Telekom DTH (műholdas) (üzenet: 24338, Sat) |
|
|
|
 greba

Tagság: 2004-09-04 19:46:48 Tagszám: #12419 Hozzászólások: 1769 |
16493. Elküldve: 2010-09-16 17:06:19, Telekom DTH (műholdas)
|
[7951.] |
A digi nyilván irreális árat kér a xarjáért...
Be kéne tenni egy saját csomagba,mondjuk havi 500-ért,és ha valaki annyira vágyik rá,hát fizessen érte !
Utána lehet a digit anyázni,és nem a szolgáltatótól számon kérni.
(ez általános véleményem,nem neked szánom sanyi85)
|
| [válaszok erre: #16494 #16496] |
[előzmény: (16492) sanyi85, 2010-09-16 16:58:24] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 sanyi85

Tagság: 2007-08-11 13:38:52 Tagszám: #47971 Hozzászólások: 105 |
16492. Elküldve: 2010-09-16 16:58:24, Telekom DTH (műholdas)
|
[7952.] |
Azt még meg lehet tudni, hogy későbbiekben esetleg lesz újabb tárgyalás, vagy teljesen megszakadt a dolog?
|
| [válaszok erre: #16493 #16495] |
[előzmény: (16487) N.A., 2010-09-16 15:29:18] |
|
Haladó
|
|
 Dietrich

Tagság: 2007-11-02 18:12:32 Tagszám: #51152 Hozzászólások: 236 |
16491. Elküldve: 2010-09-16 16:57:21, Telekom DTH (műholdas)
|
[7953.] |
Gratulálok,ez egy nagyon szimpatikus,ügyfélbarát megoldás lett.Nagyon örülök,hogy a fórumoknak egyre nagyobb az olvasottságuk,és az érdekérvényesítő képességük,és a szolgáltatók is egyre inkább partnerek ebben a párbeszédben
" A becsületesség hosszú távon kifizetődik!"
|
| |
[előzmény: (16487) N.A., 2010-09-16 15:29:18] |
|
Haladó
|
|
 Gyurkuc7

Tagság: 2009-05-09 09:53:03 Tagszám: #73754 Hozzászólások: 28 |
16490. Elküldve: 2010-09-16 15:54:51, Telekom DTH (műholdas)
|
[7954.] |
Le a kalappal!!!
Valóban nagyon korrekt reagálás.
|
| |
[előzmény: (16487) N.A., 2010-09-16 15:29:18] |
|
Zöldfülű
|
|
 jános bácsi

Tagság: 2005-11-21 15:54:52 Tagszám: #23972 Hozzászólások: 2510 |
16489. Elküldve: 2010-09-16 15:46:44, Telekom DTH (műholdas)
|
[7955.] |
Ez igy korrekt és ügyfél barát.
|
| |
[előzmény: (16487) N.A., 2010-09-16 15:29:18] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 szvl

Tagság: 2008-12-16 16:27:16 Tagszám: #66778 Hozzászólások: 210 |
16488. Elküldve: 2010-09-16 15:35:21, Telekom DTH (műholdas)
|
[7956.] |
Több, mint korrekt.
|
| |
[előzmény: (16487) N.A., 2010-09-16 15:29:18] |
|
Haladó
|
|
 N.A.

Tagság: 2008-11-21 22:52:49 Tagszám: #65824 Hozzászólások: 565 |
16487. Elküldve: 2010-09-16 15:29:18, Telekom DTH (műholdas)
|
[7957.] |
Sziasztok,
no akkor pár dolog, megnéztük a kérdést alaposan.
1., Tarkan, keress meg, jóváíratom a 8000 forintot vagy mennyit és természetesen nincs semmi szankció.
2. mivel ilyen még nem volt, de elfogadjuk jogos igényként, ez így okay. Ezért ki fogjuk dolgozni ilyen esetekre a "saját kezü díjmentes" áthelyezés lehetőségét, ha tudja, megoldja, ha nem, akkor kér segitséget.
3. igen, sajnos a Digivel nem sikerült megállapodni. Ennél többet nem szeretnék mondani.
|
| [válaszok erre: #16488 #16489 #16490 #16491 #16492 #16501 #16502 #16508] |
[előzmény: (16475) Tarkan XxX, 2010-09-16 09:40:40] |
|
Törzstag
|
|
 adreas35

