Telekom DTH (műholdas) (üzenet: 24338, Sat) |
|
|
|
 csabesz69

Tagság: 2011-06-01 18:44:35 Tagszám: #93775 Hozzászólások: 108 |
18299. Elküldve: 2011-06-28 18:27:17, Telekom DTH (műholdas)
|
[6151.] |
a 0 perc=20 csak a 2 lemaradt!!Jó lenne már ha a digisport ügyében is lenne valami megállapodás mert a jó foci nagyrészére ők tették rá a kezüket!!
|
| [válaszok erre: #18300] |
|
|
Haladó
|
|
 csabesz69

Tagság: 2011-06-01 18:44:35 Tagszám: #93775 Hozzászólások: 108 |
18298. Elküldve: 2011-06-28 18:25:23, Telekom DTH (műholdas)
|
[6152.] |
Sziasztok !Régóta olvasom itt a fórumot,most először írok:A június elsejei szoftverfrissítéskor az egyik beltéri azt írta hogy hozzáférés megtagadva.Hívtam az ügyfélszolgálatot a hölgy a viharkárokra fogta a hibát mondom a másik beltéri ugyanarról a fejről megy ,erre ő kapcsolja a műszakiakat."0 perc után(mértem)letettem.Másnap újra hívtam őket és megkérdeztem hogy létező személy -e a műszaki kolega.A végén személyesen mentem be a siófoki kirendeltségbe és 15.-én ki is javították küldték rá a jó szoftot.Viszont közölték hogy a számlán a jóváírást nekem kell kérni!!!!!!!!! Nem éppen ügyfélbarát
|
|
|
Haladó
|
|
 noel73

Tagság: 2006-12-14 10:26:16 Tagszám: #38538 Hozzászólások: 1717 |
18297. Elküldve: 2011-06-27 19:34:22, Telekom DTH (műholdas)
|
[6153.] |
Köszönöm az osztályzást tanár úr
Bizonyítványt mikor osztasz?
|
| |
[előzmény: (18296) feketezsolt, 2011-06-27 18:27:38] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 feketezsolt

Tagság: 2006-12-11 16:04:52 Tagszám: #38422 Hozzászólások: 109 |
18296. Elküldve: 2011-06-27 18:27:38, Telekom DTH (műholdas)
|
[6154.] |
Helyesírás: elégtelen.
Fekete Zsolt
|
| [válaszok erre: #18297] |
[előzmény: (18294) noel73, 2011-06-27 09:04:23] |
|
Haladó
|
|
 Leíratkozott felhasználó |
18295. Elküldve: 2011-06-27 09:25:10, Telekom DTH (műholdas)
|
[6155.] |
Ezt én is alátámaszthatom, mivel több ismerősöm(18- 20 éves) is dolgozott már T-home -nál nyári munkán és olyan tudással hogy kb. azt se tudta mi az a műhold.
|
| |
[előzmény: (18293) N.A., 2011-06-27 02:34:27] |
|
|
|
 noel73

Tagság: 2006-12-14 10:26:16 Tagszám: #38538 Hozzászólások: 1717 |
18294. Elküldve: 2011-06-27 09:04:23, Telekom DTH (műholdas)
|
[6156.] |
A hozzászólásod első részével egyet is értek. Ezt írtam a másik fórumba én is.
A második részében én DTH platformon a csökkenést még nem látom, bár valmi van de nem számottevő egyenlőre...
Az ügyfészolgálatról annyit hogy tul sok hozzáértés nem szükségeltetik hisz Ők nem műszaki emberek. Annyi viszont elvárható lenne hogy az alapvető, ügyfél űlltal is végrehalytható ellenőrzésekre felhívják a figyelmet(kábelek helyes bedugása, gyári beállítások stb.).Ezzel nagyon sok felesleges kiszállást, kapavitáslekötést lehetne kiküszöbölni.
Abba viszont ismét csak egyetértek hogy az ügyfelek helyes kezeléséhez tapasztalat gyakorlat, kell.Nem is értem miért pont a tapasztalt gyakorlott emberekt dobják ki, amikor a termelt haszon és hozzáadott érték tekintetében semmivel sem jönnek ki jobban mint egy tanulóval....
Meglátásom szerint s terméket(DTH), úgy lehetne felvirágoztatni ismét, ha :
1. az árakat nem szabad tovább emelni
2. kedvezményrendszer kibővítése
3. és egyben a legfontosabb szemléletváltás, illetve viszatérni azokhoz az elvekhez ami anno oly ütössé tette a terméket, hogy ismét az ügyfél legyen a központba.
|
| [válaszok erre: #18296 #18315] |
[előzmény: (18293) N.A., 2011-06-27 02:34:27] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 N.A.

