Találatok száma: 5612 üzenet |
|
|

skystar

Tagság: 2003-01-19 00:00:00 Tagszám: #823 Hozzászólások: 5612
|
1176. Elküldve:
2009-11-10 23:19:25 |
[4301.] |
ha egy sportkocsiban sok az ules,
akkor az mar autobusz ...
|
|
[válaszok erre: #1183]
|
[előzmény: (1175) stubyte, 2009-11-10 21:05:39]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

skystar

Tagság: 2003-01-19 00:00:00 Tagszám: #823 Hozzászólások: 5612
|
892. Elküldve:
2009-11-10 21:36:04 |
[4302.] |
"..M3-at, vagy az M5-öt javasoljátok C-sávra ? ..."
10 - 10 kutyubol garantaltan talalok egy - ket M3-at, ami veri az otosok tobbseget,
es fordiva is, biztosan akad olyan M5, ami lekorozi a masik 6 - 8 peldany M3-at
en anno 30 darabbol talaltam egy jol sikeredett peldanyt, ami hatarozottan kilogott a hatos donto mezonyebol
mas - a Bozoth is bedolt az "Optibox-" legendanak, aztan kenytelen volt besorolni a "futottak meg ..." kategoriaba
az vitathatatlan teny, hogy nem szabad csupan a Nev/tipus-bol altalanositani,
sokkal tobbet nyom a latban a szarmazas, vagyis mennyire gagyi vagy koppintott peldanyt birtokolunk ...
tajekoztatas keppen -
van egy Openbox-750 nevre hallgato vevom,
ami ott is csinal ertekelheto kepet, ahol az ILLU-im (meg az Echok, Drimek stb) azt sem tudjak, van-e bennuk kabel,
majd ha ugyanezt a szaggatos jelet bedugom egy TECHNOMATE TM-6900 SUPER Plus HD Combo-ba,
egy tok sima, elvezheto es nezheto kepet kapok
- enyhito korulmenykent meg kell emliteni,
hogy e keszuleket a gyar tulajatol kaptam tesztelesre, ill. Bug-ok es a fejlesztes tamogatasara
( a ceg Londoni kozpotjaban a Sky-on kivul csupan egy par hold foghato)
de a puding probaja az lessz, ha megjon a Bozoth peldanya, az egy sima, boltban vasarolt szeria - darab
|
|
|
[előzmény: (890) stubyte, 2009-11-10 15:08:46]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

skystar

Tagság: 2003-01-19 00:00:00 Tagszám: #823 Hozzászólások: 5612
|
15893. Elküldve:
2009-11-10 20:57:51 |
[4303.] |
kulonben "ez az" a lista, amit par honapja igerek, hogy kiteszem,
vagyis tartalmazza az epp aktualis, Magyarorszagrol "elvben" es gyakorlatban - azaz kb. 3 meteres antennaval foghato
- OSSZES Hold elo Transponderet, ahol normal DVB-adas letezik
kivetel azok a holdak. ahonnan csak feed, data vagy csupan S2 stream foghato,
ott viszont megkolonboztetes vegett a FEC minden esetben AUTO-ra van allitva
meg egy pici csalas-
- ahol csak radioadas van, ott a Video- PID-eket manualisan 111-re javitottam,
igy -egyreszt megjelenik a TV-listaban,
masreszt nem [default service]-kent virit maga a Transponder, vagys laCCik, hogy van rajta valami mar megfogott adas
|
|
|
[előzmény: (15890) janesz55, 2009-11-10 17:21:39]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

skystar

Tagság: 2003-01-19 00:00:00 Tagszám: #823 Hozzászólások: 5612
|
1174. Elküldve:
2009-11-10 20:41:23 |
[4304.] |
megoldas mindenre van,
a kerdes csupan - maga az eszkoz es hogy megeri-e ?
mielott feltalalnad a melegvizet, probalj mas iranyba
gondolkodni, a kulcsszo - Network ...
|
|
|
[előzmény: (1172) Barczik L, 2009-11-10 08:23:38]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

