Anrás! Elég részletes volt a véleményed a problémámról, de azért ne úgy maradjak meg az emlékezetben, hogy "aki ingyen is szeret dolgozni"! Ezek az ingyen javítások elvárások voltak. Én megpróbálok megfelelni a munkaadómnak. Ha nem kell a világ végére mennem, és ezzel egy kolléga(még ha trehány volt is) elkerüli azt, hogy a digi piszkálódni kezdjen ügyfélpanasz miatt, hát megtettem. Bár nekem valóban sok esetben csak a tapasztalat volt a hasznom, jó ideig nem panaszkodtam. Nincs tartalékom, de van állandó munkám.
1. Természetesen nem fizet a szerelésekért, mert az a szerelő hibája volt. Majd rendezzem le ővele. Elvállaltam ezeket a munkákat is, mert nekem is tapasztalat, és talán jobb fényben tűnök fel:-)
2. Igen. Az én forgalmazóm többi szerelőjének a munkája.
Azért ha egy hét múlva valami gond van a berendezéssel, először a szerelőt hívja fel a legtöbb ügyfél. Ilyenkor hogy a Digi előtt ne essen csorba a jóhíren, illik kijavítani a hibát.
Egyébként hamar jó hírem lett a környéken, és ha megadja egy ex ügyfelem a számom egy másiknak, akinek esetleg valami gondja van, hát megnézem hogy tudok-e segíteni.
A Digi mehetne javítani, de ha az ügyfél 15 perces gépi beszélgetés után esetleg tud beszélni egy ügyintézővel, aki mondja " öt napon belül", és ez a telefonálás két hét múlva is ennyire sikeres, akkor keres valakit az ügyfél, aki segít.
Mivel csak a digi javíthat, így én is csak szívességet teszek, egy elégedett ügyfél ismerősének. Szóval ez a kétfajta javítás volt, de már csak a saját ismeretségemben megy ez is.
3. Van neki több szerelője is. Állítólag ök sem kaptak sokáig anyagot. Most ők a sorosak.
SZiasztok!
5 hónapja szerelek digi antennákat.
Bár én is csak betanított szerelő vagyok, az eddigi ügyfelek meg vannak elégedve velem. Hamar ráéreztem a dolgokra, és szeretem is csinálni. A forgalmazóm viszont már lassan két hónapja nem "tud" adni beltérit. Azóta mások félbehagyott, vagy félsikeres munkáit javítgatom. Persze a forgalmazóm is megkeres telefonon néha, hogy gond van egy tükörrel, menjek már és tegyem rendbe, de pénzt ne kérjek, mert ugye szerelőhiba. Csakhogy most a szerelője nem fog 250Km-t menni hogy javítson. Ja, a forgalmazóm 250Km-re van:-) Én tatabányán lakom, és a közelben tudomásom szerint nincs más szerelő. Néha ki is adják a telefonszámom leendő ügyfeleknek, csak elfelejtik vele közölni hogy nincs mit felrakjak. Én meg magyarázkodhatok.
Komolyan elgondolkodtam rajt, hogy ebből mennyi a sajnálatos tény, és menyi a szivatás.
SZeretem ezt csinálni, de a kezdeti lendület kissé alábbhagyott. Szerintetek mit csináljak? Egyébként jó olvasni a topic-ot!
Üdv:Troll