Nagyon régen voltam már itt.
Most láttam, hogy van akció meglévő előfizetöknek, új beltérivel (DSR 8111).
Kérdésem az lenne, hogy a felvett müsorokat át tudom rakni számitógépre? Nem találtam róla semmi értelmes leírást meg képet.
Aki tud valamit erröl, vagy hogy, hol tudok utána nézni annak köszönöm!
"Köszönettel vettük a UPC Direct-hez érkezett megkeresését, mellyel kapcsolatban az alábbiakról szeretnénk tájékoztatni Önt.
A UPC Directen jelenleg továbbitott Eurosport2 angol nyelvü változatában a tévétársaság nem sugározza az angol focibajnokság (Premier League) mérközéseit. Jelenleg még folynak a tárgyalások a Eurosport2 magyar nyelvü, az angol bajnokságot is tartalmazó változatának a továbbitásáról. Amig ezek a tárgyalások nem zárultak le, addig sajnos nem tudunk semmi biztosat mondani arról, hogy mikortól lesz elérhetö ez a tévéadás a UPC Directen. Amint konkrét információink lesznek, akkor arról haladéktalanul értesitjük majd elöfizetöinket."
"Köszönettel vettük a UPC Direct-hez érkezett megkeresését, mellyel kapcsolatban az alábbiakról szeretnénk tájékoztatni Önt.
A UPC Directen jelenleg továbbitott Eurosport2 angol nyelvü változatában a tévétársaság nem sugározza az angol focibajnokság (Premier League) mérközéseit. Jelenleg még folynak a tárgyalások a Eurosport2 magyar nyelvü, az angol bajnokságot is tartalmazó változatának a továbbitásáról. Amig ezek a tárgyalások nem zárultak le, addig sajnos nem tudunk semmi biztosat mondani arról, hogy mikortól lesz elérhetö ez a tévéadás a UPC Directen. Amint konkrét információink lesznek, akkor arról haladéktalanul értesitjük majd elöfizetöinket."
Egy kis történet. 2006. febr.24.-e óta vagyok előfizető.
2007. febr.25-én felhívtam as ÜSZ-it és kértem akciós HBO-t márc.1-től. Megtörtént az aktiválás, jött a számla befizettem szépen. A következő havi számlánál tünt fel, hogy nem az akciós árat tartalmazza. Telefon, írjak levelet, de már most elnézést kérnek a tévedésért. Levél elment ápr.11-én. Jött a következő számla, még mindig rossz összeggel. Telefon, megint elnézést kértek a hibáért és mondta a hölgy ne fizessem be, majd jön egy új számla. Számla nem jött, újra telefon, dolgoznak rajta. Közben megjött a vezér válasza is, hogy mivel még februárban igényeltem a HBO-ot ezért nem vagyok jogosult a kedvezményre.
Hozzátenném, hogy már kb. 2 hónapja nem is nézzük, mert valami elszállt, de a többszöri bejelentésre sem jöttek ki. Az ÁSZF szerint kötbér igényt lehet benyújtani a szolgáltató ellen, ha 72 óra alatt nem háritja el a hibát. Ennyit. Mi a jó megoldás?
Üdv
Sajnos nálunk semmi sem úgy müködik ahogy a gyártok kitalálják. Általában késöbb kezdödnek az adások, ezért a következő adást is ki kell jelölni, hogy ne maradjál le a végéről. Különben sosem értettem, hogy miért van estére már 10-15 perces késések . Az ORTT-nek ezt kéne inkább vizsgálnia!
Pistike