Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 
 Hozzászólások: 9456657/18 Témák: 18961 Tagok: 112669 Legújabb tag: blzsolt Online: (104/0
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
    / 14 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 Találatok száma: 337 üzenet

itamas80


Tagság: 2007-05-13 00:20:43
Tagszám: #44945
Hozzászólások: 337
394. Elküldve: 2008-01-01 14:03:36 [301.]

És ez így jó, hogy a K-Nyon beszámolnak mindenhova 5 percet (a tartalékosokat kivéve), hogy az összes szám átlaga 15% fölött legyen?


Téma: Kelet-Nyugat Fórum: M3
[válaszok erre: #395] [előzmény: (393) Kingweb, 2008-01-01 12:20:23]
Törzstag
itamas80 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


itamas80


Tagság: 2007-05-13 00:20:43
Tagszám: #44945
Hozzászólások: 337
392. Elküldve: 2007-12-31 21:30:23 [302.]

Érdekes keret, van is hiba benne. Pl a N20 számnál (KA20M2_11.jpg) 21.03-21.48 között nem írtak oda kört, így az nem is 7, hanem 8 körös. icon32.gif
Meg a pihenőidőkbe valamiért beleszámoltak 5 percet mindenhol. Ennél a N20-nál 56+4 (1:00) perc pihenőidő van feltüntetve, ehhez képest összesen 1:05 perc van odaírva, és ebből az összesből számolták a százalékot.
Az É-D kereteknél normálisan a pihenőidőből van a százalék kiszámolva, nincs hozzádobva + 5 perc sehol.
Szóval a K-Ny-on mi az a +5 perc pihenőidő mindenhol?


Téma: Kelet-Nyugat Fórum: M3
[válaszok erre: #393] [előzmény: (391) dulifuli, 2007-12-31 14:58:51]
Törzstag
itamas80 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


itamas80


Tagság: 2007-05-13 00:20:43
Tagszám: #44945
Hozzászólások: 337
536. Elküldve: 2007-12-27 21:00:05 [303.]

D11-ben olyan is van, hogy Áhíd jobbról 11:20-kor és 28-kor van vonat bajcsy felé. Ha a nappalos teszem azt 11:19-kor telefonál a diszp-nek, akkor 1 perc alatt nem fog átérni a jobbra az aluljárón.
A váltás így 11:28 (+ 1 perc míg beér a vonat), 29-kor lenne, plusz megvárni a balos vonatot, stb...


Téma: Mindennapi problémák Fórum: M3
[válaszok erre: #538] [előzmény: (535) ojozso, 2007-12-27 20:40:56]
Törzstag
itamas80 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


itamas80


Tagság: 2007-05-13 00:20:43
Tagszám: #44945
Hozzászólások: 337
42. Elküldve: 2007-12-26 21:14:45 [304.]

Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére!

[válaszok erre: #44] [előzmény: (34) mmmoj, 2007-12-25 13:18:17]
Törzstag
itamas80 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


itamas80


Tagság: 2007-05-13 00:20:43
Tagszám: #44945
Hozzászólások: 337
206. Elküldve: 2007-12-13 00:09:26 [305.]

Ezen csak egy buktató van, mégpedig a szabadság. Ha valaki 20 éves, annak 20 nap (plusz az az 5+2 nap) jár. Aki 45 éves, annak meg 30+5+2. Ha jelenlét szerint számolunk, akkor előnyben van a fiatal, mivel több napot kell dolgoznia, így többet is kap.
De ha a szabadságokat úgy vesszük, hogy jelenlétnek számít, akkor meg az idős van előnyben, hiszen a fiatalhoz képest 10 napra úgy kap "prémiumot" hogy nem is dolgozik ténylegesen.


Téma: Érdekképviselet Fórum: M3
[előzmény: (199) retrometro, 2007-12-12 18:43:04]
Törzstag
itamas80 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


itamas80


Tagság: 2007-05-13 00:20:43
Tagszám: #44945
Hozzászólások: 337
194. Elküldve: 2007-12-09 13:20:26 [306.]

Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére!

[válaszok erre: #195 #198] [előzmény: (191) médmfsz, 2007-12-09 09:03:48]
Törzstag
itamas80 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


itamas80


Tagság: 2007-05-13 00:20:43
Tagszám: #44945
Hozzászólások: 337
145. Elküldve: 2007-11-17 21:00:37 [307.]

Van DBR is
http://www.metro4.hu/nyomvonal_allomasok.php
mindenhol írják a felszín alatti mélységet


Téma: OFF TOPIC Fórum: M3
[előzmény: (144) itamas80, 2007-11-17 20:50:41]
Törzstag
itamas80 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


itamas80


Tagság: 2007-05-13 00:20:43
Tagszám: #44945
Hozzászólások: 337
144. Elküldve: 2007-11-17 20:50:41 [308.]

