Végülis simán lehet, elvégre a rendezővel már jól összeszokott páros, Young-nak nem ismeretlen a Marvel univerzum és anno a Branagh-Doyle duó együttműködése sem szakadt meg a Thornál, ahogy James Gunn-é sem Tyler Bates-el most A galaxis őrzői kapcsán. Csak azt remélem, hogy a stúdió fejesek nem nagyon fogják vissza Young egyedi stílusát.
Bates Őrzői képek alatt 7/10-et simán megér, de kíváncsi vagyok, hogy mikor derül ki, hogy mely részét honnan nyúlta.
És ha már Marvel: újra nézve az Amerika Kapitány 2-t Jackman zenéje (vagy mije) külön hallgatva már beért egy gyenge 6/10-et, film alatt pedig eddig is korrektül működött, de továbbra is értem az ellenszenvet irányába.
Feltöltöttem ide egy jó kis cikket PDF-ben egy 2002-es Wan2-ból a használt CD-kről. Lehet nosztalgiázni. :)
Visszamenőleg beszerzett lapszám volt, szóval mire megkérdezhettem volna a Tangóban (ami a kedvenc ilyen boltom volt), hogy van-e Csepregi Éva 2000 című lemezéből, megszűnt az üzlet. :)
Nem fogjátok elhinni, hogy ilyen "film" létezik, ezt már nehéz alulmúlni primitivitásban. Több helyen is megnéztem, hogy ez nem valami youtube-os összevágás-e vagy ilyesmi, mert annyi ismert név működött közre benne, de nem. Illetve összevágás, mert operatőre az tényleg nincs, csak vágója. A 2006-os Farce of the Penguins előzetese (a farce komédiát jelent). Simán kínzás járna érte minden résztvevőnek, de valami extrém mértékben. Már a plakátja is igényes amúgy.
túl vagyok én is a teknőcökön és a viharon is, és itt most attilával értek egyet. tyler akár fel is cserélhetné a két zenét a filmek alatt és semmilyen különbség nem lenne. nekem sajnos mindkettő dögunalom volt. pedig majd' 2 hete nem hallgattam filmzenét és ki voltam éhezve valami újra...
fura ilyet mondani de jablonsky jobb lett volna talán a tekilevesbe, az a viharos film meg annyira zsének néz ki, hogy abszolút nem tyler kategória.
Navarrete titánjait én speciel szeretem, noha egyszerű, RC utánérzésű bérmunka, csak azok átlagánál lényegesen jobb, egységesebb, mint Djawadi pár hét alatt összedobott zenéje, ami szintén kellemes (lehet, hogy mindjárt le is pörög nálam előbbi). Viszont a Hercules tényleg pocsék, ebben egyetértés van.:)
azért majd külön is teszek vele egy kísérlet, de csak pár hét múlva... :D
pláne, hogy ettől a zenei világtól nem sikerül elkanyarodnom még fernando velazquez révén sem, aki a "hercules"-hez megmutatta, milyen remek RC-zenét tudna írni, ha akarna. ja, meg is írta sajnos. valahol az album első harmadánál jártam, amikor kitört belőlem egy hangos "jajdeborzalmas!" felkiáltás. hasonlóan "jóra" sikerült, mint nemrég navarrete titános remeke.
Tyler viharos zenéjében én semmi kivetnivalót nem találtam. Távol áll az RC-klónoktól, a teknőcök kissé mű hangzásához sincs köze. Oké, hogy nem is egy eredeti mű, de helyenként erős pillanatai azért vannak. Sőt ki kell mondjam: nekem ez tetszett. :D
Ja, és Szabó Csé kolléga facebookos véleménye a Tini Nindzsákról (talán nem titkos:) meg ez:
"Öröm látni a tehetséget, a szorgalmat, a zene iránti feltétlen alázatot és a minőséget"
Most már már meg kell hallgassam. :)
na tessék :D már az is meglepett, mennyire tetszett neked a film. pláne, hogy kb ugyanakkor pótoltam a rise-t, ami után még mindig nehéz elképzelnem, hogy a dawn jó :D én ottman új xmenjénél vettem észre valahol album közepén, hogy hosszú percek óta nem történik benne semmi, és hát mivel addig sem győzött meg különösebben, így ennek hallgatását is meghagyom másnak ;)
hát valóban van különbség moslék és moslék között, de ez a produkció ugyanolyan karakternélküli, mint az elmúlt évek legtöbb tyler-zenéje. egyszerűen felidegesített, míg hallgattam. ennél nagyságrendekkel, univerzumokkal erősebb művei is voltak már, és nem csak a téma komolytalansága befolyásoló (persze, tini nindzsa teknőcök 2014-ben), mert az elmúlt évek termésének zöme hasonlóan semmilyen. NEKEM.
"kissé" ízetlen? egy nagy rakás ehetetlen moslék, a száznegyvenötödik ugyanolyan elviselhetetlenül rossz zenéje, mintha a transformers kilenchez született volna. az album felénél kísérleti jelleggel belebiggyesztettem a viharos zenéjének első pár tételét, váltakozva a teknősössel, és kínosan, arcpirítóan ugyanannyira rossz. ráadásul mintha egyre kevesebb élő zenésszel dolgozna: számtalanszor olyan érzésem volt, hogy szólamonként max két-három zenész dolgozik, és azért tűnik mégis teljesnek, mert egyrészt amennyire lehet, agyonkompresszálta a végeredményt, másrészt folyamatosan dübörög vagy nyolcvan dobsample a háttérben. henridzsekmen-díjat neki. piroslap, öltöző.