Direct One DTH (műholdas) (üzenet: 131291, Sat) |
|
|
|
 taurus

Tagság: 2003-05-23 16:57:27 Tagszám: #4512 Hozzászólások: 12509 |
94213. Elküldve: 2013-10-22 16:25:24, Direct One DTH (műholdas)
|
[37526.] |
Sajnos igazad van
|
| |
[előzmény: (94211) mcfly82, 2013-10-22 16:11:19] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 miki2002

Tagság: 2008-12-28 02:09:48 Tagszám: #68134 Hozzászólások: 20678 |
94212. Elküldve: 2013-10-22 16:21:06, Direct One DTH (műholdas)
|
[37527.] |
Itt többe kerül! Itt akkor miért nem futja többre?
Mi dolgozunk és fizetünk a német jólétért!
Német tulajdonú gyárakban kétszer-háromszor annyit dolgozunk sokkal kevesebb fizetésért mint németországban.
Üdv: miki2002
|
| [válaszok erre: #94220 #94222] |
[előzmény: (94208) sandorka, 2013-10-22 14:38:26] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 mcfly82

Tagság: 2011-08-28 10:56:29 Tagszám: #94957 Hozzászólások: 759 |
94211. Elküldve: 2013-10-22 16:11:19, Direct One DTH (műholdas)
|
[37528.] |
Hát ezaz. Ez nagyon szomorú - mármint a helyzet, ami nálunk van.
A fizetések töredéke a nyugatiaknak, az árak pedig - a legtöbb termék esetében, pl. benzin, élelmiszer - ugyanolyanok mint ott, vagy még drágábbak.
És persze itt jó a silányabb minőség is. Persze drágábban..
Miért nincs egy szolgáltató, ami ugyanennyiért ugyanezt kínálja, mint pl. amit mazsolla1 vagy kalimera írt? Itt miért nincs igazi (értsd: nem csökkentett) HD csomag, mondjuk 20 csatornával, 1250 forintért?
És most csak a TV-ről beszéltem, a többi dologról, ami sokkal fontosabb, még nem.
Ha nem lennék ennyire hülye magyar, aki ragaszkodik az országához, már rég kint élnék.
Bocsánat, ha nagyon off voltam, de ez kikívánkozott belőlem.
Inverto Black Ultra Single + Optibox DM-3800 @ 90 acél || Orton LSP-02G @ 90 acél || Triax TSI-006 @ piros pont || ZGEMMA H7C || Digikábel
|
| [válaszok erre: #94213 #94214] |
[előzmény: (94210) mazsolla1, 2013-10-22 15:43:46] |
|
Törzstag
|
|
 mazsolla1

Tagság: 2013-04-17 16:54:28 Tagszám: #127712 Hozzászólások: 592 |
94210. Elküldve: 2013-10-22 15:43:46, Direct One DTH (műholdas)
|
[37529.] |
Megnyugtatthatlak, ennek kivételesen semmi köze a Magyar vagy a Német szolgáltatói árakhoz.
Mondok egy példát, ha már ide jutottál.
A Deutsche Bankban három havonta ( ez negyed év ) fizetek 14,99 euro számlaköltséget ( vagy nevezd aminek akarod ). Ennyit és semmi többet.
Ezért havonta annyi utalást indíthatok Bankon belülre és kívülre, amennyit akarok és a Bank és társai ATM - jén annyit és annyiszor vehetek fel pénzt ahányszor akarok ( feltévve ha van mit ). A Kártyás fizetéseim Sem kerülnem egy megveszett centbe sem.
Ez havi kb. 1500 ft - nak felel meg. Semmivel sem több mint MO - on egy havi Banki költség. Vagy tévedek ?
Sorolhatnák még sok és sok hasonlót.
Csupán az a gond, hogy MO - on sok EU - s törvényre ( szabályra ) tojnak. Gondolom ezt sem kell különösebben ecsetelnem.
A Kabel szolgáltatómnál havi 5,90 euróért van kb. 100 csatornám amiböl 16 - 18 HD minöségben. Nem hinném hogy ez egy óriási összeg ( 1800 ft ) [Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2013-10-22 15:54:26]
|
| [válaszok erre: #94211 #94224] |
[előzmény: (94208) sandorka, 2013-10-22 14:38:26] |
|
Törzstag
|
|
 Leíratkozott felhasználó |
94209. Elküldve: 2013-10-22 15:02:50, Direct One DTH (műholdas)
|
[37530.] |
HD+ 15 HD csatorna 50 €/év, azaz kb. 1250 Ft/hó.
Az árakat nem lehet simán összehasonlítani. Ennek a tízszerese is bagatell összeg egy német fizetés részeként.
Nekem pont egy ilyen magyar HD csomag kellene, és fizetném érte a német ár dupláját.
|
| |
[előzmény: (94208) sandorka, 2013-10-22 14:38:26] |
|
|
|
 sandorka