skystar

Tagság: 2003-01-19 00:00:00 Tagszám: #823 Hozzászólások: 5612
|
1173. Elküldve:
2009-11-10 20:33:29 |
[4305.] |
"...Bekapcsolva viszont V poláron kell hagyni, hiszen 13 V-ből lehet 18-at csinálni..."
ennek semmi ertelme, mert ha a tetore 18 Volt megy, akkor a fej CSAK H -polart fog lekuldeni,
akarmit csinalsz utana lent a feszultseggel
kulonben a LOOP gyarilag ugy muxik, hogy :
1 - bekapcolt allapotban mindig ugyanazt a polart adja tovabb, amit maga is "nez"
2 - standby-ban pedig gyakorlatilag "rovidrezarja" a ket F-csatit, es igy teljesen atadja a vezerlest a lupolt keszuleknek,
vagyis olyan, mintha ott sem lenne
ha ennek ellentmondo jelensegeket tapasztalunk,
annak az az eCCeru oka, hogy egy koppintott "markas" keszulekdobozba egy masik tipusu gagyi alaplap kerult beepitesre.
ahol hianyoznak ( - esetleg csupan "kisporoltak" ) a loop-hoz szukseges alkatreszeket,
es kontar modon pl. egy diodaval "parhuzamositottak" a 2 F-et,
kezdoknek, Astrara, szodaval ez is elmegy es az extra haszon is megmarad ...
|
|
[válaszok erre: #1175]
|
[előzmény: (1171) stubyte, 2009-11-06 22:03:22]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

skystar

Tagság: 2003-01-19 00:00:00 Tagszám: #823 Hozzászólások: 5612
|
883. Elküldve:
2009-11-10 02:55:32 |
[4306.] |
lam, a Misi ujra lebuktatott,
valoban megint antennakat jottem nemetbe kukazni,
viszont kihoztam magammal a fullos kep-bekapomat tartalmazo vinyot,
igy legalabb tudok a nyulketrec mai allapotarol par fotot betenni
. .
. .
es remelem doktor urtol sem jon majd a leb@szas, mivel mind echte
C-savos vetelrol szol, egeszen pontosan Yamal tesztek 90E -rol 120-as offszettel,
az utolso kepen pl. a tanyer kozepebol nezve .....
|
|
|
[előzmény: (880) nyilasmisi, 2009-11-09 22:05:59]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

skystar

Tagság: 2003-01-19 00:00:00 Tagszám: #823 Hozzászólások: 5612
|
882. Elküldve:
2009-11-10 02:19:37 |
[4307.] |
azt viszont elarul6nad, mi a francot jelent az altalad eloszeretettel hasznalt
. . . a brantba . . . - cimu kifejezes
|
|
[válaszok erre: #884]
|
[előzmény: (879) doktorofsat, 2009-11-09 19:30:44]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

skystar

Tagság: 2003-01-19 00:00:00 Tagszám: #823 Hozzászólások: 5612
|
881. Elküldve:
2009-11-10 02:14:33 |
[4308.] |
pedig, latod , EZ köll a nepnek, a Tajkomrol hiaba irkalok, max. az a valasz, hogy ...ugy sincs mit nezni rajta...
s hogy lasd, nem mellebeszelek, itt, most es csak neked kirakok egy kepet,
amit egy hete krealtam e temabeli hozzaszolasom illusztralasahoz
. .
csak aztan latva a "szinvonalat",
elment a kedvem a beirastol...
azert remelem te erted, mit akartam mondani,
a tobbieknek meg majd sanca baratunk elobb-utobb csak beteszi a tekeros biciklistat
|
|
|
[előzmény: (879) doktorofsat, 2009-11-09 19:30:44]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

