Új ZÁRT szerelői topic -->katt ide
Ajánlott műszer DigiTV szerelőknek Satlook Mikro+
DIGI TV szerelők észrevételei, tapasztalatai (üzenet: 21378, Sat) |
|
|
|
 Adee_91

Tagság: 2008-10-12 17:26:10 Tagszám: #64441 Hozzászólások: 33 |
15630. Elküldve: 2009-05-14 19:57:42, DIGI TV szerelők észrevételei, tapasztalatai
|
[5826.] |
Sziasztok!
Digi dealernél dolgozom,és az érdekelne,hogy a Humax IV Slaver Box-ra rá lehet-e valahogy varázsolni a Master Box szoftverét? Vagy nem csak szoftveres eltérés van a 2 közt?Felhalmoztunk egy pár slave boxot,de nincs hozzá masterünk,ezért érdekelne.Előre is kösz.
Optibox FTA PVR Ready
|
| [válaszok erre: #15633] |
|
|
Zöldfülű
|
|
 karasz

Tagság: 2005-05-02 21:51:41 Tagszám: #18413 Hozzászólások: 277 |
15629. Elküldve: 2009-05-14 17:56:09, DIGI TV szerelők észrevételei, tapasztalatai
|
[5827.] |
xtras!
Szerintem TE nagyon be vagy nőve a DIGI-be! Te vállalkozóként sosem dolgoztál nekik, SAJÁT anyagból, amit Rácz András is boncolgatott már sokadjára! Abból a 8000Ft ból, amit egy szerelésért, és 3000Ft ból, amit a társ szerelésért kaptunk, nem lehetett normálisan kijönni. Nem csodálom, hogy mindegyikünk hőbörög, hőbörgött! Akkor, amikor autókáztál 30-40 km-t, és behúztál 40m koaxot elrejtve, meg tetőtartót állítottál, amit a saját pénzedből vettél, az nem volt nagy üzlet! Most ne gyere azzal, hogy volt olyan is, ami gyorsan megvolt és az visszahozta az előzőt. összességében vajmi kicsi hasznunk volt rajta. Vagy szarul dolgozunk, és kaszáljuk a lóvét. Na, a normálisabb antennaszerelő Vállalkozó az nem ilyen. A MUNKÁNAK ÁRA VAN, BÁRMENNYIRE IS HIHETETLEN. A digi azt felejtette ki a számításaiból, hogy egy vállalkozónak nem annyit illik fizetni, mint egy saját alkalmazottnak! Nem egy a kategória!
|
| [válaszok erre: #15632] |
[előzmény: (15619) xtras, 2009-05-14 07:32:24] |
|
Haladó
|
|
 vlacko

Tagság: 2008-03-14 23:19:34 Tagszám: #57079 Hozzászólások: 1002 |
15628. Elküldve: 2009-05-14 17:34:45, DIGI TV szerelők észrevételei, tapasztalatai
|
[5828.] |
Sziasztok !
Még jó , hogy anyag hiány van legalább van miről vitázni!
Aki dolgozni akar az menne ingyen is aki meg nem annak hiába adsz anyagot!
Egyébként meg akinek nincs pénze egy jó szerelőnek 5-10e ft-ot fizetni tisztelet díjat az ne rendeljen luxus szolgáltatást vagy érje be az igénytelen roham munkával amire várhat most több hónapot!
Ez meg az én véleményem a digivel kapcsolatba , mert ha se a forgalmazó se a szolgáltató nem tud fizetni hónapokig akkor miből éljen meg az a szerelő aki az elején egy vagyont költött arra , hogy a munkáját el tudja látni , vagy talán a nagyok és a multik felé nekünk kis pénzü valaha megbecsült szakembereknek kellene hitelezni lassan milliókat a semmire?
Egyenlőre ezek a nagy cégek nem vállalnak semmi kockázatot és tollasodnak napról napra az egyszerű emberek munkájából,mindent meg engedve maguknak, követelnek de ők nem teljesítenek sem pénzbe sem pedig határidőbe, akkor miről is folyik itt a vita?
Üdv
vlacko
|
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
 stubyte

