Üdv.Megoldódott a probléma sajnos ütközik a 61 csatorna a kábeltv szolgáltatásával ezért nem tudok közösíteni.Vagyis közösítettem de nem működik sajnos a 61 csatornák nézése.Ajánlottátok hogy olvassak vissza mi a megoldás rá a splitter helyett de sajna nem találom pedig visszaolvastam sok lapot.Valaki leírná még egyszer?Köszönöm
Lassan már én is kezdem ezt nem érteni.
Gyakorlatilag szinte minden készülékhez, köztük a tévékhez is rendszeresen jelennek meg firmware frissítések.
Nem azért, vagy nem csak azért mert rosszak, hanem fejlesztésképpen is.
Persze azért is mert bizonyos rejtett, ritkán előforduló esetekben van valami apró bug.
A Sony tévéknél ez elég látványos bug, és nem rejtett.
Állítólag dolgoznak is rajta. Nem tudom miért olyan nehéz átírni egy ilyen programot, hogy amit eddig csinált, azt ne csinálja. Ne húzza szét a képernyőt AFD jel esetén.
A többi gyártónak ez gond nélkül elsőre sikerült, ahogy tudom. Akkor legyen itt ez megoldva másodjára.
Vagy magával a firmware frissítés célbajuttatásával volna gondjuk?
nagyon bízom benne, ha nem is év végéig, de legalább jövő év elején.
ami a nagyvárosokat illeti, mostmár győr, szeged, debrecen, pécs melletti adókról jól ellátottnak mondhatók a legnagyobb városok, miskolc nagy részén is elérhető a tokaji adó jele, de ugye lesz telepítve külön adó miskolcon is.
igen, tegnap este elindult debrecen, a hivatalos bejelentés pénteken lesz. az első mérések szerint azért debrecen városában jelentősen javítja a vételi lehetőségeket.
ilyen esetben érdemes antennaszerelő segítségét kikérni, megtalálná a hibaforrást. nem kell rögtön a szolgáltatót gyanúsítani hogy tekergeti a power-gombot.
Helyzetjelentés a debreceni adóról, Tokajra állított antennával, de nem sok különbség van nálam a 2 irány között:, Debrecentől 18-19 km-re légvonalban:
62-es csati 100 %
46-os csati 100 %, viszont a tokaji 63-as csati vétele gyengült kb 10 %-ot, most 90%, a 68-as változatlanul 80 %-al jön.
Bocsánat...
Nem a kábel maga, hanem az egész antennának az átalakítása /új hely, tartó, kábel, új csatlakozók/ volt majd 10e.
Még egyszer elnézést, tegnap már kicsit hulla voltam
Vagy csak szimplán a szolgáltató nem szolgáltat:
- rendes jelet a vételhez
- folyamatosan változtatja a sugárzás paramétereit, köztük az erősségét, és ezt nem kommunikálja felénk.
Én kicseréltem mindent amit lehetett, 0 eredménnyel. Azóta hol az egyik mux jobb, hol a másik, hol egész nap ugrál a jelerő és így az adás is nézhetetlen.
Én nem cserélnék drágább kábelre már többször, egyszer kiadtam majd 10e ft-ot, és semmi értelmét nem látom. Szolgáltatni kellene rendesen, az meg nem rajtunk múlik.
Gondolom ilyenkor a fogyasztóvédelem a megoldás, ha a Sony más megoldást nem kínál.
A tévé a szabványos AFD jelet kezeli, de rosszul. Ez szerintem szavatossági kérdés. Persze az tényleg szervizben orvoslandó.
Ha nem kezelné, nem ismerné fel, akkor mondhatná a gyártó, hogy az nem lett kifizetve, nem szolgáltatása a tévének. De így, hogy felismeri és hibásan értelmezi, így egyértelműen hiba.
Sony Central and Southeast Europe Kft. Ügyfélszolgálat alábbi választ adta, érdeklódésemre:
"Kérjük tessék felvenni a kapcsolatot egy márkaszervizzel és érdeklödni ha rendelkeznek szoftver frissitéssel a jelzet probléma megoldására. "
A helyesírási hibákról most inkább ne beszéljünk. Csak azt nem tudom, ha egy ilyen kérdéssel a márkaszervízhez irányítanak, mi lehet a dolga az ügyfélszolgálatnak?
garak