skystar

Tagság: 2003-01-19 00:00:00 Tagszám: #823 Hozzászólások: 5612
|
15889. Elküldve:
2009-11-10 01:54:46 |
[4309.] |
hetvegen, ahogy hazaerek, kiszedem es kirakom,
csak felek - addigra elavul, mivel meg a mult het valamelyik ket ejszakajan csinaltam,
akkor tuti 100%-ban fedte a valosagot,
viszont az Astra es HB az olyan amilyen, ezeket sosem babralom
a tobbi holdon pedig be van szkennelve TP-kent egy - egy ado,
mar ami foghato 180-al
feed vagy Data freki csak ott van, ahol nincs egyebb veheto TP arrol a holdrol
|
|
[válaszok erre: #15890]
|
[előzmény: (15888) janesz55, 2009-11-09 19:27:55]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

skystar

Tagság: 2003-01-19 00:00:00 Tagszám: #823 Hozzászólások: 5612
|
15886. Elküldve:
2009-11-09 00:50:47 |
[4310.] |
tudnad reszletezni, mit is jelent nalad a
" ...nagyon friss csatorna lista ..." ? ?
csak nem a dili beszkennelt adoit ?
|
|
[válaszok erre: #15887 #15888]
|
[előzmény: (15885) janesz55, 2009-11-08 13:45:15]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

skystar

Tagság: 2003-01-19 00:00:00 Tagszám: #823 Hozzászólások: 5612
|
873. Elküldve:
2009-11-08 20:23:25 |
[4311.] |
hal'istennek, nalam a Bozoth szokott hegeszteni,
mivel en ahoz (sem) nem etrek,
o viszont vastag kotenyt visel hozza,
.
de majd jaasolom neki ezt a viseletet ...
sanca, es hova tunt a biciklizo bacsika ?
- mar csak az hianyzik e magasroptu eszmefuttatasbol . .
|
|
[válaszok erre: #874 #875]
|
[előzmény: (871) stubyte, 2009-11-08 12:13:58]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

skystar

Tagság: 2003-01-19 00:00:00 Tagszám: #823 Hozzászólások: 5612
|
869. Elküldve:
2009-11-08 02:19:57 |
[4312.] |
koszi, bizonyara szepen mutatnak benne, mivel XL a meretem,
de ettol fuggetlenul, meg mindig nem ertem a rebuszod,
mit keres az amugy is hianyos sorozat (S - M - L - XL - XXL - 3XL - 4XL stb)
- vegen a romai "21 "? - XXI
|
|
[válaszok erre: #870 #871]
|
[előzmény: (868) sanca2, 2009-11-06 18:00:26]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

skystar

Tagság: 2003-01-19 00:00:00 Tagszám: #823 Hozzászólások: 5612
|
865. Elküldve:
2009-11-06 13:56:31 |
[4313.] |
a meret nem minden (az asszony is ezt modogatja...)
kene hozza egy "jo" fej is, nem biztos, hogy pl. egy zsiruj 13K-s megteszi, en pl. egy 25K-s hasznalok ....
120-al gyakorlatilag jon mindket Yamal, a kicsi (a 49E) fullra, a 40E tobbsege,
nyugatrol is jon jopar hold, ha nem is mindegyik Transzpondere
de kerdezd meg Sat-doktor-urat, o ugytudom eppen 150-el Ce-zik
|
|
[válaszok erre: #866]
|
[előzmény: (862) stubyte, 2009-11-06 12:17:03]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

skystar

Tagság: 2003-01-19 00:00:00 Tagszám: #823 Hozzászólások: 5612
|
860. Elküldve:
2009-11-05 14:08:36 |
[4314.] |
es mi jar a helyes megfejtesert ?
|
|
[válaszok erre: #868]
|
[előzmény: (859) sanca2, 2009-11-05 08:22:21]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

skystar

Tagság: 2003-01-19 00:00:00 Tagszám: #823 Hozzászólások: 5612
|
857. Elküldve:
2009-11-04 18:16:37 |
[4315.] |
akkor meg nyugodtan kibontakozhatsz,
mert 150 centivel a Thaicomrol mar eleg sok mindennek kell jonnie,
sot, mikor meg 2 helyen volt az eszakkoreai ado, emlexem a felsot vettem a 120-as kecskemetivel is,
itt van 2 lista, mindketto 180-as primmel keszult
. . . .
csak kulonbozo idopontban, vagyis elegge terjedes-fuggo a vetel,
ki kell fogni a kedvezo korulmenyeket
ja, es nalam is bezavar a foldi mikro,
ezertkb. 4 - 5 TP-t sosem latok
|
|
|
[előzmény: (854) doktorofsat, 2009-10-22 18:52:39]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

