Vodafone kábeltévé (üzenet: 16717, Sat) |
|
|
|
 alex4

Tagság: 2008-02-22 11:55:46 Tagszám: #56128 Hozzászólások: 1253 |
13262. Elküldve: 2017-12-22 23:03:17, Vodafone kábeltévé
|
[3476.] |
„többnyire a műsorvezető szemét takarja el. "
.
Még mindig jobb, mintha lejjebb takarná Violát...
|
| |
[előzmény: (13257) masodikmusor, 2017-12-16 21:26:54] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 masodikmusor

Tagság: 2009-01-25 22:26:46 Tagszám: #69681 Hozzászólások: 3273 |
13261. Elküldve: 2017-12-22 20:56:32, Vodafone kábeltévé
|
[3477.] |
Panasonic TX 32 PM, és SCART csatlakozón jön a jel. Oriza_Triznyák hozzászólása alapján az a sejtésem, hogy nem illeszkedik tökéletesen a SCART az aljzatba. Nekem sok érintkezési hibát jelent a SCART - bár szeretem, mert minden kapcsolójel (eddig) átment rajta.
A szomszéd szobában a HD-Ready laposttévé HDMI csatlakozója szinte sohasem ad át kapcsolójelet. A kép ott hol vízszintesen, hol függőlegesen torzított.
földfelszíni WayteQ MovieBox CX,
RTL2832U + DVB-T2 (Thomson),
Telekom kábel IPTV (...)
(már a monitor se katódsugárcsöves) - visszasírom
TV: egy Bravia és egy Philips (de az is kínai...)
|
| |
[előzmény: (13259) EnJoe, 2017-12-16 22:29:46] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Oriza_Triznyák

Tagság: 2003-10-26 13:25:19 Tagszám: #7101 Hozzászólások: 3387 |
13260. Elküldve: 2017-12-21 09:02:42, Vodafone kábeltévé
|
[3478.] |
A tévé alapvetően nem a WSS jellel foglalkozik, hanem a scart 8-as lábán érkező feszültségszinttel. Ha ez 5V akkor a kép 16/9-es, ha 12, akkor 4/3. Persze ezt a tévének le kell tudnia kezelni. Ezt a box fogja kapcsolgatni (vagy nem kapcsolgatni) a beállítástól függően.
A WSS-t olyan esetre találták ki, amikor is a rendelkezésre álló 576 sorban szélesvásznú képet küldünk és ezt kívánjuk jelezni. Ilyen viszont a hivalalos műsorszórásban nem létezik. Ez mintegy megerőszakolása a rendszernek. Amenyik tévé ugyanis nem tud mit kezdeni ezzel a jellel ott a kép értelemszerűen függőlegesen nyújtott lesz.
A PAL+ rendszer egy teljesen más dolog. Ezt a szélesvásznú televízió meglévő rendszerbe való integrálásaként találták ki.
Itt ugyan valóban van WSS jel (ez nem ugyanaza WSS mint az előbb), de a WSS a PAL+ kompatibilis tévének azt jelzi, hogy az alsó és felső "fekete" sávban lévő plussz sorinformációt illessze be a hasznos képtartalomba, létrehozvan ezzel az 576 soros 16/9-es képet a meglévő rendszeren belül úgy, hogy az ezzel nem kompatibilis tévék számára közben nem okoz képtorzulást.
|
| [válaszok erre: #13263] |
[előzmény: (13259) EnJoe, 2017-12-16 22:29:46] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 EnJoe

Tagság: 2004-10-20 08:27:53 Tagszám: #13293 Hozzászólások: 1897 |
13259. Elküldve: 2017-12-16 22:29:46, Vodafone kábeltévé
|
[3479.] |
...milyen TV-d van? - STB és a TV mivel van összekötve? - STB "TV-beállítások" menűjében helyesen van a megjelenítő (TV) formátuma beállítva? A probléma ott kezdődik, hogy az analóg "PAL+" szabványú adásoknál a videójelbe ültetett "WSS" (Wide Screen Signal) jelenléte kapcsolja be a 16:9-et, DVB-C rendszer esetén erre egy jelző bit szolgál...én ilyen "olcsó" kategóriás STB-k között még egyet sem találtam, ami megfelelően ültetné be a WSS jel a kimeneti A/V jelbe...így az STB ill. a TV fix "értékre" állítása marad, mint megoldás. A hiba lehet a UPC STB-ben is, elég, ha csak frissítettek rajta egy firmware-t...
|
| [válaszok erre: #13260 #13261] |
[előzmény: (13257) masodikmusor, 2017-12-16 21:26:54] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Atilu