Tagság: 2008-11-21 22:52:49 Tagszám: #65824 Hozzászólások: 565 |
18293. Elküldve: 2011-06-27 02:34:27, Telekom DTH (műholdas)
|
[6157.] |
Szaisztok,
régen jártam errefele.
Ezek szép álmok, de a piac szaknyelven szólva szaturál, telített. Ugyanakkor a gazdasági környezet sem valami jó (válságadók, csökkenő kereslet és fizetési hajlandóság) ez alapján meg láthatóan mindenki árat korrigál felfele, minden terméknél. A verseny nemcsak az árcsökkentést jelenti, hanem azt is, hogy ki emel kevesebbet.
A magyar fogyasztó - érthető módon - árérzékeny nagyon. Ugyanakkor azt gondolom, hogy párszáz forintos emelések nem fognak tömeges migrációt elinditani egyik szolgáltatónál.
Az is látható - csak a nyilvános számokból - hogy a T-Home DTH megtorpant. Január elsején éppen nyögvenyelve meg volt a 250.000 ez mára 261, és elöször elkezdett csökkeni nominálisan is. Az meg durva. Egy olyan szolgáltatás esetében, amikor volt, hogy egy nap alatt 1200 létesül, a csökkenés egyértelműen azt jelzi, valami nem okay a termékkel.
Sajnálom, amit lehetett, én tényleg a szívem (szó szerint) és lelkem beletettem ebbe, nem rajtam múlt.
Látható, hogy az ügyfélkezelés is ismét elért egy olyan mélypontot, amit kb 2,5 éve utoljára láttunk, ezt is nem lesz egyszerű felhozni, kérdés, lesz-e rá valódi szándék. Most éppen kivágtak egy csomó ügyfélszolgálatost akik sok éve lojálisan dolgoztak, és ezért nagy szaktudást szedtek össze, és ezért relative többet kerestek mint a kezdők - nem kell drámai összegekre gondolni. A kiesett órákat meg egyetemistákkal pótolják, pl. 20 éves szegedi bölcsészkislányokkal. Ez nem vicc.
Szóval lehet, ha gondotok van, jobb ha azzal inditottok, hogy "mint gondol kegyed Jean-Paul Sartre-ről és az elidegenedésről?" és akkor tudod, hogy a legjobb helyen vagy :-))))
Üdv / all,
A.
|
| [válaszok erre: #18294 #18295] |
[előzmény: (18285) taurus, 2011-06-20 17:58:27] |
|
Törzstag
|
|
 noel73

Tagság: 2006-12-14 10:26:16 Tagszám: #38538 Hozzászólások: 1717 |
18292. Elküldve: 2011-06-27 00:17:59, Telekom DTH (műholdas)
|
[6158.] |
én úgy tudom 2012 decemberére lett kitolva a teljes leállás...
|
| |
[előzmény: (18291) NOKIA4EVER, 2011-06-26 22:00:54] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 NOKIA4EVER

Tagság: 2009-12-02 20:40:31 Tagszám: #80343 Hozzászólások: 719 |
|
Törzstag
|
|
 noel73

Tagság: 2006-12-14 10:26:16 Tagszám: #38538 Hozzászólások: 1717 |
18290. Elküldve: 2011-06-26 21:15:25, Telekom DTH (műholdas)
|
[6160.] |
Nálam anno is az HBO-aktiválásra küldtek szerelőKET:)Bizony egyszerre ketőt
Be se jöttek a lakásba a kocsiból telefonáltak én meg kikiabáltam az ablakon hogy ok megy..
Felesleges kapacitáslekötés, mert bénák...
Na ezért vannak leterhelve a szerelők...
Hallotam olyan esetekről is amikor egy scart kábel húzodott ki...erre is szerelő kellett. Ezek azok a dolgok amiket az ügyfélell le kéne ellenőríztetni.Kábelek be vannak a dugva rendesen, távírányítóba van e elem, gyári beállítások, kártya ki be stb. stb. Egy csomó felesleges munkának így elejét lehetne venni...
Mondjuk egy meating keretébe, az ügyfélszolgálatosoknak oktatást adni, mik az alapvető ügyfél által is elvégzendő általános feladatok hiba esetén.
|
| [válaszok erre: #18346] |
[előzmény: (18289) Németh Miklós, 2011-06-26 20:25:58] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Németh Miklós

