Nem nagyon tudom, hogy mit gondoljak. A Youtube-on van ugyan 2014-es koncertvideójuk, tehát ezek szerint nem inaktívak, tévedtem, de a neten semmi infó 2016-os koncertről, csak a magyarról, viszont az is csak magyarul.
Igen, úgy szokták ezt, hogy oké, megvan a dátum, aztán elkezdik keresni a helyet, ahol aznap nincs semmi. Ha kiderül, hogy az Arénában van, akkor megnézik, hogy az A38 aznap szabad-e. Ha nem, akkor tesznek egy próbát az Arany Fácánnal.
[előzmény: (23831) Kulics László, 2016-09-03 11:50:39]
És kábé ugyanazon a napon, amikor ezt a "nem tudni hol" cikket kitolták, a publikált banneren megjelent az Aréna. Hamar lezajlottak a tárgyalások. Eh, ezer sebből vérzik ez az egész, hogy megfontoltan fogalmazzak. És ezt még úgy így is tartom, hogy:
"Figyelem! Jegyek az előadásra szeptember 5-től (hétfő) a www.budspencer.koncert.hu oldalon, valamint az összes ismert jegyirodában kaphatók!"
A koncert.hu-n egy koncertnek sincs ilyen direkt formájú elnevezésű aloldala. Olyan összetettebb van csak, hogy:
És ha rámész erre a budspenceres linkre (ez is ráaádásul olyan, mintha a Zimmer-koncert linkje oroszlankiralykoncert.hu lett volna), onnantól a koncert.hu-n belül úgy lépegethetsz, hogy felül budspenceres marad a link.
Lesz még itt fejlemény...
[előzmény: (23831) Kulics László, 2016-09-03 11:50:39]
A Bors online-on (persze, ez egyáltalán nem mérvadó oldal) is van szó róla egy ilyen mondattal a végén: " A helyszínt egyelőre nem tudni, csak annyi tűnik biztosnak, hogy a koncert november 29-én lesz."
Nem ismert és tűnik biztosnak - a két legszilárdabb alap, pláne ha egy mondatban használják :))))
én is tervezek egy iron maiden koncertet ide hozzánk a kertbe. az emailemre küldjétek el hogy milyen alsóneműben szeretnétek látni őket. jegyrendelés a www.eztgarantáltanbeszopod.kom-on !
"Szerkesztői üzenet!
Az előadás szerkesztői augusztus 10-ig várják a javaslatokat, hogy mely filmslágerek legyenek hallhatók az előadáson!
Osszuk meg minél többen, hogy még több javaslat kerüljön a szerkesztőkhöz.
Köszönjük, és várjuk a javaslatokat!"
Aki nagyon menne zsákbamacska-koncertre, itt nézelődjön. :D
Mothersbaugh eddig nem győzött meg egy-két kivételtől eltekintve, mint írtam érdekes választás, de attól függetlenül kíváncsi leszek mi lesz a végeredmény.
debney vs rgw: szerintem itt leginkább arról lesz szó, hogy túlnyúlt a postproduction, és debney már rég messze jár. sőt, bőven benne van, hogy megírt egykét témát, és mire oda került volna a sor, hogy rátegyék a felvett jelenetekre, már nem volt kapacitás arra, hogy újraíródjon bármi is. szinte biztosra veszem, hogy ha nem személyes ellentétig jutott a dolog (ami azért ugyanúgy benne van a pakliban), akkor debney bármikor nulláról újraír akármilyen témát kb fél óra alatt, tehát itt vagy időbeosztás, vagy egyéb nézeteltérés okozhatta a szerzőváltást.
mothersbaugh és a thor3: nekem a safe az egyik kedvencem tőle, ott jöttem rá arra, hogy korántsem olyan komolytalan zeneszerző, mint ahogyan gondolunk rá (nézzük csak meg shapirot: tropic thunder, diary for a wimpy kid, trumbo, spy és ghostbusters, ezek után pedig nincs kérdés a rátermettségét illetően). szerintem meg fogja úgy ugrani a feladatot, hogy legyünk igazán őszinték: ki a francot érdekel a thor harmadik része? ha jobban belegondolok, sem doyle, sem tyler nem élete főművét írta meg ehhez a témakörhöz, még ha alapvetően nincs is probléma azokkal a zenékkel (más kérdés, hogy nekem spec mindkettő szinte végig rendkívül idegesítő). biztosra merem venni, hogy kvalitásaiban semmivel nem marad majd alul mothersbaugh zenéje az első két részhez képest.
30-án jön ki az új wow kieg, a legion. ami eddig a netre és a játékba kiszivárgott zene, bátran állíthatom, hogy az eddigi legerősebb amit a játék 12 éves történelme alatt hallottam. nagyon várós!
Hát ilyen később kiderült anyagi gondok miatti zeneszerzőcseréről (tehát kifejezetten utólagos cseréről, két konkrét név felbukkanásával) én nem igazán tudok, attól persze történhetett már ilyen, de a zenészek számán, minőségén spórolás persze nem fehér holló.
Az viszont gyakrabban fordul elő, hogy ha rossznak látják a filmet a tesztvetítésekkor, a zenére fogják, és lecserélik. Ez akkor különösen vicces, ha egy ugyanolyan stílusút kap (An Unfinished Life).
Nem logikus, de a filmiparban nem példa nélküli. Azt nem szeretem még, amikor egy nagyzenekari kíséretet csorbítanak meg, mert sokba kerül a zenekar maga. Most nincs előttem nevekkel a cikk, de Silvestri vagy Desplat kaliberű komponista mesélt ilyen sztorikat egy interjúban.
Meg egyébként a filmek költségvetését, ha utólag kell megnyirbálni, mindig a zenét, a díszletet, az effekteket meg az ilyen "kevésbé fontos" alkotóelemeket bontják le, függetlenül attól, hogy nem visznek el annyira sok pénzt. Főleg, hogy tudjuk mennyit keres 1-1 színész manapság.
Ez nekem nem tűnik logikusnak. A költségvetés szerintem nem menet közben áll össze egy ilyen filmnél, hogy azt mondják, hoppá, ennek a Debney gyereknek ki adott ennyi pénzt? És hogy akkor először besunnyog egy társzeneszerző (oké, ez csak az imdb szerint volt így), aztán hirtelen az eredeti komponista alól kitolják a filmet a társ javára. Iglesias, Banos stb. is tudtommal már első körben a hollywoodi filmjeik stábjába kerültek, nem először volt mondjuk Zimmer a bálnásnál, aztán kapcsoltak, hogy hoppá, az sok pénz lenne, hozzuk inkább ide Banost.