skystar

Tagság: 2003-01-19 00:00:00 Tagszám: #823 Hozzászólások: 5612
|
856. Elküldve:
2009-11-04 17:59:26 |
[4316.] |
em neg teligumit szeretnek az automra
- tudnal mereteket megadni ?
|
|
[válaszok erre: #859]
|
[előzmény: (855) arnold96, 2009-10-31 15:02:55]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

skystar

Tagság: 2003-01-19 00:00:00 Tagszám: #823 Hozzászólások: 5612
|
15875. Elküldve:
2009-11-04 17:55:06 |
[4317.] |
keziCCsokolom !
|
|
|
[előzmény: (15874) m3conax, 2009-11-04 16:55:13]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

skystar

Tagság: 2003-01-19 00:00:00 Tagszám: #823 Hozzászólások: 5612
|
698. Elküldve:
2009-10-30 16:39:37 |
[4318.] |
es ha azt irom oda, hogy [Kilowatt],
alkkor a belterim lessz a Csernobili eromu negyes Blokkja ?
|
|
[válaszok erre: #699]
|
[előzmény: (696) sanca2, 2009-10-30 16:37:12]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

skystar

Tagság: 2003-01-19 00:00:00 Tagszám: #823 Hozzászólások: 5612
|
697. Elküldve:
2009-10-30 16:37:54 |
[4319.] |
isten ments, hogy zavarjalak,
csak ha mar ennyire vagod a temat,
kifejthetned a magamfajta tudatlanoknak, mi fan terem
az a bizonyos "minoseg"-nek elnevezett csik a belterik kepen
|
|
|
[előzmény: (695) jgyorki, 2009-10-30 15:33:15]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

skystar

Tagság: 2003-01-19 00:00:00 Tagszám: #823 Hozzászólások: 5612
|
694. Elküldve:
2009-10-30 15:30:17 |
[4320.] |
most mar csak azt kene elarulnod,
mivel is MERIK ezt a bizonyos "SNR=A jel minősége"-et
kilora, vagy esetleg sublerrel ?
|
|
[válaszok erre: #695]
|
[előzmény: (686) jgyorki, 2009-10-30 13:59:51]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

skystar

Tagság: 2003-01-19 00:00:00 Tagszám: #823 Hozzászólások: 5612
|
4562. Elküldve:
2009-10-30 15:17:24 |
[4321.] |
BTW, ahogy elnezem itt a beirasokat,
annyi Profi utmutatot talalni, hogy nekem mar nincs is ertelme hozzaszolni a sok "tuti" megoldashoz
csupan halkan jegyeznem meg, azt is inkabb egy hasollattal ...
- mar az ovodas is tudja, tekerve a triciklijet,
ha jobbra akar kanyarodni, akkor jobbra kell tekernie a kormanyt,
- megis a rallisoknak, vagy ha havon veszed a kanyart, pont az ellenkezo iranyba szukseges kormanyozni
- de az is mulatsagos lenne, ha egy Boeing-pilota a
leszallast a szelvedore kiragasztott kezikonyv-abrak segitsegevel kiserelne megvalositani
magyarul - s ez a lenyeg - sajnos a bealitas soran tapasztalt "mellelovesek" NEM csak es kizarolag abbol a
beallitasi pontatlansagbol szarmaznak, amiket pl. sanca kollega belinkelt,
hanem TOBB hiba egyuttes hatasara jelentkeznek,
igy a "profi..." bealitas is picit maskeppen muxik a valosagban,
de meg 1 X mondom, a 90 centi alatti tanyerokkal a 75E - 30W kozotti tartomanyra nincs mit "beallitani",
a pinceben akkuratusan ossze kell szerelni a cuccot,
maj egy Holdat "megmutatva" neki az iv - szinte magatol megvan,
a igazi tokoles ott kezdodik, ha 120-assal akarod hibatlanul venni a 95 fok keletet
es a Datat 53.0°W-rol,
vagy esetleg az 58W-t, mar akinek kilatasa van ra ...
|
|
[válaszok erre: #4563 #4565]
|
[előzmény: (4561) skystar, 2009-10-30 14:36:22]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