Tagság: 2010-09-06 13:30:49 Tagszám: #88255 Hozzászólások: 87 |
16486. Elküldve: 2010-09-16 13:23:47, Telekom DTH (műholdas)
|
[7958.] |
a T-Home nem tudott megegyezni a Digivel a közvetítésekről
|
|
|
Kezdő
|
|
 Gyurkuc7

Tagság: 2009-05-09 09:53:03 Tagszám: #73754 Hozzászólások: 28 |
16485. Elküldve: 2010-09-16 13:14:30, Telekom DTH (műholdas)
|
[7959.] |
A legnagyobb hibát azzal követte el hogy tisztességes akart lenni és sajnos még az új lakcímét is megadta.
Mifelénk az ilyet másként intézik egyes körök. (Ahol a 8 általános, 6 elsőből és 2 másodikból jön össze)
Költözés előtt kéri a full csomagot, amit a segély előtt elpászít tokkal vonóval, beltérikkel vagy 5000-ért, és szemrebbenés nélkül igényel egy újat az új lakcímére. Amit a nagy szabályok engednek is. Na inkább ezekkel kellene foglalkozni, nem pedig a nemlétező szerelési díj kipostázásával.
Sajnos a szerződésben leírtak csak a tisztességes emberekre vonatkoznak.
Ez itt a legnagyobb hiba!!!
|
| [válaszok erre: #16497] |
|
|
Zöldfülű
|
|
 szvl

Tagság: 2008-12-16 16:27:16 Tagszám: #66778 Hozzászólások: 210 |
16484. Elküldve: 2010-09-16 11:26:25, Telekom DTH (műholdas)
|
[7960.] |
Az áthelyezésért kiszámlázandó 34.000 Ft egyébként irreálisan sok. Nemcsak az átlagbérhez képest, hanem a SatTV egyéb díjaihoz képest is. Nézzük csak, hogy mit lehet az a SatTV előfizető, aki hirtelen költözni kényszerül, és a régi címre beköltöző új lakónak nem tudja átpasszolni az előfizetést, de a 34.000 Ft-ot sem szeretné kifizetni (de Tarkan-hoz hasonlóan saját maga be tudja lőni a tányért):
- leszereli a parabolát, fejet, boxokat és felteszi az új címen
- a havidíjat tovább fizeti (erre akkor is van mód, ha a csekkeket a régi címről nem kapja meg: átutálás, csoportos beszedés)
- amikor lejárt a hűségidő lemondja a szolgáltatást a régi címen, és megrendeli az új lakásban
Baj csak akkor van, ha meghibásodik a box. Ekkor nem tudja hibára jelenteni, mert a szerelő a régi címre menne. Ha több boxa volt, akkor az egyiktől kénytelen megválni, a többit nézheti. Ha viszont csak egy, akkor kénytelen fizetni a havidíjat feleslegesen. Ugyanakkor a 34.000 Ft-os áthelyezési díjból 10 hónapig fizetheti a 3.390 Ft-os családi csomagot.
Szóval ha kevesebb van hátra a 12 hónapos hűségből 10 hónapnál, akkor garantáltan spórol. A box meghibásodásának az esélye egyébként is minimális.
Úgy látom, hogy a SatTV különböző díjai egymáshoz képest is aránytalanok, és ez a Tarkan féle problémával szemben állókat nem a legális, szabályok betartását követő magatartás irányába tereli.
Most majd N.A. mondhatja, hogy a fent vázolt esetben az előfizető szerződésszegést követ el, és ezért felmondhatják a szolgáltatást. Valóban. De egyrészt tudjuk, hogy ez az esetek minimális részében jut a szolgáltató tudomására. Másrészt, ha el is jut oda, érdeke a szolgáltatónak megválnia ettől az előfizetőtől? Nem hiszem. Ő csak SatTV- szeretne nézni az új lakásban is.
|
|
|
Haladó
|
|
 scorpyo

