Tegnap du. és este változó mértékben, de csúszott a kép a hanghoz képest az M2-n, a HírTV-n, az ATV-n. És csak du. a NG egy ideig egyszerre szólt magyarul és még valami másik nyelven. Ti nem tapasztaltátok?
""Egyetlen hibabejelentést sem (!!) kaptak, amely a beltéri lefagyását többszörösen jeleze. Az ügyfélszolis azt mondta, hogy egy antenna-kihúzással, majd visszacsatlakozással minden ügyfelüknek megszűnt a lefagyás!!!"
Ez így igaz."
Ez így nem igaz!
Lassan más az F csatira is kapcsolót lehetne szerelni. Tegnap (aug. 30.) délután a beltéri megint megfagyott. És pár adó PL. A DUNA TV csatornaváltáskor rádióként üzemel, a kép meg egyszercsak...
Bocsi, de kihagytam egy apró szót. Így akartam eredetileg:
"- kijelentette, hogy a szolgáltatás (kac-kac) minősége miatti szerződésbontás esetén követeléssel NEM állhat elő a UPC."
Tegnap fagyás ismét. 1221 felhív, és 2 hét után az első emberrel beszéltem, aki
- sűrűn bocsánatot kért azért, amit szolgáltatásként próbál beadni a UPC;
- elismerte, hogy dolgoznak a hibán, de nem tudja, mikor lesz ebből valami, és nem állította, hogy holnaptól aztán tutti minden;
- azt mondta, a UPC valószínűleg nem fog (mer) csak 2 napnyi jóváírással engesztelni;
- kijelentette, hogy a szolgáltatás (kac-kac) minősége miatti szerződésbontás esetén követeléssel állhat elő a UPC.
Végre egy ember, aki nem élő diktafonként nyomta a rizsát. Bár ez lenne a természetes...
Tegnap megtörtént. Panasztétel ment mind a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelethez, mind a Nemzeti Hírközlési Hatósághoz.
"2003. évi C. törvény az elektronikus hírközlésről
AZ ELŐFIZETŐK ÉRDEKEIVEL ÉS JOGAIVAL KAPCSOLATOS RENDELKEZÉSEK
Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselője
126. § (1) A Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselője (a továbbiakban: képviselő) a hatóság köztisztviselője.
(2) A képviselőhöz bejelentéssel élhet bármely előfizető, fogyasztó vagy a fogyasztói érdekek képviseletét ellátó társadalmi szervezet, amennyiben megítélése szerint valamely szolgáltató, forgalomba hozó vagy forgalmazó tevékenysége, szolgáltatása, terméke, eljárása, ennek során hozott intézkedése, illetőleg valamely intézkedése elmulasztása következtében a fogyasztót vagy előfizetőt elektronikus hírközlésre vonatkozó szabályban vagy az előfizetői szerződésben meghatározott jogaival összefüggésben sérelem érte, vagy ennek közvetlen veszélye áll fenn."
Nem egyformán látjuk a világot. Nálam a UPC nem egyenlő pl. a LINUX-szal, hogy megosztva a tapasztalatokat együtt sírjunk és nevessünk. EZ KŐKEMÉNY ÜZLETI SZOLGÁLTATÁS, ezért elvárom, hogy szolgáljanak ki az előfizetési díjjamért! Számolj utánna: ha minden előfizető csak minimumot fizet, az minden 10.000 előfizető után 40 millió ft. A UPC nem veszi komolyan a reklamációkat, amíg az elenyésző arányú. Nem az ellen vagyok, hogy informális keretek között is menjen a kommunikáció. De a UPC és én egyenlő félként kötöttünk egy szerződést, amiben az egyik fél nem teljesíti teljes mértékben szerződéses kötelezettségét. 14. napja megy a műsor, hogy hol van műsor, hol nem. Mit szólna a UPC, ha a vállalt műsorszolgáltatási kötelezettség nem teljesítése miatt nem fizetek havidíjat?!
Csak hogy sokan már "belefáradtak a türelembe". Képzeld el, hogy a szolgáltató rendszerfrissítés címen addig mahinálja saját rendszerét, míg az az előfizetők jelentős részénél elfogadhatatlan szolgáltatást eredményez (napi szintű lefagyás, kép- és hangminőség).
Majd képzeld el, hogy a szolgáltató a *annonGSM. Ha pár óráig korlátozott a szolgáltatás az előfizetők néhány százalékánál, az másnap minden médiában nyilvánosságot kap, a szolgáltató pedig szánja-bánja. Nem lassan két hete, nem mutogatva cégen kívülre, nem türelmet kérve egyfolytában, nem modják, hogy kapcsold ki/be sim kártya ki/be...
Ha neked a UPC GSM lenne a mobil szolgátatód, hányszor mentél volna már át a konkurenciához?
Az a szégyenletes, hogy a UPC Mo. nem áll elő, hogy "ím, elrontottuk, hibáztunk, de most vállaljuk annak minden következményét".
A hibás mindíg az amszterdami emberünk, vagy a napszél, vagy kitudja.
Csakhogy én nem velük szerződtem, én nem nekik fizetek havonta szolgáltatási díjat, és ezért én a UPC Mo-tól várom, és elvárom, hogy szolgáltasson - ahogy írják "világszínvonalú, korszerű technika meghonosításával megkönnyítse az emberek számára az ismeretszerzést, az eligazodást, a kikapcsolódást...".