Kódolatlan hetek a Sláger TV-vel – Két hétig korlátlanul elérhető a Sláger TV műsora a MinDig TV nézők és a MinDig TV Applikációt használók számára
Két hétig kódolatlanul érhető el a Sláger TV műsora minden MinDig TV néző számára. Az október 19.-november 2. közötti ingyenes időszak alatt a közel 800 ezer MinDig TV háztartáson kívül a csatorna élő műsora a több mint egymillió letöltéssel rendelkező MinDig TV Applikációban is elérhető lesz.
A Tematic Media Group és az Antenna Hungária Zrt. megállapodása alapján, a tavalyi nagy sikerre való tekintettel újra kódolatlanul fogható a MinDig TV nézők számára 2015. október 19. és november 2. között a Sláger TV csatorna.
A Sláger TV műsoraiban a legnépszerűbb zenei műfajok legjobb magyar előadóival találkozhatnak a MinDig TV nézői, olyan műsorokba kapcsolódhatnak be, mint Bangó Margit műsora, a „Halk zene szól az éjszakában”, a Sláger Híradó, a „Nektek írtam a dalt”, a Sláger TV Party, a „Borra Való” világzenei műsor, a Zeneposta vagy a Sztár Like kívánságműsorok. Igazi hiánypótló műsor indul az első kódolatlan hétvégén október 24-én szombaton 14.00 órakor, a 7 Vezér slágerlista a Sláger TV-n. Az új adás heti rendszerességgel jelentkezik a a legfrissebb hazai slágerlistákkal és újdonságokkal. Czutor Zoltán, a Nyers és a Belmondó együttes frontembere - a hazai zenei élet egyik meghatározó személyisége - lesz az új műsor házigazdája.
A Sláger TV műsora a D jelű, országos lefedettségű multiplexen fogható a 25. programhelyen, a vétellel kapcsolatos információ a www.mindigtv.hu/lefedettseg oldalon található. Abban az esetben, ha a felhasználó nem látja a Sláger TV műsorát a programlistában, egy automatikus újrahangolást kell elvégezni a dekóderen vagy a beépített DVB-T tunerrel rendelkező tévékészüléken.
A Sláger TV élő műsora a DVB-T rendszeren kívül a MinDig TV Applikációban is elérhető lesz október 19. és november 2. között. A több mint egymillió letöltéssel rendelkező népszerű ingyenes applikáció okostelefonra és tabletre is letölthető a Google Play, App Store és Windows Store áruházakból.
Figyi, neked ezért mennyit fizetnek, hogy nyomod itt ezerrel a Hello reklámot?
Másrészt:
"már SEMMI KÖZE SINCS a régi „bukta” Hello HD-hez!!"
Dehogynem! Attól, hogy más a tulaj még sajna ugyanaz a töketlen, kretén (közép)vezetői réteg hozza a döntéseket, irányitja a céget. Látszik is mennyire megy a bolt mindkét platformnál...
Kiváncsi vagyok az M7nél mikor unják meg, hogy csak kifele megy a pénz eredmény nélkül és zavarják el őket...
Ami meg az általad dicsőitett minőséget illeti, annak aztán végképp semmi köze a Hellohoz, ugyanis az az AH érdeme a mai napig!
Teljesen egyetértek, Net_user fórumtárssal folytatott beszélgetésünket már nem itt kellett volna megtenni, sőt, már a Te 47821-es hozzászólásod kérdéseire sem itt kellett volna válaszolnom. Bocsánat, jobban figyeltem a válaszra, mint a témakör helyes topikjára. Nem szoktam elkövetni ezt a hibát, mentségemre legyen mondva, hogy már a Neked írt válaszom végére is odaírtam:
„További infókról, ha bármi kérdés még felmerülne, inkább az Antenna Digital topikban beszélgessünk, mivel itt ez már off lenne.”
Mégegyszer elnézést, részemről sem összehasonlításról, sem más szolgáltatókról nem írok itt tovább semmilyen infót.