Tagság: 2004-06-05 14:00:41 Tagszám: #10827 Hozzászólások: 781 |
94208. Elküldve: 2013-10-22 14:38:26, Direct One DTH (műholdas)
|
[37531.] |
Majd ha annyiba kerül egy előfizu mint német országban akkor itt is futja minden jóra a szolgáltatóknak.Az igazsághoz ez is hozzátartozik.
üdv.sandorka
DM 7000S DM 8000 HD PVR 55" 4K
|
| [válaszok erre: #94209 #94210 #94212] |
[előzmény: (94201) mazsolla1, 2013-10-22 13:23:22] |
|
Törzstag
|
|
 Barczik L

Tagság: 2009-04-28 12:44:01 Tagszám: #73340 Hozzászólások: 10585 |
94207. Elküldve: 2013-10-22 14:24:39, Direct One DTH (műholdas)
|
[37532.] |
De az sem árt ha sikerül elsőre elmondani az ügyfélszolgáknak a mondani valót.
Úgy gyorsabb!
Amiko Alien 2+ /Spark/ - Toroidal wave frontier D90- 1W>21E<45E 13LNB + 90-es a Digipower forgatón -Direktegy+DIGI kábel.
|
| [válaszok erre: #94219] |
[előzmény: (94206) Leíratkozott felhasználó, 2013-10-22 13:41:48] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Leíratkozott felhasználó |
94206. Elküldve: 2013-10-22 13:41:48, Direct One DTH (műholdas)
|
[37533.] |
"Rémes 0,1%"!Ez jó...!
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2013-10-22 13:55:46]
|
| [válaszok erre: #94207] |
[előzmény: (94205) Leíratkozott felhasználó, 2013-10-22 13:30:29] |
|
|
|
 Leíratkozott felhasználó |
94205. Elküldve: 2013-10-22 13:30:29, Direct One DTH (műholdas)
|
[37534.] |
Ne törődj vele! Mi vagyunk a rémes 0,1%. Mindenhol azt olvasom, hogy 99,9% elégedett ügyfeletek van.
- Akinek nincs HD előfizetése, egyáltalán nem zavarja a minőségromlás.
- 55 centiméteres tévén az SD se foltos.
- Az LCD tévék hangszóróján a hangminőség is mindegy.
- Aki nem is tudja, hogy mi az EPG, nem zavarja, ha egy két adón nincs vagy nem magyar.
Ezek valóban nem szánk íze szerint működnek. Belerúgni viszont nem tudunk, csak elmondjuk mi zavar. Azon kívül, hogy megszüntetjük az előfizetésünket, semmi mást nem tehetünk.
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2013-10-22 13:45:33]
|
| [válaszok erre: #94206] |
[előzmény: (94198) szucsok, 2013-10-22 13:11:52] |
|
|
|
 Leíratkozott felhasználó |
94204. Elküldve: 2013-10-22 13:25:40, Direct One DTH (műholdas)
|
[37535.] |
"Szucsok" így szokta?!"Kukucska,aztán nyúlcipő"???
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2013-10-22 13:47:03]
|
| |
[előzmény: (94202) Patyomkin, 2013-10-22 13:23:27] |
|
|
|
 Leíratkozott felhasználó |
94203. Elküldve: 2013-10-22 13:25:02, Direct One DTH (műholdas)
|
[37536.] |
|
| |
[előzmény: (94201) mazsolla1, 2013-10-22 13:23:22] |
|
|
|
 Patyomkin

