például az ilyen zenéért ő a kedvenc zeneszerzőm. nem is gondoltam volna, hogy honnan fognak előbukkanni a shyamalani út alapkövei, de gyakorlatilag minden benne van ebben a score-ban, ami aztán később (főleg az unbreakable-ben) tökéletessé csiszolódik. finom zongorajáték, remek fafúvósok, ízléses nagyzenekari akció - nekem így szól egy igényes thrillerzene. követelem vissza a kilencvenes évek filmzenei világát.
Japán zeneszerzőnő válogatásalbuma a játékzenéiből, rendes szimfonikus zenekarral, de mintha filmekhez íródott volna. Elkezdtem hallgatni, de egyre jobban odafigyeltem rá. Az tetszik benne, hogy nem ismerős megoldásokat hallok, és végig dinamikus a cucc, de mégis kellemesnek mondanám. Leginkább Joe Hisaishihez áll közel, csak utóbbi szerintem amilyen szép témákat tud írni, annyira gázosak az akciódús szerzeményei. Na, itt ilyen nincs jelen.
10/8
Nem azért, de szerintem Stephen Price rossz stúdióba mehetett be, mert ő is megcsinálta a Dracula Untold zenéjét Fury címen, míg Djawadi kávészünetekben azon agyalt, hogy a Trónok harca témáját hogyan variálja a következő évadban, csak neki valamiért jobban sikerült.
Amindenit! :))) - Nekem ez tetszik...
Régen hallgattam párszor filmzenékhez való hozzá-gitározásokat/dobolásokat, vagy teljes átdolgozásokat. Erre az alábbira most akadtam rá. Nem direkt a "bossfight" :) miatt kerestem, de szerintem jó lesz hozzá ;)
http://www.youtube.com/watch?v=pw-vdI5-TFs
nekem a tetovált lány is iszonyatosan bejött (10/8), de ez tényleg valami elképesztően zseniális volt. rosamund pike-ot én konkrétan oscarra jelölném. vörös szemekkel jöttem ki, kevés film éri el nálam, hogy 3 óra alatt egyet se pislogjak :D
[előzmény: (21747) Thomas Powell, 2014-10-03 18:03:45]
akad benne sok utalás korábbi zenékre, de egyik sem zavaró. talán egynél kaptam fel a fejem, ami 4-5 hangig megegyezik a braveheart főtémájával, de aztán szerencsére más úton megy tovább.
Ramin Djawadi Draculája kellemes középszer, amiben vannak jó megoldások (néha olyan érzésem volt, mintha Powell A Bourne-ultimátumhoz fel nem használt hangmintáit hallanám), de képek nélkül egyelőre nem tud kellően maradandó lenni. Némileg hasonló a helyzet Thomas Newman The Judge-ával is, ami a szerzőtől csak egy kisujj gyakorlat, de semmi maradandó nincsen benne, vagy bármi hasonló, amiért mondjuk legutóbb a Mr. Banks-et is szeretni lehetett.
"Denis Sanacore has recorded the soundtrack of TS Spivet himself at home in his living room unhooking the phone and muzzling his dogs.
He also performed the guitar and fiddle in all the tracks of the album."
Nálam a tetkós lány és a facebookos fiú zenéje 7, illetve 6 pontot ért, ez viszont már kivágta a biztosítékot. Így lehet hosszú, céltalan elektronikus zörgésekért (az úgynevezett trackek) fizetést felvenni. Annyira rossz, hogy simán díjesőt, de minimum jelöléseket fog kapni. Igazából az eleje még érdekes, de egyre unalmasabbá és ötlettelenebbé válik, félúton már kifejezetten idegesített. Szerintem ez a két fickó amúgy tehetséges zenész, ehhez képest az egész album egy gátlástalanul időt húzó szöszmötölés a "művészet" jegyében. Az pedig nem filmzene, hogy összezörgünk a stúdióban másfél-két órát, aztán megkeressük, mit és hová lehet utólag beilleszteni
10/5, sose halljam többet.
El nem tudom képzelni, ez a 2010-es játékscore hogy illeszkedik a Conan-univerzumba, de aki szereti a szimfonikusokkal (valódi, mégpedig a prágaiak) kombinált, ázsiai hatású zenét (taiko, erhu, shakuhachi stb.), annak ajánlom.
10/8
az aslyb vs halmai bossfighthoz kérnék valami lendületes akciózenét :D
az nyilvánvaló, hogy valakinek a tetszése/nemtetszése nem fog változtatni a véleményemen egy általam ismert zenéről, de egy jó kritika rámutathat más nézőpontból dolgokra, amiből okulni is lehet. ezért is vagyunk itt:D
de azért azt meg kell említeni, hogy amikor olyan rejtett kincsekre lel az ember mint ez a field of lost shoes és másnak is bejön, akkor kicsit büszke :D
Nincs az ilyen véleménycserével semmi baj. Igazából én is kérdeztem már meg a kollégákat, meg talán itt is titeket, hogy ez és ez tényleg gáz zene, jól hallom-e? :)
Mondjuk ezek a stepesek már szerintem jól megélnek abból, amit csinálnak, szóval szerintem arra nincs mentség, hogy a világ egyik legismertebb filmzenei témáját más címmel, átdolgozva beillesztik. Érted: ha odaírja, hogy cover vagy mi ihlette, azt mondom, oké. De hogy fogom pölö a Gladiátor főtémáját, kiszedem belőle a nekem tetsző részt, kicsit elcsúsztatom a hangskálán és lelassítom/felgyorsítom, így játszom fel, aztán adok neki egy olyan címet, hogy Revenge of the Potato, arról attól még mindenkinek a Gladiátor fog beugrani.
Szerintem tök jó lett a The Equalizer zenéje. Előzetes azt hittem, teljesen olyan lesz, mint JNH Salt-ja vagy ilyesmi, de elég érdekes irányba tolódott el az egész. Nagyon a hangulatra épít, de legalább azt jól csinálja.