Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 
 Hozzászólások: 9481339/4 Témák: 19247 Tagok: 113183 Legújabb tag: albertjohn37 Online: (81/23
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
    / 974 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 

Telekom DTH (műholdas)

(üzenet: 24338, Sat)
 

N.A.



Tagság: 2008-11-21 22:52:49
Tagszám: #65824
Hozzászólások: 565
12588. Elküldve: 2010-02-18 23:51:01,

Telekom DTH (műholdas)

[11826.]

"drága az új rendszer, de arról mind hallgat, hogy 3G szolgáltatást a 900 mhz es sávban is lehet nyújtani. a szabvány tudja."

Talán tudod, hogy tavaéy év elején futott le az eredménytelen koncesszió a frekvenciára, mivel nem volt egy elég komoly jelentkező sem, amelyik a 900 Mhz-t ki tudta volna használni. Ja és talán azt is tudod, hogy a 3 meglévő mobile operator nem indulhatott.
[előzmény: (12581) RiCheta, 2010-02-18 20:44:52]
Törzstag
N.A. adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


N.A.



Tagság: 2008-11-21 22:52:49
Tagszám: #65824
Hozzászólások: 565
12587. Elküldve: 2010-02-18 23:48:57,

Telekom DTH (műholdas)

[11827.]

Az hogy a hűségidő miatt, és hogy a szerződésbontási díj fix dij, nincs köze egymáshoz.

A kedvezményeket dupla, tripla, aranykártya, egyrészt a hűség, másrészt a fentiek miatt kapod, ezeket kell pontosan levezetni.
[válaszok erre: #12623] [előzmény: (12578) mlaszlo, 2010-02-18 12:22:37]
Törzstag
N.A. adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


N.A.



Tagság: 2008-11-21 22:52:49
Tagszám: #65824
Hozzászólások: 565
12586. Elküldve: 2010-02-18 23:47:44,

Telekom DTH (műholdas)

[11828.]

Köszi, te független vagy itt, remélem, tőled jobban elfogadják.
[előzmény: (12577) stubyte, 2010-02-18 12:17:19]
Törzstag
N.A. adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


N.A.



Tagság: 2008-11-21 22:52:49
Tagszám: #65824
Hozzászólások: 565
12585. Elküldve: 2010-02-18 23:46:47,

Telekom DTH (műholdas)

[11829.]

Richettának megint nicns igaza, senki nem keresett nagy pénzt a számlázó szoftverrel.... sőt, pont az lenne a jó, ha lenne új rendszer. Lesz egyszer. Ennek kifejlesztése azonban 2-3év és több milliárd, mivel ilyen dobozos termék nincs a piacon.

A probléma forrása, hogy a T-Home márka és szolgáltatások 3 elődcég szolgáltatásainak és rendszereinek integrációjából jött létre, pl. a számlázórendszerek. A számlázás több rendszerben folyik, és ez nem mindig tökéletes.

Ezek a rendszerek egyébként a maguk idejében és módján nagyon jók voltak, de erre nem biztos, hogy a legalkalmasabbak. Azt is elárulom, hogy az esetek zömében, lásd voice esete, nem is a számlázás a téves, hanem a mögötte lévő szerződéses tartalom nem ment át a megfelelő interface-n, a számlázó azt számlázta, amit tudott, amit számláznia kellett.

Ez egyébként sajnálatos, de hála Istennek ritka, ma direkt megnéztem a számlapanaszok arányát, a jogos panaszok aránya engem is meglepett, milyen alacsony. TUdom, ez nem vigasztalja azt, akinek panasza van, és 30 napot vár.
[válaszok erre: #12591] [előzmény: (12576) mlaszlo, 2010-02-18 12:01:43]
Törzstag
N.A. adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


N.A.



Tagság: 2008-11-21 22:52:49
Tagszám: #65824
Hozzászólások: 565
12584. Elküldve: 2010-02-18 23:41:42,

Telekom DTH (műholdas)

[11830.]

Nem személyeskedtem, de ha ennyi már annak számit..

Elárulom, én sem vagyok a multi cégek rajongója, általában véve de azt gondolom, hogy ilyen fajta tevékenységet pl, müholdas szolgáltatást nem tud 3 fős 20 ezer forintos BT megvalósítani.

