| Találatok száma: 1795 üzenet |
|
|

Voyager1977

Tagság: 2018-07-15 09:16:45 Tagszám: #135335 Hozzászólások: 1795
|
48. Elküldve:
2025-12-05 18:20:53 |
[1.] |
Nem érted, hogy nem erről beszélünk? Az már csak hab a tortán, hogy az operátor olyan hülyének nézi az előfizetőt, hogy a jelszót változtatja meg vele.
A lényeg!
December 1-től (akinek NOW előfizetése van/volt) elvileg zökkenőmentesen át kellett volna állnunk Direct One-ról a Canal+ appra. Hát ez annyira sikerült, hogy Plus Now előfizetésem aktív ugyan a myCanal felületen, de napok óta se a webes stream, se az app nem enged be. Autentikációs hiba, ÁSZF-elfogadás nem íródik át, a rendszer meg úgy tesz, mintha nem lenne jogosultságom. Ez nem user error, nem app bug, hanem egy elrontott adatmigráció, ami rengeteg előfizetőt érint. Közben fizetem az előfizetést, szolgáltatás viszont nulla. Ügyfélszolgálat pedig tolja a sablonválaszt, hogy „a hibák elhárultak”. Hát nem hárultak. Ez jelen formában simán vállalhatatlan.
|
| |
|
[válaszok erre: #49]
|
[előzmény: (44) gnővér, 2025-12-05 14:02:29]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Voyager1977

Tagság: 2018-07-15 09:16:45 Tagszám: #135335 Hozzászólások: 1795
|
47. Elküldve:
2025-12-05 17:58:02 |
[2.] |
"a Direct One Appról a Canal+ Appra és a bejelentkezés sok nehézségbe ütközik, pedig lett volna idejük bőven felkészülni a váltásra. "
Egyetértek. Szerintem lövésük sincs merre induljanak, hogy a hibát megoldják. Már azt a funkciót is felfüggesztették, hogy a fiókodban csomagot módosíts. Nagy erővel dolgoznak.
|
| |
|
|
[előzmény: (46) isti04, 2025-12-05 14:17:08]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Voyager1977

Tagság: 2018-07-15 09:16:45 Tagszám: #135335 Hozzászólások: 1795
|
43. Elküldve:
2025-12-05 13:56:43 |
[3.] |
Na és nálam ezen a ponton ment le a redőny. A századik megkeresésre azt kérték küldjek képernyőképet a sikertelen bejelentkezésről.
Édesanyátokkal szórakozzatok! Szolgáltatás megszüntetve. Részemről lezárva ez a szál.
|
| |
|
[válaszok erre: #44 #46]
|
[előzmény: (42) Voyager1977, 2025-12-05 13:35:23]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Voyager1977

Tagság: 2018-07-15 09:16:45 Tagszám: #135335 Hozzászólások: 1795
|
42. Elküldve:
2025-12-05 13:35:23 |
[4.] |
Velem megváltoztatták a jelszavam hosszát. Azt mondták a 16 sok ezért legyen 12 és jó lesz minden.
|
| |
|
[válaszok erre: #43]
|
[előzmény: (40) isti04, 2025-12-05 12:54:12]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Voyager1977

Tagság: 2018-07-15 09:16:45 Tagszám: #135335 Hozzászólások: 1795
|
39. Elküldve:
2025-12-05 12:35:12 |
[5.] |
Ez nem saját tapasztalatod ugye?
Egyébként az alábbi szöveg olvasható a https://www.canalplus.hu/mycanal oldalra belépve. Tehát most erre nincs lehetőség.
"Tájékoztatjuk, hogy a Smart Now, illetve Plus Now csomaggal rendelkező ügyfeleink részére a CANAL+ csomagokra történő módosítás lehetőségét technikai okok miatt átmenetileg szüneteltetjük, kollégáink dolgoznak a hiba kijavításán. Elnézését és türelmét kérjük, törekszünk rá, hogy mihamarabb elérhetővé tegyük minden ügyfelünk számára a CANAL+ csomagváltás lehetőségét, és ezáltal a legteljesebb CANAL+ élményt. Addig is élvezze változatlanul az online tévézés élményét megszokott csomagjával!"
Ez utóbbi mondatban megfogalmazott jókívánság csak webes felületen https://livetv.directone.hu/login címen a belépés gomra kattintva előjön a Direct One online TV szolgáltatás.
|
| |
|
[válaszok erre: #40 #41 #51 #52]
|
[előzmény: (38) Oliver18, 2025-12-05 11:42:42]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Voyager1977

