Találatok száma: 55 üzenet |
|
|

Crane
Tagság: 2011-02-22 13:18:44 Tagszám: #92273 Hozzászólások: 55
|
3975. Elküldve:
2011-10-17 01:42:55 |
[1.] |
Vélhetően nem kamu...
Ez az üzlet nem rossz a DIGI-nek, de az UPC-nek sem. A nagyobb vidéki városokban lenyúlta a DIGI az UPC-s ügyfelek jelentős részét. Ha aláírják a dealt, akkor a már meglévő ügyfélkörét növeli a DIGI, hisz a még nem szerződött ügyfelek lakása ajtajában ott a kábel kiépítve (vidéken). Tehát minimális költségen indítani tudja az UPC-s lakásokat. A budapesti DIGI-s ügyfelek nagy része meg eleve UPC-s ügyfél volt. Ezen ügyfelek meg egy elosztó szekrényben átkapcsolgatók, azaz vissza kapcsolhatók. Ennek következtében az UPC az üzemeltetési költségeit csökkenteni fogja, megszabadul a vidéki technikai és ügyfélszolgálati állományától és a teljes üzemeltetési költségétől. Budapesten meg így is, meg úgy is megvan az üzemeltetési költsége, a DIGI-UPC párhuzamos rendszerén. Az egy előfizetőre jutó költségei jelentősen csökkenek ezáltal.
|
|
|
[előzmény: (3961) sathaver, 2011-10-16 22:16:52]
|
|
Kezdő  |
|

Crane
Tagság: 2011-02-22 13:18:44 Tagszám: #92273 Hozzászólások: 55
|
6145. Elküldve:
2011-10-17 01:18:16 |
[2.] |
Nagyon forró helyről jött az infó..... De erre lehetett is számítani, tavasszal átadta az UPC a romániai területeit a DIGI-nek.... piaci ártól alacsonyabb értéken.
|
|
[válaszok erre: #6146]
|
[előzmény: (6144) Pinka, 2011-10-16 21:38:32]
|
|
Kezdő  |
|

Crane
Tagság: 2011-02-22 13:18:44 Tagszám: #92273 Hozzászólások: 55
|
3974. Elküldve:
2011-10-17 01:15:01 |
[3.] |
Csak egy kis türelem és kiderül, hogy az információnak mekkora a valóságalapja. Nem írtam volna meg, ha nem "forró helyről" jön az input. Csak gondolkodjatok -tavasszal az UPC átadta a romániai rendszerét a DIGI-nek, a piaci értéktől kedvezőbb áron. A jelen infó alapján Sopron, Szombathely, Szolnok marad az UPC kezében. Debrecen, Nyíregyháza, Miskol, Nagykanizsa, Pécs s talán Székesfehérvár a DIGI-jé lesz.
Hamarosan kiderülnek a dolgok...
|
|
[válaszok erre: #3976 #3977]
|
|
|
Kezdő  |
|

Crane
Tagság: 2011-02-22 13:18:44 Tagszám: #92273 Hozzászólások: 55
|
3958. Elküldve:
2011-10-16 21:36:54 |
[4.] |
A PR-Telecom is úgy tudni, hogy az UPC kezébe kerülhet.
|
|
[válaszok erre: #3960 #3970 #3983]
|
|
|
Kezdő  |
|

Crane
Tagság: 2011-02-22 13:18:44 Tagszám: #92273 Hozzászólások: 55
|
3957. Elküldve:
2011-10-16 21:31:07 |
[5.] |
Elképzelhető, de még nincs tudomásom arról, hogy már kampányolnának. Nem megy pikk pakkra, egy rendszer át cedálása, ehhez idő kell. De hamarosan meglepődnek az ügyfelek, mindkét oldalon. Legalábbis a mai napig így áll a dolog.
|
|
|
[előzmény: (3956) vpeti22, 2011-10-16 21:25:57]
|
|
Kezdő  |
|