Tagság: 2006-12-08 18:52:09 Tagszám: #38313 Hozzászólások: 5619 |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 masodikmusor

Tagság: 2009-01-25 22:26:46 Tagszám: #69681 Hozzászólások: 3273 |
13257. Elküldve: 2017-12-16 21:26:54, Vodafone kábeltévé
|
[3481.] |
http://www.kephost.com/image/ENhR A bosszantó az, hogy többnyire a műsorvezető szemét takarja el.
Ne ajánljátok, mert már kipróbáltam: ha 16:9-re állítom a tévét, akkor nem jelenik meg a felirat. De, ha újra bekapcsolom a tévét, az automatikus beállításra ugrik. És igaza van.
földfelszíni WayteQ MovieBox CX,
RTL2832U + DVB-T2 (Thomson),
Telekom kábel IPTV (...)
(már a monitor se katódsugárcsöves) - visszasírom
TV: egy Bravia és egy Philips (de az is kínai...)
|
| [válaszok erre: #13259 #13262] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
 masodikmusor

Tagság: 2009-01-25 22:26:46 Tagszám: #69681 Hozzászólások: 3273 |
13256. Elküldve: 2017-12-16 21:22:36, Vodafone kábeltévé
|
[3482.] |
Mellékelek egy képet, ezzel kapcsolatos a kérdésem. http://www.kephost.com/image/ENh0
A tévémet akkor gyártották, amikor még csak 4:3-as képméretű adások léteztek. Hatféle képformátumot lehet beállítani. Ilyen képet akkor látok, ha automatikus üzemmódban van. Ez a bekapcsolási állapot.
A tévé éveken át úgy működött, hogy csak csatornaváltáskor írta ki ezt a feliratot - ha 16_9-es csatornára váltottam.
Mostanában azzal bosszant, hogy műsor közben többször megjelenik ez a felirat.
A kép UPC Thmomson box-szal rögzített adásból származik, tehát digitális vételből.
Kérdésem: felelős-e ezért a UPC? Ha nem, akkor mi okozza a képarány-váltásra vonatkozó felirat indokolatlan megjelenését?
Feltételezésem szerint az, hogy a csatornaszolgáltató nem adja folyamatosan a kapcsolójelet, hanem szokatlan időközönként, váratlanul. Nos?
földfelszíni WayteQ MovieBox CX,
RTL2832U + DVB-T2 (Thomson),
Telekom kábel IPTV (...)
(már a monitor se katódsugárcsöves) - visszasírom
TV: egy Bravia és egy Philips (de az is kínai...)
|
| [válaszok erre: #13258] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Gondics

Tagság: 2004-10-23 11:00:57 Tagszám: #13353 Hozzászólások: 1081 |
13255. Elküldve: 2017-12-13 19:07:08, Vodafone kábeltévé
|
[3483.] |
Értem, akkor nem várom, kapcsolgatom egyelőre 😉
|
| |
[előzmény: (13253) mlaszlo, 2017-12-13 18:54:28] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 attila.scourgeofgod

Tagság: 2009-08-19 20:58:00 Tagszám: #77030 Hozzászólások: 14238 |
13254. Elküldve: 2017-12-13 18:59:12, Vodafone kábeltévé
|
[3484.] |
Hétfőn beszéltem a VW-vel, akkori állapot szerint a nagyobb szolgáltatók közül DIGI (kábel és műhold egyaránt, a bekerülés időpontja még nem volt biztos), Invitel, PR és Tarr (ezek elvileg rögtön az indulástól)...
DTV News - Friss hírek a digitális televíziózás világából
|
| |
[előzmény: (13250) mlaszlo, 2017-12-13 17:39:25] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 mlaszlo

Tagság: 2006-01-04 12:35:45 Tagszám: #25351 Hozzászólások: 15085 |
13253. Elküldve: 2017-12-13 18:54:28, Vodafone kábeltévé
|
[3485.] |
Az teljesen más, az a Viasat Nature/History HD csatorna, de van külön önálló 24 órás Viasat History és Viasat Nature csatorna.
A teljes Viasat portfólió a Viasat Explore, a Viasat Nature, a Viasat History és a Viasat Nature/History HD. Ezekhez csatlakozik most az Epic Drama
|
| [válaszok erre: #13255] |
[előzmény: (13252) Gondics, 2017-12-13 18:30:33] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Gondics

