Telekom IPTV (üzenet: 3076, Sat) |
|
|
|
 gombilaci

Tagság: 2007-01-22 17:12:40 Tagszám: #40408 Hozzászólások: 6915 |
527. Elküldve: 2016-12-24 13:28:49, Telekom IPTV
|
[2551.] |
Nekem nem kell, minden egyes belföldi normál számot hívhatok a csomagommal.
|
| |
[előzmény: (526) jeek, 2016-12-24 13:06:00] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 jeek

Tagság: 2006-04-11 13:50:02 Tagszám: #29515 Hozzászólások: 986 |
526. Elküldve: 2016-12-24 13:06:00, Telekom IPTV
|
[2552.] |
Én a Vodafone-nál 5 nap korlátlan beszélgetést kaptam minden irányba, nem csak hálózaton belül. :)
A Telekomnak pedig nem igazán van hálózaton belül költsége, mivel nincs hívásvégződtetési díj. Bár látszik is, hogy a Telekom az egyetlen vezetékes szolgáltató ahol a hálózaton belüli vezetékes hívásokért még mindig fizetni kell.
|
| [válaszok erre: #527 #531] |
[előzmény: (521) Atilu, 2016-12-24 07:59:20] |
|
Törzstag
|
|
 toncsika

Tagság: 2006-02-23 13:36:48 Tagszám: #27525 Hozzászólások: 940 |
525. Elküldve: 2016-12-24 13:04:12, Telekom IPTV
|
[2553.] |
|
| |
[előzmény: (524) Atilu, 2016-12-24 11:25:11] |
|
Törzstag
|
|
 Atilu

Tagság: 2006-12-08 18:52:09 Tagszám: #38313 Hozzászólások: 5619 |
524. Elküldve: 2016-12-24 11:25:11, Telekom IPTV
|
[2554.] |
Sirni sem muszaly ha semmit nem kapsz. Ez csak egy lehetoseg.
|
| [válaszok erre: #525 #529] |
[előzmény: (522) mlaszlo, 2016-12-24 08:28:36] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 toncsika

Tagság: 2006-02-23 13:36:48 Tagszám: #27525 Hozzászólások: 940 |
523. Elküldve: 2016-12-24 10:39:07, Telekom IPTV
|
[2555.] |
igen , ez igaz....
|
| |
[előzmény: (519) Atilu, 2016-12-24 07:57:03] |
|
Törzstag
|
|
 mlaszlo

Tagság: 2006-01-04 12:35:45 Tagszám: #25351 Hozzászólások: 15073 |
522. Elküldve: 2016-12-24 08:28:36, Telekom IPTV
|
[2556.] |
Nincs mobil előfizetésem a Telekomnál, így sokat nem érek azzal, ha Telekom mobilosok egymást ingyen hívhatják.
|
| [válaszok erre: #524] |
[előzmény: (521) Atilu, 2016-12-24 07:59:20] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Atilu

Tagság: 2006-12-08 18:52:09 Tagszám: #38313 Hozzászólások: 5619 |
521. Elküldve: 2016-12-24 07:59:20, Telekom IPTV
|
[2557.] |
A mobil oldli lehetoseg szol ebben az esetben neked.
|
| [válaszok erre: #522 #526] |
[előzmény: (516) mlaszlo, 2016-12-23 21:45:47] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Atilu

Tagság: 2006-12-08 18:52:09 Tagszám: #38313 Hozzászólások: 5619 |
520. Elküldve: 2016-12-24 07:58:02, Telekom IPTV
|
[2558.] |
Azert mert neked nincs a csaladba lehet meg egy dominis mobil es igy tudod neki mondani. Gondolkodj!
|
| |
[előzmény: (518) ipx, 2016-12-24 07:18:45] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Atilu

Tagság: 2006-12-08 18:52:09 Tagszám: #38313 Hozzászólások: 5619 |
519. Elküldve: 2016-12-24 07:57:03, Telekom IPTV
|
[2559.] |
Miert is lenne a mobil alapbol ingyenes? Csak akkor ha olyan mobil csomagod van bevonva a magentaba.
|
| [válaszok erre: #523] |
[előzmény: (517) toncsika, 2016-12-23 21:51:42] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 ipx

Tagság: 2006-06-04 10:21:15 Tagszám: #31296 Hozzászólások: 483 |
518. Elküldve: 2016-12-24 07:18:45, Telekom IPTV
|
[2560.] |
az idióták nekem is elküldték, pedig telefonom sincs...
|
| [válaszok erre: #520] |
[előzmény: (516) mlaszlo, 2016-12-23 21:45:47] |
|
Törzstag
|
|
 toncsika