Tagság: 2007-06-23 13:43:03 Tagszám: #46295 Hozzászólások: 10168 |
15627. Elküldve: 2009-05-14 11:32:26, DIGI TV szerelők észrevételei, tapasztalatai
|
[5829.] |
Nincs két egyforma ügyfél, és nincs két egyforma munka
ezekből kell kiindulni és ez alapján kijelenthető, hogy nehéz olyan mindenki számára igazságos elszámolási és garanciális rendszert megalkotni, ahol senkinek sem sérül az igazságérzete.
A felhasznált anyagok többletköltsége egyértelmű, de pl. egy falikar felszerelése 3 méteres magasságba 12cm-es szigeteléssel ellátott falba messze nagyobb munka, mint a teraszon elhelyezni ugyazazt a falikart a földről szerelve. Illetve ha olyan ügyfélnél szerelsz, ahol még az sem mindegy, hogy zokniban hova lépsz a szobában...
Az ellentmondást még mindig abban látom, hogy az előfizetők és a szerelők jogilag az digi-vel állnak kapcsolatban, viszont a tényleges munkamegrendelést az ügyfél határozza meg, de az esetek többségében nem tudja eldönteni, hogy amit kér abból mi tartozik bele az előfizetői szerződéses árba és mi az amiért külön kell fizetnie.
STuB
Védd a fákat - Egyél hódot !!!
|
| |
[előzmény: (15625) raczandris, 2009-05-14 10:44:27] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 raczandris

Tagság: 2005-10-07 23:08:30 Tagszám: #22642 Hozzászólások: 4760 |
15626. Elküldve: 2009-05-14 10:54:27, DIGI TV szerelők észrevételei, tapasztalatai
|
[5830.] |
Szerintem az ingyenes alapszerelést ugy kellett értelmezni , hogy a Digi tv X összeg erejéig vállalja a szerelés költségeit .
Amennyiben ennél többe kerül a kivitelezés akkor a teljes összegből le kell vonni a Digi hozzájárulását
és a különbözetet az ügyfél fizesse ki .
Ha ez így lett volna induláskor meghírdetve nem lett volna annyi reklamáció .
( ez csak privát vélemény és hozzászólás volt mint mindíg itt a fórumban )
R.A.
|
| |
[előzmény: (15625) raczandris, 2009-05-14 10:44:27] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 raczandris

Tagság: 2005-10-07 23:08:30 Tagszám: #22642 Hozzászólások: 4760 |
15625. Elküldve: 2009-05-14 10:44:27, DIGI TV szerelők észrevételei, tapasztalatai
|
[5831.] |
A munkának ára van .
Aki nem hajlandó ezt tudomásul venni annak nem fognak dolgozni ,
vagy minőségileg gyengébb kivitelben fogják megcsinálni a legolcsóbb anyagokból .
A FŐvállalkozók elvállalják a munkát áron alul ,hogy ők kapják meg biztosan .
Amikor már elvállalták , a legolcsóbb anyagból a legolcsóbb munkásokkal tudják csak kivitelezni mert nincs rá több pénz .
Ez általában minden szolgáltatásra érvényes . ( nem a Digi tv-ről beszélek )
|
| [válaszok erre: #15626 #15627] |
[előzmény: (15624) raczandris, 2009-05-14 10:12:32] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 raczandris

