Nem kaszálnak ezek semmit.
Számolj csak egy kicsit. 5000x1000= 5 milla.
A stáb fizetésére se elég. Nembeszélve arról, hogy hány ingyen előfizetést adtak. És akkor a müholdbérlet meg egyébb költségekek még nincsenek számolva.
Gyökeres változtatásra van szükség, különben lehuzhatják a rolót.
...én is ezt mondom.....miért ragaszkodnak a saját beltérihez....talán csak azért,hiába bizongatják páran,mert volt rajta haszon de rendesen....bár most már csak bukta,mivel már ingyen is adják.....de legalább annak adnának kártyát,aki már előfizetőjük,hogy lehessen két tv-n is nézni.....de ők tudják...szerintem nekik ez is megéri...hiszen az alapcsomagon kaszálnak.....annak a pár csatinak a jogdíja max egy ezres......a max packon is cseppen azért valami.....
Ha lehetne csak kártyát igényelni ennyit eladtam volna egymagam.
Ezek szerint karácsonyra elérik az 1000-et.
Nem kell nagy jósnak lenni, ha indul a T-Home nekik befellegzett, ha nem változtatnak stratégiát. Dehát ők tudják.
A hd csatik kegyetlen jók az sd csatik változoak , a tv2 egész normális de az sd csatik engem hidegen hagynak.
A lényeg furcsán jött ki a dolog a mai naptol van hd szolgáltatásom otthon és épp ma van a születésnapom , akkor most megajándékoztam magam?
75,0°E, 53.0°E, 40.0°E, 13.0°E, 5.0°E, 4.0°W, + HELLO HD
Off
A sateliti.extra.hu rendben van, de a cuccok... oldalon ha valaki gyanútlanul kipróbálja, már nálad is van a 2 db login-jelszó páros.
Ha a Download ftp.zip rész működne, akkor legalább saját tárhelyen lehetne biztonságosan tesztelni. De nem működik
Ma délelőtt rendeződött a probléma, külön köszönet érte VKárolynak, aki nem tűnt el, még ha ez is a látszat, néha azért figyel minket, csak gondolom van dolga bőven, azért nem irogat.
A kellemetlenségekért pedig kaptam +1 hó FULLgrátiszt, ami szerintem igen nagyvonalú és korrekt hozzáállás!
És hogy kicsit megkövessem a Call Centert is, mert nem olyan vészes az, épp ma szembesültem vele, mivelhogy:
OFF:
Ma elment délelőtt a UPC-s kábelnetem. 20 perc menüzés és 3db kezelő után még nem voltak képessek addig eljutni, hogy felvegyék a hibát, csak kapcsolgattak jobbra-balra! Ez miatt méég 10(!) perc telefonálás kelett, hogy végre felvegyék a hibát. Mint kiderült, egy központjuknál előre bejelentett áramszolgáltatói javítás miatt nem lesz net nálunk du 3-ig.
Egy ekkora cégtől elvárná az ember, ha tudnak előre róla, akkor ledobnak oda egy generátort, vagy kérnek az áramszolgáltatótól konténeres ellátót, amire van lehetőség ebben az esetben. Utána fogok számolni, ez mennyiben befolyásolja a szolgáltatás rendelkezésre állási vállalásukat, és meg fogom tenni a lépéseket. Persze egy ekkora céget pofozni, olyan, mintha 1 muslinca rugdosna egy bálnát.
ON:
Nah ezért becsülöm a HHD hozzáállását pl. az Én problémámoz is. Korrekt! Így tovább! És remélem fejlődnek, belejönnek!
Hát annak értelme nem sok. Kiderült, hogy az ügyfélszolgálatos eleve félreértette a problémát. Jelenleg úgy néz ki, hogy 2 csapat van: a 40-es számon vannak az ÜFSZ-esek, szerintem ez külsős cég, behívóközpont. És vannak a "csajok", akik belsősök és mindig mobilszámról hívnak (IP teló, mert vízhangzik jól). Már másodszor jött elő (nálam), hogy az ÜFSZ elég gyenge. Szóval a "csajokat" kell hívni, a közvetlen számokon (már ha elérhetőek, de ha végigvárod a dumát, van üzenetrögzítő!), ha gondod van. Velük nem volt bajom eddig, nagyon kedvesek, készségesek, és azonnal intézkednek.