A weboldal címe:
http://m3.what.hu
Érdekképviselet (üzenet: 1965, M3) |
|
|
|
 Alvóügynök:)

Tagság: 2008-10-22 15:16:28 Tagszám: #64728 Hozzászólások: 1227 |
1532. Elküldve: 2010-01-20 16:54:00, Érdekképviselet
|
[776.] |
De médmfsz lemondott a béremelésről ezekszerint nem?
|
| [válaszok erre: #1533] |
[előzmény: (1531) Kingweb, 2010-01-20 16:46:51] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Kingweb

Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
1531. Elküldve: 2010-01-20 16:46:51, Érdekképviselet
|
[777.] |
Ez nem úgy működik, hogy csak magamnak kaparom ki a gesztenyét.
Ha a Gulyásék esetleg elérnek valamit (béremelés), akkor az minden dolgozóra fog vonatkozni, bármely szakszervezetnek is a tagjai, nemcsak azokra, akik kimaradtak a sztrájkból.
|
| [válaszok erre: #1532] |
[előzmény: (1530) Alvóügynök:), 2010-01-20 16:39:20] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Alvóügynök:)

Tagság: 2008-10-22 15:16:28 Tagszám: #64728 Hozzászólások: 1227 |
1530. Elküldve: 2010-01-20 16:39:20, Érdekképviselet
|
[778.] |
Akkor médmfsz kb 9-10 tagjával mi lesz? Médmfsz ugyan aláírta a sztrájkot,de a tagjai nem álltak ki mellette,akkor Ők felléphetnek béremelési igénnyel?
Hogyan fogja ezt médmfsz támogatni,hisz Ő lemondott a 2010-es béremelésükről a tagjainak,kiváncsi vagyok,hogy a sajátjáról is lemondott-e?
|
| [válaszok erre: #1531] |
[előzmény: (1529) Alvóügynök:), 2010-01-20 16:34:27] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Alvóügynök:)

Tagság: 2008-10-22 15:16:28 Tagszám: #64728 Hozzászólások: 1227 |
1529. Elküldve: 2010-01-20 16:34:27, Érdekképviselet
|
[779.] |
"Közölte azt is, hogy a nem sztrájkoló érdekképviseletek - amelyek nem írtak alá sztrájkmegállapodást - a bértárgyalásokon felléphetnek bérfejlesztési igényekkel, mert rájuk nem vonatkozik a sztrájkmegállapodásban rögzített nulla százalékos bérfejlesztés."
Ez tetszik nekem.
Úgy tűnik,hogy csak igéreteket kaptak a sztrájkolók,a bérkeret terhére? Hamar elfogy a lé vigyázat.
Tavaly is volt egy 20ft/órás béremelési igéret,ha lesz pénz. És nem lett pénz,kitalicskázták az Akácosból.
Összességében,nagyobb kárt csináltak szegények,mint hasznot,mert a szakszervezeti vezetőik,jól megvezették Őket,sajnos áldozatok lettek.
|
| [válaszok erre: #1530 #1536] |
[előzmény: (1528) Kingweb, 2010-01-20 15:07:53] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Kingweb

Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
1528. Elküldve: 2010-01-20 15:07:53, Érdekképviselet
|
[780.] |
Vannak itt még azért távlatok.
Gulyás Attila, a nem sztrájkoló Városi Tömegközlekedési Dolgozók Szakszervezeti Szövetségének elnöke elmondta: a megállapodás szerint a Kollektív Szerződésben szabályozzák az egészség- és magánnyugdíjpénztári 3-3 százalékos munkáltatói hozzájárulást, de a pontos mértékről évente egyeztetnek a bértárgyalásokon. A dolgozók kapnak havonta 6 ezer forint értékű melegétkeztetési utalványt, illetve az év végén 45 ezer forint értékű ajándékutalványt - tette hozzá.
Kitért arra, a 3 százalékos támogatás köre kibővülhet, de erről a bértárgyalásokon egyeztetnek tovább.
Gulyás Attila hangsúlyozta: a BKV menedzsmentje a nem sztrájkoló 12 szakszervezettel külön megállapodást is kötött, amelyben az áll, hogy a 2010-es bérmegállapodásban felülvizsgálják az internet-, vagy melegétkeztetési utalvány összegét, amelyet - ha a Kollektív Szerződésben szabályozott többi juttatás mellett fenntarthatónak ítélnek - visszamenőlegesen is felemelhetnek 6 ezerről 8 ezer forintra.
Közölte azt is, hogy a nem sztrájkoló érdekképviseletek - amelyek nem írtak alá sztrájkmegállapodást - a bértárgyalásokon felléphetnek bérfejlesztési igényekkel, mert rájuk nem vonatkozik a sztrájkmegállapodásban rögzített nulla százalékos bérfejlesztés.
Gulyás Attila szerint az alapvető tárgyalási technikákban keresendő a szakszervezetek kettéválásának oka. A nem sztrájkolók a bértárgyalásokon egyezkedtek volna a szociális juttatásokról annak érdekében, hogy az új KSZ többi vívmánya január elsején életbe léphessen. Mivel december végén a 14 szakszervezet sztrájkbizottsággá alakult, már nem volt esély arra, hogy az összes szakszervezet egy tárgyalóasztalnál egyeztessen.
Végül azonban ugyanazt, sőt - Gulyás Attila szerint - többet is elértek munkabeszüntetés és egységes álláspontok nélkül is, mint a sztrájkoló szakszervezetek.
|
| [válaszok erre: #1529] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
 oregbeatsuhanc