Tagság: 2005-10-07 23:08:30 Tagszám: #22642 Hozzászólások: 4760 |
15624. Elküldve: 2009-05-14 10:12:32, DIGI TV szerelők észrevételei, tapasztalatai
|
[5832.] |
Idézet : " azok az agyon képzett szerelők is berángatták az ügyfelet több ezer forinttal csak heccből, akik még meg is voltak fizetve. állandó apeh vizsgálatok a cégnél, folyamatos csesztetések. Ez lett a lóvékéregetésből, és a nuku számlából. Ezért lépték meg ezt a dolgot. "
Azért voltak az ügyfél panaszok és APEH vizsgálatok mert a digi szlogenje az volt , hogy MINDEN INGYEN VAN .
Ezért amikor a szerelő jogosan felszámolta ( mert a digi nem fizette ki) a szereléshez felhasznált + anyagokat (nagyobbméretű falikar, antennaárboc, csavarok , bilincsek , tiplik, Scart kabel, stb...) és a velejáró pluszmunkát : tetőrevaló szerelés , az épület körbekábelezése stb...
Az ügyfelek elismerték a + költségeket és megértették ugyan , hogy ezt mind a szerelő a saját pénzéből vette de megtévesztésnek minősítették azt , hogy minden ingyen címen reklámozta a digi és mégis kell fizetni .
-Vagy amikor bejött a társdekoder , eleinte a pluszmunkáért (mert el kell ismerni ,hogy az volt) anyag+ munkadíj kb 6000 Ft-ot számoltak fel a szerelők .
-Eleinte azt mondták ,irták körlevélben a szerelőknek , hogy NE PONT 6000 FT-ot kérjenek hanem vagy többet vagy kevesebbet mert a 2. dekoderrel járó 6000 Ft Digis csekk megtéveszti az előfizetőket amire szintén (tévesen) szerelési díjat írtak .
Amikor a szerelő elkérte a helysznen a 6000 Ft-ot és a digi tv mégis kikűldte a 6000 Ft-os csekket , ekkor hitték azt az ügyfelek ,hogy becsapják őket a szerelők mert duplán kérik a szerelés költségét .
Többen meg is tagadták a csekk befizetését mondván ,hogy ők már a szerelőnek befizették .
Na ezek miatt volt sok reklamáció ,panasz .
A képen látható falikarokat kaptuk szereléshez .
Egy munkájára valamit is adó lelkiismeretes szerelő javasolta az ügyfélnek , hogy inkább vegye meg a nagyobb erősebb falikart különben az ingyenes falikar miatt később "vételi problémái" lehetnek . Ennek ellenére sokan ragaszkodtak az ingyenes anyaghoz.
Vajon hányat kellett utólag lecserélni ?
Akik viszont megvették ,kifizették a nagyobb f.kart utánna mentek reklamálni ,hogy nem ingyenes volt a szerelés .
- Vagy az eleinte " gyengébb " minőségű tükrök helyett javasoltuk a nagyobb és erősebb 90- es tükröt .
Amit szintén ki kellett fizetni ha ezt választotta az ü.fél.
Ennyit a " lehuzásról ".
R.A.
http://antennaszereles.tvn.hu
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2009-05-14 10:32:35]
|
| [válaszok erre: #15625 #15690] |
[előzmény: (15619) xtras, 2009-05-14 07:32:24] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Gyuu

Tagság: 2007-12-11 22:08:17 Tagszám: #52809 Hozzászólások: 349 |
15623. Elküldve: 2009-05-14 10:09:26, DIGI TV szerelők észrevételei, tapasztalatai
|
[5833.] |
csatlakozz hozzánk a várólistába !
mi is anyagra várunk hogy tudjunk nektek szerelni.
irónikus lenne ha azt mondanám :türelem digit terem
|
| |
[előzmény: (15614) mb702, 2009-05-13 22:46:11] |
|
Törzstag
|
|
 Gyuu

Tagság: 2007-12-11 22:08:17 Tagszám: #52809 Hozzászólások: 349 |
15622. Elküldve: 2009-05-14 09:48:14, DIGI TV szerelők észrevételei, tapasztalatai
|
[5834.] |
azt is meg merném kockáztatni hogy a 6000 bejelentőnek legalább 80% nem szerelési hiba volt
|
| |
[előzmény: (15618) airis, 2009-05-14 05:46:13] |
|
Törzstag
|
|
 Gyuu

Tagság: 2007-12-11 22:08:17 Tagszám: #52809 Hozzászólások: 349 |
15621. Elküldve: 2009-05-14 09:21:37, DIGI TV szerelők észrevételei, tapasztalatai
|
[5835.] |
üdv.
elárulom , azért volt annyi hibabejelentő a rendszerben mert a cég nem fizetett a javításért semmit és nem voltunk hajlandóak kimenni beltérit cserélni meg a kontár munkákat helyrehozni ingyen. Részünkről mi egy darabig kijártunk de mikor már hetente volt 30 ilyen javítás akkor már mi is hanyagoltuk szerintem ez érthető.
|
| |
[előzmény: (15618) airis, 2009-05-14 05:46:13] |
|
Törzstag
|
|
 Gyuu

