Én, de az én esetemben ez nem is kérdés.:D Személy szerint nem voltam tőle annyira elhalva, mint sokan mások, de remekül megragadja a LEGO-zás lényegét és sokszor rém ötletes és kreatív. Különösen az első 16 perc után.
[előzmény: (21503) Bíró Zsolt, 2014-06-29 09:54:42]
Jut eszembe, tegnap megnéztem volna a Lego-filmet, de csak 16 percet bírtam belőle. A FB-ra írtam, hogy annyira érdekelt, mint mondjuk a Teletubbies - A musical vagy az Én kicsi pónim élő szereplős változata, viszont mindenhol csak méltatták, így került sorra. Látta vki? A méltatás az első 16 perc utánra vonatkozott?
jablo van akkora művész hogy 5 perc alatt összedobja:D dögöljek meg de szerintem így is marhajó lesz.
zimmer oldalán írják hogy a dinobotos téma eléggé odaver.
az a hawke-os film...maradjunk annyiban hogy inkább mozgókép:D
Trailerzeneiségről jut eszembe, nálam napok óta elalvás előtt/alatt szinte mindig a Two Steps From Hell új albuma szól, de hallgattam már ébren is :) A Miracles címet szerintem kifejezetten megérdemelten viseli. Tetszik, hogy most is (az Illusions-hoz hasonlóan) egységes a teljes lemez hangulata, így az egyes track-ek nemcsak magukért vannak.
A HTTYD 2.-nél viszont nem tudok elaludni, sőt nem is érdemes. Érdekes, hogy a honlapon Powell-nél lévő idézet bizonyos értelemben pont az ellenkezőjét igazolja, hiszen a szerző szerintem nagyon is nekünk, hallgatóságnak komponál.
[előzmény: (21497) Bíró Zsolt, 2014-06-27 21:05:18]
na a feltöltési időt nem is skubiztam:D
most írta ki fészre hogy utómunka folyik és nemsoká kint lesz a cucc. gondoltam ez vmi kiszivárgott anyag. de ha nem hát nem, várok. transformers zenékben eddig elég jó, kivéve amikor masszívan lop:D
[előzmény: (21497) Bíró Zsolt, 2014-06-27 21:05:18]
Kellemes tulajdonképpen, szigorúan a maga kategóriáján belül (meg ha nem egy albumon hallom 20 másik ilyen mellett), de ez tutira nem az övé. Ezek nekem kamu vonósoknak tűnnek, illetve a lezárása annyira trailerzenei formációs, hogy csak úgy sistereg. :)
Azt meg csak most nézem, hogy áprilisban töltötték fel, ami újabb érv ellene.
Most komolyan, ezt hogy sikerült összehozni? Sokszínű és szerteágazó szimfonikus zene Coulais és Elfman nyomdokain - mondhatnám elsőre, erre egészen pontosan NULLA pillanat tetszett benne. Néhol majdnem lesz valami belőle, de visszasüpped az egész gyorsan a teljes érdektelenségbe. 10/6, mert jól össze van rakva a hangszerelést tekintve, de élvezeti értéke számomra a totális nulla. Nagyon dühítő, hogy más szerző ehhez a témához/filmhez mennyire zseniális score-t letett volna, ez az egész viszont csak egy szimfonikus maszatolás. Konkrétan egy visszaidézhető motívumra sikerült felfigyelnem ("Generique Fin" - de hát ez is olyan, hogy idézze a franc vissza), pedig már vagy harmadjára megy, de elég volt belőle, sose halljam többet. És az a két dal a végén megkoronázza. A francia verzióban azt hittem 2:52-nél, hogy mindjárt ott fullad meg a fószer.
Hmm... a pofátlan nyúlást erősnek érzem ide, mégpedig azért, mert a nem véletlennek hangzó hasonlóságokra nagyon érzékeny vagyok, és itt eszembe sem jutott a Time. :)
Egyet értek. Első hallgatásra pofátlan nyúlásnak tűnt Zimmer Inception-jének a Time-jából, de szerintem csak temp scorenak használhatta fel Ottman, minek után az első előzetes is az említett tétellel volt hallható.