Tagság: 2010-01-07 12:11:26 Tagszám: #80993 Hozzászólások: 511 |
1524. Elküldve: 2010-01-18 20:26:43, Érdekképviselet
|
[781.] |
Engem ezen felül sokkal jobban bosszant, hogy a szakszi vezető urak közt vannak akik jogosulatlanul fogják igénybe venni a forgalmi nyugdíj korkedvezményt. Ez már simán törvénysértés, de mind egy. Eközben az alagútban műszakban dolgozókat ez nem illeti meg!
|
| [válaszok erre: #1525 #1526] |
[előzmény: (1523) Kingweb, 2010-01-12 11:37:42] |
|
Törzstag
|
|
 Kingweb

Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
1523. Elküldve: 2010-01-12 11:37:42, Érdekképviselet
|
[782.] |
Ez a tegnapi Blikkből való, egy szolgálati helyiségben kitűzött példány van elkapva.
|
| [válaszok erre: #1524] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
 dulifuli

Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
1522. Elküldve: 2010-01-12 00:16:48, Érdekképviselet
|
[783.] |
METRO KDSZ tájékoztató:
Az autóbuszos szakszervezetek határozatlan idejű munkabeszüntetést hirdettek 2010. január 12. (kedd) nulla órai kezdettel.
A Metró KDSZ nem tekinti kimerítettnek a tárgyalásos lehetőségek sorát, ezért elhamarkodottnak tartja az ilyen típusú nyomásgyakorlás alkalmazásának megkezdését.
A Metró KDSZ a korábban kitűzött célokat továbbra is napirenden tartja, azonban az egyoldalúan meghatározott módszerrel nem ért egyet.
Kéri a Feleket a tárgyalóasztalhoz való visszatérésre!
|
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
 dulifuli

Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
1521. Elküldve: 2009-12-22 23:37:35, Érdekképviselet
|
[784.] |
METRO KDSZ tájékoztató:
K ö z é r d e k ű
A BKV Zrt. menedzsmentje és a szakszervezetek folytatták a Kollektív
Szerződés tárgyalásokat.
A 2009. december 22-i tárgyalás fontosságát az adta, hogy egyrészt le
lehetett volna zárni a tárgyalásokat megegyezés esetén; másrészt ez
volt az utolsó érdemi plenáris tárgyalási lehetőség 2009. évben.
A munkáltató kevés mozgásteret hagyott a megegyezésre (állítása
szerint erre a kormány által biztosított finanszírozás miatt van szükség).
Kitartott
az egészség és nyugdíjpénztár 1 %-os értéke mellett;
a KSz 521-522-es pontok pihenőidejének általa elképzelt változata
mellett (másik melléklet utolsó 2 oldalán ismertetve);
valamint az osztott szolgálatok változatlan rendszere mellett.
Mint tudjuk, ez utóbbi alkalmazását hatályban lévő Kollektív
Szerződéshez köti a jogalkotó.
Nincsenek fényévekre egymástól az álláspontok, de ez most kevés volt a
megállapodáshoz. (Melléklet részletezi. A korábbi szöveg áthúzással van
jelölve).
Jó alapot nyújt viszont a 2010-ben folytatásra kerülő tárgyalásokhoz.
Elméletben nincs kizárva az a lehetőség sem, hogy a 2009. december
31-én lejáró Kollektív Szerződős 1 hónappal meghosszabbításra kerül.
Új helyzet áll elő a cég történetében, ha 2010. január 1-én nem lesz
hatályban lévő Kollektív Szerződés.
A szakszervezetek jogászai tanulmányozzák ennek az állapotnak
valamennyi vetületét:
Kell-e valamennyi munkavállalóval egyéni munkaszerződést kötni
még január 1. előtt a Kollektív Szerződés hiányában?
Lesz-e mindenkinek munkaköri leírása?
Hogyan alakul a vezénylés az osztott munkaidő kiesése miatt a
járművezetőknél? Milyen hatással van mindez a
létszámgazdálkodásra?
Az Mt. szerinti járművezetői pihenőidők bevezetése milyen
hatással lesz a létszámgazdálkodásra, valamint a bértömeg
gazdálkodásra?
Bevezetésre kerül-e a föld alatt dolgozó vonatszemélyzetek esetén
a 8 órás munkaidő? Okoz-e mindez létszámfelesleget? Mennyivel
növeli meg mindez a napi munkaidőt, ha a nem fizetett munkaközi
szünet ideje plusz ezen felül értendő.
Mi történik a föld alatt dolgozó vonatszemélyzetek rekreációs
szabadságával? Lesz-e hatással mindez a létszámgazdálkodásra?
Felülvizsgálatra kerüljön-e érdekképviseleti oldalról a szolgálati úti
munkaidő kérdése? (a munkaidő részét képezi a szolgálatra való
felkészülés, azaz formaruhában a végzés helye, és az öltöző
között a szabadidő terhére kell-e utazni?).
A 12 órás munkakörben dolgozókat hogyan érinti a KSz hiánya, és
a munkaközi szünet hogyan fog illeszkedni ebbe a rendszerbe?
Hogyan tud átállni a KSz által adott felhatalmazás nélkül a
munkáltató, a fizetések munkahelyen történő készpénzes
folyósítására?
Alaposan feltételezhető, hogy januárban még rengeteg; soha nem
tapasztalt kérdésre kell gyors választ találni majd munkaviszonyt érintő kérdésekben.
Lehet, hogy a KSz tárgyalások helyett a folyamatos értelmezési viták
lesznek majd a közvélemény figyelmének középpontjában.
Előtérbe kerültek a nyomásgyakorló eszközök mindkét tárgyaló fél
oldalán. Könnyen lehet, hogy nemsokára a szakszervezetek felmérést
készítenek egy sztrájk támogatottságáról a dolgozók körében.
Reméljük a munkáltató készít olyan elemzést is, amely megmutatja
számára, hogy mennyi plusz költségébe kerül a zrt-nek a KSz nélküli működés.
A legjobbat reméljük, és a legrosszabbra készülünk!
|
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
 dulifuli

Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
1520. Elküldve: 2009-12-22 21:39:30, Érdekképviselet
|
[785.] |
Az elvett szabadnap intézménye is reinkarnálódhat.
Hát ízlés dolga, de tényleg van, aki épp erre gyúr...
|
| |
[előzmény: (1519) Kingweb, 2009-12-22 21:25:17] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Kingweb

Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
1519. Elküldve: 2009-12-22 21:25:17, Érdekképviselet
|
[786.] |
Régi szép idők. 5 kör, 8 óra, 9 nap egyben, túlóra. Körvadászok és fogtechnikusok kánaánja jöhet el.
|
| [válaszok erre: #1520] |
[előzmény: (1517) dulifuli, 2009-12-22 21:18:45] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 dulifuli

Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
1518. Elküldve: 2009-12-22 21:20:23, Érdekképviselet
|
[787.] |
Elképzelhető, elvégre a törvénytelen gyakorlatnak régi, szép hagyományai vannak errefelé.
|
| |
[előzmény: (1515) NB6667, 2009-12-22 20:39:42] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 dulifuli

Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
1517. Elküldve: 2009-12-22 21:18:45, Érdekképviselet
|
[788.] |
Világos.
Megszűnik (átmenetileg?) a létszámhiány, nem kell (annyi) besegítő.
Habár, ha a kétrészesek számok eltűnnek, az speciel pont az ellenkező irányba mutat.
|
| [válaszok erre: #1519] |
[előzmény: (1516) Kingweb, 2009-12-22 20:42:48] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Kingweb

Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
1516. Elküldve: 2009-12-22 20:42:48, Érdekképviselet
|
[789.] |
De a matematika törvényei alapján, ugyanarra a melóra kevesebb ember kell, ha 8 órát lehet dolgozni 7,2 helyett.
|
| [válaszok erre: #1517] |
[előzmény: (1514) dulifuli, 2009-12-22 20:10:16] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 NB6667

Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411 |
1515. Elküldve: 2009-12-22 20:39:42, Érdekképviselet
|
[790.] |
Ne gondold, hogy ezért most új beosztást csinálnak. Simán jönni fognak kétrészes nappalba és éjszakába, még ha valójában törvénytelen is lesz január 1-től.
|
| [válaszok erre: #1518] |
[előzmény: (1514) dulifuli, 2009-12-22 20:10:16] |
|
Törzstag
|
|
 dulifuli

Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
1514. Elküldve: 2009-12-22 20:10:16, Érdekképviselet
|
[791.] |
Mindenesetre innentől nem árt, ha egyénileg is kinek-kinek akad "B", "C", de tán még "D" terve is a januártól kezdődő, zavaros időszakra.
Csak úgy mellékesen, fiatalabb versenyzők szokták említeni, hogy dolgoznának szívesen többet, nyolc órákat, meg túlórázni is - magyarul szeretnének pénzt keresni, hát úgy tűnik, (mondjuk: átmenetileg) ennek KSZ akadálya nem lesz.
Viszont az állandó kétrészesek, éjszakások befalcolnak várhatóan...
|
| [válaszok erre: #1515 #1516] |
[előzmény: (1513) médmfsz, 2009-12-22 17:33:38] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 médmfsz

Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
1513. Elküldve: 2009-12-22 17:33:38, Érdekképviselet
|
[792.] |
Minden elképzelhető, de az egyhavi hosszabítás ma lekerült a napirendről.
|
| [válaszok erre: #1514] |
[előzmény: (1512) dulifuli, 2009-12-22 14:56:57] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 dulifuli

Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
1512. Elküldve: 2009-12-22 14:56:57, Érdekképviselet
|
[793.] |
KSZ-ben nincs megállapodás, további tárgyalás sem várható már az idén.
Januártól a Munka Törvénykönyve által írottak lépnek életbe jelen állás szerint.
Esetleg a jelen KSZ hosszabbítása (1 hónapra például) elképzelhető.
Januártól ismét tárgyalások, aztán meglátjuk.
|
| [válaszok erre: #1513] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Kingweb

Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
1511. Elküldve: 2009-12-20 16:52:48, Érdekképviselet
|
[794.] |
Azért én kikérném a Gulyás helyében magamnak, hogy hol Gulyás-ként, hol Gyulás-ként van említve.
|
| |
[előzmény: (1510) NB6667, 2009-12-20 15:24:35] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 NB6667

Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411 |
1510. Elküldve: 2009-12-20 15:24:35, Érdekképviselet
|
[795.] |
Két részlet. Az első egy tárgyalásról:
Gyulás Attila: A MFAV járművezetői adatokat el tudja fogadni. A metrónál kéri, hogy a metró járművezetői soron keletkezett túllépést K-Ny, É-D tekintetében kerüljön szétbontásra. Nyomatékosan kéri, hogy 2010-ben a két járművezetői terület bérgazdálkodása külön történjen, mivel elfogadhatatlan számára az, hogy az É-D-i terület jelentős megtakarítást termel, míg a K-NY-i vonal sorra túllépést okoz. Kéri, hogy külön megállapodásban rögzítsék, hogy a munkáltató az érdekképviseletekkel együtt minden negyedév végén elemezze a két vonal gazdálkodási adatait, és év közben amennyiben szükségesnek látszik a szükséges lépéseket hozza meg az eredményesebb gazdálkodás érdekében.
D.I. elmondta, hogy nem zárkózik el ettől, azonban akkor a megállapodásban részletesen meg kell határozni, hogy milyen elvek alapján kell vizsgálni.
A másik egy válaszlevélből, pár nappal később:
D.I. : A K-NY-i és É-D-i vonal járművezetői bérkerete egy gazdálkodási keretet képez, ennek elhatárolása nem volt gyakorlat és nem is lehetséges.
Szavahihető ember.
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2009-12-20 15:30:40]
|
| [válaszok erre: #1511] |
[előzmény: (1509) dulifuli, 2009-12-17 20:38:36] |
|
Törzstag
|
|
 dulifuli

Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
1509. Elküldve: 2009-12-17 20:38:36, Érdekképviselet
|
[796.] |
METRO KDSZ levél:
BKV Zrt. Közlekedési Igazgatóság
Metró és HÉV Forgalmi Főmérnökség
D. I.
Főmérnök
Tárgy: Dolgozói észrevételek a 2009. december
11-i jutalmazási megállapodásról
Tisztelt Főmérnök Úr!
A Metró és HÉV Forgalmi Főmérnökségen jutalmazási megállapodás született 2009.
december 11-én az érdekképviseletekkel.
Ennek a megállapodásnak az értékelése a Metró Vonatközlekedési Szolgálat
3-as Vonali Járműforgalmi Csoport (Észak-dél) dolgozói körében a mai napig nagy
visszhangot és indulatokat kelt.
A munkavállalók már sok tájékoztatás hallottak a közös főmérnöki gazdálkodással
kapcsolatban, - ami a dolgozók érzése szerint, valamint a Metró KDSZ
Utazóforgalmi Sz.B. számításai szerint is - kedvezőtlenül érinti az Észak-déli vonalon
szolgálatot teljesítő munkavállalók érdekeit.
A helyzet visszásságát az említett megállapodás nem kezelte; ezért
érdekképviseletünk a leghatározottabban kéri egy tárgyalás
összehívását megfelelő döntési kompetenciával felhatalmazott
személyek bevonásával, záros határidőn belül.
Ezen a tárgyaláson
1.1
a 2009-es év gazdálkodásának lezárása előtt orvosoltatni kívánjuk azt a
helyzetet, hogy a közös főmérnöki gazdálkodás ellenére a 2-es,
illetve a 3-as Vonali Járműforgalmi Csoport motorkocsivezetői
egy főre vetített jutalmazása jelentős különbséget
mutat éves szinten. A dolgozóknak alapos okuk van feltételezni, hogy
ezzel a ténnyel az egyenlő bánásmód elve sérül.
1.2
Tájékoztatást kérünk arról, hogy a 3-as Vonali Járműforgalmi Csoport
teljesítménye önmagában veszteséges volt-e, vagy pedig megtakarító?
Amennyiben megtakarító volt, a főmérnökség számításai szerint ez mekkora
összeget tett ki?
Az Észak-déli vonalon dolgozó motorkocsi-vezetők önbecsülése
szempontjából lényeges tudni, hogy mások rovására történt-e a mostani
jutalmazás, vagy nem.
1.3
Tájékoztatást kérünk mindhárom Vonali Járműforgalmi Csoport 2009. évi
munkateljesítményét jellemző mutatókról.
Ezt is lényeges információnak tartják a 3-as Vonali Járműforgalmi Csoport
motorkocsi-vezetői, mert a jutalom összegéből arra lehet következtetni, hogy a
teljesítményük nem volt kielégítő.
1.4
Tájékoztatást kérünk arról, hogy a fontosnak tartja-e a főmérnökség vezetése
a munkateljesítmények anyagi jellegű elismerése mellett az erkölcsi
nagyrabecsülést is kifejezni ebben a helyzetben?
1.5
Tájékoztatást kérünk arról, hogy a főmérnökség elképzelései szerint a jövőre
nézve hogyan lehet elkerülni hasonló helyzetek kialakulását?
Itt emlékeztetni szeretnénk arra, hogy 3-as Vonali Járműforgalmi Csoport
motorkocsi-vezetői több mint 2 hónapja nagyfokú lojalitásukat igazolják a
munkáltató felé azzal, hogy gyakorlatilag szociális helyiségek (öltöző,
zuhanyzó, kellő számú wc) hiányában kénytelenek végezni a munkájukat.
2.1
A Metró KDSZ Utazóforgalom Sz.B. részéről rá kívánunk mutatni a 2-es
Vonali Járműforgalmi Csoport, és a 3-as Vonali Járműforgalmi Csoport
működésének sajátosságaira, ami miatt nem lehet más BKV-s közlekedési
ágazatok gazdálkodásának elveit maradéktalanul alkalmazni.
Előzetesen jelezni kívánjuk, hogy téves feltevés eredményének tartjuk a
hatályos gyakorlatot.
Úgy gondoljuk, hogy más ágazatnál is jelentős zavart okozna az a körülmény,
ha például a villamost, vagy HÉV-et vezető utazói dolgozónak havi
munkaideje egy részét alacsonyabb besorolású utazói munkakörben kellene
teljesítenie eredeti munkabéréért; ezzel egyidőben pedig más hasonló
vonalcsoport utazói dolgozói sohasem látnának el ilyen feladatot.
Álláspontunk szerint ezzel felmerül az egyenlő bánásmód sérelme is, hiszen
közel azonos bérért a dolgozók egy része sohasem kap könnyebben
végezhető, alacsonyabb besorolású munkát.
Indokoltnak tartjuk a változtatást a szabályozásban, és nyitottan várjuk a
főmérnökség elképzeléseit.
Le kívánjuk szögezni:
a 3-as Vonali Járműforgalmi Csoport motorkocsi-vezetői több esztendeje várják a
munkateljesítményekkel - és bérmegtakarítással - arányban álló díjazásra való
áttérést. Hasonlóképpen, ahogyan az 1-as Vonali Járműforgalmi
Csoportnál ez már megvalósításra került.
Kifejezzük reményünket a kérdés tárgyalásos megoldására; de
amennyiben erre az általunk megjelölt ésszerű határidőn belül nem
nyílik lehetőség, cselekvési lehetőségeinket egyéb módon is kifejezésre
juttatjuk.
Kérjük levelünk érdemi tanulmányozását!
Üdvözlettel:
Sz. L.
titkár [Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2009-12-20 15:14:48]
|
| [válaszok erre: #1510] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
 dulifuli

Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
1508. Elküldve: 2009-12-11 10:33:03, Érdekképviselet
|
[797.] |
"Az volt várható, hogy 14 óráig az igazgatósági megállapodás megszületik, de majdnem 16 óra lett belőle."
Hát biztos időbe telik kitalálni, hogy akkor végül is ki mit mondjon majd az ügyészségen...
|
| |
[előzmény: (1507) médmfsz, 2009-12-11 06:25:37] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 médmfsz

Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
1507. Elküldve: 2009-12-11 06:25:37, Érdekképviselet
|
[798.] |
Az volt várható, hogy 14 óráig az igazgatósági megállapodás megszületik, de majdnem 16 óra lett belőle.
Az egyk szünetben beszéltük meg a fél 3-at. Így aztán nem lett belőle semmi.
|
| [válaszok erre: #1508] |
[előzmény: (1505) speaker77, 2009-12-10 22:55:53] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 dulifuli

Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
1506. Elküldve: 2009-12-11 00:55:33, Érdekképviselet
|
[799.] |
Szimpi a pali, valóban, és nem csak szép, de korrekt is. Ritka ám a külső-belső jó tulajdonságok íly szerencsés ötvöződése!
Konkrétan meg biztos úgy volt vele, hogy épp elég a spanoknak szólni, akikre meg fúj, mert nehezítik az életét, hát azoknak meg nem szól.
Nem, ez nem gizdaság, úriember ezt így csinálja. Mert bizony úrnak születni kell, a paraszt meg terem, mint a gomba - ahogy a régi mondás tartja.
|
| |
[előzmény: (1505) speaker77, 2009-12-10 22:55:53] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 speaker77

Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333 |
1505. Elküldve: 2009-12-10 22:55:53, Érdekképviselet
|
[800.] |
Kedves ember ez a D. főmérnök. Ma lett volna egy összejövetel szétosztandó pénz okán. Aztán kiderült, hogy ő üzente, hogy elhalasztva péntekre. Csak valahogy ezt az egyik szakszervezet nem tudta meg, így potyára várt ott több ember is jó darabig. Nem értem ezt a csávót. Az lenne a tiszta, ha ilyen dolgokról minden érintettet tájékoztatna. Szelektív a memóriája, meg kevéssé információtartó is (lásd a munkavédelmi képviselő tacepaója Kökin, miszerint szart válaszolni bizonyos munkavédelmi szemle tárgyában a főmérnök, aztán ezért elnézést kér). A másik szakszervezet sem szólt persze, akik viszont tudtak róla, de ez nem is lep meg.
|
| [válaszok erre: #1506 #1507] |
|
|
Törzstag
|
|
Érdekképviselet (üzenet: 1965, M3) |
|
A weboldal címe:
http://m3.what.hu
|