Üdv
Sathunter
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2015-10-15 20:08:27]
„Látom, hiába írom le pontosan, Te akkor sem akarod elhinni, hogy a Hello Digitalnak már semmi köze sincsen a Hello HD-hez! Az az állapot, amit Te írsz le folyamatosan, csak egy rövid ideig volt igaz: 2014-ben azon pár hét idejére, amíg az M7 Group nem vette át (meg) a műholdas üzletág után a „mikrós” részleget is! Tehát nem egy csődbe ment cég átnevezéséről van szó! ”
Nem egy csődbe ment, hanem majdnem csődbe ment(én ezt írtam!) - csődeljárást kezdeményezett maga ellen, ugyanis már a mikrós szolgáltatás sugárzását sem tudta kifizetni az AH-nak, aki ugye a sugárzást végzi! - és mivel a csődeljárás keretében már nem saját maguk döntöttek magukról egyedül, (és emiatt nem is nevezhették még át a céget akkor!!!) hanem a csődeljárásban résztvevő külső cég is, de főleg azok, így, és ezért került sor a még megmaradt mikrós részleg értékesítésére is, és ekkor lépett be újra az M7 Group a képbe, mint megmentő, felvásárló, aki a megmaradt mikrós részleget megvette, tulajdonjogot szerzett, és ekkor került új név a cégtáblára, amire Te folyton hívatkozol!
De, azóta az M7 is belátta, ennek a mikrós dolognak így, ebben a formában nincs fejlődési potenciálja, és azért van az, amit Te is említettél, hogy kissé, hmmm...flegmán állnak hozzá a szerzeményükhöz, gyakorlatilag fejlesztés nincs, a megmaradt infrastuktúrán szolgáltatnak, némi javulás csak azért következett be, mert az említett nagyobb csatornaszám miatt elvileg jobbnak tűnhet az ajánlatuk, de a minicsomagokkal kiegészülve már anyagilag sem az, gyakorlatilag végösszegben drágábbak.
És még valami:
Mivel az M7 rájött, hogy neki ez a mikrós dolog nem jött be úgymond, ezért már annak eladását fontolgatja, több helyen is megjelent, és kiszivárgott hír, hogy az egyik, talán a leglehetségesebb vevő épp az AH lenne erre a szolgáltatásra, másnak ugyanis nem nagyon kell ez a mikrós modell. Viszont, ha az AH kaparintja meg, veszi meg a céget, -ami nagyon valószínű- és vele együtt az előfizetői bázist, akkor ugye tudod, mi fog bekövetkezni?
Mert az AH-nak már van egy jól bejáratott üzleti modellje, ez pedig a topic főtémáját is adó MindigTV szolgáltatás!
Az meg nem lehet vita tárgya, hogy két dudás nem fér meg egy piacon, egy szolgáltató berkein belül, így esélyes, hogy az egyiknek ekkor mennie kell. És ez nem a MindigTV lesz, gyanítom.
Végül, bár anyagilag tényleg a prepaid kártyás MindigTV még a legolcsóbb, abban neked -sajnos- igazad van, hogy ár/érték viszonylatban nem a legjobb, és ez az alap és családi csomagok összeállítása miatt adódik.
Írhattam volna a csomagok számát is, de ebbe megint ne menjünk bele, miért, és hogy hogyan, minek alapján dönti el a szolgáltató, hogy milyen csatornák hova, melyik csomagba kerülnek. Amúgy teljesen nyilvánvaló tény, hogy a legkedveltebb csatornák amúgy is a legdrágább, és sajnos az itt is meglévő tematikus csomagokba fognak bekerülni, természetesen külön + pénzért.
Végül, valóban erről a nem a topic témájába vágó cégről inkább a saját topicjában kell tovább eszmét cserélni ezután!!! [Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2015-10-15 19:01:07]
"sem másokat nem szeretnék győzködni semmiről"
Pedig nagyon úgy tűnik...