A metros.hu-n fent vannak a K-Ny-i és É-D-i mélységadatok, a DBR-ről fogalmam sincs.
http://metros.freeweb.hu/vonal/jellemzok_m2.html


Téma: OFF TOPIC Fórum: M3
[válaszok erre: #145] [előzmény: (142) Infós, 2007-11-17 17:38:32]
Törzstag
itamas80 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


itamas80


Tagság: 2007-05-13 00:20:43
Tagszám: #44945
Hozzászólások: 337
135. Elküldve: 2007-11-09 23:01:08 [309.]

Kökiről egy hír
http://www.mno.hu/portal/526688


Téma: OFF TOPIC Fórum: M3
[válaszok erre: #136]
Törzstag
itamas80 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


itamas80


Tagság: 2007-05-13 00:20:43
Tagszám: #44945
Hozzászólások: 337
155. Elküldve: 2007-11-07 00:11:11 [310.]

Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére!

[válaszok erre: #156] [előzmény: (150) dulifuli, 2007-11-06 21:07:29]
Törzstag
itamas80 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


itamas80


Tagság: 2007-05-13 00:20:43
Tagszám: #44945
Hozzászólások: 337
149. Elküldve: 2007-11-06 19:44:55 [311.]

Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére!

[előzmény: (147) Kingweb, 2007-11-06 17:50:31]
Törzstag
itamas80 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


itamas80


Tagság: 2007-05-13 00:20:43
Tagszám: #44945
Hozzászólások: 337
144. Elküldve: 2007-11-06 17:16:29 [312.]

Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére!

[válaszok erre: #146] [előzmény: (141) LoviGabi, 2007-11-06 10:37:31]
Törzstag
itamas80 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


itamas80


Tagság: 2007-05-13 00:20:43
Tagszám: #44945
Hozzászólások: 337
143. Elküldve: 2007-11-06 17:14:13 [313.]

Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére!

[válaszok erre: #145] [előzmény: (134) Kingweb, 2007-11-05 22:34:24]
Törzstag
itamas80 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


itamas80


Tagság: 2007-05-13 00:20:43
Tagszám: #44945
Hozzászólások: 337
570. Elküldve: 2007-11-04 23:10:56 [314.]

Van egy új ötletem.
Mi lenne ha a tükröt megemelnénk mondjuk fél méterrel, és kicsit lefelé kellene dönteni. Van hely függőlegesen bőven. Így max az utas búrája lógna bele a képbe. A követésmérővel mondjuk nem tudom mit kéne csinálni.
Vagy a korlátot kéne kiszedni onnan, minek az oda egyáltalán?


Téma: Illetékes elvtársnak Fórum: M3
[válaszok erre: #571 #572] [előzmény: (568) dulifuli, 2007-11-04 14:18:05]
Törzstag
itamas80 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


itamas80


Tagság: 2007-05-13 00:20:43
Tagszám: #44945
Hozzászólások: 337
389. Elküldve: 2007-10-25 23:05:45 [315.]

A Deák bal bejáratnál már rajta állsz a váltón, én szerintem az a jelző nem tartozik a "váltókörzetet fedező" témakörbe.
Ja és a telefonálás? Kit érdekel?
Te állsz a vonattal, állóhelyzetben lehet mobilozni icon21.gif . Menet közben nem szabad.
Ha meg fényképpel nyom fel, akkor a fénykép meg önmagában állókép, úgyhogy ha menet közben is készül a kép, akkor az utas bizonyítsa már hogy a vonat mozgásban van icon32.gif , és mondjuk a fékvisszajelentők is olyanok hogy nem világítanak (tehát abból se lehetne eldönteni hogy áll a vonat, vagy mozog.)


Téma: Mindennapi problémák Fórum: M3
[válaszok erre: #390 #392] [előzmény: (386) dulifuli, 2007-10-25 13:22:12]
Törzstag
itamas80 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


itamas80


Tagság: 2007-05-13 00:20:43
Tagszám: #44945
Hozzászólások: 337
348. Elküldve: 2007-10-22 13:46:54 [316.]

Igen, de egy ilyen esemény közben (pl. gázolás) kíváncsi leszek, hogy a KFM-ek mennyire fognak ráérni engedélyeket adogatni, mert biztos olyankor van kismillió dolguk az eseménnyel kapcsolatban (majd kiadják helyi üzembe icon32.gif ).


Téma: Mindennapi problémák Fórum: M3
[válaszok erre: #350] [előzmény: (347) KIPKOP, 2007-10-22 13:38:17]
Törzstag
itamas80 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


itamas80


Tagság: 2007-05-13 00:20:43
Tagszám: #44945
Hozzászólások: 337
346. Elküldve: 2007-10-22 13:33:51 [317.]