skystar

Tagság: 2003-01-19 00:00:00 Tagszám: #823 Hozzászólások: 5612
|
4561. Elküldve:
2009-10-30 14:36:22 |
[4322.] |
ahogy feleled a 240-es DualOptic-os Andrew
(az EGIS-re rakom, az 0.05 fok pontossaggal tud barhova forgatni),
az elso dolgom az lessz, hogy utanajarok ennek a titokzatos ".. minimum 4-5 kellenne..." fejallasnak
szereny eddigi tapasztalataim alapjan az altalam hasznalt hagyomanyos fejekkel ezt ajelenseget meg nem sikerult eszrevennem,
de hat lehetnek az eletben meg meglepetesek
most (sem) kotozkodni akarok, sot, a sanca altal tapasztaltakat sem vonom ketsegbe,
csupan a lehetseges okokat keresem
es probalom kozos nevezore hozni a tapasztalatokat a kokemeny elmelettel es fizikai torvenyekkel
|
|
[válaszok erre: #4562]
|
[előzmény: (4559) sanca2, 2009-10-30 07:17:11]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

skystar

Tagság: 2003-01-19 00:00:00 Tagszám: #823 Hozzászólások: 5612
|
4467. Elküldve:
2009-10-25 22:59:31 |
[4323.] |
en erosen vitatnam az alant leirtakat,
erre jogosan vetodik fel a kerdes, akkor adjam elo az en verziomat,
csak hat mar annyiszor leirtam azokat, pont itten e topicban is,
s lam - semmi eredmeny, jonnek az ifju titanok es ontjak a hulyesegeket...
nos, akkor vegyuk at a lecket ujra, szep sorjaban
8) - nyolcas, rogton a vegerol - ez a legnagyobb tevedes - egy alfokuszban levo fejjel kar is elkezdeni a palyaraallitast, hiszen egy "multifeedben" levo LNB-vel eleve egy assszimetrikus hibat viszunk be a rendszerbe, ami ellentetes korrekciokat general a szeleken, igy a vegtelensegig tokolhetunk, mert mindig csak magunkat verjuk at
1) - a fuggoleges cso tulajdonkeppen masodlagos, a fontos, hogy a felszerelt motor hazat tarto U-vasra tett vizmertek mutasson nullat,
akor bizonyos, hogy nincsen Kelet - Nyugati bedolesunk, hiszen amugy egy tok fuggoleges oszlopra is
egy kis kezugyesseggel akar gorben is felbilincsezhetjuk magat a motorhazat
itt kell megjegyezni, hogy az oszlop Eszak - Deli allapota teljesen indifferens, mivel azt majd kesobb a Holdakkal ugyis kikorrigaljuk,
kulonben is a kb. 15 kilos cucc rarakasatol meg a vastagabb oszlopok is piciket eloredolnek,
nem beszelve a gyakran es nagy szeretettel alkalmazott virsli-meretu tetoantenna-arbocokrol
2) - a Gyari-nullat en nagyivben elkerulom, egyreszt - mivel nincs jelentosege, masreszt az nem mas,
mint a kivaloan kepzett tavolkeleti munkaero altal manualisan egy meghatarozott ponttban rogzitett mikrokapcsolo
altal megszabott pozicio, ami akar teves is lehet ..
ha mar ragaszkodunk a Nulla-hoz, vagyis TOK "DELRE" szeretnenk tekerni a csonkot,
akkor "gyartsunk" egy, a sajat QTH-kal hajszalpontosan megegyezo pozicioba egy virtualis Holdat,
es kuldjuk oda GoTO-parancsal a motort
3) - ki a f@szt erdekel maga a pontos foldrajzi DEL ? en azt sem tudom, hogy mi fan terem, nem hogy merre is van ...
engem csak a konkret Holdak, ill. azok pozicioi erdekelnek,
