Találatok száma: 2 üzenet |
|
|

szf72
Tagság: 2012-01-13 16:18:40 Tagszám: #98053 Hozzászólások: 2
|
12761. Elküldve:
2019-01-08 07:53:06 |
[1.] |
Sziasztok!
Január 3-án kaptam egy SMSt!,hogy január 14-ével korlátozzák a szolgáltatásukat díjtartozás miatt.Se összeg,hogy,se számlaszám,se mmi beazonosíthatóság hogy miről is van szó.Hozzáteszem előtte semmi fizetési gelszólítás.Tudom,hogy nincs tartozásom.Bemegyek ügyfélszolgálatra,kiderül,szerintük a npvember végén esedékes számlát nem fizetttem be.Mutatom a befizetési bizonylatot,hogy be van fizetve.De a rendszerben nincs felkönyvelve mondják.Érdekes a decemberi számla már fel van könyvelve.Azt mondják menjek vissza pénteken,addig hátha már fel könyvelik,ha nem akkor írjak egy panaszlevelet és addig nem fogják felfüggeszteni a szolgáltatást,amíg kivizsgálják.Olyan létezik,hogy egy régebbi számla befizetését nem könyvelik le egy újabbat meg igen? Hol a fizetési felszólítás előtte?30 nap tartozásért már felfüggesztik a szolgáltatást?
|
|
[válaszok erre: #12762 #12763 #12767]
|
|
|
Zöldfülű  |
|

szf72
Tagság: 2012-01-13 16:18:40 Tagszám: #98053 Hozzászólások: 2
|
11358. Elküldve:
2017-08-29 17:00:44 |
[2.] |
24 én kötöttem szerződést olyan helyen,ahol már volt előfizetés,csak az előző tulajdonos költözéskor lemondta.Szóval a lakás be van kábelezve,ennek ellenére a bekötési idő szeptember 7.Kérdésem mi tart ennyi ideig egy kiépített hálózaton? Amúgy a tv csatornák simán bejönnek,mintha ki se kapcsolták volna.Csak net és telefon nincs,az előbbi azért fontos lenne.
|
|
[válaszok erre: #11359 #11360]
|
|
|
Zöldfülű  |
|
|