Itt nem az ütközés a lényeg, hanem a siklás. Ha KKI-ra vonatkozik a rendelkezés, akkor legyenek szívesek a rendelkezésben név szerint felsorolni a jelzőket (AKK, BKK, CKK, stb) hogy azokra vonatkozik. Úgy, ahogy a V1-ben a próbafutásnál is meg vannak jelölve a jelzők, hogy hol mit lehet csinálni (E117a, B117a).
Tegyük fel hogy a KK-Nagyvárad szakaszon esemény van, a Nagyváradon fordulunk. Jön a balra a vonat, kipakol, bemegy a kihúzóba. Ezután a CN mögötti kitérő átáll, a Népliget felé fog terelni és vörös a jelző.
Jön a következő vonat, kirámol, és eközben a kihúzóból is megy kifelé a vonat a jobbra. De a balos meg engedély nélkül nekimegy a vörösnek (mert mondjuk nem nézi a jelzőt, hanem látja hogy üres a kihúzó), miközben átáll a váltó a kihúzó felé. A vonat kisiklik (és tegyük fel hogy a vonat eléggé felgyorsul, és belecsúszik a kitérőbe).
Ugyanez értelemszerűen lejátszódhat a Deák jobbon.


Téma: Mindennapi problémák Fórum: M3
[válaszok erre: #347] [előzmény: (335) LoviGabi, 2007-10-22 10:52:53]
Törzstag
itamas80 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


itamas80


Tagság: 2007-05-13 00:20:43
Tagszám: #44945
Hozzászólások: 337
320. Elküldve: 2007-10-21 10:42:42 [318.]

Ennek az egésznek kb annyi értelme van, hogy rajta legyen a rádión, és ellenőrizhető legyen. A VBCS majd jobban meg tudja állapítani a felelősséget. Mert másra nem tudok gondolni. Vegyük a köki esetet, annak is 2 példáját:
1. eset: Egyik mkv se kér engedélyt, aztán csatt. VBCS visszahallgatja a rádiót, és így egyértelmű hogy nem 1, hanem 2 felelőse van az esetnek. Mert hogy egyik mkv-nak se volt engedélyezve a mozgás, hiába volt valakinek szabad fénye.
2. eset: A szabad jelzésre engedélyt kapott az egyik mkv, eztán a másik (aki ugye nem kért engedélyt) neki megy a vörösnek és csatt.
Itt meg a VBCS a rádióból rájön, hogy az elsőnek volt, a másiknak meg nem volt engedélye, azaz a vörösre haladó mkv nem is állíthatja utólag, hogy szabad fénye volt (mivel nincs rajta a rádión).
A K-Ny-i esetnél utólag is lehetett állítani hogy szabadra indult el, mert állítólag a tol.jelzőn ott volt a fehér.
Végülis arról van szó, hogy a váltókörzetet fedező jelzők jelzési képét rá kell mondani a rádióra. Mert így könnyebb visszahallgatni, hogy ki is indult el szabálytalanul.
Nyilván a fő probléma (a vonat kisiklása) ezzel nincs megoldva.


Téma: Mindennapi problémák Fórum: M3
[válaszok erre: #321] [előzmény: (317) mmmoj, 2007-10-21 07:51:49]
Törzstag
itamas80 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


itamas80


Tagság: 2007-05-13 00:20:43
Tagszám: #44945
Hozzászólások: 337
311. Elküldve: 2007-10-20 19:29:39 [319.]

Ez V.1.-ben is le van írva, csak nem jelző formájában:
"V.1. AVR 28. pont (A V.1. 129. ponthoz)
- ha a vonat fordítása programszőnyeg nélküli fordítóvágányon történik, a mkv.-t erről előzetesen értesíteni kell. A mkv. a KFM engedélyével CML üzemmódba kapcsol és szabad kézi vezetéssel, fokozott figyelemmel halad be a fordítóvágányra."
(mondjuk érdekes, hogy csak KFM van írva, és a helyi üzem esetén a szolg.tevő nincs benne)


Téma: Mindennapi problémák Fórum: M3
[előzmény: (310) KIPKOP, 2007-10-20 18:46:00]
Törzstag
itamas80 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


itamas80


Tagság: 2007-05-13 00:20:43
Tagszám: #44945
Hozzászólások: 337
294. Elküldve: 2007-10-20 09:36:19 [320.]