Elárulom azt is, hogy a Magyar Telekom nem egy tipikus multi cég, igaz a 74%-a DT-é, a többi jellemzősen magyar kisbefektetőké, illetve a magyar államé.
Valamint, pl. elég kevés külföldi dolgozik nálunk, és elég kevés dolgoba szól bele a főtulajdonos, nagy szabadságot adnak - persze a pénzügyi követelmények mellett. De ehhez meg joguk van piacgazdaságban.

Visszatérve a csalásra: ez az érvelés sem helytálló, sok szempontból.

- a csalás szándékos bűncselekény, ez meg ha hiszed ha nem, nem szándékos, maximum rendszerhiba. Voice esetében nem is a számlázás volt téves, hanem a szerződésére vonatkozó nyilvántartott adatok, de ennek a végkifejlete lett a hibás számla.

Tehát, mivel nem szándékos, eleve nem lehet szó csalásról.

- szerződéses keretek közt, amikor van reklamációs lehetőség eleve nem lehet csalás, legfeljebb enyhe szerződésszegés. De ez nem ad alapot szerződésbontásra.

- összeghatár... ugye és jogi személy pl. gazdasgi társaság nem rendelkezik ilyen formában büntetőjogi felelősséggel, büntető esetben mindig természetes személynek kell felelnie.

A többit leirtam tegnap.
[előzmény: (12575) RiCheta, 2010-02-18 11:36:45]
Törzstag
N.A. adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


N.A.



Tagság: 2008-11-21 22:52:49
Tagszám: #65824
Hozzászólások: 565
12583. Elküldve: 2010-02-18 23:32:38,

Telekom DTH (műholdas)

[11831.]

Hála Istennek, a Lakossági Üzletágnál dolgozom. icon50.gif
[előzmény: (12571) irobert, 2010-02-18 09:26:21]
Törzstag
N.A. adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


N.A.



Tagság: 2008-11-21 22:52:49
Tagszám: #65824
Hozzászólások: 565
12582. Elküldve: 2010-02-18 23:31:29,

Telekom DTH (műholdas)

[11832.]

Szerintem, a lehető leglogikusabb, amennyire csak egy ilyen bonyolult jelenség lehet.

Vannak pluszos és minuszos tételek, ezeket kötelező feltüntetni. Ahogy valaki, talán stubyte írta, ennek számviteli okai vannak.

De ha van konkrét javaslatod, konkrét példával, örömmel veszem és megvizsgáltatom.
[válaszok erre: #12621] [előzmény: (12568) butyiba, 2010-02-18 06:50:34]
Törzstag
N.A. adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


RiCheta



Tagság: 2005-02-26 20:29:30
Tagszám: #16196
Hozzászólások: 1596
12581. Elküldve: 2010-02-18 20:44:52,

Telekom DTH (műholdas)

[11833.]

Akkoriban még aR központok is voltak, sok helyen még kezelői, kézi kapcoslású központ volt.
akkoriban a díjszámolás úgy történt, hogy a központba be volt téve minden vonalhoz egy impulzusszámláló, mai minden impulzusnál ugrott egyett. semmi elektronika, semmi számítógép, csak úgy mechanikusan.
Minden hónapban jött egy ember aki lefotózta a táblákat, ez alapján készítették el a számlát.

Az ügyfélbarátságot viszonylagosan értettem. A három mobilszolgáltató akkor is és most is rettentően el volt (van) szemtelenedve. ahhoz képest a matáv valóbban ügyfélbarát volt.
Pl. megrendelés:
Az ember beszólt telefonon, elkérték az adatokat, ajd bekötötték a telefont. ezzel szemben, a mobilnál vigyél három okámny, lefénymásolják, akkor hitelképesség vizsgálat (ez a leg pofátlanabb dolog egy mobilcégtől, mi köze hozzá, hogy mennyi a jövedelmem, meg hogy hányan lakunk egy házban?!), aztán meg kitalálták, hogy előre fizesd ki majd egy évnyi számlának megfelelő összeget.

Nem csoda, hogy sokak igencsak megcsömöltek ezektől a cégektől. Bár jóllehet a mobilelőfizetők száma évről évre nő.

