Így utólag is Boldog Új Évet (meg Kellemes Karácsonyt) Mindenkinek és a biztonság kedvéért már most megelőlegezek egy Kellemes Húsvéti Ünnepeket is mindenki felé.:)
Nem tudom, hogy min élt Daniel Pemberton az elmúlt egy évben, kenyeren és vízen, vagy speeden, de az elmúlt 12 hónapban ez már a hatodik albuma, ami napvilágot lát. És ugyan becsúszott pár gyengébb, jobbára egy sima egy fordított alapon jöttek tőle a mesteri (KIng Arthur, All The Money In The World) és felejthető zenék, mint a Gold, a Mark Felt, vagy legutóbb a Black Mirror egyik epizódja, a USS Callister, de Aaron Sorkin első rendezéséhez ismét egy nagyon laza, vagány zenét hozott össze, ami egy dialógus központú filmhez képest elég zúzós. 8/10 már most lazán megvan.
Hát Young eléggé pórul járt például a pókemberes zenéjével, valószínűleg soha nem lesz kiadva. Viszont ő meg a szerencsések között is ott van, mert a kidobott zenéjét viszont kiadták az An Unfinished Life-hoz.
Most néztem meg a Shot Caller című eléggé jó kis börtönös filmet, mondom tök jó a zenéje, megnézzük kié, olyan mintha Antonio Pinto lenne. Erre kiderül, hogy ő az. Utánanézek, hát persze, hogy nem adták ki semmilyen formában. És ez mér nem az első zenéje. Iszonyú peches a csávó, pedig egész jó kis muzsikákat ír. Most így hirtelen jut más eszetekbe, aki ennyire pórul jár eléggé sokszor? Én pl. tavalyról a Ghost in the shell zenéjét sajnálom, jó oké, abból legalább kering a neten egy nem hivatalos album és tök jó, de az is fura volt, hogy egy akkora filmhez nem adták ki hivatalosan a zenét.
Pontosan ugyan ez jutott eszembe nekem is. Még vissza is tekertem a filmet, hogy akkor most mi van ezzel a Paullal de csak úgy eltűnt.
Örülök, hogy nem csak nekem volt ezzel kapcsolatban képzavarom.
[előzmény: (25007) Bíró Zsolt, 2018-01-01 21:42:17]
"Két héttel a 60 napos forgatás megkezdését követően a direktor lecserélte az Eli Sunday szerepére kiválasztott színészt Paul Danóra. A New York Times írása Day-Lewisról azt sugallta, hogy az eredeti aktort (Kel O'Neill) megrémítette Day-Lewis intenzitása és azon szokása, hogy a kamerán kívül is szerepében marad.[6][11] A rendező és a főszereplő egyaránt tagadta ezen értesülést,[6][11] a színész úgy nyilatkozott, „Egyáltalán nem hiszem, hogy azért történt, mert ijesztőnek talált. Így gondolom – s remélem, hogy így is van.”[12] Anderson először a Jack és Rose balladájában látta játszani Danót, s úgy vélte, tökéletes lenne Paul Sunday szerepére, akit eredetileg 12-13 évesnek képzelt el. Mikor Dano szerepe kibővült egy sokkalta nagyobb feladattal, csak négy napja volt a felkészülésre.[13] Három heti anyagot kellett újból felvenni Sundayjel és Plainview-val, ahol előbbit már az új színész alakította.[6]"
Szóval ikertesók lehettek, de szerintem ezt direkt nem egyértelműsítette végül Anderson a változás után. Egyébként amíg ezt a fentit nem olvastam, én azt hittem, hogy skizofrén volt a srác, és ő ment el a testvéreként a bajuszkirályhoz. Például amikor az apjának ugrott, akkor is mintha "valaki más" beszélt volna belőle.
Kedvet kaptam én is tőletek, hogy megnézzem. Nagyon bejött, tiszta depressziós lettem a zenéjétől :D
Egy kérdés: Paul és Eli ugyan az a személy volt a történet szerint? Tehát odament Paul a film elején elmondani hol van az a olaj, de a birtokon már csak Eli volt, Paul sehol. Ez nekem nem tiszta.
Nekem is nagyon tetszik. Még anno, amikor kijött, akkor láttam, azóta idén néztem újra és rá kellett jönnöm, hogy, bár elsőre is tetszett, de ehhez a filmhez meg kell érni vagy valami hasonló... Lényeg, hogy most így 10 évvel idősebben sokkal jobban tetszett. :D Hát igen, a zenéje nem agysebészet, de nem zökkent ki a filmből, csak szokatlan.
Na, megvolt a Vérző olaj. Fasza a film, tök jók voltak a párbeszédek is, amiatt különösen, mert akkor legalább elhalkult egy rövid időre az az idegesítő zaj.
Én is Kellemes Ünnepeket kívánok minden fórumtársnak! Olyan ez mint egy sziget az óceán közepén, vagy egy oázis a sivatagban, gyakorlatilag itthon nem tudok más hozzáértő filmzene fórumról, úgyhogy nagyon meg kell becsülnünk :D Ez az oka, hogy nem trollkodom szét ahogy más fórumokkal szoktam, amit azért sajnálok :D :D :D Békés Ünnepet mindenkinek még egyszer!
Zeneileg kifejezetten mindenevő vagyok, de valahogy egyetlen előadót (stílust) sem ismerek annyira (viszonylag) részletesen, mint komponistáinkat. Ide járva viszont e tekintetben is érdekes dolgokra hívjátok fel az ember figyelmét.
A Snow White Breath Of Life (Florence) óta nem volt az egyedisége okán elért olyan filmhez köthető zenei élményem, mint a mostani a Valerian kapcsán, aminek a hangulata így filmzárásként kissé a The Core-t juttatta eszembe (míg a filmet kapásból felejtettem is el, nem nekem készítették)
Szóval jók ezek, de hiába jók, magamtól nem kerestem volna hasonlókat, úgyhogy köszi a tippet ehhez :)
[előzmény: (24986) Bíró Zsolt, 2017-12-23 20:45:05]