Tagság: 2006-02-23 13:36:48 Tagszám: #27525 Hozzászólások: 940 |
517. Elküldve: 2016-12-23 21:51:42, Telekom IPTV
|
[2561.] |
magentával meg pláne , ott a mobil is korlátlan...
|
| [válaszok erre: #519] |
[előzmény: (516) mlaszlo, 2016-12-23 21:45:47] |
|
Törzstag
|
|
 mlaszlo

Tagság: 2006-01-04 12:35:45 Tagszám: #25351 Hozzászólások: 15073 |
516. Elküldve: 2016-12-23 21:45:47, Telekom IPTV
|
[2562.] |
Kedves Ügyfelünk!
Idén egy különleges ajándékkal szeretnénk megköszönni egész éves bizalmát!
Mi úgy kívánunk kellemes ünnepeket, hogy december 24. és 26. között Telekomosként ingyen hívhatják egymást mobil és otthoni hálózaton belül egyaránt, belföldön.
Hoppá plusz díjcsomag mellett ez igazán különleges ajándék
|
| [válaszok erre: #517 #518 #521] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Klown

Tagság: 2003-05-30 14:58:21 Tagszám: #4785 Hozzászólások: 1595 |
515. Elküldve: 2016-12-20 09:53:26, Telekom IPTV
|
[2563.] |
A prohardveres T topic-ot olvasva azt szűrtem le, hogy a töketlenkedés azoknál az efiknél jelentkezik, akik még a régi számlázórendszerben vannak. (Pl. vannak szolgáltatások amiket meg sem tudnak rendelni, mégha az technikailag megvalósítható is lehetne.) Nem egy sétagalopp a T, de legalább drága...
Üdv: Klown
_______________________________________________________________
Amiko Alien SHD-8900 ¤ Amiko HD8260+ ¤ Xiaomi Mi Box S ¤ Beelink Mini MX
|
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
 vpeti22

Tagság: 2010-03-12 09:58:08 Tagszám: #83167 Hozzászólások: 3844 |
514. Elküldve: 2016-12-20 07:32:22, Telekom IPTV
|
[2564.] |
Mi azt is Díjneten fogjuk rendezni (a biztonság kedvéért :D). Amúgy minden egyéb számlát ott intéztünk eddig is, úgyhogy jó dolog, hogy már a Telekom is csatlakozott.
Telekom TV L + SkyShowtime + SDMC SmartBox + Optika Net 500/150 + Technicolor FGA 2235 MAG + Mobil L + Korlátlan Net Netflix
|
| |
[előzmény: (513) bopeti02, 2016-12-19 21:00:37] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 bopeti02

Tagság: 2014-05-08 10:59:43 Tagszám: #130064 Hozzászólások: 334 |
513. Elküldve: 2016-12-19 21:00:37, Telekom IPTV
|
[2565.] |
Valóban nem.
Nekem az internet havidíját mutatja rosszul már jó pár éve. Eleinte rosszul is számlázták, de ezt megreklamáltam, és ekkor visszamenőleg jóváírták a túlszámlázás összegét, plusz beállították a jó havidíjat is de ez csak a számlán látszik. Az online felület a mai napig rosszul írja.
Hűségidő esetén is az a mérvadó, ami a számlán szerepel.
Igazából otthoni előfizetés esetén az az online ügyfélszolgálat számlabefizetésen kívül semmire nem jó. Mobil előfizetésnél viszont már egész jól használható egyéb ügyintézésre is.
|
| [válaszok erre: #514] |
[előzmény: (512) vpeti22, 2016-12-19 20:33:38] |
|
Törzstag
|
|
 vpeti22

Tagság: 2010-03-12 09:58:08 Tagszám: #83167 Hozzászólások: 3844 |
512. Elküldve: 2016-12-19 20:33:38, Telekom IPTV
|
[2566.] |
Idézet:
| Furcsa volt, hogy másfél hét után sem látszott ez az online felületen.
| |
Az online felület nem mérvadó, az sajnos nem működik megfelelően. Nekem is hűség idő nélkül tünteti fel a TV díjcsomagot, holott kötöttünk rá 1 év hűséget, ezt az ügyfélszolgálat is megerősítette.
Telekom TV L + SkyShowtime + SDMC SmartBox + Optika Net 500/150 + Technicolor FGA 2235 MAG + Mobil L + Korlátlan Net Netflix
|
| [válaszok erre: #513] |
[előzmény: (510) mlaszlo, 2016-12-19 18:54:16] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 gombilaci

Tagság: 2007-01-22 17:12:40 Tagszám: #40408 Hozzászólások: 6915 |
511. Elküldve: 2016-12-19 20:15:57, Telekom IPTV
|
[2567.] |
Dec 1-én váltottam családiról szuperre. Mire letettem a telefont már mentek is a csatornák. Kb 2 perc alatt lezajlott az aktiválás. A hűség majd a héten kiderül hogy rendben van-e...
|
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
 mlaszlo