Crane
Tagság: 2011-02-22 13:18:44 Tagszám: #92273 Hozzászólások: 55
|
6142. Elküldve:
2011-10-16 21:22:51 |
[6.] |
Akár, egy héten belül aláírhatja az UPC és a DIGI TV a szolgáltatási területeik cseréjéről szóló megállapodását.
Az UPC megkapja a budapesti DIGI-s ügyfeleket, míg cserébe, néhány város kivételével az UPC átadja a vidéki területeit a DIGI-nek.
|
|
[válaszok erre: #6144 #6147 #6150]
|
|
|
Kezdő  |
|

Crane
Tagság: 2011-02-22 13:18:44 Tagszám: #92273 Hozzászólások: 55
|
3955. Elküldve:
2011-10-16 21:22:32 |
[7.] |
Akár, egy héten belül aláírhatja az UPC és a DIGI TV a szolgáltatási területeik cseréjéről szóló megállapodását.
Az UPC megkapja a budapesti DIGI-s ügyfeleket, míg cserébe, néhány város kivételével az UPC átadja a vidéki területeit a DIGI-nek.
|
|
[válaszok erre: #3956 #3959 #3960 #3963]
|
|
|
Kezdő  |
|

Crane
Tagság: 2011-02-22 13:18:44 Tagszám: #92273 Hozzászólások: 55
|
28016. Elküldve:
2011-10-14 20:28:47 |
[8.] |
GabeszI, teljesen igazad...
Naiv gondolatok kerülnek itt "papírra", s már egy éve el kellene tudni fogadni, hogy ez a szolgáltató, műholdon erre képes csak. Tényleg megmosolyogtató, hogy mennyien ámítják magukat, hogy ha változás lenne.... De nem lesz! :-) :-)
|
|
[válaszok erre: #28020]
|
[előzmény: (28015) GabeszI, 2011-10-14 19:51:42]
|
|
Kezdő  |
|

Crane
Tagság: 2011-02-22 13:18:44 Tagszám: #92273 Hozzászólások: 55
|
27809. Elküldve:
2011-09-24 00:23:01 |
[9.] |
Szia kedves megabyte12,
Nagyon rosszul gondolod a bátonyterenyei dolgot.
Az üzleti helyzetükben a legjobb döntés volt a HHD tulajdonosaitól, hogy Bátonyterenyén megépítették! Szerintem látod, nem tudod az üzletvitelüket, így nem osztom a véleményed, sőt kimondottan hibásnak gondolom.
|
|
|
[előzmény: (27798) megabyte12, 2011-09-23 18:46:32]
|
|
Kezdő  |
|

Crane
Tagság: 2011-02-22 13:18:44 Tagszám: #92273 Hozzászólások: 55
|
27788. Elküldve:
2011-09-21 20:05:24 |
[10.] |
Volt már valaki, aki össze számolta, hogy a Hello hányszor módosított ÁSZF-et az elmúlt 3 év alatt? :-)
|
|
[válaszok erre: #27789]
|
[előzmény: (27787) attila.scourgeofgod, 2011-09-21 18:05:19]
|
|
Kezdő  |
|

Crane
Tagság: 2011-02-22 13:18:44 Tagszám: #92273 Hozzászólások: 55
|
27772. Elküldve:
2011-09-16 17:02:33 |
[11.] |
Ez azt jelenti, hogy a Hello HD-s boksszal rendelkező ügyfeleknek, a bőszen kiemelt csatornakínálatuk ismét -1 HD csatorna hamarosan...
Persze mindenki másnak is, aki ezt nézte eddig, de azok az ügyfelek, akiknek fogalmuk sem volt, hogy egy ez free csatorna volt eddig, azok hamarosan kezdik a háborgást, na és kezdődik a további lemondássorozat. Pedig ez a csatorna valójában semmit sem ér, a nézettsége szinte nulla. Mondjuk épp ezért csodálkozom, hogy kódolják...
|
|
|
[előzmény: (27765) Kardos Attila, 2011-09-16 11:09:37]
|
|
Kezdő  |
|