Node, ez a MindigTV topik, mely a MindigTV-ről szól, nem arról hogy melyik a jobb vagy rosszabb. Jó lenne visszatérni végre a mi témánkhoz és nem összehasonlítgatni az egyes szolgáltatókat. Mióta idejöttél csak azt olvasom hogy mennyire isteníted az Antenna Digital-t, meg agitálsz egyfolytában. Ha eddig nem vetted volna észre akkor mi ebből köszönjük de nem kérünk, és szeretnénk megmaradni a mi kis MindigTV-nknél. Köszönjük hogy felhívtad rá a figyelmet (de szerintem a legtöbbünk ismeri az AD-t), de most már elég legyen.
Köszönöm.
Látom, hiába írom le pontosan, Te akkor sem akarod elhinni, hogy a Hello Digitalnak már semmi köze sincsen a Hello HD-hez! Az az állapot, amit Te írsz le folyamatosan, csak egy rövid ideig volt igaz: 2014-ben azon pár hét idejére, amíg az M7 Group nem vette át (meg) a műholdas üzletág után a „mikrós” részleget is! Tehát nem egy csődbe ment cég átnevezéséről van szó!
Jelen pillanatban a szolgáltató neve és pontos adatai (elég erős képzelőerőre van szükség ahhoz, hogy ezt valaki a Hello HD adataival azonosítsa):
A szolgáltató neve: M7 Group S.A.
Nyilvántartási szám: B 148073
Nyilvántartó hatóság: Registre de Commerce et des Sociétés Luxembourg
Adószám: 20092217907
A szolgáltató címe: 2 Rue Albert Borschette, Luxembourg, L-1246
Levelezési cím: M7 Group S.A. 1519 Budapest, Pf.: 365.
Összehasonlítani szerintem nem főcsomagokat, hanem olyan csomagkombinációkat érdemes (bármely szolgáltatók esetében), amelyek ÖSSZESÍTVE közel azonos darabszámú és tematikájú csatornákat tartalmaznak. Ha ezt nem így csináljuk, akkor az összehasonlítás teljesen értelmét veszti. Én ilyen összehasonlításokat írtam le, árak tekintetében pedig mindig a pontos, befizetendő VÉGÖSSZEGEKET adtam meg minden esetben.
No mindegy, én sem Téged, sem másokat nem szeretnék győzködni semmiről, csupán arra akartam felhívni mindenkinek a figyelmét, hogy nemcsak az UPC Direct vagy a Digi TV, hanem a Hello Digital is sok tekintetben lehet jó választási alternatíva. Mivel erről a szolgáltatásról viszont csak kevesen rendelkeznek pontos információkkal (műszaki kérdések tekintetében pedig még annál is kevesebben), ezért gondoltam úgy, hogy megosztom a fórumtársakkal a részletes, tényszerű adatokat, hogy mostantól mindenki tisztán láthasson már ezzel a szolgáltatással kapcsolatban is. Bízom abban, hogy azok, akik mind az Antenna Digital topikban lévő, mind pedig az itteni írásaimat elolvassák, már pontosan el fogják tudni dönteni, hogy jelenthet-e számukra is értékes alternatívát, vagy pedig nem a Hello Digital szolgáltatás.
Mivel kevesen vannak olyan helyzetben, hogy egyszerre több szolgáltatóról is pontos információkkal rendelkeznek, és objektív mérési adatokkal ezeket össze is tudják hasonlítani, ezért gondoltam azt, hogy hasznos, ha megosztom veletek a tapasztalataimat. Az pedig, hogy a sok szolgáltató közül összességében miért a Hello Digital számomra a legpozitívabb, a tényszerű leírásaimból szerintem egyértelmű.
Neked is, kedves Net_user fórumtársam (ugyanúgy, mint mindenkinek) azt kívánom, hogy a számodra legmegfelelőbb szolgáltatásnak lehess elégedett előfizetője! Ha ez Neked a MinDig TV Extra, akkor legyen az!