Tagság: 2006-01-04 12:35:45 Tagszám: #25351 Hozzászólások: 15073 |
510. Elküldve: 2016-12-19 18:54:16, Telekom IPTV
|
[2568.] |
Nekünk két éve karácsony előtt volt hasonló esetünk velük. Hűséghosszabbítás volt telefonra telefonos ügyfélszolgálaton. Furcsa volt, hogy másfél hét után sem látszott ez az online felületen. Ekkor ismét telefon nekik, ahol azt mondták nem is látják, hogy lett volna hűséghosszabbítás. Sebaj, rögzítik újra, most már minden rendben lesz. Eltelt a karácsony, túl voltunk a szilveszteren is, online felületen továbbra is listaár szerepelt. Újra telefon, megint kiderült, hogy semmi hűségvállalás nem volt berögzítve. Rá akartak beszélni, hogy biztos nem kértem hűséget és csak csomagváltás volt, mert ha kérem, akkor mindenképpen nyoma lenne. Ekkor telt be a pohár, mondtam, hogy a Hoppá díjcsomagról módosítottunk listaáron Hoppá díjcsomagra, ez szerinte így logikus lenne? Kértem továbbá a hangfelvételek visszahallgatását, mert listaárat nem szerettünk volna kifizetni. Pár nap múlva jött értesítés, hogy méltányosságból jóváírják a különbözetet visszamenőleg a havidíjban, mert elkezdték már listaáron számlázni. A hűséget pedig a januári reklamációtól indították el, de amiatt már nem volt cérnám tovább küzdeni velük.
|
| [válaszok erre: #512] |
[előzmény: (508) net_user, 2016-12-19 14:47:36] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Lentuci

Tagság: 2009-12-09 15:33:30 Tagszám: #80520 Hozzászólások: 493 |
509. Elküldve: 2016-12-19 17:51:17, Telekom IPTV
|
[2569.] |
Én november közepén rendeltem meg és még mindig nem megy. Nálam is arra hivatkoznak mint nálad. Igérnek fűt fát, de nem történik semmi. Viszont az október közepén lemondott Filmvilág csomag még mindig megy és számlázzák is. Ma azt is megreklamáltam.
|
| |
[előzmény: (507) moltiboy, 2016-12-19 13:23:42] |
|
Törzstag
|
|
 net_user

Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3789 |
508. Elküldve: 2016-12-19 14:47:36, Telekom IPTV
|
[2570.] |
A T-Home egy katasztrófa!
Ha a csomagváltást netán még hűséggel is vállaltad, nos akkor készülj fel arra, hogy a hűséget sem képesek a csomagod mellé odatenni, a webes információs oldaluk egy kész szerencsétlenség, dec-2.-án változtattam egy ismerősöm csomagját az új szuper családi +HD csomagra, úgy, hogy ráadásul még egy év élő hűsége is volt a szuper nélküli régi, családi+HD csomagjára, és mellette a telefoncsomag is meg lett változtatva az ismerősöm kérése okán.
A telefoncsomagváltás az valamivel gyorsabban ment úgy 13.-a tájékán a weboldalon már látni lehetett az új csomagját/előfizetésváltását.
Az iptv szuper családi +HD-ra váltás az 16.-án lett végrehajtva, de jó t-home szokás szerint balfasz módon. Ismerős este 6 órától nézte a tv-t, majd egyszer csak a kép kimerevedett, a hang meg elment, és mire a hölgy rémülten a távirányítójával akarta a hangot erősíteni, addigra az egész sugárzás megszűnt, és a tv képernyőjén csak az a hibaüzenet volt látható, hogy sérült, vagy nem bedugott, kilazult ethernet kábelhiba van!
Persze, mondanom se kell, semmi ilyesmi nem volt, az ethernet kábel a routerben és a felvevős beltériben is sziklaszilárdan csücsült, miért is lazult volna ki, ha nem nyúltak hozzá, és a biztosító műanyag kis pöcök meg amúgy is eleve rögzíti a kábelt.
Na mindegy, az ügyfélszolgálat szokásos semmitmondó hibafeltárási kísérletei -router+beltéri +hálózati kábel ki-be dugás, ki bekapcsolás, újraindítás- semmi eredménnyel nem jártak, a router nem volt képes felcsatlakozni, és aznap este már meg sem javult a cucc. Mivel az ügyfélszolgálat a történtekre nehezen, de hibajegyet vett fel, ezért másnap jött ki a szerelő, aki jó háromnegyed óra alatt rendbe is tette a berendezést. Ebből bő félóra volt a megismételt szoftverfrissítés, és a központtal való telefonon keresztüli egyeztetés, majd az új, szuper családi +HD csomag csatornáinak a behangolása, beállítása. A többi időben az igen korrekt hozzáállású szerelő tájékoztatta a hölgyet, ismerősömet az új telefon és iptv csomagjának díjtételeiről, adminisztrált, és röviden, de igen lényegre törően ismételt oktatást adott az iptv használatából, a lehetséges hibajelenségekről, az ilyenkor szükséges teendőkről, a csomagváltásról.
Egy Upc-től a T-Home-ba átigazolt igen tapasztalt, és korrekt fiatalemberről van szó, én ezúttal is köszönettel tartozom irányába, mert megkímélt egy hosszadalmas javítási és oktatási procedúrától.
A hiba egyébként nem az ügyfélnél volt, mint később kiderült, hanem T-Home-s, és meg nem nevezett belső hiba volt, és ezért, meg az általuk okozott kellemetlenségért még külön udvariasan elnézést is kért a hölgytől a fiatalember, finoman jelezvén azt, hogy nincs minden a helyzet magaslatán a T-Home-nál.
Ezt bizonyítandó, az iptv-re vállalt hűség még a mai napig nincs az ügyfél csomagjához hozzárendelve, és a hűség nélküli ár látható még. A szerelő szerint viszont a váltás és a hűségvállalás miatti alacsonyabb ár a következő számlán már rajta lesz, reméljük.
|
| [válaszok erre: #510] |
[előzmény: (507) moltiboy, 2016-12-19 13:23:42] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 moltiboy

