a TV-t biztos aramtalanitjak, de a box-ot (legalabb is elmondasuk szerint) nem. De ha aramtalanitanak is, akkor sem kellene tortenni semmi hasonlonak ha jol gondolom.
Azota lett egy teoriam az esetrol, megpedig az, hogy valamilyen hullamterjedesi okbol ejjel 3-kor amikor a box keresgel, nem talall semmit, es akkor uzemehelyezest ker reggel - ha tenyleg igy lenne, akkor pedig pont az ejjeli aramtalanitas lenne a (favago) megoldas.
Telefunken TTR-280C-t ajanlottam egy baratom szuleinek. Idosebb korosztaly, es ennek tunt a legegyszerubnek a taviranyitoja, es az AFD-vel sincs gond.
Minden nagyon szep, mindennel nagyon meg voltak elegedve. Amig nem aludtak ra egyet. Tortenik ugyanis, hogy minden reggel a box uresen varja oket, "uzembehelyezest" kell csinalni. A hibarol en mar csak kozvetve ertesulok, ezert pontosan nem tudom mit ir ki a cucc, a lenyeg az, hogy minden reggel ujra kell hangolni.
Latott ilyet valaki? Letezik olyan beallitas ami ezt eredmenyezi?
Az jogos, hogy az ügyfélszolgálatos nem nyúlhat bele az infócsatornában. Viszont gondolom nálatok is van ügyeletes, aki a jeltovábbítást felügyeli, és a nálatok fellépő hibákat javítja. Az nem lenne megoldható, hogy egy kis felkészüléssel két másodperc alatt kikerüljön az infóra egy üzenet? Gondolok én arra, hogy egy listából kipipálja azokat az adókat, amik épp nem mennek, és egy gombnyomásra a számítógép az előre beállított szöveget beszúrja minden harmadik oldal után, amíg a technikus ki nem kapcsolja. És akkor azt is elmondhatnátok magatokról, hogy nálatok jobb a nézőközönség informálása, mint másoknál. Ja, és a néző is tudná, hogy nem benneteket kell szidni.
az infocsatorna tartalmába nem fog tudni egy ügyfélszolgálatos belenyúlni, ezt sehol sem engedik szerintem. vagy tudtok mondani olyan szolgáltatót, ahol ez ennyire rugalmas? egyébként pedig lenne valami kötelezetettsége a tájékoztatásra annak is, aki a hivatalos elosztó. mert a többi szolgáltató mindössze annyit lát, hogy nincs forrásjel. hogy mennyi időt vehet igénybe a probléma elhárítása, arról gőze nincsen.
Mert nemcsak az ügyfélszolgálaton nem tudtak semmit, de a műszakisok sem szerintem hogy mi a gond és mikor lessz jó. Párom a T ügyfélszolgálatán dolgozik ott is égtek a vonalak éjjel és ők sem kaptak semmi infót sőt a fejállomáson a technikus sem tudott annál többet mert felhivták mit mondjanak az ügyfeleknek hogy nem jön adás a műholdról.
Én negyed 12 körül hívtam az Extra üszolgot, a hibabejelentést. Kedves volt, aki felvette, de nem tudott semmiről. Azért neki biztosíthatnának több infót, egy automata meg meg berakhatna egy üzenetet a csatorna helyére, hogy türelem, a hiba nem az ön készülékében van.
Az IKO-s csatornák - köztük a Film+ is - optikán jönnek. De se Nat Geo, se Disney Channel, se FEM3 jelenleg mivel ezek jönnek a upc-től. [Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2011-02-01 00:31:20]
Köszönöm a gyors intézkedést, hiba valóban javítva, de ez nekem nem jókor jött.
Röviden elmesélném, mi okozta a kellemetlenséget.
A szomszédságomban él egy kedves idős házaspár. Gyermekeiktől kaptak karácsonyra egy LCD TV-t.
A gyermekek megkértek, segítsek beállítani, valamint megmutatni a szülőknek hogyan kezeljék. (Mert ők -mármint az ifjak - nem érnek rá, meg nem értenek hozzá.)
