vétele mielőtt a nap leolvasztotta a fejet.
De van kiket zavar ebben a topicban a diskurálás!
Nem ide valók. Ez itt nem lehet kérdés vagy vita téma!
Ezt tudnia kell azoknak is akik "kiváló dolgozók" vagy "zöldfülúek"!
Nagyon drága lenne ilyen célra frekit bérelni.
De ha az "akciófilmekben" látottakra, használtakra gondolsz írd majd meg ha sikerül bejutnod!
Megnézném magam ahogyan hazafelé tartok...........