Ez kicsit olyan, mintha Scott már nem tudná, mit akar. Régen azért más volt a filmjeinél.
Mondjuk az is lehet, hogy megint adózási könnyítés miatt választotta Iglesiast - a felvételek jó része spanyolban történt. Aztán látta Scott, hogy ez nem az igazi, és hívta HGW-t.
És tényleg ott az Exodusnál HG-W, de durva. Milyen gusztustalan háttéralkuk mehetnek ilyenkor... Mondjuk szerintem egy Scott azt választ zeneszerzőnek, akit csak akar. Ha az évek óta szó szerint semmit nem író Teddy Castelluccit akarná, akkor azt.
és vajon alberto iglesias mit érzett, amikor rájött, hogy az exodusnál ugyanaz történt vele, mint anno streitenfeld prometheusában? ráadásul az album elejét leszámítva a legjobb tételek mind hgw-hez és egy argentin zeneszerzőhöz köthetőek. arra leszek kíváncsi, vajon scott következő filmjénél ismét bepróbál-e valami lucas vidalt, hogy aztán megint legyen benne két-három hallgatható tétel hgw-től, vagy végre eleve tóbbival szerződik le? az is eszembe jutott, hogy a kingdom of heaven után hgw egyszerűen kijelentette, hogy soha többet scott, max ha kell egy-két tétel, besegít (ezt mondjuk nehezen tudom elképzelni).
Azért Az oroszlánkirálynál Zimmer tudtával került minden a filmbe, itt meg HG-W-nek meglepetés volt, hogy mi szól a film alatt. :)
Egyébként Mann eléggé betétdalfanatikus, nem is értem, miért kell neki egyáltalán score.
A másik dolog, ami még beugrott, hogy talán Streitenfeld is meglepődött a HG-W-tételeken a Prometheusban, az nem lehet?
azért jogokkal, jogosultságokkal kapcsolatban is felmerül egy igen fontos kérdés. az ő neve fut a filmen, viszont egy ismeretlen szerző zenéje. nos kérdem én, adott esetben kinek a nevét gravírozzák az oscar szoborra? :D
Szerintem HGW-nek van olyan zenéje, aminél örülne, ha nem lenne a film alatt. :))
Viccet félretéve: kérdés, hogy totál kiszedték a zenéjét vagy csak részben? Illetőleg, hogy ki lett-e fizetve a munkája, mert ha igen, akkor elvileg onnantól a stúdió azt csinál, amit akar (legalábbis bizonyos komponisták esetében ez kivétel, de ők vannak elvileg kevesen). Mondjuk ilyen pofátlanságra nem jogosítja fel őket, hogy no zene csak név, de a fene sem tudja már mi zajlik odaát...
Nyilván van olyan, amikor kiderül, hogy a rendező és a zeneszerző elképzelései nem találkoznak és ez az utolsó (vagy az utáni) pillanatban válik teljesen egyértelművé. De az, hogy egy ilyen döntésről nem értesítik a komponistát - akinek Hollywoodról lévén szó szintén megvan a maga magementje - azt példátlannak, másrészről pofátlannak is tartom. Ugyanakkor Gregson-Williams ezirányú munkásságát ismerve, amelyek egy kaptafára készülnek, simán eltudom képzelni, hogy nem érték be annyival Mannék. Ez persze még nem menti őket. Kíváncsi vagyok, hogy lesz e az ügynek folytatása.
Ezeket a díjátadókat nagyon nem követem nyomon, csak most olvastam az oldalon, hogy egyáltalán mik voltak a jelöltek.
Az egy dolog, hogy az Interstellar mint filmzene tökéletesnek kellene, hogy hasson egy díjátadón is, hiszen annyira együtt él megintcsak Zimmer muzsikája a filmmel, és nem hiszem el, hogy ez nem szempont.
Ellenben a nyertes az iménti megítélést leszámítva végeredményben úgy érdemelte meg az elismerést, hogy azért több is elmondható róla, mint, hogy meg lett úszva a Birdman. Érdemes meghallgatni, bár már valaki ajánlotta itt korábban. A filmre is kíváncsi leszek.
Srcácok, én rájöttem a Smith família gyerkőcei igazából apukához hasonlóan vígjáték (esetleg/és/vagy) akcióhősként képzelik el a jövőjüket, és ezek afféle promóvideók akarnak lenne, amiben az embertársakból első körben BÁRMILYEN reakciót szeretnének kicsikarni. Aztán utána majd talán kifejlődik a humor és/vagy/esetleg zenei tehetségük is. Legalábbis a jelen állás szerint ez lehet a TERV!
ő azt nyilatkozta egyszer, hogy kiskorában pontosan ilyen kis semmirekellő tuskó volt, de akkor nem volt fészbuk meg tvitter, hogy mindezt megossza a nagyvilággal...
Így van, ezekből már csak tinikorban elszállt ember lehet. Nem is csoda, 12 évesen koncerteket adsz, csápol összeadva akár százezer rajongó neked.
Mondjuk ennél nagyobb gondunk nekünk sose legyen, mint Smith gyerekeinek sorsa, csak onnan indult a dolog, hogy utánanéztem, rappernek is tehetséges a srác, és legalább annyira, mint színésznek. :)
A szúnyogcsődör Dzsásztin Bidé "verekedése" még egy rohadt vicces dolog, ahogy valamelyik törpének (a hét közül) öltözve neki akar menni a fociultra kinézetű paparazzinak.
https://www.youtube.com/watch?v=ij89w9_x8d4
Hát igazából ez ilyen szülői elvakultság lehet, hogy majd akkor biztos a kiscsákóból is jó rapper lesz, csak mert megtanult beszélni.
Az ellentéte, a hiperaktív lyányka is próbálkozik amúgy:
https://www.youtube.com/watch?v=g7AQ7No84Uc Ez nem nevetséges, inkább olyan igazán zavarbaejtő klip, mint az amerikai gyerekszépségversenyek. Felnőtt mozgások, miközben nemrég még az oviban választott magának jelet.
Amilyen gusztustalan szinten sztárolja Mr. Smith a gyerekeit (lásd.: A Föld után példáját), azt hiszem joggal pályázhatna A világ legrosszabb faterja címre.