A három közül még a pannon volt a legkorrektebb, de sajnos ők is átalakultak, na azóta az ügyfélszolgálatuk egy rakás....
A vodafone kezdettől fogva egy pofátlan cég volt, a t mobil előfizetéshez jutni meg egy kissebb vagyon, a már említett előleg miatt. ha ez be van fizetve, akkor viszonylag türhetők.
A 3G/HSDPA/HSUPA ról meg inkább ne is beszéljünk... ehogy ez a három társaság ezt itt előadja az közröhely!
Elsóztak egy csomó előfizetést, leeht vinni akár ingyen, meg 1 ft ért is, aztán meg a hálózat nem bírja....
fejlesztés helyett meg mindhárom pofátlanúl korlátozza az előfizetőt!
a másik meg a lefedetség: mint a mesében, hol van hol nincs. Debrecenben kapásból tudnék olyan helyeket mondani ahol csak pannon, máshol csak t, megint máshol meg csak voda van. vagy éppen egyik sem.

Sírnak, hogy drága az új rendszer, de arról mind hallgat, hogy 3G szolgáltatást a 900 mhz es sávban is lehet nyújtani. a szabvány tudja.

A másik meg a pannon tavaji húzása:
egész egyszerűen átnevezték a hálózatazonosítót pannon 3G re...
De nem csak a 3G hálózatot, hanem a sima GSM -et is.
Szóval a mai mobilhelyzethez mérve visszasírjuk a matávos időket, pedig akkor szidtuk mint a bokrot....
[válaszok erre: #12588 #12589] [előzmény: (12580) reimre, 2010-02-18 19:55:30]
Kiváló dolgozó
RiCheta adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


reimre



Tagság: 2007-03-25 11:57:51
Tagszám: #43168
Hozzászólások: 635
12580. Elküldve: 2010-02-18 19:55:30,

Telekom DTH (műholdas)

[11834.]

Ezt nem mondanám. Anno még a modemes időkben a matáv élből pattintotta vissza egy pünkösd hétfőre rosszul elszámolt számla miatt írásban beadott reklamációmat, majd rá egy hétre minden ügyfélnek automatikusan jóváírták. Ez volt aztán az ügyfélbarátság! Akkoriban nemcsak a számlát kellett átnéznem, hanem mellé kellett tennem a kinyomtatott modemlogot és azzal kellett összevetnem, plusz az ünnepnapok, satöbbi. Többször is előfordult hibás számlázás akkoriban is, a reklamációkat meg általában érdemi vizsgálat nélkül pattintották vissza.
Egyébként a mostani számlához is nyomozókutya kell, minden hónapban átnézem és még így is sikerült elsiklanom egy hibás tétel fölött decemberben a -t-mobile számlán, azt most reklamáltam meg -sikerrel-, mikor a következő hónapban észrevettem és újra elővettem a korábbi számlát is. Egyébként a megrendelést felvevő ÜFSZ-ös qrta el, nem rögzített egy kedvezményt ami egyébként jár.
[válaszok erre: #12581] [előzmény: (12579) RiCheta, 2010-02-18 15:46:53]
Törzstag
reimre adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


RiCheta



Tagság: 2005-02-26 20:29:30
Tagszám: #16196
Hozzászólások: 1596
12579. Elküldve: 2010-02-18 15:46:53,

Telekom DTH (műholdas)

[11835.]

biztos valaki jó pénzt keresett ennek a számlázó szoftvernek a megírásával...

Egyébként meg annak idején a telefonszolgáltatók közül a matáv volt a leg ügyfélbarátabb. Mára ez nagyon leromlott.

[válaszok erre: #12580] [előzmény: (12578) mlaszlo, 2010-02-18 12:22:37]
Kiváló dolgozó
RiCheta adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


mlaszlo



Tagság: 2006-01-04 12:35:45
Tagszám: #25351
Hozzászólások: 15085
12578. Elküldve: 2010-02-18 12:22:37,

Telekom DTH (műholdas)

[11836.]

A T-nél nincs mit visszacsinálni, mert ha felbontod a hűséget, akkor fix kötbér van (azt hiszem 30000.-Ft, akkor is ha 1 hét után bontod fel a hűséget). A UPC-nél van az, hogy ha felbontod a hűséget, akkor az igénybevett kedvezményt kell visszafizetni, a T-nél ilyen nincs, tehát akkor inkább a UPC-nél lenne értelme ennek a számlázási rendszernek, nem a T-nél.
[válaszok erre: #12579 #12587] [előzmény: (12577) stubyte, 2010-02-18 12:17:19]
Kiváló dolgozó
mlaszlo adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


stubyte



Tagság: 2007-06-23 13:43:03
Tagszám: #46295
Hozzászólások: 10168
12577. Elküldve: 2010-02-18 12:17:19,

Telekom DTH (műholdas)

[11837.]

