Egyébként ennyire látványosan széteffektezett hangú énekest még nem hallottam, mint Young. Lehet, hogy koncepció a zizegős fátyol az éneken, de lehet az is, hogy önmagában a hang nem áll meg tökéletesen, passz.
Ja, de, volt másik fátyolherceg(nő) is: a holnaputános Emmy Rossum szólóalbuma volt végig ilyen.
Na, erre a trailerre mondom azt, hogy hátborzongatóan tökéletes.
Félhetsz is, RG-W első nagyobb volumenű projektjét (Tarzan) sem használta ki bosszantó módon, pedig sokan mások milyen király zenét írtak volna oda.
Valami itt sem stimmel különben (á la Ultron), mert miért pont egy ilyen vígjátékocska-komponistát tolnának be egy ekkora ász mellé, mint Debney.
Hallgatom az Owl City-s Adam Young fiktív soundtrackjeit (minden hónapban előjön eggyel), és ez egy egész helyes, fülbemászó darab a The Spirit Of St. Louisról:
Egyébként nem kifejezetten emlékezetes, de nem is rossz próbálkozások, és jó a marketingje, mert hátha vki rácuppan, és kap valami kis független filmet.
ez csak azért furcsa, mert a 2016-os munkáival imdb szerint idénre végzett, tehát még csak az sincs, hogy valami más projekt miatt nem tud részt venni az esetleges változtatásokban. az persze lényeges kérdés, hogy az egyébként rutinos, de sótlan rgw mit tud hozzátenni a darabhoz, ami debneynek vagy akármelyik szárnysegédjének (kaska pl) ne menne.
háborús film-buzi vagyok és a napokban jött az általam oly régóta várt hacksaw ridge trailere. iszonyú kínokat élek át, tekintve, hogy lassan 5 éve nem nézek bemutatókat. a fene megesz annyira kíváncsi vagyok, nah :D a lényeg amiért írok: ugye úgy indult, hogy horneré lesz a zene, azonban a kibaszott karma közbeszólt és debney-é lett a meló. most a legújabb hír, hogy megérkezett a projekthez rupert gregson-williams is. mivel gibson egy isten a rendezői székben, így a filmet annyira nem, de a zenét egy kicsit kezdem félteni.
Az I Origins is csak annyira eseményteli, amennyire eseményteli tud lenni, ha eseményteli akar lenni :D (miféle mondat ez?) egy szimplán elgondolkodásra bírni akaró film.
Bear McCreary-hez hasonló tippem nincs, Giacchino is csak azért volt nekem ennyire egyértelmű, mert őt a játékzenéivel ismertem meg, azokba nem utólag futottam bele. Jó, azért olyan sokat nem hallgattam tőle, csak a Jurassic-okat és a Medal Of Honor-t (ez utóbbit is csak keveset hallgattam, mert egyáltalán nem vagyok gamer, így nem nagyon tudtam mihez kötni, viszont vártam mindig is, hogy mikor készít filmekhez is muzsikát)
Akkor rosszul tippeltem :)
Így viszont ha nem szereted a szimplán filozofikus filmeket, akkor a Felettünk a Föld-et másodiknak nézd, mert a Szem tükrében az azért eseményteli is, s ez után emészthetőbb a hasonló hangvételű korábbi Mike Cahill-lal közös filmje. Egyszóval az I Origins inkább való tervbe vételre, mint az Another Earth.
Nahát, megjelenik a Hetedik zenéje a Howe-nál. Milyen jó, ha vkinek saját lemezkiadója van. :)
Bear McCrearyn kívül tudunk még ilyenről? Michael Giacchino esetleg? :D
A Hősök stabil 9 pontos film, szóval meggyőztél, beveszem a listába az Originst is. :)
Igazából eddig csak a környezetvédős, naiv végű, de ezt leszámítva igen jó The Eastben láttam, de az Earth is tervben van.