Tagság: 2018-07-15 09:16:45 Tagszám: #135335 Hozzászólások: 1795
|
35. Elküldve:
2025-12-03 16:24:05 |
[6.] |
Semmi gond.
Ha új előfizető vagy, esetleg megújítod, akkor valószínűleg működik minden rendben.
Viszont, ha régi Direct One online TV-re voltál előfizető, akkor az adatmigrálás nem sikerült jól a szolgáltató részéról.
Lásd, korábbi bejegyzéseimet.
|
| |
|
[válaszok erre: #36 #37]
|
[előzmény: (34) 8888, 2025-12-03 15:47:39]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Voyager1977

Tagság: 2018-07-15 09:16:45 Tagszám: #135335 Hozzászólások: 1795
|
32. Elküldve:
2025-12-03 15:35:47 |
[7.] |
Ezt a témát itt most miért hozod elő?
Ha működik egy új előfizetéssel a Canal+ app, és csak a régi előfizetők adatainak migrálása során van gond, akkor mint azt írtam talán lesz megoldás.
|
| |
|
[válaszok erre: #34]
|
[előzmény: (31) 8888, 2025-12-03 15:31:28]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Voyager1977

Tagság: 2018-07-15 09:16:45 Tagszám: #135335 Hozzászólások: 1795
|
30. Elküldve:
2025-12-03 15:30:24 |
[8.] |
Igen, ugyanaz.
Tehát szerződés megújítás után enged be az app. Na én éppen ezt nem szeretném, hogy a 2026 májusáig szóló szerzésesemet meg kellejen újítani.
Tehát még várok arra, hogy sikerül összehozni adatbázist olyan szinten, hogy a felhasználói adatokat és szerződések rendben lesznek.
Aztán ha nem sikerül, akkor viszlát gyökerek!
|
| |
|
[válaszok erre: #33]
|
[előzmény: (29) 8888, 2025-12-03 15:24:16]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Voyager1977

Tagság: 2018-07-15 09:16:45 Tagszám: #135335 Hozzászólások: 1795
|
28. Elküldve:
2025-12-03 15:20:19 |
[9.] |
De azok után, hogy szerződést módosítottál. Igaz?
Mert többen, velem együtt nem akarunk új szerződést kötni.
|
| |
|
[válaszok erre: #31]
|
[előzmény: (27) 8888, 2025-12-03 15:19:12]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Voyager1977

Tagság: 2018-07-15 09:16:45 Tagszám: #135335 Hozzászólások: 1795
|
26. Elküldve:
2025-12-03 15:16:20 |
[10.] |
Bocsánat! Még egyszer megkérdezem.
A Canal+ applikáció (pl. android boxon) is működik ezt követően?
|
| |
|
[válaszok erre: #29]
|
[előzmény: (25) 8888, 2025-12-03 15:14:20]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Voyager1977

Tagság: 2018-07-15 09:16:45 Tagszám: #135335 Hozzászólások: 1795
|
24. Elküldve:
2025-12-03 15:09:13 |
[11.] |
A Canal+ applikáció (pl. android boxon) is működik ezt követően?
|
| |
|
[válaszok erre: #27]
|
[előzmény: (23) 8888, 2025-12-03 15:07:14]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Voyager1977

Tagság: 2018-07-15 09:16:45 Tagszám: #135335 Hozzászólások: 1795
|
22. Elküldve:
2025-12-03 14:54:11 |
[12.] |
Nálam ezzel kell mennie tovább (erre van 2026-ig szerződés):
Plus Now: 3790 Ft
|
| |
|
[válaszok erre: #25]
|
[előzmény: (21) 8888, 2025-12-03 14:51:00]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Voyager1977