A kiváltó ok nem csak a Köki esemény volt, hanem a K-Ny-i siklás is. Ha jól értem ezt a papírost, akkor a siklás ellen megy ki a játék. De nyilván papírokkal semmit nem oldanak meg, ettől még ugyanúgy leeshet a vonat a pályáról. Aztán ha ez megtörténik, akkor elmondhatják, hogy az mkv 1 vagy 2-vel több szabályt nem tartott be, mint eddig.


Téma: Mindennapi problémák Fórum: M3
[válaszok erre: #296 #298] [előzmény: (293) médmfsz, 2007-10-20 07:50:55]
Törzstag
itamas80 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


itamas80


Tagság: 2007-05-13 00:20:43
Tagszám: #44945
Hozzászólások: 337
288. Elküldve: 2007-10-19 23:41:23 [321.]

Olyasmi a szöveg, hogy ha a mkv a vonatát egyedül vezeti, és az ellenőrzött üzem nem biztosítható (példának felhozva a Déli eü fordítást és a KK forg.-ból kiállást), akkor a váltókat fedező fényjelzőt csak engedélykérés, és az engedély megadása után lehet meghaladni.
Az én olvasatomban ez azt is jelenti, hogy ha Deák-Arany között AVR hiba miatt CML van elrendelve, akkor a Deák jobb kijáratra is engedélyt kell kérni, függetlenül attól hogy milyen a jelzési kép...


Téma: Mindennapi problémák Fórum: M3
[válaszok erre: #290 #293] [előzmény: (285) LoviGabi, 2007-10-19 22:42:18]
Törzstag
itamas80 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


itamas80


Tagság: 2007-05-13 00:20:43
Tagszám: #44945
Hozzászólások: 337
38. Elküldve: 2007-09-30 11:41:45 [322.]

Lehetséges C válaszok:
- Igen, még az előtte lévő főjelző szabad jelzési képe ellenére (Határ-Köki 31-es jelző)
- Igen, még az előtte lévő főjelzőnél pályajelvesztéses vészfékkel (Forgách-Gyöngyösi 150-152-es jelző környéke) icon32.gif


Téma: Megerősítő/minősítő vizsgák Fórum: M3
[előzmény: (37) LoviGabi, 2007-09-30 11:09:33]
Törzstag
itamas80 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


itamas80


Tagság: 2007-05-13 00:20:43
Tagszám: #44945
Hozzászólások: 337
31. Elküldve: 2007-09-29 21:54:10 [323.]

Az üzemképtelenes hiba jó az excelben (utast nem szállíthat a vonat)


Téma: Megerősítő/minősítő vizsgák Fórum: M3
[előzmény: (29) Kingweb, 2007-09-29 17:55:54]
Törzstag
itamas80 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


itamas80


Tagság: 2007-05-13 00:20:43
Tagszám: #44945
Hozzászólások: 337
30. Elküldve: 2007-09-29 21:20:46 [324.]

Hát bocsika, de mi az hogy "bejárandó pályarész következik"? nem ilyen pongyola fogalmazás a helyes válasz.

idézet: F.1 - 128.
"Az ideiglenesen lassan bejárandó pályarész elejéhez legfeljebb a jelzett sebességgel szabad érkezni".

A tesztmesterben is szarul van. Az A a jó.
A C azért nem jó, mert ott a a "legfeljebb" szó helyett a "csak" szó van írva. Függetlenül a törtektől.
(ha meg nem képes a program megjeleníteni a törteket, akkor nem kell olyan kérdést feltenni, mert félrevezető)


Téma: Megerősítő/minősítő vizsgák Fórum: M3
[válaszok erre: #32] [előzmény: (24) LoviGabi, 2007-09-29 16:32:40]
Törzstag
itamas80 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


itamas80


Tagság: 2007-05-13 00:20:43
Tagszám: #44945
Hozzászólások: 337
23. Elküldve: 2007-09-29 14:17:29 [325.]

Van itt egy hibás kérdés:
65. Mi az értelme annak a csúcsára állított fehér szegélyes háromszögletű táblának, melynek sárga mezejében fekete 1-es szám van?
A. Lassíts! - az ideiglenesen lassan bejárandó pályarész elejéhez legfeljebb 10km/h sebességgel szabad érkezni.
B.* Lassíts! - 15 km/h sebességgel bejárandó pályarész következik.
C. Lassíts! - az ideiglenesen lassan bejárandó pályarész elejéhez csak 15 km/h sebességgel szabad érkezni.


A B van megjelölve, de az A a helyes.


Téma: Megerősítő/minősítő vizsgák Fórum: M3
[válaszok erre: #24] [előzmény: (16) LoviGabi, 2007-09-27 11:04:06]
Törzstag
itamas80 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   
 Találatok száma: 337
    / 14 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
Az oldal 0.023344039916992 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Médiaajánlat  |   Segítség
  Netboard Bt. © 2001-2013. E-mail