Crane
Tagság: 2011-02-22 13:18:44 Tagszám: #92273 Hozzászólások: 55
|
27757. Elküldve:
2011-09-15 22:35:30 |
[12.] |
Bocsánat, figyelmetlen voltam, hiányosan írtam az előbb.
A 25-40% a TV eladások visszaesésének mértéke 2009-hez képest.
|
|
|
Kezdő  |
|

Crane
Tagság: 2011-02-22 13:18:44 Tagszám: #92273 Hozzászólások: 55
|
27756. Elküldve:
2011-09-15 22:31:25 |
[13.] |
Kedves natomail,
Ne várj semmit a Hello HD-tól, fogadd el, hogy a szolgáltatásuk ez, vagy is az, ami!
Nem volt elég az év elején, tavaszra, majd ezt követően, folyamatosan kitolt, halogatott határidők? :-)
Most már nem tavasz, de nem is nyár. :-) A saját "kivéreztetésük" folyik, de amíg lehet, infúzióval pótolják a hiányokat. Azért nem lesz náluk bővülés, mert ahol "nagy mennyiségű" HD televíziós ügyfél van, az szinte mind a kábeles területeken van, itt nagy a HD penetráció. A nem kábeles területeken, pedig kicsi a HD műsort vásárlók penetrációja. A TV piacon a kimutatások szerint a TV eladások száma, gyártótól függően 25-40% között van. Ez sok mindenre enged következtetni.
Amíg "él a szolgáltató", örülj ennek a műsorkínálatnak is. :-)
|
|
|
[előzmény: (27750) natomail, 2011-09-14 20:21:39]
|
|
Kezdő  |
|

Crane
Tagság: 2011-02-22 13:18:44 Tagszám: #92273 Hozzászólások: 55
|
27655. Elküldve:
2011-08-31 21:35:58 |
[14.] |
Szeretettel minden hívőnek! :-) ;-)
Azért, zokon ne vegye senki kérem szépen!
http://www.youtube.com/watch?v=uqh_kWyj_iM
|
|
|
Kezdő  |
|

Crane
Tagság: 2011-02-22 13:18:44 Tagszám: #92273 Hozzászólások: 55
|
27627. Elküldve:
2011-08-27 23:54:03 |
[15.] |
Ezen nem a szoftver csere fog segíteni, hanem a szolgáltatócsere.... :-) Sorry! :-)
|
|
|
[előzmény: (27626) galbi, 2011-08-27 17:45:27]
|
|
Kezdő  |
|

Crane
Tagság: 2011-02-22 13:18:44 Tagszám: #92273 Hozzászólások: 55
|
27560. Elküldve:
2011-08-10 13:13:47 |
[16.] |
Egy szóval sem állítottam, hogy "butuska" előfizetője lennél a HHD-nak! :-) Egyszerűen csak annyi, hogy mosolygok, de tényleg!!!
|
|
|
[előzmény: (27557) SimLock, 2011-08-10 10:05:12]
|
|
Kezdő  |
|

Crane
Tagság: 2011-02-22 13:18:44 Tagszám: #92273 Hozzászólások: 55
|
27553. Elküldve:
2011-08-09 23:03:58 |
[17.] |
Szia Gerimur,
Az FTA HD csatornákkal próbálják még valahogy csitítani a HHD boxos ügyfeleket, s a legtöbben azt is hiszik, hogy most aztán ajándékot kaptak a Hello-tól. Katasztrófa, hogy még mennyi naiv ember van ezen a világon, s még mindig hisznek abban, amit tavaszra ígértek... :-) Mennyi idő is telt el az első ígéret óta? :-)) És mennyi ígéret volt ezt követően a mai napig bezárólag? :-) Atya világ.... Bocsánat, de ezen csak mosolyogni tudok.... :-) Igyekeztem szépen fogalmazni....
|
|
[válaszok erre: #27555 #27557]
|
[előzmény: (27540) gerimur, 2011-08-08 20:12:56]
|
|
Kezdő  |
|