Igaza van minden a számla áttekinthetőségével elégedetlenkedő ügyfélnek. Joggal várják el az áttekinthető számlát.

De azt kell megérteni hogy, a hűségidőhöz kötött kedvezmény miatt kell ilyen számlát kiállítani. Mert ha nem teljesül a hűségidő, akkor így lehet legegyszerűbben (számviteli szempontból) "visszacsinálni", hogy a már pénzügyileg lezárt hónapokhoz ne kelljen hozzányúlni. Sajnos ez a szép magyar számviteli- pénzügyi szabályozás.

A rendesen fizető ügyfeleknek jogos ez a felháborodás, viszont elég sok fizetni nem tudó, vagy nem akaró is van. Miattuk szív - szokás szerint - a normális ember.

icon41.gif icon41.gif icon41.gif icon41.gif

STuB
Védd a fákat - Egyél hódot !!!
[válaszok erre: #12578 #12586] [előzmény: (12576) mlaszlo, 2010-02-18 12:01:43]
Kiváló dolgozó
stubyte adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


mlaszlo



Tagság: 2006-01-04 12:35:45
Tagszám: #25351
Hozzászólások: 15085
12576. Elküldve: 2010-02-18 12:01:43,

Telekom DTH (műholdas)

[11838.]

Én igazából azt nem értem, hogy minek kellett ilyen bonyolult számlázási rendszert kitalálni, a kedvezményeket minek feltüntetni, miért nem jó úgy ahogyan a T-Home márka bevezetése előtt volt? Ha a szerződésben megállapodunk, hogy pl. az internet 4000.-Ft, akkor miért nem azt számlázzák, miért kell a listaárat kiszámlázni és abból levonogatni tételesen a kedvezményeket? Teljesen fölösleges. Ennek tényleg az az eredménye, hogy több szolgáltatás esetén átláthatatlan lesz a számla és azt se csodálom, hogy ők is belebonyolódnak.
[válaszok erre: #12577 #12585] [előzmény: (12574) Gordiusz85, 2010-02-18 11:11:56]
Kiváló dolgozó
mlaszlo adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


RiCheta



Tagság: 2005-02-26 20:29:30
Tagszám: #16196
Hozzászólások: 1596
12575. Elküldve: 2010-02-18 11:36:45,

Telekom DTH (műholdas)

[11839.]

A leírtakból az tűnik ki, hogy nincs korrigálva, hiába reklamált.

Tudom nagyon jól mi a csalás, a hibásan kiállított számla tévedélybe ejti az előfizetőt, mivel, abban zat a téáves látszatot kelti, hogy ezt neki ki kell fizetni.

Neked is sikeres jogi tanúlmányokat kívánok!

Már bocs, de nem én kezdtem el személyeskedni..

Részemről a téma lezárva, mideki azt csinál amit akar, te hogy én és a barátaim szorongatni fogjuk a multikat, ott ahol csak tudjuk az biztos..
[válaszok erre: #12584] [előzmény: (12561) N.A., 2010-02-17 23:04:53]
Kiváló dolgozó
RiCheta adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Gordiusz85



Tagság: 2009-02-10 20:31:57
Tagszám: #70320
Hozzászólások: 1049
12574. Elküldve: 2010-02-18 11:11:56,

Telekom DTH (műholdas)

[11840.]

Számlázáshoz szeretnék újra hozzászólni:
Szerintem a T-Home a kedvezményekbe bonyolódik bele, és tényleg nagyon átláthatatlan a számlázásuk. Amikor nekem is küldik a számlát, le kell ülnöm, "matekozni", ceruza, papír, számológép. Ja, meg persze a kedvezményeket úgy kell "összehorgásznom" a számlalevelen. Miért nem tudnak átláthatóan, tételesen feltüntetni a kedvezményeket, ahogy azt butyiba fórumtárs is levezette ma reggel?(12570. hozzászólás)
[válaszok erre: #12576]
Kiváló dolgozó
Gordiusz85 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


stubyte



Tagság: 2007-06-23 13:43:03
Tagszám: #46295
Hozzászólások: 10168
12573. Elküldve: 2010-02-18 09:52:10,

Telekom DTH (műholdas)

[11841.]