Üdv
Sathunter
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2015-10-15 17:38:45]
Én átnéztem az általad jelzett hozzászólásokat.
Abban volt egy link, ami foglalkozott a cég, továbbiakban egyszerűen csak Helló-nak fogom hívni, tehát a Helló 2014-es anyagi problémájáról, majdnem csődbejutásáról, amit csak a műholdas részleg értékesítésével tudtak úgy-ahogy kivédeni, és a jelenleg futó mikrós előfizetői bázist megtartani! Ez tény, ezt nem lehet letagadni, rengeteg helyen megjelent. Az, hogy a majdnem csődbe ment céget átnevezték, és a megmaradt, jelenlegi, kis létszámú mikrós előfizetőket már más néven futó vállalkozás szolgálja ki, az nem véletlen. Továbbá, mivel az M7 Group hazánkban is terjeszkedni akart, ezért jött nekik kapóra a Helló sat-bázisa, így a Helló ennek eladásával egy időre lélegzethez jutott, és megpróbálta a Mikrós-szolgáltatását eladhatóbbá, jövedelmezőbbé tenni. Csak éppen nem sok sikerrel. Noha megtették azt az ésszerű lépést, hogy növelték az elérhető csatorna és műsorválasztékot, de ők is bevezették a több profit jegyében a minicsomagos megoldást, ami a piacon nem túl vonzó megoldás sehol sem, még akkor sem, ha szerinted csak párszáz forint a differencia, de ez a végösszegben nem annyit fog kienni, hanem sokkal többet. És jelenleg, a trendet elnézve, meg a következő időszakra is az lesz a jellemző, hogy a vásárlók a végösszegre fognak jobban koncentrálni, és nem az egyes csomagok elvileg jónak tűnő áraira.
Valamint, Te nem hiszed el, és mereven bizonyítod, hogy a MindigTv nem a legolcsóbb, pedig az, csak nem úgy kell számolni, ahogy te számolod, hanem a tiszta, kiegészítő csomagok nélküli csomagárakat kell összehasonlítani! És ebben a MindigTV verhetetlen. Azonnal megjegyzem, hogy csak a csomagárakra vonatkozik ez, hiszem a csatornaszám kínálat már a Helló-t juttatja előnybe, de csak addig, amíg a MindigTV nem kezd el bővíteni, és, ha ezt ésszel teszi meg, -esély van rá- akkor a Helló nagyobb csatornaszámból fakadó előnye simán el fog tűnni. Marad a műsorkínálat, mint végső kapaszkodó. Ez egy összetett dolog, kinek mi jön be, mit néz szívesebben. Filmeket, sorozatokat, - egyébként ezekre van a legtöbb igény, hiába statisztikáznak, hogy ezeket nem nézi senki, pedig dehogynem, csak jó filmekkel kell(ene) előrukkolni! - a saját gyártású produkciók, szinvonaltalan vetélkedő, túlélős, tehetségkutatós és egyéb valóvilágos baromságokra kevesebb a vevő/néző, jobbára azok is inkább csak a fanatikusabb rétegekből kerülnek ki. Meg sajnos idesorolandóak azok is, akiknek az alapcsomagjaikba ezeket a szolgáltatók -szinte mindegyik! - belepakolják értelmesebb műsor/csomag helyett, íg ezeket a vacakokat kénytelenek nézni. Persze lehet mondani, vegyenek még +-ban klf. minicsomagokat, és akkor van szélesebb választék. Mint ahogy Te is minicsomagokkal megtűzdelt csomagok árát hasonlítottad egymáshoz, holott az alapcsomagok árát kellett volna.
És a Mindig TV még a prepaid előrefizetésű kártyás esetben is olcsóbb ilyenkor, hiszen Te írtad, hogy a kártyás családi az náluk egy évre 35ezervalahány forint, míg a minicsomaggal kiegészített Helló családi csomag 4700 körül van havonta, tehát, ha a Helló-ra csak tíz hónapot számolok, akkor is bőven 40 ezer forint felett van a kifizetett összeg, és akkor még a maradék két hónapot nem is számoltam! A lényeg, csak alap, illetve családi csomagok árát érdemes és lehet összehasonlítani, nem szabad mellé bevenni a kiegészítő csomagokat, még akkor sem, ha ezekben + csatornákat lehet elérni.
