Ha ki akarod cserélni ezt a műanyag borítást, amibe a kapcsolók vannak, nekem van egy bontott, az én autómhoz nem jó, mert már facelift utáni. Kérdezd meg mennyi bontóban és fele annyiért odaadom.
Olyan is lesz. Ami most van az autóban nem akarom szétszedni, mert nem egyszerű történet. Beszerzés alatt van egy hibás darab, annak a gombjai lesznek megcsinálva.
A gombot nem lehet úgy leszedni, mint a pl. jobb elsőről, így ezt kicsit macerásabb megcsinálni, de nem lehetetlen, csak türelemjáték, de meglesz rövidesen.
A jobb első és a két hátsó már kész van. Pofonegyszerű volt. A kilincs és a foggantyú is ki lett sejtelmesen világítva szép pirosra. A műszerfal sem ússza meg pirosítás nélkül.
Barátom az elektromos szakértő, nem tudom még milyen led lesz benne. Most keressük az infókat. Addig is az ablakemelő kapcsolóba teszünk világítást. A hátsó egyszerűbb, az már kész is:
És milyen ledeket tervezel bele? Szerintem érdemes lenne luxeonnal dolgozni. Azt ugye tudod, hogy az indexrelét is le kell cserélned a ledes működéshez? Nekem most fehér búrás a ködféklámpa is, abba kellene valami jó ledes megoldást telepíteni.
Igen, melegítettem. Forró vízzel szép lassan meglágyítottam, késsel elvágtam a ragasztót nagyjából, utána hajszárítóval melegítettem tovább és szép lassan széthúztam. Könnyebben ment, mint gondoltam.
Ha lesz időm a hátsó lámpa fog következni. szépen be lesz ledezve. Gyakorlásképpen a tolató és a ködlámpa lesz az áldozat, majd jön a hátsó index, helyzetjelző és a féklámpa.
Ilyen lesz, mint a képen:
A lentebb említett úgynevezett "glow indigo" műszerfaldekoráció angliai beszerzéséhez keresek társakat! Legyártják kevesebb példányban is, de ha többen lennénk olcsóbb lenne.
Ha egyáltalán valakit érdekel a dolog szívesen adok több infót is.
Ja, az autómról van kép a mazdaklubon, Dodesz néven kell rákeresni. Most téli gumi van rajta, ha jó idő lesz visszateszem az alufelniket és teszek fel friss képeket.
De teszek be, csak csinálok valami épkézláb képet.
Most bosszús vagyok, mert valami bibi van az alapjárattal. Hidegen kb 2000-et pörög, melegen meg ha adok rá valami elektromos fogyasztót vagy tekerem a kormányt leesik az alapjárat 500 alá. Az alapjárat szabályzó motoron folyamatos 12V feszültség van, pedig tudtommal annak változnia kellene kb 5-12 V-ig. Ha valakinek van tippje szívesen fogadom.
Hétfőn rendelem meg a képen látható pohártartót. A CD egységet egy hellyel lejjeb teszem és a könnyeb kezelhetőség miatt a felső helyre kerül a pohártartó, természetesen fekete színben.