Mert ha hűségidő lejárta előtt felmondod, akkor a kötbérszámlát nem lehetne egyszerűen kiállítani. (Ez a nagy rendszerek átka) Így könnyebb nekik.

Tudomásom szerint a fogyasztóvédelem már foglalkozik a T-home számlázásával, sok panasz érkezett hozzájuk ezzel kapcsolatban.

Jogszabály módosítások is vannak tervben elsősorban a hűségidőre vonatkozóan :
- a hűségidő időtartama max.: 1 év
- amit, automatikusan nem lehet meghosszabbítani újabb egy évre,
- amennyiben sem a szolgáltató sem a fogyasztó külön nem rendelkezik a lejárt hűségidős szerződés meghosszabbításáról, abban az esetben határozatlan idejűként változatlan szolgáltatási feltételekkel lehet a szolgáltatást biztosítani.
- a hátralévő hűségidőt az időszakos számlán fel kell tüntetni.
- Az ÁSZF változásai esetén az előfizetőt úgy kell tájékoztatni, hogy esetleges nemleges válasza esetén az esetleges kötbérfizetési kötelezettsége összegszerűen meghatározható legyen.
- etc.

icon41.gif icon41.gif icon41.gif icon41.gif

STuB
Védd a fákat - Egyél hódot !!!
[előzmény: (12570) butyiba, 2010-02-18 07:59:27]
Kiváló dolgozó
stubyte adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


George80



Tagság: 2006-10-05 11:42:13
Tagszám: #35599
Hozzászólások: 416
12572. Elküldve: 2010-02-18 09:34:18,

Telekom DTH (műholdas)

[11842.]

Ezért hagytam ott a T-mobilet 2003-óta csak romlott a színvonala, és az ügyfélszolgálat hanyagsága, a rossz kommunikáció és a bújtatott rejtett költségek miatt. Örülük, h felmondhattam velük minden szolgáltatásomat.
[előzmény: (12571) irobert, 2010-02-18 09:26:21]
Törzstag
George80 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


irobert



Tagság: 2009-09-07 20:14:11
Tagszám: #77589
Hozzászólások: 148
12571. Elküldve: 2010-02-18 09:26:21,

Telekom DTH (műholdas)

[11843.]

Céges ügyfélként igénybe vesszük a Magyar Telekomot szinte teljes vertikumban. Mióta létrejött ez a nagy, egyesített maszlag, azóta a számlázás egy rémálom. Folyamatosak az eltérések, a rosszul könyvelt teljesítések, stb. Az utóbbi időben a T-Mobile is - ami még jól tartotta magát - kezd belesüllyedni ebbe. Itt is megjelentek a hiányzó befizetések és az ezek miatti beszerzés csúszások (raktáron lévő telefonokat két hónap alatt sikerült kiszállítani), valamint egyre több a műszaki hiba is. (Nemrég a telefon halt meg, múlt héten meg a teljes IP hálózat)
Az már csak hab a tortán, hogy komoly ügyfélként is le vagyunk szarva. Sorra fogyasztjuk emiatt az ügyf.kapcs. menedzsereket.
Sajnos a hozzáálláson nagyon sokat kellene változtatni!
[válaszok erre: #12572 #12583] [előzmény: (12564) N.A., 2010-02-17 23:24:07]
Haladó
irobert adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


butyiba



Tagság: 2002-10-10 00:00:00
Tagszám: #344
Hozzászólások: 842
12570. Elküldve: 2010-02-18 07:59:27,

Telekom DTH (műholdas)

[11844.]

Nálam sem volt eddig gond a végösszeggel de NEM ÁTLÁTHATÓ a számla.
Miért nem lehet pl így:
T-Sat családi csomag
Alap díj 4090 ,-
T-Home kedvezmény: 1000 ,-
T-Home tripla kedvezmény: 1000 ,-
---------------------------------------------
Alapdíj kedvezményekkel: 2090 ,-

És így tovább a telefon és internettel stb

Üdv
BütyiBá
VU+ Duo2, DM 8000 HD, VU+ Zero Wavefrontier
[válaszok erre: #12573] [előzmény: (12569) stubyte, 2010-02-18 07:42:18]
Törzstag
butyiba adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


stubyte



Tagság: 2007-06-23 13:43:03
Tagszám: #46295
Hozzászólások: 10168
12569. Elküldve: 2010-02-18 07:42:18,

Telekom DTH (műholdas)

[11845.]