Tisztán az alap és családi csomagok árai és azok tartalma lehet mérvadó egy összehasonlításkor, mert az a tiszta, az ügyfelet úgyis a fizetendő végösszeg érdekli legjobban, minden más, a tartalom csak ezután jön. És a MindigTV-nél meg ugye az előre fizetett, kártyás családi csomag ára így nézve már nem is olyan sok, sőt ha havi lebontást nézzük, - kizárólag alap és családi csomagokról beszélünk - olcsóbb, mint a fix havidíjas csomagok árai. [Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2015-10-15 16:01:46]
Nem túl elegáns dolog egy másik szolgáltatóra váltásról győzködni a Mindig TV topikban.
A Sport Tv-t értem, de a Te indokaidat nem.
Sokféle szempont alapján döntünk arról, hogy mit választunk.
Egy-egy előnyösnek látszó tulajdonság nem sokat számít.
Többségünk már megjárta a szolgáltatók nagy részét.
A vezeték nélküliek közül egyik sem kiemelkedően jobb a másiknál.
Engem pl. a Mbit-ek nagyon is érdekelnek, de a többséget nem, és ezt a szolgáltatók is tudják.
Ránéztem a Digi/UPC Direct adóira:
M4 HD 12 helyett 10,6
Duna HD 9,1 helyett 6,9
HBO HD 6,4
Sundance HD 6,3
Jelen pillanatban az új akciós feltételek alapján nagyon jól, ugyanis most három szolgáltatói boxot is lehet kérni 0 Ft-os havidíjjal! (Egyszeri díjak vannak, bár ez sem mindegyiknél, a második boxnak pl. még egyszeri díja sincs.)
Részletek itt:
http://www.hellohd.hu/dekoderek/ad-100-ad-200/
A megosztás kérdésköre, mégha csak lakáson belüli is, nem igazán legális dolog egyetlen szolgáltatónál sem, így erről nem írogatnék. Aki elolvassa az Antenna Digital topikban írt hozzászólásaimat, és műszakilag is jártasabb a témában, az már meg fogja tudni válaszolni önmaga számára ezt a kérdést is.
Ha valakiben még felmerülne az a gondolat, hogy sok TV-hez kell-e több antenna felszerelése is, akkor jelzem, hogy nem, mivel a szolgáltatás DVB-C rendszerű, tehát a megfelelő erősítő és osztó(k) megoldják ezt a problémakört.
További infókról, ha bármi kérdés még felmerülne, inkább az Antenna Digital topikban beszélgessünk, mivel itt ez már off lenne.
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2015-10-15 15:15:04]
És ha egy családban több TV is van? MindigTV esetén ez egyszerű, egy antenna, egy vonalerősítő, osztó és sok TV. Alapcsatik FTA-k. Ha több kell, akkor kapsz legálisan 2db társkártyát, de azt hiszem 3-at is lehet kérni), vagy veszel olcsóért beltérit, ami tud helyi megosztást és máris nézed akár 8 tévén is a teljes csomagot.
Hogy áll ez az Antenna Digital-nál?
Mondjuk én biztos nem fogok áttérni rá, már csak azért is mert itt nálunk nulla esély a vételére, pedig közvetlen Pest mellett vagyunk. ;)
Nem „fejmosásnak” szánom, de ha az Antenna Digital topikos hozzászólásaimat pontosan olvastad volna el, akkor most nem írtál volna le ide helytelen infót!
Írtad: „Továbbá, ne feledjük el azt a tényt sem, hogy a Helló már tavaly veszteséges lett, és a műholdas ügyfélbázisát kénytelen volt emiatt értékesíteni, így csak az AM Mikrós rész maradt meg neki, és ez a részleg továbbélése is eléggé kérdéses, nem igazán stabilnak mondható...”
