John Williams koncert két napon is lesz Bécsben? A jegyek, hogy milyen helyre szólnak, azok automatikusan sorsolódnak ki, vagy lehet valahogy választani is közülük, esetleg legalább megnézni, hogy hol van még szabad szék?
Igen, regisztráltam már évekkel ezelőtt, de idén ez sem segített.
Én már egy ideje nyomon követtem a bécsi koncerteket, sajnálom is, hogy John Barryt kihagytam anno. Horner volt az, akinek a neve végre arra sarkallt, hogy megvegyem a koncertjegyeket. És mivel nagyszerű, feledhetetlen élmény volt, csak természetes, hogy két év múlva JNH-t nem hagyhattam ki.
Zimmer azért érdekelt volna különösen, mert szívesebben hallgatom a zenéit az eredetihez jobban közelítő szimfonikus hangszerelésben, mint a rockos hangszerelésű élő koncertjén. Érdekes egyébként, hogy az idei koncertet úgy hirdetik, mint a The World of Hans Zimmer koncertturné speciális állomását - aminek legtöbb zenei anyagát viszont tavaly év elején már hallhattuk Magyarországon is, magyar zenekarral, Lisa Gerrard közreműködésével.
Van regisztrációd a konzerthaus oldalára? Nem tudom számít e ilyenkor, talán csak annyit, hogy kevesebb adatot kell bepötyögni.
A Hollywood in Viennát sajnos későn fedeztem fel, '13-ban még nem is hallottam róla. Ma már tudjuk, pótolhatatlan élmény volt. Sokan azt tartják ezidáig a legjobbnak a sorozatban. '16-ban Desplatra, '17-ben Elfmanre is ment már a küzdés a jegyekért, de sokkal könnyebb volt mint Zimmerre. Ami azért érdekes, mert utóbbi 2 évben bejárta már Európát.
Megjegyzem ezt az oldalt legközelebbre. Én kb. 3 órán át próbálkoztam Zimmerre, kétszer sikerült is jegyeket raknom a kosárba, de a fizetésig sosem engedett eljutni.
Eddig kétszer voltam a Hollywood in Vienna koncerteken, 2013-ban Horneren, és 2015-ben JNH-n. Mindkét alkalommal simán tudtam jegyet vásárolni; még a helyeket is én választhattam ki szép nyugodtan. Remélem, jövőre - bárki is jön - megoldják a szerverproblémákat.
Szerintem itt maga a hely renoméja is beleszól a jegyekbe, jegyárakba. Úgy láttam, még idegenvezetővel is be lehet járni a koncerttermet, szóval biztos, hogy régi és híres épületről van szó. Lehet, hogy ezért akad olyan néző, akit kevéssé zavar, ha nem látja konkrétan a zenekart, elég neki, ha csupán hallhatja ebben a patinás intézményben a zenét. Ez azonban nem én vagyok :)
Egyébként, ahogy nézem, nem valami nagy a nézőtér; kíváncsi vagyok, mennyi idő alatt kél el az összes jegy.
Álló és két sarokkal odébbra szól. :) nem értem, hogy ilyen színvonalú eseményen miért adnak olyan jegyeket, amiket említettetek is, hogy pl látni nem lehet onnan.
Jogos, A holnap markábant elfelejtettem kiemelni, azt nem vettem meg.
Sok zenét tudnál meghallgatni ottani sétálás közben: Sztárom a párom, Támadás a Fehér Ház ellen 2. – London ostroma, Sherlock Holmes stb. :))
A presales lehetőség (Regular membership) 78 euró és 1 évre szól. Nem tudom, mekkora roham várható szerda reggel, de aki semmikép sem akar lemaradni, annak ez is lehet egy lehetőség. :)
Én sokszor a filmekkel vagyok így: ami másoknak nem jön be, vagy megosztó, az nekem tetszik. Ez főleg a megosztó filmekre igaz, mint például most a Solo, vagy mondjuk az X-Men: Apokalipszis.
De Bondra visszatérve: én nagyon kedvelem a klasszik Bond-zenéket is, ott is filmje válogatja, hogy mennyire, habár én is jobbára a modern darabokat hallgatom a sorozatból. Mondjuk régen Barry rengeteget használta a témát, de szerintem közel sem annyit, mint Arnold A holnap markában esetében.:) Plusz általában a betétdalok dallamaival próbálták ellensúlyozni, Bondosra hangszerelni, hogy ne mindig azt kelljen használni. Ez már a Goldfingernél is így volt, csak az aktuális nóta az nem mindig volt alkalmas ilyen feladatok ellátására, de szerintem az idő előrehaladtával egyre inkább háttérbe szorult annak a használata. No meg igazi guilty pleasure számomra Bill Conti discós megközelítése, de Kamenét is szerettem, ahhoz a filmhez az a keményebb, tökösebb zene illett. A Goldeneye-t Serrától viszont nagyon nem szeretem, néhány momentumától eltekintve. Annyira elüt a képektől és annyira nem állta ki az idő próbáját, hogy hajjajj!! Egyébként tegnap éppen Londonban sétáltam és stílszerűen egy kis Bond zenét is hallgattam, a Westminster Bridge-en sétálva meg benyomtam a Spectre idevágó tételét. Nagyon "meta" volt! :)
https://www.youtube.com/watch?v=J1KxPvyNHco
Iiiiigen, jól emlékszel. Nekem a Goldeneyetól van meg minden Bond-zene, az az előttiek nincsenek - mondjuk a Kamenes beszerzésén mindig gondolkodom. :)) De én már csak ilyen vagyok. Azt szokták rám mondani, hogy ami több embernek bejön, az nekem már fix, hogy nem tetszik. Persze ez nem teljesen van így, de megértem, miért akadt ez rám :)
De te ha jól rémlik a Bond-zenékben is azokat szereted, amelyek nem azok a tipikusan, a főtémát agyonhasznált zenék. (Pl. A Quantum-csendje) :) Egyébként a franchise-nak zeneileg ez lesz a járható útvonala, ha nem ragaszkodnak mindenáron ahhoz, hogy beérjék Williams-et és a stílusát, hanem ahogy a modern Bond-zenéknél is van, az eredetiek zenei alapjait használják fel és viszik más irányba. A Solo ezt nagyon jól megcsinálta, a Rogue One még inkább Williams örökségének átkától szenvedett... meg a szűkös határidőktől.:)
Én is meghallgattam a Solo zenéjét. Egész jó lett, jól lavírozott Powell saját és Williams stílusjegyei között. Én nem vagyok sw fan, emiatt a véleményem nem annyira mérvadó, de nekem a Rouge one és ez tetszik a legjobban.