Tagság: 2018-07-15 09:16:45 Tagszám: #135335 Hozzászólások: 1795
|
20. Elküldve:
2025-12-03 14:41:02 |
[13.] |
Alapvetően nem kellene újra előfizetni ha eddig is csak DirectOne online TV előfizető voltál. Sőt a rendszer az új előfizetés mentén e-mail cím egyezőség miatt kizár a továbbiakból.
Persze ha azt akarod mondani, hogy a fiókódban (amibe ugye tudjuk, hogy be tudunk lépni), ráklikkeltél az előfizetés módosítás gombra (de megtartva a kedvezményes árat), be tudsz jelentkezni a Canal+ app-ba, akkor az már valami. :)
Jól értem?
|
| |
|
[válaszok erre: #23]
|
[előzmény: (18) 8888, 2025-12-03 13:56:40]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Voyager1977

Tagság: 2018-07-15 09:16:45 Tagszám: #135335 Hozzászólások: 1795
|
16. Elküldve:
2025-12-03 12:49:06 |
[14.] |
Én most kaptam választ.
|
| |
|
|
[előzmény: (14) nababika, 2025-12-03 11:54:29]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Voyager1977

Tagság: 2018-07-15 09:16:45 Tagszám: #135335 Hozzászólások: 1795
|
15. Elküldve:
2025-12-03 12:35:06 |
[15.] |
Isti!
Itthon se működik. A bejelentkezést elutasítja és a szolgáltató nagy ívben tesz rá.
|
| |
|
|
[előzmény: (11) isti04, 2025-12-03 11:09:14]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Voyager1977

Tagság: 2018-07-15 09:16:45 Tagszám: #135335 Hozzászólások: 1795
|
10. Elküldve:
2025-12-03 10:39:31 |
[16.] |
Az a saját fiókod, nem a streaming elérhetőség.
Az alábbi ablakban be tudsz jelentkezni a directone streamingre. Ezt kell látnod, ha azt csinálod amit leírtam.
|
| |
|
[válaszok erre: #18]
|
[előzmény: (4) 8888, 2025-12-02 23:10:38]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Voyager1977

Tagság: 2018-07-15 09:16:45 Tagszám: #135335 Hozzászólások: 1795
|
3. Elküldve:
2025-12-02 22:17:08 |
[17.] |
Ha valakinek segítség kell, akkor jobb felső sarokban büszt ikon és belépés gomb. A további egyértelmű.
|
| |
|
[válaszok erre: #4]
|
[előzmény: (2) Voyager1977, 2025-12-02 20:02:24]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Voyager1977

Tagság: 2018-07-15 09:16:45 Tagszám: #135335 Hozzászólások: 1795
|
2. Elküldve:
2025-12-02 20:02:24 |
[18.] |
Köszi!
Webes böngészőben, az alábbi linken működik a bejelentkezés, és streamelhetsz is, de az app továbbra sem működik.
https://livetv.directone.hu/login
|
| |
|
[válaszok erre: #3]
|
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Voyager1977

Tagság: 2018-07-15 09:16:45 Tagszám: #135335 Hozzászólások: 1795
|
132437. Elküldve:
2025-12-02 17:49:24 |
[19.] |
Csak online TV felhasználókhoz!
Van ügyfélszolgálat. Chatbot vagy munkaidőben operátor, de sok jóra nem érdemes számítani.
A rendszer katasztrofális állapotban van. Hiába fogadod el az ÁSZF-et a mycanal (https://www.canalplus.hu/mycanal) felületen, az alkalmazás továbbra sem enged be rengeteg előfizetőt a Canal+ appba, sem a https://play.canalplus.hu oldalra. Ez egy súlyos, rendszerszintű migrációs hiba, ami tömeges login problémát okoz.
Amint tisztázod az operátorral, hogy nem vagy hülye és a jelenlegi belépési hiba miatt nem teljesítik a szerződésben vállalt szolgáltatás-hozzáférést, mivel az előfizetők a hiba következtében ténylegesen nem tudják igénybe venni a szolgáltatást, simán faképnél hagynak.
Egyébként weben-böngészőben, az alábbi linken működik a bejelentkezés, és streamelhetsz is, de az app továbbra sem működik. (ezzel bevédve magukat, hogy valójában mégiscsak szolgáltatnak)
https://livetv.directone.hu/login
|
| |
|
[válaszok erre: #132438]
|
[előzmény: (132433) tubi3, 2025-12-02 17:20:22]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Voyager1977