Tagság: 2007-12-02 14:11:04 Tagszám: #52440 Hozzászólások: 202 |
16483. Elküldve: 2010-09-16 11:12:06, Telekom DTH (műholdas)
|
[7961.] |
Igen vannak szabályok amit be kell tartani, de ez nem jelenti azt, hogy ezeket a szabályokat nem lehet rugalmasan kezelni,
úgy, hogy a szolgáltató és az ügyfél is elégedett legyen. Ilyen alapon azt is belehetne írni az ASZF-be, hogy költözés esetén csak szakember szállíthatja egyik helyről a másikba a berendezést, mert az emberek 99%-a nem tudja, szakszerűen szállítani az antennát.
Rugalmasabban kellene kezelni ezeket a problémás eseteket, mert szerintem nem az ügyfél van a szolgáltatóért hanem fordítva.
|
| |
[előzmény: (16478) noel73, 2010-09-16 10:34:20] |
|
Haladó
|
|
 Tarkan XxX

Tagság: 2009-03-31 12:21:44 Tagszám: #72436 Hozzászólások: 2122 |
16482. Elküldve: 2010-09-16 11:11:18, Telekom DTH (műholdas)
|
[7962.] |
Tudom. A telefon pl. szintén szerződési lehetőség. De itt most nem is ez a lényeg.
|
| |
[előzmény: (16480) stubyte, 2010-09-16 11:09:38] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Tarkan XxX

Tagság: 2009-03-31 12:21:44 Tagszám: #72436 Hozzászólások: 2122 |
16481. Elküldve: 2010-09-16 11:10:42, Telekom DTH (műholdas)
|
[7963.] |
Köszönöm a javaslatokat. A UPC-s vonalat direkt tettem bele, és bár semmi köze az ügyhöz példának nagyon megteszi.
A hozzászólásod második része -amikor idézed az ÁSZF-et- pedig pont az a rész ami miatt mertem írni. Ugyanis ezen kitételek valóban nem állnak fent!
|
| |
[előzmény: (16477) szvl, 2010-09-16 10:28:04] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 stubyte

Tagság: 2007-06-23 13:43:03 Tagszám: #46295 Hozzászólások: 10168 |
16480. Elküldve: 2010-09-16 11:09:38, Telekom DTH (műholdas)
|
[7964.] |
Szerződés köthető ráutaló magatartással is.
STuB
Védd a fákat - Egyél hódot !!!
|
| [válaszok erre: #16482] |
[előzmény: (16479) Tarkan XxX, 2010-09-16 11:06:55] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Tarkan XxX

Tagság: 2009-03-31 12:21:44 Tagszám: #72436 Hozzászólások: 2122 |
16479. Elküldve: 2010-09-16 11:06:55, Telekom DTH (műholdas)
|
[7965.] |
"Ezzel csak az a probléma hogy amikor te szerződést kötöttél azzal együtt az ÁSZF-et is elfogadtad.
Tehát azt is hogy áthelyezést se végezhetsz te magad, se pedig senki más csak és kizárólag a T-álltal megbízott ember.
Ezzel egyet is értettél , amit aláírásoddal igazoltál. "
Egyrészt két év után a mai napig sincs olyan szerződésem a T-vel, amin szerepelne az aláírásom, másrészt pontosan ismertem az ÁSZF idevágó részeit. Éppen ezért döntöttem a saját szerelés mellett. 34.000 Ft szerintem túlzó, nem kicsit nagyon.
|
| [válaszok erre: #16480] |
[előzmény: (16478) noel73, 2010-09-16 10:34:20] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 noel73