Illetve azt is, hogy: „Nagyot dobna a Helló helyzetén, ha garantáltan, és dokumentálhatóan stabilizálni tudná az anyagi helyzetét, mert ekkor sokkal több megrendelőre számíthatna.”
Az első idézetedet nézve CSAK PONT A LÉNYEG AZ, AMI NEM IGAZ! Ugyanis a rendszer „fejlődéstörténete” részben leírtam, hogy:
„Digitális korszak: Antenna Digital (AH tulajdona) majd Hello Digital (először a Hello HD, majd jelen pillanatban az M7 Group (AustriaSat tulajdonosa) az üzemeltető)”
Szóval jelen pillanatban már SEMMI KÖZE SINCS a régi „bukta” Hello HD-hez!!! Az M7 Group nem csak a műholdas részleget vette meg (át), hanem ezt is!
A második mondatod kapcsán az eddig leírtakból már látható is, hogy a garantált stabilizálás már tavaly megtörtént! Az M7 Groupra pedig sok mindent el lehet mondani, de azt biztosan nem, hogy pénzügyileg ne lenne maximálisan megbízható társaság, nem mellesleg pedig Európa legnagyobb műholdas szolgáltatói közé tartozik. Az, hogy jó vagy nem jó, szeretjük vagy nem, egy másik kérdés.
Ez volt a legfontosabb problémakör, de azért még az írásod többi részére is reagálnék.
Írtad: „Te hiába hasonlítasz össze árakat, a MindigTV, főleg a kártyás megoldás, még mindig a legolcsóbb tévézési lehetőség ...”
A Mindig TV Extra egy igen drága szolgáltatás, az ár/érték aránya pedig kiemelten rossz.
Ha CSAK AZ ÁRAKAT nézzük, akkor az UPC Direct vagy a Digi TV már ebben is jelentősen veri. Csak egy példa: MinDig TV Extra Családi csomag 2 év hűség esetén Aktív+ és Világjáró kiegészítő csomagokkal a 7. hónaptól 4397 Ft/hó, ezzel szemben a Digi ára jóval nagyobb választék mellett is csak 3000 Ft/hó. Ezek után a Mindig TV-t legolcsóbb tévézési lehetőségnek mondani...
A MinDig TV Extra ÁLTALAM LEÍRT csomagjai, csomagkombinációi ÁRAK TEKINTETÉBEN a Hello Digital leírt csomagjaival, csomagkombinációival vannak versenyben, s nem a megfelelő UPC-s vagy Digi-s csomagok áraival!
MINŐSÉG TERÉN a Hello Digital bőven nyeri, a MinDig TV Extra pedig bőven bukja a versenyt az összes konkurens antennás szolgáltatóhoz képest!
A MinDig TV olcsó kártyás megoldása alatt gondolom a prepaid lehetőségre gondolsz, amely esetében az árak - ha kiszámoljuk, hogy mennyi jön ki egy hónapra - tényleg kedvezőbbek (nem a konkurenciákhoz, hanem a MinDig TV Extra havidíjas áraihoz képest).
Az írásodban végig azt domborítod ki, hogy a MinDig TV Extra a legszegényebb rétegek előfizetéses tévézési lehetősége, akik minden forintot meggondolnak, hogy mire adnak ki. Az ilyen emberek esetében én viszont nagyon nem tartom valószínűnek, hogy akár csak egy sima Családi csomagra is csak úgy „prepaid módon” kifizetnek 35288 Ft-ot (aktiválási díjjal együtt). Aki ezt meg tudja tenni, az már (persze elhiszem, hogy lehet kivétel is) gond nélkül fizet havi plusz 393 Ft-ot azért, hogy egy nagyságrendekkel jobb minőségű és választékú tévézési lehetősége lehessen (ugyanis az egyik általam leírt MinDig TV Extrás és Hello Digitalos lehetőség között PONTOSAN ENNYI a havidíj különbözet).
