A járatszámváltásokkal kapcsolatban azért is emeltem ki egyébként a piros GY-ről E-re változtatást, mert ez a már 4. ilyen ide-oda változtatás cirka 10 éven belül, azokon a járatokon, amiket én figyelemmel kísérek! És ez ugye rengeteg munkával, szervezéssel és költséggel jár, és akkor az ésszerűséget számon lehet kérni, főleg ha tudjuk, hogy nem dúskál a pénzben a vállalat; ellenkezőleg, adósságban úszik.... cirka 80 milliárdosban.
A pénztárak felújításával nem is lenne gond. Csak mivel együtt van a logó váltással meg egyebekkel, túró sem lesz belőle ha Dávid gyerek megfúrja. Pénztárfelújítást talán más keretből kellene finanszírozni. Új logót meg sehonnan.
Hogy arculatot váltanak, váltanának, ebben nem kérdeznek bennünket, mert nem az élet és munkakörülményeket érintő kérdés. Persze a kritikákkal szemben ki kell állniuk.
A számozás, átszámozás oka, hogy az elképzelés szerint az egész központi régióban egységes elv szerint számozódnak majd a járművek, beleértve a volánt is, és nem szerepelhet e koncepcióban egy szám kétszer, még akkor se, ha az egyik villamos, a másik pedig busz.
Aki mondjuk Szentendre környéké jár, az találkozhat a 800 kezdetű számokkal. E koncepció része volt az éjszakai 900-as számozás is. Lám, ezt nem is számozzák most át!
Visszatérve az arculatra, én nem örülök neki, hogy most erre költsön a cég, és lehetzőségeimhez képest el is mondom ott, ahol számíthatok ezzel kapcsolatban hatékonyságra. Sajnos megakadályozni nem tudom, de próbálkozom.
Dávid cikkét nem én vágtam ide, csak reagáltam egyik gondolatára!
Elbeszélsz a lényeg mellett!
Talán nem a Dávid gyerek szavait kellene elemezned, (amúgy megmondta a frankót, talán ez a baj) hanem az (újabb) nagyarányú pénzkidobás indítékait s céljait! (Ha már tudod, közöld velünk is!)
Amúgy mellesleg, Ti mit gondoltok, de az aug. 21-től érvényes és egy halom értelmetlen járatszámváltással járó változás (piros GY helyett E jelű buszok pl.), aztán most meg teljes "arculatváltás" tervezése mintha összhangban lenne... zsíros megbízások egy ismerős/ismeretlen cégnek...
Naná, hogy kell!
Fogós, ravasz kérdés, de megkísérelném a válaszadást, hát arra tippelek, hogy sz@r körülmények között.
Ezen javítani áldásos és üdvözlendő dolog, és azt úgy híjják, hogy a "munkakörülmények javítása".
Jelen esetben az "ARCULATVÁLTÁS" kifejezés az, ami mindenhol kicsapja a biztosítékot (a bizniszben érdekeltek kivételével), nem ragozom itt hogy miért, úgyis tudja mindenki, és szerintem így is értjük egymást.
Asszem itt arról van szó, amit médmfsz "vasutassztrájk"-nak szokott nevezni, csak buszokkal végrehajtva. Ebből is látszik, hogy - az elnevezés sugallata ellenére - nem a jármű fajtája, hanem a módszer a lényeg.
"amennyiben a biztonság úgy kívánja, a szerelők ne engedjenek ki a forgalomba járműveket és a járművezetők a legkisebb hiba esetén is, álljanak ki a forgalomból"
(kiemelés a cikkből)
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2008-08-11 19:13:11]
Tényleg, ezügyben ( http://index.hu/politika/belfold/budapest/korlev1830/ ) még nem láttam semmit se kiplakátolva sehol sem (mármint pl. tartózkodókban), egyszer régen volt valami hozzáférési kód kitéve ehhez az intranethez nekünk is, de azt meg "elfújta a szél"...
Gondolom már megnézhették a kézifék működtettését, mert egyre több médiumban találkozom az emberi mulasztás bejelentésével, igaz a sofőr mindezt tagadja! Majd meglátjuk. Reméljük senki nem alkot úgy végleges álláspontot, hogy a vélemény megelőzze a vizsgálatot!
"...mindegy, hogy ki, és milyen pozícióban van..."
Valóban, ámbár a jelenlegi tendencia alapján nemsokára több lesz a cégnél a szóvivő, mint a takarító.
Erre van igény az utazóközönség részéről, úgy tűnik.
Emellett egyel több "Akácos Jószomszéd", kivel érdemes kesztyűs kézzel, elnézően viseltetni, sőt.
Nos, úgy is lehet.
Szerintem meg mindegy, hogy ki, és milyen pozícióban van, vizsgálati eredmény lezárta előtt konkrétan ne mondjon semmit. Más kérdés, hogy a sajtó választ vár, de konkrétum nem mehet ki első indulatból, megszólalásból.
"Szilágyi Károly, a BKV szóvivője annyit mondott: vizsgálják az ügyet. Arra nem tudott válaszolni, hogy ez a jármű is fennakadt-e a Nemzeti Közlekedési Hatóság hét elején végzett szúrópróbaszerű vizsgálatán..."
Na, akkor már van ugye a Kikirics, meg ez az új fószer, most már ketten nem tudnak konkrét kérdésekre válaszolni azárt a pénzért, hát remek.
De legalább nem az hullott ki po... a száján reflexből, hogy tuti a járművezető a hunyó. Eszerint vagy tanulékony, vagy feledékeny. Vagy felesleges...