Tegnap hallgattam újdonságokat és a Furious 7 is közte volt. Egy-két jó tétel van benne, de 10/7-nél nem ér többet.
Szintén ilyen Debney Spongya Bob-muzsikája, amiben ugyanaz fog meg, mint Silvestri harmadik Múzeumos zenéjében: totál tét nélküli projekt remek játszadozást és színt hoz ki a szerzőből.
Illetőleg lepörgött a Chicago Fire - Season 2, ami szintén 10/7, hajszálnyival jobb, mint az S1 albuma.
[előzmény: (22307) Thomas Powell, 2015-04-03 01:00:50]
Én ezt a szürkülést nem látom olyan közelinek, amíg olyan zenékkel tartja fenn magát, amikhez elég az, amit képvisel. A Run all night valóban harmatgyenge lett (film alatt csak néha véltem felfedezni némi karaktert benne), de szerintem a Mad Max-hez elég lesz ez (plusz szerintem Miller kihoz belőle annyit, hogy szórakoztató végeredményt kapjunk), a jövőre érkező Batman v Supermannél pedig Zimmer maga mellett tartja, hamár nem akart egy újabb Batman-témát alkotni. Viszont akármennyire is szórakoztató ez a kis ízelítő a Mad Max-ből, azon jár egyfolytában a fejem, hogy Powell milyen zenei kavalkádot tudott volna alkotni, mondjuk motorhangokkal, vagy motorháztetők csapkodásával.:)
[előzmény: (22305) Bíró Zsolt, 2015-04-02 17:14:17]
Brian Tyler Fast and Furious 7-e rendkívül érdektelenre sikeredett (mondjuk sokadjára ugyan ahhoz a blődséghez zenét szerezni nem lehet egyszerű), viszont egyre inkább félve várom, hogy mit alkot a Bosszúállókhoz.
Aha, ez szerintem is csak valami hideg dobütemsorozatot igényel, úgysem lehet hallani majd a motorzúgástól.
Egyébként szerintem JXL végül bele fog szürkülni a mezőnybe rövidesen, leragad ennél a hangzásnál, és maradnak a Halálfutam 8.-féle B-s csodák.
A Run All Night eddig talán az év leggyengébb zenéje, nekem kicsit igénytelen cuccnak is tűnik. Eleve azért A-kategóriásnak szánt filmnél ne ilyen gagyi hangzás legyen már jelen (mondjuk nem az ő hibája, hogy sajnálták rá a lóvét).
Azta!!! :) Nem is tudtam, hogy Powell lett volna a zeneszerzője. Ezt aztán eszméletlen módon vártam volna :) Attól még így sem befolyásol semmit a filmmel kapcsolatban, valamint az előzetesnek a képsoraiból ítélve tényleg nem ő kell ehhez zeneszerzőként.
Megtaláltam a hivatalos verziót,
JNH lesz a Starring idén Bécsben a Hollywood in Vienna keretein belül. Azt hiszem Gábor erre gondolhatott. Megérhet egy utat.
Persze, Sanchez meg egyből írta volna a következő nyílt levelét, amiért mellőzték a Birdman CD-jét erre a célra. :)
Szóval le van mindenki maradva, ma már Sanchez és Levi az aljamérő.
De jut eszembe, nemrég láttam az elég vicces Wild Talest (angol címén), amihez GS írta a score-t, és naná, hogy az Iguazu ebben is felbukkant. Nem pont az volt, de azt hittem, azzá válik.
Csak azt nem értem, hogy miért egy üres, vélhetően írható CD-vel csinálták, aminek akármikor hasznát vehetik. Szerintem tudományos célra sokan felajánlottak volna valamilyen Gustavo Santaolalla produktumot.
Christophe Beck-et Lorne Balfe váltotta az új Terminátor zeneszerzői posztja élén. Ez kicsit megnyugtató, legalábbis utóbbiban valamivel több bizodalmam van.