Tagság: 2007-12-11 22:08:17 Tagszám: #52809 Hozzászólások: 349 |
15620. Elküldve: 2009-05-14 09:07:18, DIGI TV szerelők észrevételei, tapasztalatai
|
[5836.] |
köszi de rájöttem a nyitjára!
Hiába- rég voltam már iskolás
|
| |
[előzmény: (15613) stmiklos, 2009-05-13 19:42:42] |
|
Törzstag
|
|
 xtras

Tagság: 2007-03-08 20:10:50 Tagszám: #42582 Hozzászólások: 391 |
15619. Elküldve: 2009-05-14 07:32:24, DIGI TV szerelők észrevételei, tapasztalatai
|
[5837.] |
lehet ezen vitatkozni. azok az agyon képzett szerelők is berángatták az ügyfelet több ezer forinttal csak heccből, akik még meg is voltak fizetve. állandó apeh vizsgálatok a cégnél, folyamatos csesztetések. Ez lett a lóvékéregetésből, és a nuku számlából. Ezért lépték meg ezt a dolgot.
Nem tudom mennyire jellemző még a határidő be nem tartása, de itt elmondható, hogy felénk minden rendben van. A legtöbb hiba nem garos, így a cég kitudja termelni a karbantartók fizetését, és ha mi megyünk, akkor a miénket. Ha olyan hibára megyek, amit mi szereltünk, és vélhetően a mi sarunk, és még garos is, akkor azt nekünk nem fizetik.
És ha minden szerelő, és minden forgalmazó elegett tett volna a garos dolgoknak, akkor nem lenne karbantartó. Részemről pártolom a karbantartók mukáját, nem érzem úgy hogy valami negatívan érintene miattuk. Aki nem oda való, azt mondom, előbb utóbb kiszűrik.
Andris, te olyan nagyokos vagy, nem akarlak megbántani. Miért nem jelentkezel a cégnél? Akár mint szerelő, forgalmazó, karbantartó, pr-os, vagy gazdasági igazgató?
|
| [válaszok erre: #15624 #15629] |
[előzmény: (15615) macisat, 2009-05-13 22:57:29] |
|
Törzstag
|
|
 airis

Tagság: 2008-02-23 07:20:44 Tagszám: #56161 Hozzászólások: 110 |
15618. Elküldve: 2009-05-14 05:46:13, DIGI TV szerelők észrevételei, tapasztalatai
|
[5838.] |
Már megint ez a burkolt diszkrimináció a "kék"autósokra....2007 augusztusában,amikor elindult a csapat 25 emberrel ,akkor több mint 6000 hibabejelentő volt a rendszereben....talán ezen is el lehetne gondolkodni!!
Ja! És olyan emberekkel kezdtek,akik nem kezdők voltak ráadásul kb 2hetes oktatáson vettek részt még ennek ellenére is, ami nagyon hasznos volt mindenkinek...az utánuk következőket már nem tesztelték...max ,ha felismert egy parabola tükröt az már jó volt...gondolom....
|
| [válaszok erre: #15621 #15622] |
[előzmény: (15615) macisat, 2009-05-13 22:57:29] |
|
Haladó
|
|
 raczandris