azok meg mind-mind szepen es pontosan be vannak irva a belteri Sat-listajaba, ami majd megmondja a motorunknak,
hogy pontosan HANY fokot kell elfordulnia a csonknak az adott hold eltalalasahoz
(persze csak miutan sikeresen beallitottuk azt)
- iranytut pedig talan kisdobos koromban hasznaltam utoljara, mikor partizanosdit jatszottunk a Mokus-orsben
4) - az is qurvara mind1, hogy milyen, sot egyaltalan van-e Hold a fejunk folott,
nalam pl. az udvari Teszt-arbocrol egy szep fa 33 fok Kelettol Amosig fullra kitakar,
megis a maradek lathato ket szegmens (60E - 36E ill. 4W - 18W kozott) segitsegevel
tokeletesen palyara lehet allitani a cuccot
a "... fokbeosztás" -t meg jobb, ha elfelejtjuk, csak talalgatni tudom, vajon "kinek" is rajzoltak azt oda ...
5) - na vegre egy pont, ami tokeletesen ugy van
6) - ez viszont mar baromi nagy tevedes, mert a belteri csak beleugatja a koaxba,
hogy pl. [lsz. fordulj balra XX,xx fokot], aztan szegeny meg azt sem tudhatja, hogy a kabel masik vegen
egyaltalan van-e motor feldugva, nem hogy az ennek hatasara vagy sajat maga kedve szerint eppen hova meltoztatik kiforogni ...
7) - talan erdemes volna kiguglizni es elolvasni az Diseqc 1.2-es protokolt, ez vonatkozik a PC-kartyakra is,
mivel azok pontosan UGYANAZOKAT az utasitasokat hasznaljak, mint a belterik,
csupan a felulet meg a szkin valtozik a programozo izlese es tudasa fuggvenyeben
8) - ezzel kezdtem ...
s a vegen lenyeg - "...a motor antenna tartócsonk dőlésszöge..." az egy techologiai, pontosabban az offszet-
antenna felszereleset megkonnyito konstrukcios talalmany,
amit viszont "hozza kell rendelni", az nem mas, mint maganak a motornak a FORGASTENGELYE,
azt pedig a pontosan SARKCSILLAG iranyaba kell allitani,
mivel matamatikailag (es persze a gyakorlatban is) ekkor es csakis ekkor lehetseges,
hogy az erre megfelelo es exakt deklinacios szogben felszerelt parabolaantanna fokusztengelye altal leirt gorbe
(mas neven Clarke-ov) pontosan a geosztacionarius palya iven metszi Holdak keringesi sikjat
es a tenyleges motor-beallitas - az tulajdonkepen nem mas, mint e 2 szog terbeli pontos beallitasa
- na ezt reszletesen majd legkozelebb, ha kihult a billentyuzetem
.
|
|
[válaszok erre: #4468 #4469 #4544]
|
[előzmény: (4460) version, 2009-10-25 20:19:12]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

skystar

Tagság: 2003-01-19 00:00:00 Tagszám: #823 Hozzászólások: 5612
|
1735. Elküldve:
2009-10-25 14:46:51 |
[4324.] |
az ujfajta hatlap ritka sz@Rra sikeredett,
kisporoltak az oldalpalcakat,
. .
ez meg idovel lekonyul,
azt oda a fokusz
|
|
[válaszok erre: #1737 #1738 #1744 #1748]
|
[előzmény: (1734) Merlot, 2009-10-25 08:34:43]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

skystar

Tagság: 2003-01-19 00:00:00 Tagszám: #823 Hozzászólások: 5612
|
463. Elküldve:
2009-10-25 14:34:09 |
[4325.] |
mi tart vissza ?
|
|
[válaszok erre: #464]
|
[előzmény: (462) anntszer, 2009-10-25 13:13:39]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|
|