Mivel ez a TV alkalmas a hazai DVB-T vételére, rávettem őket, hogy cseréljük le a padlástéri "tyúkbeles antennát", húzzunk be új koax kábelt, és csodát fognak látni.
Egy új dupla lepke felrepült a padlásra, hozzávaló jobb kábellel, és valóban még HD-ben is sikerült szép képet látni.
Felmerült az igény, hogyan lehetne több csatornát nézni. Ekkor jött szóba az EXTRA, hisz naponta hírdetik hol itt, hol ott, hogy most féláron ...
Az fejlesztésekről a gyermekekkel nekem kellett egyezkedni. Ők ígérték, partnerek, csak nézzek utána hol, mit, mennyiért.
A szülők pedig csak annyit mondogattak - de sokszor ám - minek ez a flanc, jó vót a régi is. (Igen jó volt az emisszióvesztett képcsövével, úgy félóra-óra bemelegedés után már ...) Meg ennek az újnak a tetejére nem lehet rátenni a szobantennát se!!!
Elkértem a TV használati utasítását, abban találkoztam a CI-slottal, és gondoltam, rákérdezek itt, hátha valakinek van tapasztalata (ld. 20401. hozzászólás itt, 2011/01/22-én). Szinte azonnal kaptam választ, linket a mindigtvextra megfelelő oldalára, és minden érthető volt. Mégegyszer köszönöm!
Telefon és e-mail a gyermekeknek, elküldve minden friss info.
Jött a válasz: "... a weboldal azt írja, hogy nem jó a link, ill. a termék forgalmazása megszünt, meg nem is annyiba kerül, hanem jóval több, stb. A hétvégén megyünk anyuékhoz, majd megbeszéljük ..."
Nosza utánanéztem, tényleg nem működik, illetve akció ide, akció oda, elrettentő árakat lehet látni. Pedig pár napja még jó volt. Keresgetés, telefon a 1211-re, ahol nem akarták elhinni mit látok a weboldalon, írjak e-mailt az [email protected]. Ez is megtörtént 2011/01/28-án.
Ma - 2011/01/31-én kaptam választ, hogy korrigálva! - Köszönöm!
Csak a hétvégén volt az említett találkozás, ahol lebegtették az ifjak a kinyomtatott oldalakat az elképesztő árakkal, meg az egész egy nagy sz*r, stb, stb. Majd a tányéros, azt meg ingyé szerelik fel, meg sokkal több, jobb, ...
NEKEM volt nagyon kellemetlen, hogy jót akarok, de nem korrekt az információ PONT AKKOR, PONT OTT.
Remélem másnak nem volt ilyen kellemetlensége.
Nekem ez a bajom az EXTRÁVAL! Rosszkor voltam rossz helyen!!!
És a weboldalra igencsak ráfér egy kis rekontstrukció.
Off
Magamról csak annyit, a hetedik X közepe felé járó nyugdíjas villamosmérnök vó'nék, aki még diákkorában a környék öregjeinek ingyé javítgatta a rádióit, tévéit, csak azé', hogy belepillanthason/beleturkálhasson egy-egy csodát rejtő dobozba, mert piszkosul érdekelte.
Én támogatom. Tudom, hogy jobb promó, ha nem a kódolt adók nyílnak meg tényleg, mert oda se lép az ember, de én azon a véleményen vagyok, hogy ha van Euronews, akkor legyen egész nap, mert de. nem nézem.
Esetleg ha promó, akkor az infó csatornán jelenhetne meg folyamatosan, hogy mikor mi nézhető szabadon.
nem értem az Extrával kapcsolatos megjegyzéseidet. jelezted, hogy nem jól szerepelnek az árak a webshopban, azonnal értesítettem az illetékeseket, reggel kijavították a hibát. amennyiben vannak további észrevételeid a "furcsa oldalairól" szívesen veszem ezeket akár privátban is. egyébként folyamatban van az egész rendszer felhasználóbarátabbá tétele.