Kedves, drága topiktárs, az Általad elmondottak egyszerűen nem felelnek meg a valóságnak. Hogy direkte, avagy véletlenül, azt nem firtatom, igazából mindegy is.
Idézem:
"Ez a technika már így lett lefaragva, s már akkor is úgy volt "odagyártva" az a nyomorék műszer ahogyan jelenleg is fent van."
Nem óhajtok erre semmi újat mondani, szó szerint bemásolom ide e topik nyitó, első hsz-ét:
"Volt, aki azt állította, hogy ezek a műszerdobozok mindig is ott voltak. Nos, ez nem így van. Közel voltak ugyan (a zöme) a jelenlegi helyükhöz, de arrébb lettek mozgatva, amikor a lehúzós napellenzők beszerelésre kerültek."
Tetszett volna visszolvasni, nincs az olyan messze.
Az ezt követő, képekkel alátámasztott hsz-ek bizonyítják az állítást, na, azt tessen cáfolni, mert amúgy csak üres duma, kérném tisztelettel.
Hsz-ed többi része, tehát ama pántlikás kádári nosztalgia az ízlésbeli kérdés, és mint ilyen, magánügy. Ebből következik, hogy a világon semmire nem érv sem pro, sem kontra.
Ebbe nem kéne belemenni, mert a másik oldal is tudna a régi meg a mostani műszaki gárdáról dícsérő és becsmérlő szavakat is mondani, néha tán nem is ok nélkül...
Ez a technika már így lett lefaragva, s már akkor is úgy volt "odagyártva" az a nyomorék műszer ahogyan jelenleg is fent van.Akkor is ott volt amikor iskolába jártál és tapostad a harmadik vagy nyolcadik osztályt.Ha jól megnézzük az "öregeket", akkor láthatjuk, hogy a régi metrósok szép szál emberek voltak nem holmi alacsony termetű emberkék, akik nem látnak gyakran az orruknál tovább.
De ha visszapörgetem az időt akkor látom azt is, hogy azért alacsonyak is dolgoztak itt régen és kiláttak!
Nem perzselkedtek holmi szaros műszerdobozokon, büszkék voltak mert METRO-sok voltak.Metrósnak lenni mindig is jó volt és lesz is, nem olyan mint más ágazatnál dolgozni.Nem mondom, hogy nincsen nehézség benne!
Legyen mindenki őszinte és tegye a kezét a szívére:
-Itt senkit nem hurcoltak meg igazán - hacsak tényleg nem volt balga f@sz!
De az már más kérdés.A metró üzem a sajátos és sok mindent meglehet magyarázni - még a hatóság felé is - és meg is fogjuk, mint ahogyan tettük eddig is!
És attól le fog érni a lábam? Különben is szédülök a magasban, ezért is vagyok mkv és nem pilóta.
Amúgy meg a legkedvezőtlenebb ülés-beállításnál is biztosítottnak kéne lennie a kilátásnak!
"Amennyiben a számomra belátható felületet bármi okból csökkentik, ezzel a biztonságos munkavégzésem feltételeíből csípnek le."
Így van! A korábbiakhoz hozzátenném, hogy a nagy ovális doboz vízszintesen felhányva (326, 327, azt hiszem) nemcsak az állomási nagy tükörbe rondít bele, de még a jobbos visszapillantó tükorbe is beletakar, megnehezítve a biztonságos kihaladást. Néhány kocsin viszont függőlegesen, lent van ez a fajta doboz, így a visszapillantó tükör felé szabad a kilátás, de a nagy tükröt továbbra is takarja valamelyest, legalábbis alacsonyan ülve. Ezeket a nagy behemót dobozokat függőlegesen, fent a mennyezetnél a jobb sarokban a szélvédő üvegnél kéne elhelyezni (meg a többit is), úgyis csak akkor figyeljük, ha gond van a kocsival. Saját műszervilágítása révén így is leolvasható lenne az érték.
Nagy kár, hogy eltűntek a képek, az illusztráció hiányában nehezen értelmezhető a szöveganyag.
Mivel egy új hsz-ből kifolyólag ismét előkerült ez a rég elhagyatott topik, és aki először böngészi át, az esetleg furcsálja...
Szóval elmondanám, hogy volt itt rengeteg dokumentumértékű fotó mellékelve, de a tárhelyszolgáltató valami szerverelszállásból kifolyólag eltüntette az összes képet.
Ez igaz az összes topik régebbi fotóira is, sajnos.
Itt vannak a nagy leépítések ! Ki kell rúgni egy műszakos főnököt, a többi azonnal összeszedné magát, lásd a kerékkiesés majdnem, vagy a takarítónéni aknába esése, hogy be voltak sz&rva mindannyian, jó ez a munkahely nekik, ne félj, egyből megemberelné magát mindegyik !!!
Természetesen akinek nem inge ,ne vegye magára, mert több jól dolgozó főnököt is tudnék felsorolni, de több olyat is, akinek nem itt a helye !!!
Én a magam részéről azt a tanulságot vonnám le, hogy egyszerűen lehetne orvosolni ezt az egész bosszantó műszerdoboz-problémát. Az összeset visszatenni az eredeti pozíciójába, és a jobb oldali redőnyvezető huzalt elébük tenni, ahogy itt is látható volt.
Nem lenne útban többé annak, hogy az mkv rendesen figyelemmel kísérje az utascserét (meg vagyon írva!!!) és a nepellenző is tudna működni.
Igen, hölgyeim és uraim. Nem csalás, nem ámítás, a napellenző redőny is funkcionál.
Műszaki szemmel nézve persze igen pongyola megoldás, de pont ezen lovagolni azért elég vicces lenne minden egyéb ismeretében...
Így néz ki a cucc hátsó nézetből. Látszik, hogy a redőnyvezető huzal a műszerdoboz előtt, és nem mögött helyezkedik el. Nincsen a vége rögzítve, hát ez legyen a legnagyobb probléma, lássuk, működik-e?