Tagság: 2004-10-23 11:00:57 Tagszám: #13353 Hozzászólások: 1081 |
13252. Elküldve: 2017-12-13 18:30:33, Vodafone kábeltévé
|
[3486.] |
Megnéztem, 222 csatorna helyen megy
|
| [válaszok erre: #13253] |
[előzmény: (13251) Gondics, 2017-12-13 18:27:00] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Gondics

Tagság: 2004-10-23 11:00:57 Tagszám: #13353 Hozzászólások: 1081 |
13251. Elküldve: 2017-12-13 18:27:00, Vodafone kábeltévé
|
[3487.] |
Hogyne adná!? Benne van a HD csomagban! Legalábbis eddig bent volt 😉
|
| [válaszok erre: #13252] |
[előzmény: (13250) mlaszlo, 2017-12-13 17:39:25] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 mlaszlo

Tagság: 2006-01-04 12:35:45 Tagszám: #25351 Hozzászólások: 15085 |
13250. Elküldve: 2017-12-13 17:39:25, Vodafone kábeltévé
|
[3488.] |
A UPC a Viasat Nature és a Viasat History csatornákat se adja, így én nem reménykednék benne, hogy az Epic Drama-ra megegyeznének.
|
| [válaszok erre: #13251 #13254] |
[előzmény: (13249) Gondics, 2017-12-13 17:34:56] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Gondics

Tagság: 2004-10-23 11:00:57 Tagszám: #13353 Hozzászólások: 1081 |
13249. Elküldve: 2017-12-13 17:34:56, Vodafone kábeltévé
|
[3489.] |
Sehol nem látok írást róla, így gondolom holnapi Epic Dráma csatorna nem fog elindulni az UPC-n. Valóban így lehet?
|
| [válaszok erre: #13250] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
 jeek

Tagság: 2006-04-11 13:50:02 Tagszám: #29515 Hozzászólások: 987 |
|
Törzstag
|
|
 Modika

Tagság: 2007-09-26 11:30:39 Tagszám: #49659 Hozzászólások: 1235 |
13247. Elküldve: 2017-12-12 21:02:27, Vodafone kábeltévé
|
[3491.] |
Kedves JEEK
Teljesen igazad van,hogy biztosítani kellene a díjmentes hívást a hibabejelentésre.
(Zöld szám)
De ezt lehet,hogy törvénnyel is szabályozhatnák.
|
| [válaszok erre: #13248] |
[előzmény: (13245) jeek, 2017-12-12 19:07:45] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Modika

Tagság: 2007-09-26 11:30:39 Tagszám: #49659 Hozzászólások: 1235 |
13246. Elküldve: 2017-12-12 21:00:29, Vodafone kábeltévé
|
[3492.] |
"Interaktív telefonos rendszerünk segítségével pedig a nap 24 órájában kaphat tájékoztatást, illetve tehet hibabejelentést."
Ezt nem másoltad be, ugyan onnan van.
Egyébként hívtam már őket Hétvégén ünnepnap,mindig volt ügyfélszolgálatos
|
| |
[előzmény: (13244) mlaszlo, 2017-12-12 18:43:53] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 jeek

Tagság: 2006-04-11 13:50:02 Tagszám: #29515 Hozzászólások: 987 |
13245. Elküldve: 2017-12-12 19:07:45, Vodafone kábeltévé
|
[3493.] |
1221? Igen, még mindig kékszámként, ami pl. a Vodafone hálózatából 49 Ft/perc.
Sok szolgáltató ügyfélszolgálata már zöldszám (minden mobil és vezetékes hálózatból díjmentesen hívható), pl. Invitel, PR-TELECOM, Vidanet stb. Itt az ügyfélnek nem kerül pénzébe az ügyintézés, hibabejelentés, ellentétben a 1221 hívásával (ha hiba van akkor a UPC vezetékes telefon se megy, így fizetős lesz a hibabejelentés).
|
| [válaszok erre: #13246 #13247] |
[előzmény: (13243) Modika, 2017-12-12 18:30:36] |
|
Törzstag
|
|
 mlaszlo

Tagság: 2006-01-04 12:35:45 Tagszám: #25351 Hozzászólások: 15085 |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Modika

Tagság: 2007-09-26 11:30:39 Tagszám: #49659 Hozzászólások: 1235 |
13243. Elküldve: 2017-12-12 18:30:36, Vodafone kábeltévé
|
[3495.] |
Miért lenne ciki?
1221 ügyfélszolgálat él
De mennyi olyan szolgáltatást végző cég van melynek ügyfélszolgálata hétvégén zárva tart!
|
| [válaszok erre: #13244 #13245] |
[előzmény: (13242) jeek, 2017-12-11 12:47:45] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 jeek