Tagság: 2006-12-14 10:26:16 Tagszám: #38538 Hozzászólások: 1717 |
16478. Elküldve: 2010-09-16 10:34:20, Telekom DTH (műholdas)
|
[7966.] |
Ezzel csak az a probléma hogy amikor te szerződést kötöttél azzal együtt az ÁSZF-et is elfogadtad.
Tehát azt is hogy áthelyezést se végezhetsz te magad, se pedig senki más csak és kizárólag a T-álltal megbízott ember.
Ezzel egyet is értettél , amit aláírásoddal igazoltál.
Innentől fogva te szerződésszegést követtél el, és azon se csodálkozz ha nem te leszel aki felmond hanem te leszel akinek felmondanak.
Sajnos ezek a szabályok, és hangsúlyozzom hogy TE EZZEL egyet is értetél hisz aláírásoddal jelezted hogy annak minden betűjével egyet értesz és rád nézve kötelező érvényűnek tekinted.
Magánvéleményem:
Igen, részben igazad van és tényleg sok az a telepítési dijj, de a szabály az szabály, ezt pedig tudomásúl kell vennni.
|
| [válaszok erre: #16479 #16483] |
[előzmény: (16475) Tarkan XxX, 2010-09-16 09:40:40] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 szvl

Tagság: 2008-12-16 16:27:16 Tagszám: #66778 Hozzászólások: 210 |
16477. Elküldve: 2010-09-16 10:28:04, Telekom DTH (műholdas)
|
[7967.] |
Volna pár javaslatom a leveledhez:
1) Hagyd ki belőle a UPC-s vonalat. A UPC-nek nincs köze a problémádhoz.
2) A "szabad költözéshez való alkotmányos jog" is blabla, vedd ki belőle azt is.
3) Azt viszont jobban ki kellene emelni, hogy
- a felszámolt 8300 Ft mögött nincs valós teljesítés.
És végül a legfontosabb: az ÁSZF szerint a "Nem a Szolgáltató által végzett szabálytalan szerelés" definíciója:
"Helyszíni hibaelhárítás során amennyiben megállapításra kerül, hogy nem a Szolgáltató által végzett, szabálytalan szerelés
következtében nem üzemel a szolgáltatás, a Szolgáltató hibabehatárolási díjat számláz az előfizetőnek."
Esetedben ez a definíció nem áll fenn, mert:
- nem hibealhárítás történt
- nem igaz, hogy a szolgáltatás nem üzemel.
Egyébként te is hibáztál, mert nem olvastad el az ASZF-et, és nem annak megfelelően próbáltad megkeresni a legjobb/legolcsóbb megpoldást, hanem "mentél a saját fejed után".
|
| [válaszok erre: #16481] |
[előzmény: (16475) Tarkan XxX, 2010-09-16 09:40:40] |
|
Haladó
|
|
 stubyte

Tagság: 2007-06-23 13:43:03 Tagszám: #46295 Hozzászólások: 10168 |
16476. Elküldve: 2010-09-16 10:08:36, Telekom DTH (műholdas)
|
[7968.] |
Én már egyszer leírtam, hogy azért nincs (és nem is lesz) T-Home vonalas telefonom, mert nem voltak hajlandóak a meglévő telefonszámomat az utca túloldalára ingyen átvinni, költözéskor.
Ha jól emlékszem 6.800,- Ft -ot kellett volna fizetnem. Ezt aránytalannak tartottam, hiszen 4.200,- Ft-ért akciózták az új előfizetést 2 db hordozható telefonnal.
Ekkor bepöccentem és megmondtam az ügyfélszolgálatosnak, hogy akkor inkább szolgáltatót váltok és akkor ingyen át kell adniuk a meglévő telefonszámomat. Így is tettem, és nem bántam meg. Nem akarok reklámot csinálni a szolgáltatónak, de 1.800,- Ft-os lebeszélhető havidíj mellett 6,- Ft körüli percdíjam van. Messze nem fizetek annyit mint azelőtt.
STuB
Védd a fákat - Egyél hódot !!!
|
| |
[előzmény: (16475) Tarkan XxX, 2010-09-16 09:40:40] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Tarkan XxX

