Megkérnénk minden kedves fórumozót, hogy magyar érdekeltségű csomagokhoz tartozó kulcsok felküldésétől tartózkodjon! Ezen adatok publikálása az országon belül illegális, ezért az ilyesmit törölni vagyunk kénytelenek. Megértésüket köszönjük!
Valóban nincs beltéri, tegnap beszéltem az egyik helyi szerelővel, ők nem kaptak már beltérit közel egy hónapja. Pedig sor az van rendesen, de nem tudnak dolgozni e-miatt.
Telefonáld körbe az összes szerelőt a környéken és hozd el mástól. Én elhoztam a kétbeltéris cuccot a szerelőtől és magamnak raktam fel. Mondjuk az első nem ment bele ilyenbe, de a második már igen. Ő így is megkapja azt a kevés pénzt a szerelésért a Digitől.
Bekábelezni a második készüléket, ha már van antennád beállítva amúgy sem nagy ördöngősség. Lehet, hogy az új dual beltérire fognak áttenni. Legalábbis a szerelős topicban ilyenről is írnak.
Rendeltem társkártyát, a központi számon, mondtak, vagy három hetet, hogy megkapom, megadtak egy forgalmazót, akitől átvehetem. Felhívtam a forgalmazót, aki azt mondta, hogy december eleje óta álnak sorba nála vagy kilecvenen, én kerültem a sor végére. Egyszerűen nincs készülék, legalább is ő nem kap. Nem tudtok ennél gyorsabb megoldást ? vagy egyszerűen szar az egész !
Mindkettőre!
Bár a HUMAX I-nél csak a töltő verziószáma újabb és megjelent a Beállítások menüpontban a dinamikus csatornafrissítés almenü, aminek kikapcsolásával megakadályozható, hogy új csatornák esetén azok letöltésével összekeveredjen a csatorna sorrend.
Ha valaki észrevett ezen kívűl valami újat, jelezze légyszi!
Sztem meg, ha valaki azokkal a feltételekkel elvállalta a munkát, akkor végezze is el, legjobb tudása szerint.
Szerintem a többség ezt teszi, csak nekik ez a "legjobb tudásuk". Nem akarok megbántani senkit, de szerinted ennyi pénzért ki megy oda, a szakértők vagy akinek nagyon kell a pénz és máshova úgyse veszik fel? Az ilyen emberektől felesleges elvárni azt, hogy értsenek a rendszerhez, a technikához.
Van pár sablonfolyamat azt betanulták és ennyi.
Dolgoztál már a Vodánál? Nekem volt "szerencsém".
Ami ott van ahhoz képest a káosz tökéletes rend és az amatőrség ahhoz képest einsteini profizmus. Soha nem működő és használhatatlan rendszer, mindenbe beleszaró főnökség, a normálisabb emberek hetek alatt otthagyják a céget, tele van amatőrökkel és hülyékkel.
Ott egy dolog működik, a PR, el tudják hitetni a naiv előfizetőkkel, hogy ez a sz×rkupac egy profi cég.
[előzmény: (34420) THE GODFATHER, 2007-04-23 19:01:05]
A hölgy azt mondta hogy levélben kérhetem csak lakcim módosítást. Jó elküldtem neki szerződésszám, kérelem + fénymásolva a lakcim kártyát. Most olvasva gyorsan felhívtam. Egy muki (leirjam a nevét?) ÖöööÖöööö. Ennyi értelem volt benne. Nem irták még át, de gyorsan behányja hogy ment egy levél. Mondom és milyen és mi áll benne? ÖÖööööÖÖöööö. Semmit nem tudtam kiszedni belöle. Annyit sikerült "elérnem" hogy holnapra átirják. Erre kiváncsi leszek majd felhívom holnap is. Ennyi erövel egy magnófelvétellel is beszélhetem volna