Crane
Tagság: 2011-02-22 13:18:44 Tagszám: #92273 Hozzászólások: 55
|
27486. Elküldve:
2011-08-02 21:28:45 |
[18.] |
Lehetetlen!
|
|
|
[előzmény: (27469) GabeszI, 2011-08-01 21:27:21]
|
|
Kezdő  |
|

Crane
Tagság: 2011-02-22 13:18:44 Tagszám: #92273 Hozzászólások: 55
|
27485. Elküldve:
2011-08-02 21:23:18 |
[19.] |
10.000 havidíjas ügyféllel már fenn tud maradni egy ilyen szolgáltatás, már van némi nyeresége.
Az OT 10.000 ügyfélszámmal tudja fenntartani önmagát, így is csak kb. nulás. Utóbbinál feltételezzük, hogy csak az alap szolgáltatást vették meg. Ami e felett van, azaz lenne, az már "nyereség" lenne, lehetne.
|
|
|
[előzmény: (27462) GabeszI, 2011-08-01 21:08:15]
|
|
Kezdő  |
|

Crane
Tagság: 2011-02-22 13:18:44 Tagszám: #92273 Hozzászólások: 55
|
27432. Elküldve:
2011-07-31 17:47:06 |
[20.] |
Ez volt az "induláskor"...
http://www.mno.hu/portal/5358
|
|
[válaszok erre: #27433]
|
[előzmény: (27430) LZsolt, 2011-07-31 17:28:09]
|
|
Kezdő  |
|

Crane
Tagság: 2011-02-22 13:18:44 Tagszám: #92273 Hozzászólások: 55
|
27431. Elküldve:
2011-07-31 17:45:29 |
[21.] |
Itt most nem is az a lényeg, hogy 150-200 vagy 300 ezer ügyfelük volt, hanem az, hogy most mennyi van. Persze ez nem nekem lényeges, hanem a Hello tulajdonosi körének.
|
|
|
[előzmény: (27430) LZsolt, 2011-07-31 17:28:09]
|
|
Kezdő  |
|

Crane
Tagság: 2011-02-22 13:18:44 Tagszám: #92273 Hozzászólások: 55
|
27429. Elküldve:
2011-07-31 17:22:23 |
[22.] |
Nem a Hello Digital-nak kell az országos reklám, hanem az egész cégcsoportnak! :-)
|
|
|
[előzmény: (27428) attila.scourgeofgod, 2011-07-31 16:11:33]
|
|
Kezdő  |
|