Telefon és SatTV esetén nálam korrekt a számla. Főleg végösszegileg. Az a lényeg.
Bármit intéztem az ügyfélszolgálaton, akár személyesen, akár telefonon, mindig megkérdeztem mennyi lesz a havi számla végösszege. Eltérést még nem tapasztaltam.

A számla bonyolultságát az adja, hogy három különböző szolgáltatás van, 3 kedvezménnyel ami a fix, díjjakra vonatkozik, és még lehet forgalomarányos díjtétel is.

Sajnos a magyar számviteli előírások alapján nem mindegy, hogy az adott kedvezményt (pláne az utólag adott árkedvezmény) hogy kerül elszámolásra.
Ha a szolgáltató nem megfelelően számolja el, akkor neki ÁFA-fizetési kötelezettsége a teljes - a kedvezményeket nem tartalmazó - díj után keletkezik.

Ezzel még nem is lenne probléma, de mi van, ha valaki a hűségidő alatt felmondja a szerződést ? Abban az esetben jön a kötbér, ha csak olyan havi számlák lennének amik kizárólag a kedvezményes összeget tartalmazzák elég nehéz lenne a kötbért meghatározni, főleg, ha még egy-két csavar is lenne benne : pl. az előfizető 4 hónap után a net és a telefon mellé kéri a TV-t is, majd az egészet 5 hónap múlva visszamondja.
Egyrészről ezért is kell a részletezés.

Miért van valaki aki a villanyszámlám minden sort és oszlopot korrektül ért ??? icon32.gif

STuB
Védd a fákat - Egyél hódot !!!
[válaszok erre: #12570] [előzmény: (12568) butyiba, 2010-02-18 06:50:34]
Kiváló dolgozó
stubyte adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


butyiba



Tagság: 2002-10-10 00:00:00
Tagszám: #344
Hozzászólások: 842
12568. Elküldve: 2010-02-18 06:50:34,

Telekom DTH (műholdas)

[11846.]

Ne haragudj de nem értek egyet azzal hogy "logikus" a számlátok. Nekem tripla kedvezmény van és pontosan ahogy voice is írta úgy kell összeollózni az összegeket hogy a valós a hírdetményben megadott kedvezményt megkapjam. Ráadásul nem is egymás alatt vannak az azonos szolgáltatás díjai és kedvezmények hanem a össze vissza kell keresgélni mert az alapdíj pl felül a kedvezmény pedig alul van. Utána ezeket vonogatni és ellenőrizni, hogy valóban kiadja-e a hírdetményben szereplő kedvezményes díjat.
Bevallom egyszer már volt "attak"-om még a Matávval és azóta kerültem ezt és az utód céget de a tripla kedvezmény miatt újra igába hajtottam a fejem. A szolgáltatással most már nem is lenne probléma de az ÜF és számlázás csapnivaló. Miért nem lehet pl az alapdíj alá írni közvetlenül a kedvezményeket és egyesével szolgáltatásonként odabiggyeszteni a kedvezményes alapdíjat. Egyéb költség csak a telefonra kerül rá a forgalom miatt, De sem a sat sem az internet nem forgalom függő hanem fix díjas. Ha pedig az internet is forgalomdíjas lenne akkor egyszerűen egy 0 kell írni azoknak akiknek korlátlan.
Hozzáteszem nem vagyok könyvelő.

Üdv
BütyiBá
VU+ Duo2, DM 8000 HD, VU+ Zero Wavefrontier
[válaszok erre: #12569 #12582] [előzmény: (12566) N.A., 2010-02-17 23:43:19]
Törzstag
butyiba adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


hatos66



Tagság: 2003-06-30 09:38:13
Tagszám: #5439
Hozzászólások: 726
12567. Elküldve: 2010-02-18 06:41:57,

Telekom DTH (műholdas)

[11847.]

Fél évig fizettem a T-sat családi csomagját teljes díjon , mire észrevettem , de közben volt hűségem.
Érdekes , hogy nekem sem tud összejönni a trió ára kedvezményesen úgy ahogy hírdetik :-(
Szerintem a számlájuk rendkívül bonyolult, és csak hosszas számolgatás után jössz rá mennyi is a végösszeg.
icon43.gif
[előzmény: (12565) voice, 2010-02-17 23:34:05]
Törzstag
hatos66 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése WWW oldal Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


N.A.