Tagság: 2009-03-31 12:21:44 Tagszám: #72436 Hozzászólások: 2122 |
16475. Elküldve: 2010-09-16 09:40:40, Telekom DTH (műholdas)
|
[7969.] |
Csak azért teszem ki ide is, hogy más ne járjon így illetve, hogy megtanuljuk végre, nem szabad hagyni magunkat! A mi pénzünkből élnek!
Magyar Telekom Nyrt.
1519 - Budapest
Pf.: 434
Tárgy: díjtétel elengedésének kérelme
MT azonosító: ....................
Tisztelt T-Home Sat TV Ügyfélszolgálat!
Családommal 2010. augusztusában lakcímet változtattunk, városon belül maradtunk, de új lakásba költöztünk. A költözés előtt felhívtam a UPC ügyfélszolgálatát, hogy mi a teendőm ilyenkor, mit tegyek az internetes modemmel. Azt a választ kaptam, hogy fogjam azt is a hónom alatt és vigyem át az új címre, majd jelezzem ha a kollégájuk jöhet bekötni az új lakásban. Ebből kiindulva, azt gondoltam, hogy ez a T-Home-nál is ilyen korrekten működik, és átköltöztettem a műholdas tv szolgáltatásomat is, saját kezűleg szereltem le- és fel a parabolaantennát, vezetékeltem és beállítottam a 3 db beltéri egységet is. A vétel kitűnő, 98-100%-os jelszintem van, megjegyezem hosszú évek óta a műholdas vétel rajongója és gyakorlója vagyok. Ezután felhívtam a T-Home ügyfélszolgálatát is, ahol eleget téve előfizetői kötelességemnek, bejelentettem az új lak- és számlázási címet. Ott a hölgy megkérdezte, hogy „jó de mikor mehetnek a kollégák szerelni?” Mondtam neki, hogy ez már megtörtént, csak a lakcímváltozást kell rögzíteni. Ettől a hölgy nagyon meglepődött és az volt a legnagyobb problémája, hogy akkor Ő most hogyan küldi ki a csekket nekem, a szereléséért „járó” 34.000 Ft-ról. Pár perc türelmet kért, majd 5 perc zene után megkönnyebbülten visszatért a vonalba és közölte, hogy akkor „szabálytalan szerelés” címen kiszámláznak nekem 8400 Ft-ot. Ettől viszont én lepődtem meg nagyon.
Már eleve azt tisztességtelennek tartom, hogy az áthelyezésért 34.000 Ft-ot kellett volna kifizetnem, holott pl. a fent említett szolgáltató (UPC) ezt a telefon és internet esetében DÍJTALANUL elvégezte! Ez összeg szinte egy egész éves előfizetői díjat tesz ki! A 8400 Ft pedig azért bosszant, mivel e mögött semmilyen munkavégzés és szolgáltatás a T-Home részéről nincs! Éppen ezért kérem Önöket, hogy az időközben már kiszámlázott 8400 Ft-ot (2010.09.11.-én kelt számla) szíveskedjenek semmissé nyilvánítani, hiszen én a cégüknek semmilyen költséget nem okoztam, sőt ha úgy vesszük még spóroltam is azzal, hogy magam szereltem. Felhívom figyelmüket, hogy ebben az országban létezik a szabad költözéshez való alkotmányos jog, ami véleményem szerint jelentősen sérült azzal, hogy Önök a költözés miatt kvázi „büntetnek” ezzel a díjjal. Nem lehet valakinek díjat számolni fel azért, mert ugyanazt a szolgáltatást két utcával odébb veszi igénybe. Főleg, hogy tényleges kiszállás, szerelés sem történt! Ez nem egy túlságosan ügyfélmegtartó magatartás!
Kérem tehát ügyemet vizsgálják ki és adjanak helyet kérelmemnek, töröljék el a 8400 Ft-os „szabálytalan szerelés” díját. Önökkel decemberben jár le második hűségidős ciklusom, eddig meg voltam elégedve a szolgáltatással és az ügyintézés színvonalával is. Ez ügy azonban most elgondolkodtat. Amennyiben fenntartják álláspontjukat és ki kell fizetnem a 8400 Ft-ot, nem hosszabbítom meg hűségnyilatkozatomat és szolgáltatót váltok, ezzel egy időben pedig a Fogyasztóvédelmi Felügyelőséghez fordulok. Bízom benne, hogy a józan ész győzedelmeskedik és erre nem kerül majd sor.
A további korrekt együttműködés jegyében várom válaszukat!
2010. szeptember 15.
|
| [válaszok erre: #16476 #16477 #16478 #16487 #16529] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
 jános bácsi