„...a közkedvelt AXN a Te általad favorizált Heló rendszerben csak a legdrágább családi csomagban létezik ...”
Ez jelen pillanatban így van, viszont az általam leírt, a MinDig TV Extrával árban egy nagyságrendű Hello Digitalos csomagokban meg van AMC, Sport1/2, Minimax stb. Akinek a Hello Digitalos választék tetszik jobban, az választhatja azt, akinek a MinDig TV Extrás, az pedig azt. Én a Hello Digitalos ajánlást azért írtam le, hogy akit érdekel, láthassa, hogy van ilyen lehetőség is, s tudja meg ennek előnyeit akár a MinDig TV Extrával, akár a műholdas DTH szolgáltatókkal összevetve.
(Ha valaki meg mindenképpen szeretne a Hello Digital-nál AXN-t is, akkor azért nem kell a legdrágább Családi csomagot megrendelnie, elég csupán pluszba egy 520 Ft havidíjú kiegészítő Film csomagra előfizetnie, amiért cserébe viszont mind a három AXN-t és még további három sorozat/film csatit is megkap.)
Végül azt is írtad: „A képminőség......hát igen, a HD-t Te elintézed azzal, hogy szerinted az mindenütt szinte egyformán jó, így pont a legfontosabb dolog eleve ki is esik az összehasonlításból.”
A HD-s lehetőségeket a szolgáltatók összehasonlítása kapcsán azért intéztem el ilyen egyszerűen, mivel ez a személyes tapasztalatom (a MinDig TV-s, a Hello Digitalos, a Digi TV-s és - mivel az UPC Direct HD kínálatának legnagyobb része „simulcryptelve” van a Digivel, így - az UPC-s HD kínálatot (legalábbis a legnagyobb részét) is látom), emellett a különböző topikokat olvasva úgy érzékelem, hogy a fórumtársaim véleménye is ez (kivételt csupán negatív értelemben, amint azt írtam is, a T-Home Sat TV-je jelent).
Node csak a Te kedvedért, két HD adás - amelyek mindegyik említett szolgáltatónál elérhetőek - tekintetében íme a konkrét adataim (3-3 tesztfelvételből MediaInfo-val megnézve):
Duna TV HD
MinDig TV:
Felbontás: 1440x1080
Overall bit rate: 6914 Kbps, ebből Video bit rate: 5667 Kbps
Hello Digital:
Felbontás: 1440x1080
Overall bit rate: 6386 Kbps, ebből Video bit rate: 5941 Kbps
Digi TV / UPC Direct:
Felbontás: 1440x1080
Overall bit rate: 9110 Kbps, ebből Video bit rate: 8272 Kbps
M4 Sport HD
MinDig TV:
Felbontás: 1440x1080
Overall bit rate: 7540 Kbps, ebből Video bit rate: 6262 Kbps
Hello Digital:
Felbontás: 1440x1080
Overall bit rate: 6752 Kbps, ebből Video bit rate: 6289 Kbps
Digi TV / UPC Direct:
Felbontás: 1440x1080
Overall bit rate: 12.0 Mbps, ebből Video bit rate: 11.0 Mbps
(Ez az utolsó mérési eredmény engem is meglepett, általában nem ez a jellemző adat a hazai DTH-k HD csatornáinál.)
Képminőség tekintetében mindezek után továbbra is fenntartom azt, amit a Hello Digital topikban írtam:
Az antennás szolgáltatók MINŐSÉGI versenyében SD adásoknál (és azért ezekből minden szolgáltatónál jóval több van) a Hello Digital a látványosan nyerő (a DIGI-s/UPC-s adásoknál a Hello Digital csatornáinak átlagos bitráta értéke 1000-1500 Kbps értékkel is nagyobb, a MinDig TV-ről jobb nem is beszélni), HD adások szempontjából pedig mindegyik jó (bizonyos csatornák a műholdas DTH szolgáltatóknál (nem a T-Home Sat TV-nél) pedig kiemelkedően szépek).
