Nálam az online ügyfélszolgálat sem működik rendesen Firefox alatt. Chrome-on minden ok.
Egyes menüpontok nem nyílnak meg, azt kéri jelentkezzek be miközben a jobb felső sarokban látszik is hogy melyik szerződésszámra vagyok bejelentkezve.
Firefox-on van reklámblokkoló, Chrome-on nincs.
50% weboldal hiba(miért használnak felhasználói követést az engedélyem nélkül!) és 50% böngésző hiba, miért nem tiltja le azonnal az ilyen észleléseket. Nyilván egy régebbi böngészőnél jönnek ezek elő, bár pl. az említett Seamonkey webböngésző már évek óta tiltja az ilyen irányú weboldali kísérleteket.(jogosan!)
A helyzet az, hogy a mindigTV weboldala követési tevékenységet végez, és olyan webböngin, ahol ezt nem lehet tiltani, ott megjelenik a kérdéses ablak. A Seamonkey böngészőnél ez a fajta követési tevékenység már régóta tiltott, a böngi érzékeli, hogy egyes weboldalak használnak e ilyen funkciót, és azt alapból (a böngésző beállításban megadva) letiltja, és egy sorban kijelzi a követési tevékenység észlelését, amit én vagy engedélyezek, vagy letiltok, lásd a képen.
Az újabb webböngészők, Chrome, Firefox már alapból tiltják a követési tevékenységet, ezekben azért nem jelenik meg ez az előbb belinkelt felugró ablak.
"Ami inkább jobban zavar az az, hogy újabban a mindigTV weboldala ezzel a bejelentkező valamivel fogad, minden egyes megnyitáskor, úgy látszik a mindigTV weboldalának kezelője sincs éppen a helyzet magaslatán."
Nálad lehet a hiba, vagy ezt is megjavították időközben. Nálam nincs ilyen felugró ablak, pár napja is jártam az oldalon és most is felléptem. PC-s Chorme-al néztem (Verzió: 126.0.6478.127 (Hivatalos verzió) (64 bites))
Sat: Ustym 4K Pro x 2 + Technisat Multytenne + Gibertini 100 - Net: Fritz!Box 7590 + 7490 + Digi optika
Ignore lista: miki2002, Zolien,Benedek012Nincs support privátban! Írj a fórumra!
Nos, a honlapon ma reggel 7:30-kor már ez a szöveg volt olvasható, idézem:
... Ha júliust követően is szeretnéd élvezni a Moziverzum műsorait, akkor azt a mindigTV PRÉMIUM Családi csomag kínálatában érheted el, amelyre kedvező áron fizethetsz elő - https://mindigtv.hu/szolgaltatasaink/mindigtv-premium
*aktív előfizetéssel rendelkező ügyfeleleink ...
Tehát vagy javították, vagy Te másoltad be rosszul a szöveget. Engem leginkább az zavar, hogy miért ez a tegező mód, amiben megszólítanak, honnan veszik a bátorságot, hogy simán letegezzenek, főleg, hogy nem is vagyunk még előfizetői viszonyban sem, persze a mai világban ez számos esetben így van, de azért minimális figyelemmel a mindigTV weboldalának szerkesztője is élhetne, mert, ha jól tudom, az újságírásban nem a tegező mód az alapeset.
Ami inkább jobban zavar az az, hogy újabban a mindigTV weboldala ezzel a bejelentkező valamivel fogad, minden egyes megnyitáskor, úgy látszik a mindigTV weboldalának kezelője sincs éppen a helyzet magaslatán.
Ha júliust később is szeretnéd élvezni a Moziverzum műsorait, akkor azt a mindigTV PRÉMIUM Családi csomag kínálatában érhette el, amelyre kedvező áron fizethetsz elő
Úgy látom úgy sikerült kitenni a sajtó anyagot a honlapra, hogy bárki atolvasta volna értelmes lett-e.
Sajnos már nem. Nekem szerencsém volt hogy jófogáson valaki árult "porosodó", aktiválatlan kártyákat.
Amit szerintem tehetsz, hogy ha valaki le akarja mondani azt átíratni a nevedre. A lejárt feltöltősek is 1 évig még újraaktiválhatók.
Ezt elég bénán csinálják. Akik épp néznek valami sorozato(ka)t és hajlandóak fizetni is a csatornáért, lehet mennek más szolgáltatóhoz és nem náluk fizetnek elő.
Főleg hogy még azt sem tudni mennyi ideig kell nélkülözniük a csatornát.
"Jelenleg nem várható, hogy az Izaura TV ezzel egyidőben bekerülne az Antenna Hungária mindigTV PRÉMIUM szolgáltatásának Alap vagy Családi csomag kínálatába."
Havi előfizetést megszüntettem de online feluleten ott voltak a smartkártya számom, gondoltam veszek egy feltöltőkártyát és tovább használom, megvettem a feltöltőkártyát, de nem tudom feltölteni. ezért most eladó. ha valakit érdekel jelezze . köszi.