Tagság: 2005-10-07 23:08:30 Tagszám: #22642 Hozzászólások: 4760 |
15617. Elküldve: 2009-05-14 01:41:17, DIGI TV szerelők észrevételei, tapasztalatai
|
[5839.] |
Idézet : " Maszek brigáddal nem lehetett volna érvényesíteni a garanciális jogokat.
Mert gondolom te sem mentél volna ki az üf két szép szeméért javítani . "
Miért az alkalmazott szerelő nem fizetésért dolgozik ?
Megoldás: 12 hónap gar időn belül kimegy a szerelő aki csinálta a munkát .
Ha nem a szerelő hibájából ( pl: készülékhiba miatt ) vagy 12 hónap gar.idő lejárta után kell javítani ,
kikűldik szintén a szerelőt és kifizeti neki a digi az elvégzett munkát .
Más cégnél így van .
Pár napja gar .időn belül hibabejelentésre mentem ki .
Fejhiba miatt fejcserét kellett csinálni ( nem szerelőihiba volt ) és a munkadíjat pedig kifizette a cég . Ez teljesen fer szerintem .
Így nem kell állandó javító csoport a cégnek mert mindig lesz aki kimegy javítani hiszen azt kifizetik neki .
Csak a konkrét elvégzett munkára kell a cégnek fizetni . Ha nincs javítanivaló nincs szervizköltség sem .
( ez egy másik cégnél van , de akár lehetne a Digi tv-nél is így )
Egy megint másik cégnél pedig eladják az antennát és a fejet tehát az ü.fél tulajdona lesz.
Ha gar.időn túl elromlik akkor privát szerelővel megcsináltatja . Ha beltérihiba van beviszi a forgalmazóhoz és röktön cserélik ujra .
Így már aznap nézheti a TV-jét . (nem " 5 munkanapon belül " javítanak ). Ennél rugalmasabban nem is kell csinálni .
( minden 10 kg-nál nem nehezebb készüléket garanciális hiba esetén a vásárlónak kell a szervízbe szállitania már ha van szerviz , ugye ? )
Sok felesleges terhet vett magára a digi tv . Tudna miből költséget lefaragni .
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2009-05-14 02:05:49]
|
| |
[előzmény: (15609) Leíratkozott felhasználó, 2009-05-13 15:23:21] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 raczandris

Tagság: 2005-10-07 23:08:30 Tagszám: #22642 Hozzászólások: 4760 |
15616. Elküldve: 2009-05-14 00:24:05, DIGI TV szerelők észrevételei, tapasztalatai
|
[5840.] |
Macisat Jól beszélt .
Valóban az indulásnál a forgalmazók a már ismert szerelőket , vállalkozókat toborozták össze szerelési munkára .
Külön díjazták a forgalmazókat és "normális " szerelési díjat kaptak a szerelők is .
Mondhatjuk azt , hogy sok ügyfelet hoztak össze a működési területükről .
Nem titok akkor az egyes szerelésre kaptak 8.000 + Áfa munkadíjat .
Az alapszerelésen felüli munkáért elkérhették a jogos többlet munkadíjat számla ellenében .
Valakiknek ez nem tetszett mert előbb levették a munkadíjat ,majd később a forgalmazói jutalékot is megszüntették .
Az indulásnál ha valaki saját ügyfelet hozott az + 1000 Ft prémiumot jelentett a szerelőnek .
A munkadíjak csökkentése után sokan abbahagyták a szerelést mert annyiért már nem volt kifizetődő a szerelés .
Ekkor léptek be a rohambrigádnak nevezett gyorsan " csapjuk össze " munkát végző szerelők 2- 3-4 e Ft / szerelési díjért .
Kb onnantól keletkeztek a beépített hibák , igaz cserébe napi 6-8 szerelést is megcsináltak fejenként .
Erre csak az lett volna a megoldás , hogy a szerelők közvetlenül a digi tv-nek dolgozzanak úgy mint most a vállalkozók egy része .
Miért nem lehetett mindenkinek ezt a lehetőséget megadni ?
Miért kellett protekció ahhoz , hogy valaki bekerüljön?
Mert nem mindegy , hogy dillernél kap valaki 3-4 ezret vagy ugyanezért a munkáért
ha közvetlenül a diginek dolgozik megkapja a 7-8 ezret .
|
| [válaszok erre: #15953] |
[előzmény: (15615) macisat, 2009-05-13 22:57:29] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 macisat

