Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 
 Hozzászólások: 9456763/3 Témák: 18963 Tagok: 112671 Legújabb tag: Fumbers Online: (50/1
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
A weboldal címe: http://m3.what.hu

    / 10 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 

KFM

(üzenet: 250, M3)
 

szneti



Tagság: 2007-05-24 08:25:38
Tagszám: #45290
Hozzászólások: 651
187. Elküldve: 2008-01-19 12:48:19,

KFM

[76.]

De azért irsz még,ugye? icon70.gif
[válaszok erre: #188 #190] [előzmény: (185) retrometro, 2008-01-19 12:08:34]
Törzstag
szneti adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
186. Elküldve: 2008-01-19 12:12:01,

KFM

[77.]

De ne a munkától. Valakinek dolgozni is kell. icon32.gif
[előzmény: (185) retrometro, 2008-01-19 12:08:34]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
184. Elküldve: 2008-01-19 11:58:40,

KFM

[78.]

Igen, sajnos nekem is eszembe jutott, hogy komoly esély van rá, hogy ottfelejtenek a vonaton, mert nem hallottam, hogy szólt volna 3as személyzetének

Nos én ezt úgy oldom meg mint 24-es, hogy addig el sem megyek a rádió mellől, mikor engedélyt kértem a leadásra, amíg nem hallom, hogy meghívja az illető vonatot, aki pedig jelentkezik.

Ha ezt nem tenné meg (megjegyzem ilyen eddig még nem fordult elő, igaz jobbossal még sosem jöttem ki), akkor újrahívom, vagy én meghívom a vonatot, oszt jó napot.
[előzmény: (164) Monika78, 2008-01-18 21:23:03]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


médmfsz



Tagság: 2007-06-20 10:42:39
Tagszám: #46196
Hozzászólások: 2724
183. Elküldve: 2008-01-19 09:23:08,

KFM

[79.]

Idézet:
A "főváros" annyit dotál, annyit fizet, amennyi az üzemóra!



Ha ez így lenne, akkor leegyszerűsítve nem lenne a BKV-nak már kb 70-80 milliárd FT adóssága, hitele, meg évente 10 milliárd hiánya! icon32.gif
[előzmény: (166) retrometro, 2008-01-18 21:49:05]
Kiváló dolgozó
médmfsz adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


szneti



Tagság: 2007-05-24 08:25:38
Tagszám: #45290
Hozzászólások: 651
182. Elküldve: 2008-01-19 09:01:07,

KFM

[80.]

"A "Megállj!" jelzés az Megállj jelzés..utasítás szerint adva..és afigyelési kötelezettséget teljesítve- Te is tudod!!- meg lehet állítani a vonatot!"
Télleg, a vonatokon rengeteg kézilámpa van,vagy mégse?
Anélkül nyugodtan adhatsz megállj jelzést,nem veszi észre a kocsivezető idöben, a sötét kihúzóban álló, integetö kollégát.
Aztán még ha észre is veszi, és vészfékkel megáll, közel sem biztos,söt a korlátok miatt biztossan nem fogsz tudni beszállni hozzá a fülkébe,szabályossan vagy anélkül hogy nyakig mocskos ne lennél.
[válaszok erre: #185] [előzmény: (176) retrometro, 2008-01-19 01:52:50]
Törzstag
szneti adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


KIPKOP



Tagság: 2007-05-07 16:14:34
Tagszám: #44736
Hozzászólások: 1473
181. Elküldve: 2008-01-19 07:02:13,

KFM

[81.]

Semmi kifogásunk, a szabályosság ellen, de ezt nem a napi kötelező túlórával szeretnénk elérni, hanem úgy, hogy a keretet tervezzék szabályosra !
Tisztában vagyunk a kfm jogosítványaival , nem is vitatjuk azt.
Pont most kűzdünk, a napi kb: 20 perces tervezett túlóra ellen, a keretbeosztásban, mint láthattad 23.40.-kor már egy leadott vonatnak kell lennie az Árpád kihúzóban, semmi közűnk hozzá, hogy a keret úgy készűlt, hogy nem vette figyelembe azt, hogy munkaídőben csak szabálytalanul tudod elhagyni a kihúzót, ha szabályosan hagyod el, akkor túlórázol !
Eddig a keret jóváhagyói közűl senkit sem vontak felelősségre, esténként esetleg napi viták lehetnek belőle a kfm és a mkv között !
Azért szép csendben jegyzem meg, hogy folyik egy per ehhez kapcsolódóan, az egyik fél tanult belőle a másik nem !!!
[előzmény: (166) retrometro, 2008-01-18 21:49:05]
Kiváló dolgozó
KIPKOP adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
180. Elküldve: 2008-01-19 02:25:37,

KFM

[82.]