Milyen kézenfekvő, aztán nekem sem ugrott be, hogy pont az egyik legnagyobb zeneszerző indult onnan. :)
Wintory amúgy elég sajátos világú szerző, nem annyira lutri a kipróbálása.
most röppent fel pletyka ami szerint lehetséges hogy austin wintory lesz a kong skull island zeneszerzője. a "hír" persze 100%-os pletyka, de van olyan komponista, aki játékokkal indult és hálivúdban kötött ki mozifilmeknél? nekem most hirtelen egy sem ugrik be.
Brit Marling-gal kapcsolatban szeretnék egyet tippelni.
Láttad tőle a Felettünk a Föld c. filmet, s ez alapján nincs kedved más, újabb filmjéhez. Lehet, tévedek, de magamból kiindulva, én egy ilyen előzménnyel, így gondolnék rá. Nálam azonban fordítva történt. De hozzá teszem, akárhogy is történt :) a Szem tükrében filmet vétek kihagyni, komolyan...
A film borítóját a zenéje kapcsán ismertem, meghallgattam, és továbbléptem rajta. Nem is érdekelt az I Origins magyar címe, illetve, hogy miről szól stb.
Míg korábban a Felettünk a Föld normálisan be volt harangozva, addig ez a film még csepegtetve sem volt sehol, így aztán totál véletlenül futottam bele a magyar címébe (és még így is csak később kapcsoltam össze az előzetes ismereteimmel). Megnéztem minden információ nélkül, és végül az egyik kedvencem lett a elfilozofálgatható alkotások között. A szereplők teljesen ismeretlenek voltak nekem, mígnem utánajárva ennek is, megtudtam, hogy az általad emlegetett színésznő a szereplője a Felettünk a Földnek is (az alkotógárdáról nem is beszélve), így a korábbi munkái közül ezt vettem elő elsőként (azóta mondjuk többet még nem), és így nekem az is tetszett, legalábbis az, amire rá akarna világítani. Hiszen annál a filmnél szerintem az volt a gond, hogy még annyira sem lett volna szabad rátenni a sci-fi jelzőt, mint az Őslakóra.
Egyszóval, a Felettünk a Föld, gyanítom, nem lett kihagyva általad, pedig egy-két jelenetet leszámítva kihagyható, míg az I Origins-szal ez nem tehető meg egy filmrajongó által :) na, de nem tukmálom rád :D de azért gondold át (ne sokat gondolkodva) a Nobody-val egyetemben.
Úgy emlékszem, a francia Hősök c. filmet is (talán az volt még korábban ajánlásom itt, mint filmajánlás) jónak ítélted meg, és most szeretném a statisztikámat rontani :D
Első hallgatásra annyira nem jött át - egészen az utolsó hat trackig, utána végighallgatva elölről aztán már az eleje is sokkal erősebb lett. Price nagyon ráállt erre, hogy a film második felében rántja a zenéjébe a hallgatót - lásd Gravity. A "One Bullet Is All I Need" elképesztően hatásos már magában is.
10/8 elsőre.
Brit Marling az egyik legkülönlegesebb kisugárzású színésznő, de ennek ellenére ez a film nekem ki fog maradni. A Mr. Nobody viszont ott maradt az imdb-s watchlisten. :)
"Legutóbb viszont pl. Nolan táncolt a penge élén az Interstellar-jával, hál istennek megtalálva viszont azt a végső határt, amit már tényleg tilos átlépni, ha nagy közönségnek moziba szán valamit a rendező."
Ezt jól megfogalmaztad. Sok ember már így is nézett, hogy he? :D
Egyébként a két zene közül Tyleré a jellegzetesebb, az újnak még a kép része sem nyerő - hacsak nem akarják ezután mindig cserélgetni újabb filmekre és alakokra. Ezt leginkább vmi díjátadó beharangozójaként tudnám elképzelni.
Betáraztunk a fanfárról már egy hírt asszem holnapra, mondjuk ilyen mélységig nem mentünk bele. :)
Azt nem tudom, mi a forrás, de azért szerintem ez csak ilyen következtetésféle lehet. Ez mindenesetre magyarázat lenne Elfman legutóbbi bevonására. Azt sosem hittem el, hogy csak úgy két ember írja a zenét, de külön darabokat készítve.