Tagság: 2006-01-12 20:36:24 Tagszám: #25731 Hozzászólások: 639 |
15615. Elküldve: 2009-05-13 22:57:29, DIGI TV szerelők észrevételei, tapasztalatai
|
[5841.] |
Nem értek veled egyet!
Az első maszek csapattal, akik miatt a Digi annyi ügyfelet gyűjtött, illetve, akik miatt az ügyfelek még kitartanak mellette, a Digi sokkal jobb szolgáltató lenne, mint amilyen.
A roham brigádok kora előtt főleg antenna boltos kollégák toboroztak, főleg hivatásos iparengedélyes befutott elektronikai műszerészeket, akik sok ezer ügyfelüket a Digi előfizetőjévé tették. Hálából a Digi a nyakukra engedett egy rakás rohambrigádost, akik mind a szakmát, mind a Digit, mind a régi kollégákat lealázták. Ezután levették a munkadíjakat, elvették a forgalmazói jutalékokat, belekényszerítve ezzel őket mindenféle rossz megoldásba, majd ezután a Digi ezekre hivatkozva egyszerűen lassan kinyírja az eredetileg őt felépítő szakembereit.
Az hogy ne általánosítsunk milyenek a kék autósok, jobb ha nem megyünk bele, mert akiket itt ismerünk 60-70 km-es körzetben még csak nem is ugatja a szakmát!
Ha nektek fontos akár elkezdhetjük gyűjteni a szakbarbárságok tárházát, akár névvel címmel is.
Hidd el nem az ügyfélszolgálat az első, akit az ügyfeleink 90%-a hív és fogalma nincs a tisztelt Diginek, hogy mi fog a nyakába szakadni, ha mind feladják a küzdelmet a külsősök. Napi 20-30 telefon, ami csak tanács, telefonos programozás, szétkúszált csatornalisták helyreállítása, mid ez ingyen a saját időnkből és nem gyári beállítások visszaállításával töröltetjük ki a készüléket az ügyfeleinkkel, mint az üfsz.
Ezeken is el kellene gondolkodnotok, a vidék nem Pest itt mindenki ismer, itt nem tudsz nyomtalanul eltűnni.
|
| [válaszok erre: #15616 #15618 #15619 #15952] |
[előzmény: (15609) Leíratkozott felhasználó, 2009-05-13 15:23:21] |
|
Törzstag
|
|
 mb702

Tagság: 2008-12-28 18:12:14 Tagszám: #68235 Hozzászólások: 293 |
15614. Elküldve: 2009-05-13 22:46:11, DIGI TV szerelők észrevételei, tapasztalatai
|
[5842.] |
Sziasztok! Tudna valaki segíteni társbeltéri ügyében Tatabányán? Több, mint öt hónapja várok és azt a választ kapom folyamatosan, hogy "folyamatban", de azóta is semmi :(
Köszi előre is!
|
| [válaszok erre: #15623] |
|
|
Haladó
|
|
 stmiklos

Tagság: 2009-01-17 18:22:10 Tagszám: #69302 Hozzászólások: 681 |
15613. Elküldve: 2009-05-13 19:42:42, DIGI TV szerelők észrevételei, tapasztalatai
|
[5843.] |
Semmi csoda nincs benne, de engedd meg, hogy hagyjak Neked is gondolkodási időt!
Ha kéred, elárulom a megoldást.
Üdv: StMiklos
|
| [válaszok erre: #15620] |
[előzmény: (15612) Gyuu, 2009-05-13 16:29:58] |
|
Törzstag
|
|
 Gyuu

Tagság: 2007-12-11 22:08:17 Tagszám: #52809 Hozzászólások: 349 |
15612. Elküldve: 2009-05-13 16:29:58, DIGI TV szerelők észrevételei, tapasztalatai
|
[5844.] |
ez télleg gondolkodóba ejtő
|
| [válaszok erre: #15613] |
[előzmény: (15610) Leíratkozott felhasználó, 2009-05-13 15:27:34] |
|
Törzstag
|
|
 Gyuu

