rejtett kábelvezetés ahol minden kábelről világosan tudják, hogy mi micsoda. Tűz és érintés általi áramütés veszélyes szövetszigetelésű kábeleket már rég lecserélték....
KIPKOP kérte még valamikor, hogy tegyek föl ilyen képeket: íme
ja 200 nincs lemez, egyébként a képeken én vagyok látható, mármint a lábam. A gyanusan csillogó nadrág az kéremszépen a gyapjú csillogása nincs benne műszál ami beleéghet a bőrömbe.
1.kép
Feltételezem, hogy a fékrendszer működését segíti elő az a nagymennyiségű fáradt olaj, ami a csövön található, amit a fékező szelep az ingemre köpköd. Ha tényleg helytálló a feltételezésem akkor, elfogadom, inkább járok olajos ingben
KÉRDÉS: ki vette át ezt a kocsit?! Mert megértem, hogy Kovácspistit kirugták az óvoda középső csoportból, amikor a mázolást tanították, ezért nem megy szegénynek, de valaki ezt a kocsit késznek nyílvánította és átvette.
esztétikai hibák:
1. megfolyt festék a KV mérőn
2. és 4. Minőségi festés a kontrolleren amitől az ember keze is tiszta festék és szürke lesz. Saját tapasztalatból; ha a festendő felület nincs letisztítva, akkor jön le így a festék.
3. Fékezőszelep, hát az ég is piros lett. A fölső részen, meg a finom bánásmód látható horpadásként, vagy a megfelelő minőségű kulcs használata.
5. ismétr a minőségi fedő festés ami jön le. Egyenletes is.
6. Ismeretlen eredetű szennyezés, nem eltávolítható a km/h sarkában
7. a pultra is jutott a festékből.
8. nyú békávé dizájn a fényerőszabájzónál. Efyébként igen világosra sikeredett ez a kép ilyen sötét.
9. 10. 11. Természetesen a gombokat, kapcsolókat a felújítás során kiszerelték, megvizsgálták, majd a festés után visszahelyezték. VAGY NEM?!?!
Jó vonatnál, kis utasterheléssel, rengeteget állasz állomásokban pa üzemmódban teljesen feleslegesen. Ezért alkalmazom általában a cmc-t indulásonként 4-5 mp nyerni vele megállásonként 2-3-at. Ez azt jelenti, hogy nagyobb utasterhelés esetén is elég 50-el menni. Szívesen közlekednék néha pa-ban is, pl olyan vonathiba esetén amikor cmc-ben nem lehet rángatásmentesen megállni, de nagyon sokat állsz nyitott ajtókkal, és nem utolsó sorban jelentős különbség van 50-nél és 70-nél a menetzajban is.
Kérdésem: Úgy hallottam nem állíthattok menetjelleget a pálya nem megfelelő kopása miatt. Ezt azután mondták nekem, miután kértem lassabb menetjelleget, és nem kaptam. Így van?
ez legalább működik, nem úgy mint a 267-esen. az kb 1 éve lett állítólag jelentve az illetékes elvtársaknak, hogy magától fölszalad. Semmi gond, de ha elnézek a lírán egy jelzőt....
Ha nem írtam be 10x-er 1xer sem. És igen nagy pénzösszegem lenne rá, hogy a 10ből nem lenne meg 1 papír sem, mondjuk olyanokból kiindulva, hogy múltkor találtam 10 db-ot egy vonaton szépen aláírva, hibákkal javítás nélkül....
ezen nem csal annyit az óra, sajnos az a kép amin 78-at mutat az óra nem lett jó, ez sem de szerintem látszik, hogy hol van, és hogy alig 6-al (bár itt már 70 körül szokott menni) megy többet mint a max. Persze nem gyorsabb, pusztán az áldott jó km óránk.
Kérdés:
Az őszi K-Ny-i rekonstrukció idején tűnt először fel, hogy a nyugatin nagyon rossz a hangosítás: föl van tekerve, ugyanakkor minden második szó érthető belőle. Azóta figyelem, és kíváncsi lennék, hogy a kedves utas mit ért az alábbi szövegből: Ké.... gyü.... dolg. OK ez egyértelmű volt. A mai viszont nem. Szerintem az egyetlen állomás ahol ébren van mindig a forgalmász, és igen aktívan figyel. Az ajtók bezáródtak,de a fiatal pár egyik tagja még aktívan végzi a nyálcserét az üvegen túli barátnőjével a bizton sági sávon persze. Kürtre nem megy odébb. Szorgos mász, már nyomja a gombot és egyszer sikerült egy artikulátlan ké... ig eljutni, de tovább nem!
Biztos, hogy jól van így, vagy én vagyok maximalista, vagy süket, és hallucináló, és rajtam kívül senkit nem zavar?!