Tagság: 2018-07-15 09:16:45 Tagszám: #135335 Hozzászólások: 1795
|
132382. Elküldve:
2025-12-01 20:29:50 |
[20.] |
Érdekes, hogy az applikációk android boxokon nem engednek be. Se a Canal+, se a Direct One, viszont a böngésző webes verzió igen.
Vicces banda. :)
https://livetv.directone.hu/
|
| |
|
|
[előzmény: (132380) pityu54, 2025-12-01 20:12:00]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Voyager1977

Tagság: 2018-07-15 09:16:45 Tagszám: #135335 Hozzászólások: 1795
|
132379. Elküldve:
2025-12-01 20:07:54 |
[21.] |
Szia! Miért láttam volna? Én már hónapokkal ezelőtt lemondtam a műholdast és visszaadtam a kártyát.
|
| |
|
[válaszok erre: #132380]
|
[előzmény: (132378) pityu54, 2025-12-01 20:02:50]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Voyager1977

Tagság: 2018-07-15 09:16:45 Tagszám: #135335 Hozzászólások: 1795
|
132376. Elküldve:
2025-12-01 19:51:28 |
[22.] |
Engem is sajnos csak ide (mycanal) enged be miután elfogadtam az ÁSZF-et. Az applikációba egyelőre nem, de szerintem holnapra működni fog.
https://www.canalplus.hu/mycanal/
|
| |
|
[válaszok erre: #132378]
|
[előzmény: (132372) Ekg, 2025-12-01 19:29:00]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Voyager1977

Tagság: 2018-07-15 09:16:45 Tagszám: #135335 Hozzászólások: 1795
|
11741. Elküldve:
2025-11-08 19:34:18 |
[23.] |
EOL ≠ végleges, stabil verzió, hanem támogatás vége.
|
| |
|
|
[előzmény: (11739) set68i, 2025-11-08 16:51:04]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Voyager1977

Tagság: 2018-07-15 09:16:45 Tagszám: #135335 Hozzászólások: 1795
|
71635. Elküldve:
2025-11-03 20:11:57 |
[24.] |
Szia!
Küldj kérlek privátban egy vázlatot és egy rövid összefoglalót az elképzelésről, és megnézzük, mit tudunk tenni az ügyben.
Üdv,
Szabolcs
|
| |
|
|
[előzmény: (71634) SaTom, 2025-11-03 19:55:45]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Voyager1977

Tagság: 2018-07-15 09:16:45 Tagszám: #135335 Hozzászólások: 1795
|
2347. Elküldve:
2025-11-01 08:48:11 |
[25.] |
Röviden:
Nem tudok olyan szoftveres megoldásról, amely megakadályozná, hogy két azonos típusú Octagon box bekapcsolt állapotban egyszerre ne reagáljon ugyanarra a távvezérlőre. PC- vagy tablet-vezérléssel ez kezelhető, mivel az IP-alapú vezérléssel elkülöníthető.
Részletesebben:
Korábban már szó volt róla, hogy ez a probléma csak akkor jelentkezik, ha mindkét készülék bekapcsolt állapotban van. Ha az egyik készenléti módban van, a távvezérlő jeleit csak az aktív eszköz érzékeli – kivéve az ON/OFF gombot, ami mindkettőt érinti. Nálam ez akkor nem okozott gondot, mert az egyik box csak szerverként működött, és mindig készenléti állapotban volt, miközben az Oscam továbbra is futott (egyszerűen letakartam annak az IF érzékelőjét, így az ON/OFF gomb se kavart be.)
Jelenleg nem tudom pontosan, milyen megoldást szeretnél megvalósítani, de amikor nálam szükséges volt mindkét készülék együttes/váltott működtetésére anélkül, hogy a PC-t használnám, az alábbi képen látható megoldást alkalmaztam. (remélem érthető a megoldás lényege)
|
| |
|
|
[előzmény: (2346) Utalatos Manyika, 2025-10-31 19:01:01]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|
|