Tagság: 2007-12-11 22:08:17 Tagszám: #52809 Hozzászólások: 349 |
15611. Elküldve: 2009-05-13 16:26:32, DIGI TV szerelők észrevételei, tapasztalatai
|
[5845.] |
dehogynem !!benne van a szerződésben - amenyiben X napon belül nem javitom ki a hibát az szankciókat vonz maga után .
mondok egy példát :
kaptam egy munkalapot ami már 2 hetes bejelentés volt , én másnap mecsináltam , és nem fizették ki mert az üf. panaszt tett hogy 2 hét után lett javítva.
egyébbként mai napig az ügyfeleim engem hívnak ha gondjuk van , ha szerelési hiba megyek ingyen kijavítom ha más akkor irányítom az üfsz.-ra (esetek 98% ez utóbbi!)
|
| [válaszok erre: #15858] |
[előzmény: (15609) Leíratkozott felhasználó, 2009-05-13 15:23:21] |
|
Törzstag
|
|
 Leíratkozott felhasználó |
|
|
|
 Leíratkozott felhasználó |
15609. Elküldve: 2009-05-13 15:23:21, DIGI TV szerelők észrevételei, tapasztalatai
|
[5847.] |
Maszek brigáddal nem lehetett volna érvényesíteni a garanciális jogokat.Mert gondolom te sem mentél volna ki az üf két szép szeméért javítani .
|
| [válaszok erre: #15611 #15615 #15617] |
[előzmény: (15608) Gyuu, 2009-05-13 14:19:04] |
|
|
|
 Gyuu

Tagság: 2007-12-11 22:08:17 Tagszám: #52809 Hozzászólások: 349 |
15608. Elküldve: 2009-05-13 14:19:04, DIGI TV szerelők észrevételei, tapasztalatai
|
[5848.] |
üdv.
én odaírtam a végére hogy kinek nem inge........
látok dolgokat amerre én dolgozom , itt olvasom másfele mik vannak , ebből indulok ki . Tény hogy hibázik az ember gyengén húz meg valamit stb. de a lentebb látott kép és amit olvastam történetet az nem a hibázás kategória hanem a hozzánemértésé .
szerelők közt is volt jócskán hanyag szaki de azok már ki lettek szürve szerintem , és ha ez a szűrés hamarabb lett volna akkor nem lett volna szükség arra hogy nagy pénzeket fektessenek a karbantartó brigádba . azt hiszem mindenki jobban járt volna .
|
| [válaszok erre: #15609] |
[előzmény: (15604) airis, 2009-05-13 05:45:56] |
|
Törzstag
|
|
 raczandris

Tagság: 2005-10-07 23:08:30 Tagszám: #22642 Hozzászólások: 4760 |
15607. Elküldve: 2009-05-13 10:31:22, DIGI TV szerelők észrevételei, tapasztalatai
|
[5849.] |
Airis társunknak igaza van .
Sosem szabad általánosítani !
Teljesen " egyénfüggő " az , hogy ki hogyan dolgozik és nem attól függ , hogy kinek szerel .
Alkalmazott vagy vállalkozó vagy csak segéd ?
Bármelyik csinálhat szakszerű és szép munkát és valóban még a " szakember" is hibázik időnként . ( köztük én is )
R.A.
http://antennaszereles.tvn.hu
|
| |
[előzmény: (15604) airis, 2009-05-13 05:45:56] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 kcst

Tagság: 2008-07-18 00:30:55 Tagszám: #61576 Hozzászólások: 164 |
15606. Elküldve: 2009-05-13 07:20:15, DIGI TV szerelők észrevételei, tapasztalatai
|
[5850.] |
Szia, köszönöm, de ez nálunk már azelőtt megvolt, hogy elkezdték volna a vezetékelést! Épp az volt a feltétele a hálózat kiépítésének, hogy aláírjuk, így még azok is aláírták, akik nem voltak biztosak benne... Ezért nem értem...
Már arra is gondoltam, hogy csődbe ment a Digi, ugye nem? (Manapság bármi lehet...)
|
| |
[előzmény: (15603) Amatőr61, 2009-05-13 00:04:00] |
|
Haladó
|
|
DIGI TV szerelők észrevételei, tapasztalatai (üzenet: 21378, Sat) |
|
|
SAT.HU Antenna Szakáruház
|