Tagság: 2014-01-01 12:49:28 Tagszám: #129323 Hozzászólások: 89 |
507. Elküldve: 2016-12-19 13:23:42, Telekom IPTV
|
[2571.] |
Én még december 5.-én jeleztem az űgyfélszolgálat felé dijcsomag váltási szándékomat családi+hd csomagról,szuper családi+Hd csomagra. A dijcsomag váltás azóta sem valosult meg. Azota már többször is visszahivtam a 1412-es telefonszámot. .Azt válaszolták hogy "belső rendszer híba miatt nem tud felfrisűlni a dijcsomag szuper családi+ hd-ra, s a hiba kijavitásán dolgoznak az informatikusok." A legutobbi mult hét pénteki telefonálásom alkalmával azt válaszolta az űgyintéző hőlgy hogy még 1 vagy 2 nap és a hiba elhárul.Ma hétfő van, a megrendelt dijcsomag továbbra sem látható! Pedig a családomnak karácsonyi ajándéknak is szántam volna a tv csomag megrendelését! Nem tudom nincs-e erre egy tőrvényben előirt határidő, ameddig a bejelentett hibát orvosolni kell? Lassan már tőbb mint két hete húzodik. Egyre kisebb az esély látok arra hogy karácsonyig elindul a szolgáltatás. Kiváncsi vagyok mikorra lesz belőle valami. Nem tudom más is járt már igy, vagy csak én vagyok ilyen szerencsétlen?
|
| [válaszok erre: #508 #509] |
|
|
Kezdő
|
|
 brunomezenga

Tagság: 2007-04-07 07:29:53 Tagszám: #43675 Hozzászólások: 558 |
506. Elküldve: 2016-12-11 14:25:19, Telekom IPTV
|
[2572.] |
Jó, azért ne harapd le légyszi a fejem!! Csak egy kérdést tettem fel.
|
| |
[előzmény: (504) attila.scourgeofgod, 2016-12-11 09:12:04] |
|
Törzstag
|
|
 mlaszlo

Tagság: 2006-01-04 12:35:45 Tagszám: #25351 Hozzászólások: 15073 |
505. Elküldve: 2016-12-11 09:16:06, Telekom IPTV
|
[2573.] |
Úgy tudom már nem is adnak szolgáltatói DVB-C box-ot, csak régi digitális kábel tv előfizetőknek. Úgy tudom a kódolatlan DVB-C kínálat kiegészítésként maradt meg 26-30 csatornával, hogy plusz vételi helyen is elérhetőek legyenek a főbb csatornák.
|
| |
[előzmény: (504) attila.scourgeofgod, 2016-12-11 09:12:04] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 attila.scourgeofgod

Tagság: 2009-08-19 20:58:00 Tagszám: #77030 Hozzászólások: 14204 |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Adama123

Tagság: 2010-03-03 10:59:48 Tagszám: #82912 Hozzászólások: 329 |
503. Elküldve: 2016-12-11 09:00:01, Telekom IPTV
|
[2575.] |
Mert iptv előfizetésed van, nem DVB-C.
|
| |
[előzmény: (502) brunomezenga, 2016-12-11 00:56:35] |
|
Törzstag
|
|
Telekom IPTV (üzenet: 3076, Sat) |
|
|
SAT.HU Antenna Szakáruház
|