Crane
Tagság: 2011-02-22 13:18:44 Tagszám: #92273 Hozzászólások: 55
|
27427. Elküldve:
2011-07-31 15:33:43 |
[23.] |
Pignac,
Oly egyszerű, hogy mitől létezik még a cég, már mint a Hello HD szolgáltatás. Másfél éve a cégcsoport tulajdonosai hitelből megvásárolták az akkori AD-t, a Franciák szerintem össze izélték a bokájukat, hogy végre megszabadultak tőle. Anno az AM Mikor-nak 300.000 ügyfele volt. Aztán jött a digitalizálás, ebből lett az AD, de ezt oly rendesen elbaltázták, hogy a konkurensek elvitték az ügyfeleiket. Mikor a Hello tárgyalni kezdett az AD-vel, akkor már csak épp, hogy megközelítette az előfizető létszám a 40.000-et. A vásárlás azért történt meg, mert tudták, ügyfelet már csak vásárolni tudnak, hogy végleg be ne csukjon a businnes, s a jelenlegi AD ügyfélkört valahogy stabilizálni kell. Mire megköttetett az üzlet a cirka 40.000 ügyfélkörből már csak úgy 32-33 ügyfél marad. Miután ez a megvásárolt ügyfélkör is tovább csökkent, nem tudta az elvándorlást megállítani az akkori ügyvezető, na akkor őt, épp egy évvel ez előtt menesztették. Fél hangosan megjegyzem, elképzelésem sincs, hogy miként várták el tőle, hogy megállítsa az elvándorlást, hisz egyik veszteséges cég mellé megvásárolták a másik csökkenő bevételű céget. :-S Bocsánat, de az egyik szarnak adtak egy pofont egy másik szarral. Tegyük össze a képet: Az egyik cég, Hello HD soem volt nyereséges, csak vitte a pénzt. A másik cég hitelre lett megvásárolva, tehát a bevételeik jelentős része megy a tartozásra, a fennmaradó pénzből kell a Hello HD még életben tartani, míg ugyanebből a bevételből a teljes rezsit is finanszírozni kell. Nos, egyértelmű, hogy miért kellet a Hello transponderét lekapcsolni, miért próbál meg valahonnan pénzt szerezni a további üzemeltetésre (B-tel), s egyértelmű, hogy miért nem lett semmi az ígéreteikből, amit még februárban kezdtek "kommunikálni" vagyis hazudni. Mert bizony, hazugsággal etették az ügyfeleket, s aki nem ért az üzlethez, az hitt a meséjükben. Persze, ha a helyükben lettem volna és az én üzletem áll vereségre, akkor vélhetően én is "hazudtam" volna. De a hazugság, csak egy ideig tudja fenntartani a látszatot, előbb vagy utóbb minden kiderül. Bár az is tény, hogy a félrevezetés, a hazugság, a megvezetett információk, mind bizonytalanságot szülnek, s az emberek azt mondják, várjuk, hátha történik valami. Valahol ez egy "normális dolog" hisz az ember, azaz a szolgáltatás megvásárlója, próbálja elhitetni önmagával, hogy lesz itt még valami. Nos ez szép és jó dolog, de aki valóban ismeri a piacot, ismeri az üzletmeneteke (nagyjából) annak tudnia kell, kellet, hogy itt már nem lesz új dolog, ez már a kivéreztetés korszaka. De, ha egy ügyfélnek ez a szolgáltatás ebben a formában megfelel, amíg létezik, addig a legtermészetesebb, hogy használja. Az egy másik kérdés, hogy most már a minőség nagyon silány, az ismert okok miatt. Azért remélem, hogy a Hello Digital szolgáltatásuk még megmaradhat és talán fejlődni is tud, de ez csak akkor lesz várható, ha a hiteleiket kifizették, s lesz pénzük országos, ismert és nyílt reklámra. Marketing nélkül nemél élhet meg egy szolgáltatás sem.
|
|
[válaszok erre: #27428 #27430 #27433 #27443]
|
[előzmény: (27420) Pignac, 2011-07-30 22:16:03]
|
|
Kezdő  |
|

Crane
Tagság: 2011-02-22 13:18:44 Tagszám: #92273 Hozzászólások: 55
|
27424. Elküldve:
2011-07-31 15:04:41 |
[24.] |
taurus,
Nincs olyan cég a világon, aki azt mondaná, hogy nekem elég ennyi ügyfél is. Ugye ezt nem mondod, azaz írod komolyan?
Mit csinálnak jól??? :-D
|
|
[válaszok erre: #27425 #27426]
|
[előzmény: (27422) taurus, 2011-07-31 12:48:00]
|
|
Kezdő  |
|

Crane
Tagság: 2011-02-22 13:18:44 Tagszám: #92273 Hozzászólások: 55
|
27423. Elküldve:
2011-07-31 15:01:38 |
[25.] |
Teljesen tisztában vannak a tulajdonosok azzal, hogy ebből a "cégből", szolgáltatásból már nem lehet többet kihozni, ez az üzlet elbukott. A B-Tel se más Nekik, mint egy próbálkozás a költségek csökkentésére. Mivel a B-telnek van némi pénze, tudnak mit a tejbe aprítani, így nem fog oly mértékben fájni nekik, hogy ha bedől véglegesen a szolgáltatás. Viszont nagyon csodálkozom, hogy a B-Tel vezetősége ennyire hisz ebben a termékben, hogy képes volt beruházni egy mínuszos mérleggel rendelkező cégbe. Na, ez azért meleg dolog.
|
|
|
[előzmény: (27419) kiraly45, 2011-07-30 22:12:14]
|
|
Kezdő  |
|
|