Ha viszont mégis megoldják, hogy fizetős csomagba kerüljenek (mondjuk kifizetik a szerződésbontás miatti kötbért), akkor technikailag van-e lehetőség arra, hogy külön csomagba kerüljenek? Más megközelítésben: az AH gondolkozott-e már azon, hogy a MinDigTV Extra szolgáltatáson belül több csomagot is kialakítsanak?
"Ha 2012. január 1-től pénzt kér a műsoráért, amit már jogszerűen megtehet, akkor mi lesz a Mindig Tv-n fogható RTL Klubbal?"
hogy én erre tudnék válaszolni, hogy mi lesz több mint egy év/pontosabban az analóg lekapcsolást követően? hivatalos kommunikációnk: RTL-nek hosszútávú szerződése van a digitális terjesztésre, szabad sugárzásban. értelemszerűen nem kódolt sugárzásra szerződött le.
Ez a hír, ami megjelent ma arról, hogy nem kérhet pénzt az RTL Klub érdekes kérdéseket vet fel. Egyébként ez a hétfőn benyújtott törvényből egyértelműen kiderül, úgy tűnik az olvasásban csak most jutottak el a törvényjavaslat 115. oldaláig.
Szóval:
1. Mivel nem lesz fizetős az RTL Klub, ettől függetlenül vált -e 16:9-re január 1-től vagy 1 évvel elhalasztja ezt?
2. Ha 2012. január 1-től pénzt kér a műsoráért, amit már jogszerűen megtehet, akkor mi lesz a Mindig Tv-n fogható RTL Klubbal? Azt könnyű hatékonyan kódolni, hogy ne lehessen könnyen feltörni, csak kérdés, hogy lehetséges -e. Ugyanis, ha jól tudom, 2020-ig szól a szerződésük az AH-val, amit szabad hozzáférésre kötöttek.
Kérdés, hogy lehet -e ezt a szerződést kötbér és egyéb büntető szankciók nélkül úgy módosítani, hogy a Mindig Tv-n is pénzt kérhessen a műsoráért?
Kipróbálni éppen ki lehet, de nekem 50km-re az adótól az a gondom, hogy az antennaerősítő az nem tudja kiválasztani, hogy mit erősítsen. Erősíti a jelet, de a zavaró zajt is a jelben. Egy próbát ilyen necces helyen, mint a Tied is azonban mindenképpen megér.
Nyáron szereltem fel egy kültéri yagi antennát MindigTV vételére, Szentestől 30km-re. A DVBTMAP oldal szerint egy közeli töltés teteje épp belelóg egy kicsit a rálátásba, de sajnos 5m-nél magasabbra (vagyis árbócra) nincs lehetőségem szerelni az antennát.
Hónapokig bár épp határeset volt dolog, de megbízhatóan működött a vétel. Mostanában viszont egyre gyakrabban és hosszabban jelentkeznek olyan időszakok, amikor - akár órákra - teljesen elmegy a kép.
Általában az esti órákban van gond, viszont délelőttönként jó szokott lenni, ebből gondolom, hogy magához az antennához nem kellene hozzányúlni.
Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek egy antenna előerősítő segítene-e ezen a problémán?
Pl. ezt a kis kompact erősítőt érdemes lenne-e kipróbálni?
Nálam is volt ilyen, majd Babilon5 javaslatára kikapcsolt állapotban 10-15x erőteljesen ki-be huzogattam a kártyát a készülékben.
Azóta nem jelentkezett a probléma, bár tény hogy közben a softvereket is váltogatom a készüléken.
Ez egy régóta vadászott hibája az eszköznek, amit reprodukálni a mai napig nem sikerült laborkörülmények között, így a javítás is nehézkes. Így "látatlanban" ugyan történtek fejlesztések, ezek meg is jelentek a különböző brandneveken futó software-ekben, de reprodukálhatóság nélkül ezek sikerességét nehéz tesztelni.
A ti visszajelzéseitek alapján, állítólag az újabb software-ekben megoldódni látszik a dolog (legalábbis egyre ritkábban jön elő), ezért kérdeztem a software verziót.
Részben ide kapcsolódó információ:
A különböző brandnevek (WayteQ, Alcor-1500, DPS 100, Columbia T-HD 2500) alatt futó eszközök software verzió számozásai a közeljövőben uniformizálódni fognak. Eddig ugyanis ugyanabból a forrásból származó fejlesztések hol megjelentek, hol eltüntek egy-egy verzióban, ennél fogva nehéz volt követni az egyes hibák "életútját". Gyakorlatilag mindenhol ugyanazok a megoldások jelentek meg, de az sw verziószámok nem voltak következetesen kiosztva.
Ettől az adminisztrációs váltástól azt várom, hogy a fejlesztés menetét is megkönnyíti, ugyanis egy-egy hibabejelentés alkalmával nem azzal kell majd kezdeni a vizsgálatokat, hogy kiderítsük, vajon mely sw verzió, mely implementációjáról van éppen szó...
SW model 0010,SW version 2170, Budaörsön lakunk, feltételezem (antenna irányából), hogy a Széchenyi tornyot "vesszük".
Apósomnak még az eredeti SW van, én már frissítettem.
Amúgy mindkettőnknél (SW-től függetlenül) jelentkezik a "kártya hiba" - üzenet.