Tagság: 2006-12-05 13:57:28 Tagszám: #38132 Hozzászólások: 1108 |
18289. Elküldve: 2011-06-26 20:25:58, Telekom DTH (műholdas)
|
[6161.] |
Szintúgy!
Nagyban függ sztem attól is, hogy kivel beszélsz. Valaki pontosan képben van mindennel s már a probléma körülírása közben általad elhangzott kifejezések alapján tudja, hogy mire érdemes egyáltalán kérni az ügyfelet (gondolok itt pl. alap beállítás visszaállítására). Van akinek levágós, hogy az ügyfél ezeken már biztos, hogy túl van. Többször fizettem már elő minicsomagra s vegyesek a tapasztalataim. Volt olyan ügyfélszolgálatos, akinél ténylegesen éreztem, hogy nem veszi félvállról a dolgot, de ellenpélda is volt már. Van olyan aki egyszerűen nem is érti miről beszél az ember s ilyenkor veszi elő gondolatban az ember a szinonima szótárat. Mintha egy falusi vas-műszakiba próbálnál RG6-os koaxot venni s néznek percekig bután majd jön a kérdés, hogy "jaaaaa, TV kábel?". (hát persze, h megtörtént eset)
HBO packkal jártam már többször úgy, hogy csak az egyik beltérin indultak el. Volt olyan aki szerelőt akart küldeni, de volt aki 15 perc alatt megoldotta, s mikor említettem neki a szerelős sztorit teljesen ledöbbent.
Ebben a világban, ahol senki sem pótolhatatlan, úgy gondolom érdemes lenne rögzíteni a beszélgetéseket, majd ezt 2-3 havonta visszahallgatni s ez alapján eldönteni azt, h ki is maradjon a 3. hónap után.
|
| [válaszok erre: #18290] |
[előzmény: (18287) maki1976, 2011-06-26 17:17:09] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 brumi11

Tagság: 2011-01-03 12:26:45 Tagszám: #91156 Hozzászólások: 96 |
18288. Elküldve: 2011-06-26 18:10:40, Telekom DTH (műholdas)
|
[6162.] |
Erről van szó nekem is hasonlóak a tapasztalataim.Amit sanca2 fórumtársunk leírt az kirívó eset,és ilyennek nem volna szabad előfordulnia,még akkor sem ha gondok vannak az aktiváló rendszerrel.Az ő esetükben is ez lehetett a hiba
|
| |
[előzmény: (18287) maki1976, 2011-06-26 17:17:09] |
|
Kezdő
|
|
 maki1976

Tagság: 2011-01-22 10:41:10 Tagszám: #91642 Hozzászólások: 183 |
18287. Elküldve: 2011-06-26 17:17:09, Telekom DTH (műholdas)
|
[6163.] |
SziasztokT
Ezt én is tanusíthatom! Én is akármit kértem, pár percen belül megoldották akármelyik csomag bekapcsolását!
Egy kicsit határozottan, erélyesen kell fellépni velük!
maki1976
|
| [válaszok erre: #18288 #18289] |
[előzmény: (18286) gombilaci, 2011-06-21 20:54:52] |
|
Haladó
|
|
 gombilaci

Tagság: 2007-01-22 17:12:40 Tagszám: #40408 Hozzászólások: 6926 |
18286. Elküldve: 2011-06-21 20:54:52, Telekom DTH (műholdas)
|
[6164.] |
Ellenpélda:
Én pl. a thome-tól akármilyen csomagot , minicsomagot rendeltem az mindig ment 10perc után...
Nem tisztem védeni egyik szolgáltatót sem !
|
| [válaszok erre: #18287] |
[előzmény: (18279) film guru, 2011-06-18 09:17:42] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 taurus

Tagság: 2003-05-23 16:57:27 Tagszám: #4512 Hozzászólások: 12509 |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 taurus

Tagság: 2003-05-23 16:57:27 Tagszám: #4512 Hozzászólások: 12509 |
18284. Elküldve: 2011-06-18 19:24:08, Telekom DTH (műholdas)
|
[6166.] |
bevagytépve
|
| |
[előzmény: (18283) drogos, 2011-06-18 18:42:30] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 drogos

Tagság: 2006-04-29 10:59:49 Tagszám: #30076 Hozzászólások: 2903 |
18283. Elküldve: 2011-06-18 18:42:30, Telekom DTH (műholdas)
|
[6167.] |
kerestem egy jó kis pénzt öreg nyanyánál két ugyanolyan beltérivel (Intek szürke színű) az egyik pedig működik a másikat az istennek se hozza be, tudom hogy központi hiba van!
Vu+ Duo2 (2x DVB-S2 || Win10 PRO (x64) || Technotrend Budget DVB-S2 3200 | Optibox Koala HD (octagon 1008 soft + Xcam)
|
| [válaszok erre: #18284] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
 taurus

Tagság: 2003-05-23 16:57:27 Tagszám: #4512 Hozzászólások: 12509 |
18282. Elküldve: 2011-06-18 18:11:10, Telekom DTH (műholdas)
|
[6168.] |
Van szabad kapacitás. Had teljen az a transzponder.
|
| |
[előzmény: (18281) Permi, 2011-06-18 17:45:30] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Permi

