Találatok száma: 9 üzenet |
|
|

digitv_call_centeres
Tagság: 2007-01-11 14:32:02 Tagszám: #39844 Hozzászólások: 9
|
32935. Elküldve:
2007-03-25 10:30:54 |
[1.] |
Jeleztem a kollegaimnak a hibat.
|
|
[válaszok erre: #32936 #32991]
|
[előzmény: (32931) sathaver, 2007-03-25 09:09:28]
|
|
Zöldfülű  |
|

digitv_call_centeres
Tagság: 2007-01-11 14:32:02 Tagszám: #39844 Hozzászólások: 9
|
32930. Elküldve:
2007-03-25 08:27:32 |
[2.] |
Meg tudod venni, de eleg draga.
Hyundai 18000, Humax 20000. ha berled a parabolat, lehet hogy azt is meg kell venned (3600). Ha erdekel, irj egy szerzodesmodositasi kervenyt a postafiok cimere a Digi szamlazasi osztalyanak.
|
|
[válaszok erre: #32931]
|
[előzmény: (32922) Baxi25, 2007-03-24 21:16:44]
|
|
Zöldfülű  |
|

digitv_call_centeres
Tagság: 2007-01-11 14:32:02 Tagszám: #39844 Hozzászólások: 9
|
3881. Elküldve:
2007-03-25 08:02:44 |
[3.] |
T. szerelok!
Sajnos nekunk par napja vegleg meg lett tiltva mar az is, hogy ugyfel hivasakor a szamlazasi programba meg nem rogzitett uj szerzodesek eseten kuldjuk a kezdojelet.
Ha esetleg valamelyikotok korabban nem aktivalt az SMS platformon keresztul, annak erdemes regisztralnia es aktivalnia, kulonben az ugyfelnek tobb napot varniuk kell.
|
|
[válaszok erre: #3884]
|
[előzmény: (3875) raczandris, 2007-03-24 22:40:08]
|
|
Zöldfülű  |
|

digitv_call_centeres
Tagság: 2007-01-11 14:32:02 Tagszám: #39844 Hozzászólások: 9
|
|
Zöldfülű  |
|

digitv_call_centeres
Tagság: 2007-01-11 14:32:02 Tagszám: #39844 Hozzászólások: 9
|
32586. Elküldve:
2007-03-05 00:11:38 |
[5.] |
Ügyélszolgálaton vagyok telefonkapkodó. Dealerekkel kapcsolatban kb. annyit tudok, mint egy forgatós rendszer felszereléséről: semmit.
A dealerek kiszolgálásával egy másik részleg foglalkozik, külön hotline-nal (ez a 8-as végű szám, minden nap 8-19-ig). Szerelők aktiválási/újraaktiválási kéréseit is ők látják el, SMS-en történő újraaktiváláshoz
szükséges regisztrációval kapcsolatos infót is ők tudnak adni.
Én a helyedben őket kérdezném.
|
|
[válaszok erre: #32587 #32590]
|
[előzmény: (32584) raczandris, 2007-03-04 23:15:35]
|
|
Zöldfülű  |
|

digitv_call_centeres
Tagság: 2007-01-11 14:32:02 Tagszám: #39844 Hozzászólások: 9
|
32583. Elküldve:
2007-03-04 22:58:22 |
[6.] |
interverencia=interferencia
|
|
|
[előzmény: (32582) digitv_call_centeres, 2007-03-04 22:51:55]
|
|
Zöldfülű  |
|

digitv_call_centeres
Tagság: 2007-01-11 14:32:02 Tagszám: #39844 Hozzászólások: 9
|
32582. Elküldve:
2007-03-04 22:51:55 |
[7.] |
Igyekszem csak olyan információt adni, ami helyes. Inkább kevesebbet, mint hülyeséget.
Valóban nem tudunk aktiválni.
Amit tenni tudunk, az az újraaktiválás, tehát ha már korábban el lett küldve a jel a műholdról, de a beltéri valamiért nem kapta meg (pl. mert nem volt rákötve egy, az Intelsat 10-02-esre néző parabolára), akkor újraküldjük azt. Illetve ha sokáig áram nélkül marad, akkor újraindítjuk a jelláncot.
Nagyon ritkán előfordul, hogy a számlázási rendszer szerint már több mint egy napja mennie kellene az adott csomagnak, a jelküldést szabályozó programba mégsem, vagy hibásan kerül bele az infó. Ekkor tudjuk jelezni a jogosultsággal rendelkező (felettes) kollégáinknak a hibát.
Az HBO-kat manuálisan rögzítik mások, sok most a megrendelés, úgyhogy valóban 3 munkanap, míg elindul a 14 napig érvényes jel. Ilyenkor rögtön küld is az EMKTV egy szerződésmódosító nyomtatványt. Ha a két hét végére nem dolgozzák fel az általatok visszaküldött írásbeli szerződésmódosítási adatlapot, akkor szünetel az HBO, míg be nem érkezik a kitöltött levél.
Ezen kívül még tudunk segíteni a rosszul betett, összecserélt, kivett kártyák miatti ügyekben, lefagyásokban, beállításokban, publikus információkat közlünk (pl. Playboy TV, interverencia) stb.
Tudjuk jelezni a feletteseinknek a központi problémát, tudnunk panaszt, hibabejelentést felvenni, a forgalmazó a hibabejelentést látja, de meg tudjuk adni mi is a forgalmazó telefonszámát, (célszerű őket nektek felhívni, hogy minél hamarabb kiszálljon a szerelő pl. anennabeállítás végett.
Tudunk felvenni extra csomag, akciós extra csomag ill. társbeltéri rendelést, továbbá előregisztrációt, aminek elmentésekor meg tudjuk adni az előregisztráció sorszámát, illetve a forgalmazó telefonszámát, hogy pontosabb információt kapjatok pl. az adott területen várható várakozási időről.
|
|
[válaszok erre: #32583 #32584 #32608]
|
[előzmény: (32574) Laci082, 2007-03-04 20:00:09]
|
|
Zöldfülű  |
|

digitv_call_centeres
Tagság: 2007-01-11 14:32:02 Tagszám: #39844 Hozzászólások: 9
|
32538. Elküldve:
2007-03-04 12:11:53 |
[8.] |
|
|
[válaszok erre: #32539 #32571]
|
[előzmény: (32527) bogar06, 2007-03-04 11:08:48]
|
|
Zöldfülű  |
|

digitv_call_centeres
Tagság: 2007-01-11 14:32:02 Tagszám: #39844 Hozzászólások: 9
|
32537. Elküldve:
2007-03-04 12:11:23 |
[9.] |
Az HBO akció csak márciusban van, tehát csak akkor tudják régi HBO-sok igénybe venni a 30 napos felmondással, ha legkésőbb feb. 28-ig megszűnt a régi HBO.
|
|
[válaszok erre: #32540]
|
[előzmény: (32527) bogar06, 2007-03-04 11:08:48]
|
|
Zöldfülű  |
|
|