Tagság: 2006-04-11 13:50:02 Tagszám: #29515 Hozzászólások: 987 |
13242. Elküldve: 2017-12-11 12:47:45, Vodafone kábeltévé
|
[3496.] |
Házirendjük szerint a Facebookjukat szombat 17:00 és hétfő 8:00 között nem kezeli senki.
Egyrészt ez kicsit ciki, mert elég nagy cégről van szó. Másrészt nincs benne semmi, mivel a Facebook még mindig nem ügyfélszolgálat, ügyfélkapu hanem ún. közösségi oldal.
|
| [válaszok erre: #13243] |
[előzmény: (13241) kjoe27, 2017-12-11 12:36:15] |
|
Törzstag
|
|
 kjoe27

Tagság: 2007-01-02 14:57:45 Tagszám: #39307 Hozzászólások: 554 |
13241. Elküldve: 2017-12-11 12:36:15, Vodafone kábeltévé
|
[3497.] |
idézet facebook-ról, ahol a hétvégén (talán időzítetten) csak egy reklámot tettek ki:
"Kedves UPC. Marketing anyag helyett lehetne mondjuk tájékoztatni is ha több mint 15 településen nem tudtok szolgáltatni. Szeretném megköszönni, hogy ismét képtelenek voltatok korrekt (vagy bármilyen) információt adni a helyzetről, szerény számításaim szerint legalább 30 ezer ügyfeleteknek."
"Ehelyett a poszt helyett megérdemeltünk volna egy tájékoztató posztot arról, hogy mégis mi a fene történt és, hogy előreláthatólag mire számítsunk, mikor lesz végre rendben minden! Merthogy már megint nincs a tv-ben műsor, nincs jel!"
"Fejér megye jó nagy területén volt leállás, kb. fél napig. Kaphattunk volna valami tájékoztatást! Nincs kapcsolat a Facebook oldaluknak a UPC-vel? Ott tudtak a nagy problémáról! A UPC-nek pedig tudnia kellene arról, hogy létezik egy ilyen Facebook UPC oldal, ahol illő lett volna tájékoztatni az embereket!"
"Elnézésedet kérjük az okozott kellemetlenség miatt. Információink alapján a Fejér megye egy részét érintő probléma elhárítása megtörtént."
Ez a két utóbbi már ma íródott, ennyit a tájékoztatásról...
|
| [válaszok erre: #13242] |
[előzmény: (13240) adi30, 2017-12-11 12:06:06] |
|
Törzstag
|
|
 adi30

Tagság: 2012-10-31 14:47:32 Tagszám: #113798 Hozzászólások: 150 |
13240. Elküldve: 2017-12-11 12:06:06, Vodafone kábeltévé
|
[3498.] |
Vasárnap délután megint nem volt tv, de internet az volt!
|
| [válaszok erre: #13241] |
[előzmény: (13239) kjoe27, 2017-12-11 00:21:17] |
|
Haladó
|
|
 kjoe27

Tagság: 2007-01-02 14:57:45 Tagszám: #39307 Hozzászólások: 554 |
13239. Elküldve: 2017-12-11 00:21:17, Vodafone kábeltévé
|
[3499.] |
úgy tudom kb. negyed kilenc magasságában ment el minden, mintha kihúzták volna a modemből a kábelt, nem jött jel egész éjjel.
Az ügyfélszolgálatot hívva hangbemondás van központi hiba esetén, ez esetben is pl. fehérvári mellett móri járásbéli településeket (talán gárdonyit is) emlegették.
Ma reggelre megjavult, de ahogy hallom a tv megszakadt újra, és a weboldaluk sem volt elérhető sokáig, most is csak a főoldal jön be.
|
| [válaszok erre: #13240] |
|
|
Törzstag
|
|
 adi30

Tagság: 2012-10-31 14:47:32 Tagszám: #113798 Hozzászólások: 150 |
13238. Elküldve: 2017-12-10 10:09:07, Vodafone kábeltévé
|
[3500.] |
Valaki tudja, hogy mi volt tegnap este a upc-vel?
Mert itt egész Székesfehérvár területén,
meg a környező településeken nem volt tv, internet meg telefon!
|
|
|
Haladó
|
|
Vodafone kábeltévé (üzenet: 16717, Sat) |
|
|
SAT.HU Antenna Szakáruház
|