Tagság: 2002-12-18 00:00:00 Tagszám: #642 Hozzászólások: 3803 |
18281. Elküldve: 2011-06-18 17:45:30, Telekom DTH (műholdas)
|
[6169.] |
Pontosan
|
| [válaszok erre: #18282] |
[előzmény: (18280) jbe94, 2011-06-18 17:43:54] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 jbe94

Tagság: 2010-02-25 21:01:16 Tagszám: #82751 Hozzászólások: 126 |
18280. Elküldve: 2011-06-18 17:43:54, Telekom DTH (műholdas)
|
[6170.] |
http://www.sat-tv-radio.hu/friss-hirek/tesztel-a-minimax-magyar-valtozata-a-upc-directen.html?Itemid=2
"A magyar Minimax 2001 novemberber 19-a óta az Amos műholdról, a Telespazio csomagjából sugárzott (előtte 1999. dec. 6-tól az Antenna Hungária muxból), de a Chello általi felvásárlás után várható volt, hogy a műholdszerződés lejárta után "házon belül", a UPC Directen kerül majd elosztásra."
Így mi lesz? A T-Home-nak fel kell majd magának kell fellőnie az Amosra a Minimaxot, ha nem lesz fenn a Telespazión?
|
| [válaszok erre: #18281] |
|
|
Haladó
|
|
 film guru

Tagság: 2011-04-28 07:40:13 Tagszám: #93345 Hozzászólások: 386 |
18279. Elküldve: 2011-06-18 09:17:42, Telekom DTH (műholdas)
|
[6171.] |
szia na ez a hazugság amit te írsz a upc direct ügyfélszolgálatánál jobb nincs is. csak egy példa nekem upc directem volt a haveromnak thom-ja . én mikor a upc directen kértem a hbo max pakkot 5 perc múlva az ment. ő a thom-tol ugyan ezt a szolgáltatást két napra kapta meg. és ezt úgy írom hogy mérges vagyok a upc-re.
|
| [válaszok erre: #18286] |
[előzmény: (18268) brumi11, 2011-06-17 17:02:14] |
|
Törzstag
|
|
 sanca2

Tagság: 2007-07-03 18:20:45 Tagszám: #46676 Hozzászólások: 16092 |
18278. Elküldve: 2011-06-17 21:01:59, Telekom DTH (műholdas)
|
[6172.] |
Csak annyit írnék még, hogy el indúlt a másik box is délután, megy minden aminek kell, csak nem így kellett volna neki történni
1000 köszönet Atilunak
Üdv minden elveteműlt műholdazónak
|
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
 brumi11

Tagság: 2011-01-03 12:26:45 Tagszám: #91156 Hozzászólások: 96 |
18277. Elküldve: 2011-06-17 19:40:07, Telekom DTH (műholdas)
|
[6173.] |
Én tiszteletben tartom sanca írását,és nem is kérdőjelezem meg szakmai hozzáértését sem.Csak ilyennek elviekben nem szabadna megtörténnie,a kártyának 72 órán belül aktiválódnia kell ha a fene fenét eszik is
|
| |
[előzmény: (18274) yaksi, 2011-06-17 19:22:45] |
|
Kezdő
|
|
 brumi11

Tagság: 2011-01-03 12:26:45 Tagszám: #91156 Hozzászólások: 96 |
18276. Elküldve: 2011-06-17 19:34:01, Telekom DTH (műholdas)
|
[6174.] |
Igen ez valóban igaz,amúgy bocsi kevertelek valakivel
|
| |
[előzmény: (18273) puszilgatógép, 2011-06-17 19:18:49] |
|
Kezdő
|
|
 Leíratkozott felhasználó |
18275. Elküldve: 2011-06-17 19:33:04, Telekom DTH (műholdas)
|
[6175.] |
on/
Ajánlom a következő link olvasgatását, ha már a megfelelő emberek nem reagálnak.
http://sat.hu/al/forum-szabalyzat.html
Nekem már nagyon elegem van a hangulatkeltő hozzászólásokból.
Ugyanakkor elismerem, hogy nem minden stimmel ennél a szolgáltatónál sem!
off/
Más:
amatőr61
Az utolsó csevegésemkor a jogvédőkkel, konkrét bizonyítást kértek, és tudnak a szolgáltatók piszkos dolgairól!
(Megjegyzem, azóta minden járulékos kiegészítő, amit csak használni lehet a saját tulajdonom, az eredeti egy szekrényben porosodik.)
|
|
|
|
|
Telekom DTH (műholdas) (üzenet: 24338, Sat) |
|
|
SAT.HU Antenna Szakáruház
|