Végül az utolsó gondolatod, amire még reagálnék:
„... hiába jobb elvileg a Helló által sugárzott adás, ha a felhasználó ezt kissé harmatos, öreg tv-kell, hogy nézze, és ekkor, emiatt nem fog egy drágább szolgáltatói megoldást választani ...”
Az említett „idős” TV készülékkel rendelkezők nem ezért, hanem az elvárásaiknak megfelelőbb - és nem változó - csatornakínálatért (pl. Sport1/2, Minimax, AMC, Viasat Nature stb.) választhatják igény esetén a hasonló árfekvésű (amint azt már konkrétan többször is pontos számokkal alátámasztva leírtam) Hello Digital-os csomagokat. A „modern” TV készülékekkel rendelkezők pedig az egyértelműen sokkal jobb képminőség és a szélesebb választék miatt.
Próbáltam minden felmerült meglátásodra pontosan reagálni, remélem, végül sikerrel vettem az akadályt!
Üdv
Sathunter
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2015-10-15 14:26:12]
Filmekkel, sorozatokkal nálunk nagy sikereket nem is nagyon lehet elérni. A saját gyártású műsorok hoznak inkább magas nézettséget, de azok meg ugye nem olcsók és ott a kockázat, hogy hoz-e sikert vagy nem.
Anno, sok-sok éve, kiszámolták a valóban hozzáértők, hogy nagyjából a Viasat3 engedhetné ezt meg magának, hozna annyi többletnézőt/reklámbevételt... No de, azóta igencsak sok víz lefolyt a Dunán, a Viasat3 5% körüli nézettsége majd a felére csökkent, tehát már ott se fér bele (nem is beszélve a reklámadóról, meg további nyalánkságokról, melyekkel azóta sújtották a médiaszolgáltatókat)... lsd pl AXN, októberben orrba-szájba kódolatlan mindenhol, aztán a nézettsége így is csak 2,5% körüli... az fta kevés a nézettséghez, ahhoz nézhető műsort is kéne sugározni (ami természetesen tovább növelné a költségeket)... a digitális átállás programban támogatottak (tehát elvileg a legszegényebb réteg) meg nem kifejezetten a célcsoportja a hirdetőknek...
A kábelesek nem hiszem hogy tolerálnák az emelést úgy, hogy másik platformon szabadon fogható az adott csatorna. Viszont ebből ugye megint az jönne ki, hogy egyik csatorna sem akarna ingyenesen sugározni, mert jobb a biztos bevétel a kábelesektől, mint a bizonytalan reklámbevétel a földi sugárzásból.
Ha nem emelhetik a csatornadíjat, akkor egyik kereskedelmi sem fog felmenni fta-ra, mert nem fog lemondani évente többszázmillióról, amibe ez fáj neki, reklámbevétel növekedésről egy sem álmodhat, ezt elszipkázza az 'inkubens" kereskedelmi, meg a négy, államilag dotált kereskedelmi (plusz a közmédia), amit épp most vett meg a Mikulás... tehát mehet fta-ra az estlegesen elinduló újabb közszolga, meg a TV2 csoport valamelyik további borzalma, "osztjónapot"...
Tehát kb az réteg "jár jól", aki támogatott volt a digitális átállás programban, mindenki más meg megszívta, mert ők fogják megfizetni amazok "jóljárását"... örvendetes...
leginkább a néző jár jól, aki nem akar előfizetni digitális tévére. az AH büdzséjében viszonylag elhanyagolható nagyságrendet képez egy darab SD-felbontású digitális TV csatorna műsorterjesztési bevétele (<1%)..
Kábelen meg majd annyival többe kerülnek, vagy be sem kerülnek azok a kereskedelmi csatornák, amik felmenn(én)ek MinDig-re, valahol be kell hozni a sugárzás költségeit, és egyik sem szeretetszolgálat, hogy lemondana a kieső bevételről, tehát az előfizetők megszívják, az AH meg jól jár...