"és afigyelési kötelezettséget teljesítve- Te is tudod!!- meg lehet állítani a vonatot"
Naná. A KFM tudta és engedélye nélkül, csak úgy megállítani egy vonatot, nos az aztán roppant szabályos, nemkülönben üzemszerű.
De ha már arra van általad kisarkítva ez a sztori, hogy nehogymá a KFM-nek kelljen kommunikálnia a reménybeli vonattal, akkor úgy is jó (és nem hiszem hogy szabályba ütközne), hogy a leadási-távozási engedély után az mkv saját maga rádiózik, hogy iksz vonat vétel, hozzámáki innen - hát így is jó, csak eddig nem ez volt a rendszer. Ha holnaptól igy lesz, nem gond, de akkor legyen így tutira - mert itt az a lényeg, hogy BIZTOS legyen.
A többi meg csak süket duma.

[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2008-01-19 02:35:12]
[előzmény: (176) retrometro, 2008-01-19 01:52:50]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
179. Elküldve: 2008-01-19 02:20:03,

KFM

[83.]

"Ezért kapod a fizetésed momentán:)) "

Üzemi baleset miatt szintén lehet pénzt kapni. Ez van.
[előzmény: (172) retrometro, 2008-01-19 00:17:05]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
178. Elküldve: 2008-01-19 02:16:57,

KFM

[84.]

"Ettől még a PÉNZEDET ez határozza meg!"
Nem ez határozza meg.

"amúgy semmi indulat, csak tényközlés:)"
Inkább mellébeszélés.
[előzmény: (171) retrometro, 2008-01-19 00:15:33]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
177. Elküldve: 2008-01-19 02:06:53,

KFM

[85.]

Yes. Azért írtam, hogy majdnem késő. icon31.gif
[előzmény: (176) retrometro, 2008-01-19 01:52:50]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
175. Elküldve: 2008-01-19 01:34:59,

KFM

[86.]

Elég kevés ideje lenne ott bárkinek is kalimpálni körbe a kezével, ha elindul a vonat PA-ban. Mire rájön, hogy ez nem áll meg, majdnem késő. icon32.gif
[válaszok erre: #176] [előzmény: (167) retrometro, 2008-01-18 21:50:44]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
174. Elküldve: 2008-01-19 01:31:52,

KFM

[87.]

icon70.gif

Hát figyelünk azért. De valóban nagy vészfék nekem, neked pedig szaladás a járda Forgách felőli végére lett volna, ha mondjuk otthagyom a vonatot Kökin, később fordulok 2-3 perccel. Ugyanis akkor egy hangot nem hallottam volna a rádiózásodból.
[előzmény: (164) Monika78, 2008-01-18 21:23:03]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


perry



Tagság: 2007-05-07 10:04:03
Tagszám: #44719
Hozzászólások: 354
170. Elküldve: 2008-01-18 22:23:16,

KFM

[88.]

Hű a mindenit, itt felejtettek, hát itt alszom! icon53.gif
[válaszok erre: #173] [előzmény: (169) dulifuli, 2008-01-18 22:18:44]
Törzstag
perry adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
169. Elküldve: 2008-01-18 22:18:44,

KFM

[89.]

"Végső soron "Megállj!" jelzést is lehet adni...ha szólt a KFM..ha nem:))"

Ha már ötletparádé, csatlakoznék.
Szóval mégis bennhagytak, hát akkor feszlevétel után irány kifelé, de az egy akadálypája, aki már látta, az tudja.
Hű a mindenit, de megbotlottam ebben a qrva programszőnyegben!
Hű a mindenit, de rosszul léptem!
Hű a mindenit, hát én bicegek!
Hű a mindenit, ez aztán az üzemi baleset!
Hű a mindenit, hajlott koromra való tekintettel már lassú az én regenerálódásom, szóval három hétnél - egy hónapnál előbb sajnos én nem bírok...

Végső soron ez is egy forgatókönyv.
További ötleteket szívesen böngésznék.
[válaszok erre: #170 #172] [előzmény: (167) retrometro, 2008-01-18 21:50:44]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
168. Elküldve: 2008-01-18 22:12:15,

KFM

[90.]

Hogy a Főváros mit dotál és mit nem, azt hivatalosan nem kötik az orromra, innentől nem is kell hogy érdekeljen. A saját szolgszámomra vonatkozó keretbeosztás már annál inkább.

A szolgálati előljáró jogosítványaival kapcsolatos meglátásokat pedig szerintem itt senki nem vitatta, tehát ez a lendület kissé oktalannak tűnik fel számomra.
[válaszok erre: #171] [előzmény: (166) retrometro, 2008-01-18 21:49:05]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Monika78



Tagság: 2007-05-10 00:13:13
Tagszám: #44826
Hozzászólások: 21
164. Elküldve: 2008-01-18 21:23:03,

KFM

[91.]