Tagság: 2008-11-21 22:52:49
Tagszám: #65824
Hozzászólások: 565
12566. Elküldve: 2010-02-17 23:43:19,

Telekom DTH (műholdas)

[11848.]

Na ennek örülök, látod, semmi rossz indulat nem votl, hanem csak bénázás. Ez egy ismert de ritka jelenség, nem tudom mi okozza, de hála Istennek nagyon ritka.

A számla valóban bonyolult, de logikus. Ennél egyszerübbet nem lehet csinálni, számviteli és pénzügyi okokból.

Nem hiszem, az emberek inkább reklamának, ha nincs is igazuk, mint fizetnek.
[válaszok erre: #12568] [előzmény: (12565) voice, 2010-02-17 23:34:05]
Törzstag
N.A. adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


voice



Tagság: 2006-04-02 23:20:32
Tagszám: #29201
Hozzászólások: 198
12565. Elküldve: 2010-02-17 23:34:05,

Telekom DTH (műholdas)

[11849.]

Az ügyfélszolgálattal végre annyit sikerült kideríteni (három hónap után icon75.gif ), hogy a telefonnál úgy kezelt a rendszer, mintha nem lenne hűségidőm, ezért nem adták a további 500 forint kedvezményt. Ezután belém jött az ideg, hogy talán én hibáztam, elővettem a szerződést, hát bizony benne van: alap díjcsomag, hűségidővel.
A beltéris dolog pedig érdekes, az első esetben csak egy töredékhónapról volt szó a túlszámlázásban, aztán már egy egész hónap, most pedig majdnem három hónapnyi díjat kérnek a rendes díjon felül.
Mindenesetre fura, hogy kétszer reklamálok, a beltéri esetében el is bírálják, jóváírják az első kettő alkalommal történt túlfizetést, de aztán a számlázás megy tovább, mintha mi sem történt volna, sőt csak rosszabb lett.
Természetesen csalás szerintem sem áll meg, de el lehet gondolkodni rajta, hogy mondjuk hány marinénitől, károlybácsitól szednek be plusz pénzeket, akiknek szerintem gőzük nincs erről a nem kicsit áttekinthetetlen számláról.
Mert azt szintén érdekes dolognak tartom, hogy azok a konkrét összegek, amiket egy-egy szolgáltatásért fizetek, a számlán nagyítóval sem találhatók, hanem ilyen-olyan matematikai műveletekkel kell kiszámolni, hogy mi mennyi. Pl. az internet díja 3.850-, de ilyen összeg a számlán nincs. A telefon 1.250- (lenne, mert nálam még 1.750), de ilyen összeg szintén nincs a számlán. A tévé 2.090 forintos díja sem szerepel. Ez nem biztos, hogy korrekt. Sőt...
[válaszok erre: #12566 #12567]
Haladó
voice adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


N.A.



Tagság: 2008-11-21 22:52:49
Tagszám: #65824
Hozzászólások: 565
12564. Elküldve: 2010-02-17 23:24:07,

Telekom DTH (műholdas)

[11850.]

Igyekszünk, és szerintem aránylag rendben is van a számlázás, ismerve a reklamációk arányát.

Ekkroa üzemméretnél sajnos az ezrelékek is sokak, mivel ezek mindig felül vannak reprezelntálva a fórumban. Ha nem igy lenne, akkor napi 10000 számla miatti nyavalygás lenne, ugye?

Persze, azt kivánom neked, válaszd az általad megjobb, legmegfelelőbb szolgáltatót!!!
[válaszok erre: #12571] [előzmény: (12563) Gordiusz85, 2010-02-17 23:14:12]
Törzstag
N.A. adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   
 

Telekom DTH (műholdas)

(üzenet: 24338, Sat)
 
    / 974 
Lista: 
Kép:
Smile:
  

SAT.HU Antenna Szakáruház

Új hozzászólás írása
  Név :   Jelszó :
  Mail :
  Üzenet:

 Betűszín:  Háttérszín:
 Árnyék:      Parázslás:
BBcode On/Off.    Betűméret:
Url/Kép autokonverzió On/Off.
Aláírás beszúrása
  Kép feltöltés: [Feltöltési max. file méret (byte): 20000]
    Írja be ide a képen látható biztonsági kódot:
Smiley kódok teljes listája
Az oldal 0.011230945587158 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Segítség
  Netboard Bt. © 2001-2023. E-mail