Pontosan. És attól, mert megbukik az amcsi kasszáknál, vagy mert ázsiai, lehet jó film. SŐT! Amilyen hülye izlése az amerikaiaknak van, ez még előny is lehet. Én pedig nem tudok annyit várni egy filmre, amire kiváncsi vagyok. A Traffic esetében sem bírtam kivárni azt a két évet, amíg kivajúdták, ki is legyen a forgalmazó...
Ez igaz. Ha pár héten belül érkezik a film a moziba, akkor nem is nézem úgy meg, mert esetleg téves kép alakulhat ki bennem. Viszont vannak sajnos olyan filmek, amelyek egy éves (K-Pax, Austin 1) vagy akár másfél, két éves (Felpörgetve, Austin 2) késéssel érkeznek a magyar mozikba... Ilyenkor szerintem nem lehet mást tenni, mint megnézni a monitoron, hiába kicsi sz*r... Inkább így, mint sehogy.
A standard (tehát nem házi-) mozinak csak két esetben látom értelmét:
1, látványfilmeknél, ahol minél nagyobb, hangosabb, stb., annál jobb (komolyabb házimozi rendszerrel ma már egész jól pótolható),
2, amikor az adott film közösségkovácsoló erejű és az ember csak a fanokkal nézi (pl. Star Wars premier).
Én csak azokat nézem meg, ami tényleg nagyon érdekel és már nem tudom kivárni a mozipremiert (a 600 év várakozás miatt), vagy mert soha nem jön be kishazánkba az az átkozott film.
"You're making me angry. I don't think you're gonna like me when I'm angry!" - Bruce Banner