Igen, sajnos nekem is eszembe jutott, hogy komoly esély van rá, hogy ottfelejtenek a vonaton, mert nem hallottam, hogy szólt volna 3as személyzetének......... icon29.gif De nem lehettem biztos benne, mert akkor is szólhatott neki elvileg, amikor én hátramentem a vonatot kikapcsolni.... icon79.gif A dulifuli által leírt variáció meg sajnos később esett le, már nem akartam variálni......... icon31.gif Úgyhogy miután nem szólt a KFM a 3asnak, ezúton köszönöm meg, hogy figyelt arra, hogy kihozzon icon53.gif icon53.gif icon53.gif icon75.gif icon28.gif
[válaszok erre: #167 #174 #184] [előzmény: (157) Kingweb, 2008-01-18 01:13:04]
Zöldfülű
Monika78 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


KIPKOP



Tagság: 2007-05-07 16:14:34
Tagszám: #44736
Hozzászólások: 1473
163. Elküldve: 2008-01-18 19:37:04,

KFM

[92.]

Még egy "titkot" megosztok veletek, hogy újabban a kfm csoporttal is kekeckednek fentről !
[válaszok erre: #165] [előzmény: (162) KIPKOP, 2008-01-18 19:14:31]
Kiváló dolgozó
KIPKOP adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


KIPKOP



Tagság: 2007-05-07 16:14:34
Tagszám: #44736
Hozzászólások: 1473
162. Elküldve: 2008-01-18 19:14:31,

KFM

[93.]

Még pontosabb választ adtál a kérdésemre .
Most már csak a kfm-ekkel kellene tudatni, hogy arra a vonatra, mint tartalék meddig számíthatnak és mikor kell a személyzetet kiengedni, mert lejárt a munkaideje !!!
Ez talán a gazdasági vezetőség feladata lenne, de a táblázatot látva, most már egyértelmű a dolog !
Ha a végén történik valami, rendeljenek buszokat !!! icon53.gif
[válaszok erre: #163] [előzmény: (161) dulifuli, 2008-01-18 19:04:37]
Kiváló dolgozó
KIPKOP adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
161. Elküldve: 2008-01-18 19:04:37,

KFM

[94.]

Javasolnám tanulmányozni az OFF topic 157 hsz-t.

2005 szeptemberétől (jelen keret bevezetése) a 24-es végzésének házon belül kialakult egy rendje. Azért házon belül, mert - jól látod - a jelenlegi szabályzatok alapján azt kell mondani, hogy ilyen állat márpedig nincs. És mégis van, tehát kezdeni kell vele valamit.

A kialakult rend (kissé öncélúnak tűnő) megsrófolásának valószínűleg nem a KFM az értelmi szerzője.

Egyébként meg - a csillagok jelen állása szerint - ezt a végzést az új keretben vissza fogják kapni az éjszakások.
[válaszok erre: #162] [előzmény: (160) KIPKOP, 2008-01-18 18:49:52]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


KIPKOP



Tagság: 2007-05-07 16:14:34
Tagszám: #44736
Hozzászólások: 1473
160. Elküldve: 2008-01-18 18:49:52,

KFM

[95.]

Ha jól tájékoztattak, akkor a 24-es 23.40-ig van, de előtte még le kell adni . A KFM csak akkor engedhet ki hívatalosan, ha már levették a nagyfeszt, ez akár 0.05. körűl is lehet. Tehát 25-35 perc túlóra mindennap, ha előbb kienged, akkor szabálytalan volt, ha nem enged ki akkor . . . . !
És még nem beszélek arról, hogy a végén van a pihenőídő.
Összeugrasztják a mkv.-kat a kfm-ekkel. Nem szeretnék mesélni arról itt írott formában, amikor a kfm kiengedte annó a 24-est előbb és utána pár másodperccel gázolás történt. Ne tudjátok meg, hogy hogy bűvészkedték vissza az mkv-t. . .
A munkáltató feladata, hogy megfelelő keretet bíztosítson ,hogy esténként ne kelljen improvizálni és valamelyik félnek szabálytalankodni ,vagy túlórázni icon36.gif icon36.gif icon36.gif
Remélem, az új keret készítésénél a szakszervezet már résen van, (ugye médmfsz? tőled tanultam) !!!
[válaszok erre: #161] [előzmény: (159) KIPKOP, 2008-01-18 18:04:18]
Kiváló dolgozó
KIPKOP adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


KIPKOP



Tagság: 2007-05-07 16:14:34
Tagszám: #44736
Hozzászólások: 1473
159. Elküldve: 2008-01-18 18:04:18,

KFM

[96.]

