nagyon bízom benne, ha nem is év végéig, de legalább jövő év elején.
ami a nagyvárosokat illeti, mostmár győr, szeged, debrecen, pécs melletti adókról jól ellátottnak mondhatók a legnagyobb városok, miskolc nagy részén is elérhető a tokaji adó jele, de ugye lesz telepítve külön adó miskolcon is.
igen, tegnap este elindult debrecen, a hivatalos bejelentés pénteken lesz. az első mérések szerint azért debrecen városában jelentősen javítja a vételi lehetőségeket.
ilyen esetben érdemes antennaszerelő segítségét kikérni, megtalálná a hibaforrást. nem kell rögtön a szolgáltatót gyanúsítani hogy tekergeti a power-gombot.
Helyzetjelentés a debreceni adóról, Tokajra állított antennával, de nem sok különbség van nálam a 2 irány között:, Debrecentől 18-19 km-re légvonalban:
62-es csati 100 %
46-os csati 100 %, viszont a tokaji 63-as csati vétele gyengült kb 10 %-ot, most 90%, a 68-as változatlanul 80 %-al jön.
Bocsánat...
Nem a kábel maga, hanem az egész antennának az átalakítása /új hely, tartó, kábel, új csatlakozók/ volt majd 10e.
Még egyszer elnézést, tegnap már kicsit hulla voltam
Vagy csak szimplán a szolgáltató nem szolgáltat:
- rendes jelet a vételhez
- folyamatosan változtatja a sugárzás paramétereit, köztük az erősségét, és ezt nem kommunikálja felénk.
Én kicseréltem mindent amit lehetett, 0 eredménnyel. Azóta hol az egyik mux jobb, hol a másik, hol egész nap ugrál a jelerő és így az adás is nézhetetlen.
Én nem cserélnék drágább kábelre már többször, egyszer kiadtam majd 10e ft-ot, és semmi értelmét nem látom. Szolgáltatni kellene rendesen, az meg nem rajtunk múlik.
Gondolom ilyenkor a fogyasztóvédelem a megoldás, ha a Sony más megoldást nem kínál.
A tévé a szabványos AFD jelet kezeli, de rosszul. Ez szerintem szavatossági kérdés. Persze az tényleg szervizben orvoslandó.
Ha nem kezelné, nem ismerné fel, akkor mondhatná a gyártó, hogy az nem lett kifizetve, nem szolgáltatása a tévének. De így, hogy felismeri és hibásan értelmezi, így egyértelműen hiba.
Sony Central and Southeast Europe Kft. Ügyfélszolgálat alábbi választ adta, érdeklódésemre:
"Kérjük tessék felvenni a kapcsolatot egy márkaszervizzel és érdeklödni ha rendelkeznek szoftver frissitéssel a jelzet probléma megoldására. "
A helyesírási hibákról most inkább ne beszéljünk. Csak azt nem tudom, ha egy ilyen kérdéssel a márkaszervízhez irányítanak, mi lehet a dolga az ügyfélszolgálatnak?
garak