
Zsono
Tagság: 2024-12-07 19:13:27 Tagszám: #140116 Hozzászólások: 1
|
111139. Elküldve:
2025-12-05 16:16:19 |
[1.] |
Ma én is elértem a(z) One ügyfélszolgálatot, lévén a D-Ügyfélkapumon kértem visszahívást három napja, a Family csomagról kérve tájékoztatást.
Műholdas DO előfizető voltam korábban, HBO+ és Filmbox+ csomagokkal, illetve Recording szolgáltatással, 3 box-al. Ezek az átállás után is működnek, természetesen a Canal+ online nem.
A Family csomagra való áttéréssel valóban lehetőség nyílna az online televíziózásra, de:
Új szerződéssel, a honlapon szereplő alapárral. Elveszteném a most automatikusan magammal hozott extra csomagokat, és minden bizonnyal a recording opciót is. A két , "hozott" tartalmi csomagra a Family alapáron felül kellene újra szeződni. Az áttérés kötelező box cserékkel járna, még akkor is, ha a mostani Kaon-ok HD- és felvétel képesek. Hogy minden adat látható legyen, azt javasolta az egyébként kedves hölgy, hogy a szerződéskotés ne telefonon, hanem ügyfélszolgálaton történjen. Közösen állapítottuk meg, hogy egyelőre érdemesebb a Medium csomagban maradnom a régi árral (ha arról kapok számlát...), ami most a fent részletezett szolgáltatásokra 8 eFt. (régi áron). Műszaki információkban nem tudott segíteni, és nem navigált át műszaki kollégákhoz sem. Miközben körbejárom a vezetéke televíziózás lehetőségeit, egyelőre hagyom ezt így, amíg a(z) One egyszer csak nem akar változtatni/árat emelni/új szerződésre kényszeríteni.
|
| |
|
|
[előzmény: (111133) Oliver18, 2025-12-05 11:39:39]
|
|