Na , akkor fussunk neki, először a KFM szemszögéből !
Neki a 24-es, egy tartalékvonat, nem tudja, hogy a személyzet meddig van rajta, mikor van a pihenőideje,mennyi a vonat leadási ideje !
Egyet tud, hogy az utolsó személyszállító metróig, mind a jobbon, mind a ballon, szeretné tartalékvonatként tekinteni!
És mit tudunk mi a 24-esről?
[válaszok erre: #160 #166] [előzmény: (157) Kingweb, 2008-01-18 01:13:04]
Kiváló dolgozó
KIPKOP adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
158. Elküldve: 2008-01-18 18:00:51,

KFM

[97.]

A 24-es végzése elég ingoványos terület, mert pihenőidővel záródik, szóval zavaros egy kissé. Mondjuk az nem árt, ha az mkv egy kissé szemfüles, és rájön magától, hogy az utolsó balos épp jó az utolsó előtti jobboshoz. Ésszel él az ember.
Az ilyen és hasonló, értelmetlennek tűnő esetekben én mindig arra gondolok, hogy valakinek a sivár és céltalan életét teszi elviselhetőbbé, ha az mkv nem így tesz, hanem úgy. Vannak ilyen szerencsétlen, szánalomra méltó egyedek, ilyenkor erre kell gondolni, s rögvest elönt a felebaráti szeretet, meglásd.

Hogy a KFM hogy állítja meg a vonatot s hogy nem, hát ez jó kérdés, régi probléma (nem az, hogy sűrűn előfordul, de megesik) - nem tudom, hogy ez hogy van szabályozva. Extrém esetben a KFM mondhatja, hogy csak szívességet tesz ezzel, bár asszem elég hülyén venné ez így ki magát.
Pontosan le kéne szabályozni a dolgot, és akkor e tárgykörben is tudható lenne hogy mi merre mennyi.
[előzmény: (157) Kingweb, 2008-01-18 01:13:04]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
157. Elküldve: 2008-01-18 01:13:04,

KFM

[98.]

Meg kell intsem a menetirányítót. icon32.gif

17-én este 23 óra körüli tevékenységéért. A 24-es vonat személyzete 23.02 körül rádiózott, hogy kijönne a vonatról az utolsó előtti jobbos vonattal. A válasz az volt, hogy majd az utolsóval. Ennek magyarázatára kíváncsi lennék, mert ha az utolsó balossal ki lehet jönni, akkor az utolsó előtti jobbossal miért nem, hiszen később is van ott időben.

A fő gond azonban az volt, hogy a Kökiről 23.10-kor induló utolsó vonatnak egy árva hangot nem szólt a KFM, sem akkor mikor a kérés elhangzott (23.02), sem az Árpád hídig (23.34). Ha a személyzet (a fene, én voltam) nem hallja a rádiót, simán elment volna a kihúzó mellett, mert zárjelzők már nem világítottak, tehát ok nem lett volna Árpád jobb indulás után lassítani. Ha a 22.57-es érkezés után mondjuk pár percre ott marad a vonat Köki balon, így később fordul, megeshetett volna, hogy 23.02-kor a rádió még nincs bekapcsolva, mint ahogy történt, ekkor már Köki jobbon volt a vonat. Tehát kis (bal)szerencsével jöhetett volna ki a 24-es gyalog feszmentesítés után.
[válaszok erre: #158 #159 #164]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   

dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
156. Elküldve: 2007-11-10 01:21:33,

KFM

[99.]

"...de akkor is csak zárt formában tudnám elképzelni a KFM rovatot."

Hát amikor megkérted Kingweb-et, hogy hozza ezt létre, már akkor is ki lehetett volna választani ezt az opciót.
Ezen felül még most sem késő, gondolom.
Ha csak ez hiányzik.
[előzmény: (155) KIPKOP, 2007-11-09 19:54:25]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


KIPKOP



Tagság: 2007-05-07 16:14:34
Tagszám: #44736
Hozzászólások: 1473
155. Elküldve: 2007-11-09 19:54:25,

KFM

[100.]

A per 2-ben épp a szolgálatban lévő KFM publikált , olvass vissza !
[válaszok erre: #156] [előzmény: (153) mmmoj, 2007-11-09 11:45:59]
Kiváló dolgozó
KIPKOP adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   
 

KFM

(üzenet: 250, M3)
 
    / 10 
Lista: 
Kép:
Smile:
  

A weboldal címe: http://m3.what.hu

Új hozzászólás írása
  Név :   Jelszó :
  Mail :
  Üzenet:

 Betűszín:  Háttérszín:
 Árnyék:      Parázslás:
BBcode On/Off.    Betűméret:
Url/Kép autokonverzió On/Off.
Aláírás beszúrása
  Kép feltöltés: [Feltöltési max. file méret (byte): 20000]
    Írja be ide a képen látható biztonsági kódot:
Smiley kódok teljes listája
Az oldal 0.0095398426055908 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Segítség
  Netboard Bt. © 2001-2023. E-mail