Fura ez az összesítés. Nem hiszem, hogyha én raktam volna össze, ezeket válogatom be. Meg az is vicces, hogy pont az Alice-t nem rakták bele, mikor annak van egy annyira ütős kórusos főtémája, hogy leszakadna a ház, ha azt előadnák tisztességgel.
jnh-nak szerintem elég lesz a hp-reboot, és nem vagyok biztos benne, hogy elkötelezné magát ilyen hosszú távra ezért a sorozatért. amúgy én desplat-t el tudnám képzelni, főleg azok után, hogy valamiért a rogueone-ból kiesett. bőven benne van valami nagy volumenű blockbuster lehetősége.
Szerintetek kit kéne felkérnie Cameronnak az Avatar folytatásokra? Horner elég karakteres témákat írt az első részhez, nehéz lenne azokat figyelmen kívül hagyni, viszont csak egy szimpla "remix" is olcsó húzás lenne.
Én JNH-ra szavaznék. Képes még izgalmas dallamokat komponálni, korábban is szerzett már remek törzsi alapokon nyugvó zenét (Dinosaur) és amúgy kb mindent elvállal.
Akkor az idén sem kell mennem. A komponista nem tartozik a nagy kedvenceim közé, összesen talán 3-4 CD-m van tőle.
Igazság szerint nem is bánom annyira, idén a pénztárcámnak elég lesz a JNH koncert Budapesten.
Amúgy épp a minap gondolkodtam azon, hogy melyik zeneszerzőnek tudnék örülni Bécsben, de akiket úgy igazán kedvelek, már mind voltak (Horner, JNH, Desplat). Talán még egy szimfonikus Zimmer jöhetne, azt szívesen meghallgatnám bécsi verzióban is.
A 99-es magyarországi Goldsmith videó kapcsán (köszönet a feltöltőnek és nektek is a figyelemfelhívásért :)) jutott eszembe, hogy van nektek esetleg, vagy tudtok olyan listáról, összeírásról stb. ahol megtalálhatóak azok a magyarországi filmzene koncertek, ahol a szerző, előadó is jelen volt? Ergo koncertet adott, vezényelt, énekelt. :)
Nem szoktam ilyet csinálni, de most előre megnéztem az imdb-n, hogy néhány film zeneszerző posztját ki látja el, és vannak meglepetések szép számmal:
1. Az új Alien-film zenéjét Jed Kurzel jegyzi. Hát... izé... ezt még fel kell dolgoznom, habár Ridley Scottból kiindulva ezen nem annyira kéne csodálkozom, azon meg pláne nem, hogy ez immár a negyedik Michael Fassbender film, amihez komponál (mondjuk a Slow Westet speciel kedvelem tőle, de az az egyetlen munkája).
2. A Wonder Womanét pedig Rupert Gregson-Williams. Kíváncsi vagyok, mert ez nagy lehetőség a számára, de a Hacksaw Ridge-et egy egyszeri "balesetnek" tartom egyelőre.
3. A múmia reboothoz meg egy holtbiztos Brian Tylert húztak. Valószínűleg ez egy újabb iparosmunka lesz tőle, de valamiért mégis remélem, hogy tévedek és egy klasszikus hangszerelésű zenével áll elő.
4. Azt viszont furcsállom, hogy egy Guy Ritchie-filmnél még nincs feltüntetve a zeneszerző, miközben a premier már nincs messze.
Ma reggel munkába jövet dúdolgattam A kaliforniai álom zenéjét, majd valamiért élesen belém villant hogy a Jackie zenéje fog Oscart nyerni, de ne kérdezzétek miért érzem :D
Annak idején, gondolom, láthattam az előzetesét, de nem vagyok benne biztos, arról azért tudtam, hogy van ez a mese. Engem sem érdekelt eddig, most délelőtt viszont a zenéje miatt megnéztem, pár perce lett vége. Szerintem kifejezetten jó, vicces, nézhető, és azon tanulságos mesék sorát gyarapítja, ami nemcsak gyerekeknek, de felnőtteknek is ajánlott. Kár előítéletesnek lenni (magamból kiindulva mondom, mert ugye nekem sem volt eddig semmi kedvem megnézni, mint ahogy az emlegetett Trolls is ki van maradva nálam is).
[előzmény: (24471) Bíró Zsolt, 2017-02-21 09:27:20]
nekem a 'cure for wellness' hallgatása közben végig velázquez járt a fejemben, az ő zenéire jellemző ez a témaközpontú, elegáns hangszerelés. amúgy wallfischtől már nagyon vártam valami efféle zenét, mert korosztályának egyik legtehetségesebb zeneszerzőjének tartom. főleg pont hangszerelésben kiváló, csak eddig a saját művei még nem körvonalaztak ki egy egységes zenei világot.
Épp egy Revell-zenés íráson dolgozom, aztán beugrott, hogy itt kezdte. Nem hallgatnám végig azért ezt. :)
Jedi baba - jaj. :D
Home: hogy engem ez a rajzfilm mennyire taszított! Sosem vettem rá magam, hogy megnézzem (lásd még: Trolls). A zene megvolt, de nem tett rám nagy benyomást.
1. Szépen körbe lett járva Lisa Gerrard a mostani koncertsorozat aktualitásából adódóan, amiről lemaradtam, így a beszámolók jól jöttek. Kár, hogy a Rush így nekem élőben még mindig kimaradt.
Tetszik az élménybeszámoló azon része, amiben az eredeti előadótól élőben hallható dalok hangulati lényege van megragadva, egyből Lebo M Tears Of The Sun-hoz tartozó szerzeménye ugrott be, pontosabban az, amikor tőle hallhattam azt élőben.
2. Tegnap óta folyamatosan Lorne Balfe Home-hoz írt albumát hallgatom. Egyszer-kétszer idegesít az, hogy tudom, hogy hallottam már valahol, ami éppen szól, de egyszerűen képtelen vagyok rájönni, pedig itt szól a fejemben az "eredeti". Ezen persze túl tudtam tenni magam, így aztán már az idegesített, hogy hova lett John Powell??? Az utóbbi időkben páran (Heitor Pereira, Henry Jackman, de még Alan Silvestri is alkotott hasonlót a Croods-nál) elmentek valamiféle John Powell tanfolyamra, míg ő maga nem jelentkezik. Visszatérve a Home-hoz: nem rémlik, hogy valahol meg lett volna említve ez a dallamaiban lehengerlően játékos és viszonylag fantáziadús score, így meg is néztem, valóban nem tett róla senki említést, legalábbis annak idején a 2015-ös évértékelőkben. Ha minden igaz nem is jelent meg CD formában. Vagy ha igen, és van bárkinek róla információja, légyszi, jelezze! :)
Addigis, akit érdekel, érdemes utánajárni. Öt track pedig itt meghallgatható:
https://www.youtube.com/watch?v=uXVxCqEf4hY&list=PLtyKXtrk46WAXBHAqSyG2fp4uw2VQbyMZ
Csak nem azt akarod mondani, hogy megelőzte a korát? :D
Egyébként az ilyeneket végig is szoktad hallgatni, vagy csak úgy másoknak "ajánlgatod"? :D 21:50-től 22:45-ig "érdemes" meghallgatni. Olyan szörnyű, hogy a "zene" is párszor belendül, majd nyúzódva vonakodik, hogy: ááá mégse, nem jó... de mégis, belendül... ááá mégse stb. :D és aztán inkább csak kalapálnak :)