Nekünk lehet, hogy nem volt jó, de az idősebb korosztályból sokan szerették azokat a műsorokat, amik a BPTV-n voltak, nem a jósműsorokra gondolok, hanem a többire.
A Universal-nál a hang is gyenge, nem annyira mint az AXN-en, de nagyobb tv-n is hallatszanak már a tömörítési hibák.
BP TV esetén hiába volt "jobb" a minőség, ha a tartalom meg borzalmas, ha azt tartalomnak lehetett nevezni egyáltalán.
Universal Channel-en szerintem a hanggal nincs probléma, a kép minőségében valóban találni kivetnivalót.
Telekom TV L + SkyShowtime + SDMC SmartBox + Optika Net 500/150 + Technicolor FGA 2235 MAG + Mobil L + Korlátlan Net Netflix
A BPTV sem volt a helyzet magaslatán, de ehhez képest ezerszer jobb minőségben adtak.
Egyébként a Universal ugyanez, ott is borzalmas a kép és a hang minőség, pedig szerintem az se olcsó csatorna.
És azt se feledjük, hogy ezt a xart viszonylag drágán mérik, ennyiért azért már nyújtani is kellene valamit, nem csak annyit, vagy még kevesebbet is, mint egy alsó kategóriás, 30Ft-os csatorna...
Tavaly nyár elején írtam nekik ezzel kapcsolatban, amikor már hosszú hónapok óta fennállt ez a gyenge hangminőség, kértem hasonlítsák össze a másik két saját csatornájukkal, majd jött a válasz, hogy tőlük kifogástalan minőségű jel jön ki, a szolgáltatónál lehet a probléma. Visszaírtam, hogy akkor az ország összes szolgáltatója direkt lerontja az AXN minőségét, nem lehet mégis náluk van probléma, de választ már nem kaptam.
Lehet ha ismét többen írnánk nekik, akkor végre tennének valamit.
Ez az, ami nem fog megtörténni. Sajnos a szolgáltatónak és a műsor terjesztőjének is az a fontos, hogy menjen, és nem az, hogy milyen minőségben. Ha fontos lett volna a minőség, már régen léptek volna.
Abban igazad van, hog csak a csoportos fellépés segít, mert egyenként lepöckölnek mindenkit.
Még véletlenül sem azt javaslom, hogy induljon egy facebook mozgalom, mert azt nem szívlelem, de pl, egy Tékozló Homár, vagy ehhez hasonló fórum esetleg mehetne...
Egy megoldás lenne, amivel fel lehetne hívni a figyelmüket arra, hogy úgy xar, ahogy van, ha 2-3 nagy szolgáltató kivenné a kínálatából, aztán csak pilloghatnának, hogy: "Na de miért?"...
Az a baj, hogy sehol nincs rögzítve, hogy mi az a minimális szint ami alá nem mehet a (műszaki értelemben vett) minőség. Így a hatóság csak megvonja a vállát, esetleg jelzi, hogy "nála minden rendben van" reklamáljanak a szolgáltatónál...
Az a leggázabb, hogy így kiderül, a magyar AXN-nél dolgozók sem nézik a saját műsorukat!
Ez azért annyira gáz, ami az AXN-nel megy... Néha még nézhető lenne a műsor, de öt perc után otthagyom, mert olyan hihetetlenül szar a hangminőség, hogy az egyszerűen elmondhatatlan.
Tényleg mindenkit lepattint az AXN magyar irodája a hibabejelentéssel? Valamelyik szolgáltatónak is kellene jelenteni, vagy egy kis negatív kampányt nekik, pl. egy pár perces részlet a műsorból a youtube-ra, angol szöveggel, hogy ezt a hangminőséget adja előfizetőinek a magyar AXN...
Már tegnap, de nekik saját verziójuk van, teljesen más a műsorrend is, nem olyan ezeréves, lelakott sorozatokat adnak, mint nálunk, a miénkre felesleges, csupa 4:3 formátumú, ezerszer ismételt sorozat...
Vajon ki a bánatnál lehetne jelezni, hogy az AXN-nél csináljanak valamit, mert mostmár valóban kritikán aluli, amit hang címén produkálnak? És mindegyik szolgáltatónál szar, hiába hajt el a magyar AXN iroda, hogy a szolgáltatónál reklamáljak, ha a forrás már rossz, nem tud a szolgáltató mit csinálni vele!
A normál felbontású csatorna hangját nem akarják végre rendbe tenni? Már hónapok óta olyan, mint egy rossz minőségű középhullámú rádió. A nézői levelekben hárítják a felelősséget, azt írják hogy náluk minden rendben, az adott szolgáltatónál lehet a probléma.