Tagság: 2005-11-21 15:54:52 Tagszám: #23972 Hozzászólások: 2510 |
16474. Elküldve: 2010-09-16 09:35:29, Telekom DTH (műholdas)
|
[7970.] |
" Tudod, nem feltételezzük, hanem biztosan tudjuk, hogy az emberek 99%-a "hülye az antennaszereléshez", téged idézve. Ez biztos."
Azért érdekelne, hogy honnan tudjátok BIZTOSAN, hogy hány ember ért a parabola szereléshez. Nyilván végzett a T-home egy reprezentativ, 10.000.000 emberre kiterjedő közvélemény kutatást. Amúgy a maradék 1 %-is 100.000 embert jelent, tehát ennyien jól értenek a szereléshez.
TARKAN XxX-nek üezenem, hogy örüljön, hogy nem korbácsolják meg.
|
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Tarkan XxX

Tagság: 2009-03-31 12:21:44 Tagszám: #72436 Hozzászólások: 2122 |
16473. Elküldve: 2010-09-16 09:19:07, Telekom DTH (műholdas)
|
[7971.] |
Megírtam a levelet a T-Home-nak, intelligens de kissé kérdőrevonó lett a hangulata. Nem tudja valaki, hogy hová kell küldenem ezt a panaszlevelet?
A T weboldalán ezt a postacímet találtam. Postázom, hogy nyoma legyen:
Magyar Telekom Nyrt.
1117 Budapest, Kaposvár u. 5-7.
1519 Budapest, Pf. 434
|
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
 taurus

Tagság: 2003-05-23 16:57:27 Tagszám: #4512 Hozzászólások: 12509 |
16472. Elküldve: 2010-09-16 09:02:37, Telekom DTH (műholdas)
|
[7972.] |
Nekem a sat novemberben járt volna le. A net a múlthéten és együtt egy dátum alatt meghosszabbították mind a kettőt az elmúlt héten.
Nem egy T pontban voltunk valószínű.
|
| |
[előzmény: (16469) stubyte, 2010-09-16 08:44:49] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Tarkan XxX

Tagság: 2009-03-31 12:21:44 Tagszám: #72436 Hozzászólások: 2122 |
16471. Elküldve: 2010-09-16 08:48:52, Telekom DTH (műholdas)
|
[7973.] |
"ez azért van, mert egy áthelyezés egy felszerelés és egy leszerelés, ennyi az ára."
De itt nem volt semmi munkavégzés. Felmerül tehát, hogy kvázi milyen szolgáltatás van a 8400 Ft. mögött?
|
| |
[előzmény: (16413) N.A., 2010-09-15 20:07:51] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Tarkan XxX

Tagság: 2009-03-31 12:21:44 Tagszám: #72436 Hozzászólások: 2122 |
16470. Elküldve: 2010-09-16 08:45:39, Telekom DTH (műholdas)
|
[7974.] |
"Tudod, szerződést szegtél. Ugyanis szerződés és ÁSZF szerint (ez nem érinti a szabad költözéshez való jogod) az áthelyezést kellett volna kérned, amelynek a díja valóban 34.000 forint. Ehhez képest elég baráti a 8400 forintos módosítási díj.
Javaslom elolvasni a szerződést és az idevágó mellékleteket."
Már hogyne érintené a szabad költözéshez való jogot. A T azért bűntet mert elköltöztem! Majdnem 34 ezerrel bűntet, de örülhetek, hogy csak 8400 Ft-al. Szerintem a semmiért 8400 Ft is sok. Elolvastam és tisztában voltam az ÁSZF ezen paragrafusaival, éppen ezért szereltem én, és nem más 34 ezerért. Sajnos engem nem szeretnek a szolgáltatók, mert nem azok közé tartozom, akik figyelmenkívül hagyják az apróbetűs részt. De mindegy nem akarok vitatkozni, veszekedni, csak kíváncsi voltam, hogy a józan ész győz-e és másnál is kiveri-e a biztosítkot ez az ügy. Úgy látom igen, a hiba nem az én "készülékemben" van. [Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2010-09-16 08:51:25]
|
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
 stubyte

Tagság: 2007-06-23 13:43:03 Tagszám: #46295 Hozzászólások: 10168 |
16469. Elküldve: 2010-09-16 08:44:49, Telekom DTH (műholdas)
|
[7975.] |
A hűségidővel kapcsolatos hosszabbításokat lehetne rugalmasabbá tenni. Éppen egy T-pontban volt dolgom, gondoltam hű de jó elintézem a következő évi hűséget is. Igen ám, de csak 09.22-én jár le amit nem tudtam szeptember elején meghosszabbítani MIÉRT ???
A kiküldött tájékoztatólevélbe nem szerepelt, hogy ezt csak a fordulónapon tudom meghosszabbítani.
A másik probléma, hogy a TV mellett ott van a NET. A 2 megásról később váltottam 5 megásra annak a hűségideje tehát más időpontra esik. Gondoltam ennek is meghosszabbítom a határidejét, de sajnos ezt is csak a lejárat napján tudom megoldani MIÉRT ???
Arról nem is szólva, ha netalán megakarom szüntetni a szolgáltatást, akkor lesz 4 hónapom, amikor vagy a TV-t fizetem teljes áron (mivel nem kérek 1 év hűséget 4 hónap miatt) vagy a TV lejáratakor a TV-t visszamondom , de akkor nincs duplakedvezmény és a Net-et fizetem teljes áron. Ez 2550 Ft/hó többletkiadás azaz 10.200,- Ft
Ki van ez találva. Azonos időpontban igényeltem mindkét szolgáltatást Nincs lehetőség azonos időpontra összehozni a különböző szolgáltatások hűségidejét ? Hiszen azonos időpontban igényeltem mindkét szolgáltatást.
Alapul véve egy normál szerződésbontást (hűségidő lejárta után)
, ha a különböző szolgáltatásokat eltérő időpontban aktiválták, akkor azoknak a hűségideje is eltérő ? Ha hónap elején bekötötték a telefont - de pl. modem hiányában a net csak 2 hét múlva volt elérhető és a sat TV meg belecsúszott majd 30 nap átfutási időbe, akkor gyakorlatilag 3 hűségnyilatkozati időpontja van az előfizetőnek. Mivel 8 nap a felmondási idő ezért célszerű 8 nappal előtte bejelenteni, hogy nem tartok igényt a hűségidő lejárta után a szolgáltatásra ?
STuB
Védd a fákat - Egyél hódot !!!
|
| [válaszok erre: #16472 #16504] |
[előzmény: (16467) N.A., 2010-09-16 00:46:51] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Telekom DTH (műholdas) (üzenet: 24338, Sat) |
|
|
SAT.HU Antenna Szakáruház
|