Tagság: 2012-06-22 15:00:38 Tagszám: #105867 Hozzászólások: 5357 |
94202. Elküldve: 2013-10-22 13:23:27, Direct One DTH (műholdas)
|
[37537.] |
Nekik dolgozik. Mostanában viszont nagyon kerüli a fórumot, mióta 2-3 apró cseprő hibákkal ostromoljuk a szolgáltatót. Epg, HD csatik felbontásának csökkentése, SD csatik egyre gyengébb minősége.
szucsok: szerintem ha ezt a 3 apró hibát megoldanátok, akkor nem lennének ennyire elégedetlenek az előfizetők. Sajnos nincs pl:próbahónap, amivel bele tudnának tekinteni az előfizetők, aztán ha nem tetszik, akkor nem kell az előfizu.
A direktkártya nagyon jó megoldás, csak sok embernek nem tellik komplett cuccra.
|
| [válaszok erre: #94204] |
[előzmény: (94200) Leíratkozott felhasználó, 2013-10-22 13:14:43] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 mazsolla1

Tagság: 2013-04-17 16:54:28 Tagszám: #127712 Hozzászólások: 592 |
94201. Elküldve: 2013-10-22 13:23:22, Direct One DTH (műholdas)
|
[37538.] |
Remélhetöleg egyszer MO is eljut odáig, ahová a nyugat ( legalább is Németország ) eljutott, hogy nem zsebelhetnek többé a várakozó listás idöért.
Németben Junius 01. - töl már nem lehet felszámolni költséget azért mert egy cég vagy szolgáltató telefonos várakozó listáján vagy és halgatod azt is amire nem vagy kíváncsi.
Bár ennek ellenére, még mindig akadnak " fekete bárányok ". Akik a büntetések hatására lassan elkopnak majd.
|
| [válaszok erre: #94203 #94208] |
[előzmény: (94197) Leíratkozott felhasználó, 2013-10-22 13:11:15] |
|
Törzstag
|
|
 Leíratkozott felhasználó |
94200. Elküldve: 2013-10-22 13:14:43, Direct One DTH (műholdas)
|
[37539.] |
Szia!Te "UPC-fan" vagy,vagy nekik dolgozol,vagy mindkettő???!!!
Életem egyik legrosszabb döntése volt,hogy "visszajöttem" a UPC-hez!Véleményem szerint,téves volt az a "belső info"(UPC-s),hogy megegyeznek a Digi-vel,és bekerülhet a DigiSport1-2!?
|
| [válaszok erre: #94202] |
[előzmény: (94198) szucsok, 2013-10-22 13:11:52] |
|
|
|
 sat_2joco

Tagság: 2010-03-10 15:05:02 Tagszám: #83117 Hozzászólások: 1213 |
94199. Elküldve: 2013-10-22 13:13:57, Direct One DTH (műholdas)
|
[37540.] |
Szia!
Szerintem a SL kenterbe veri az összes magyar szolgáltatót, de azért csodát ne várj tőle. Ő is egy piacról élő szolgáltató.
A képminőség, HD tartalom, megbízhatóság, számlázás, stb. kiváló. A HD minőség az nem UPCHD. Egyre több és így most már jónéhány (sok) programon az EPG is magyar. Ez se UPCD.
Ami legjobban hiányzik, az a magyar léleknek oly kedves híg lötty műsorok (pl. RTL Klub és társai).
Olyan egyszer fordult elő, azt hiszem 4 éve, hogy a befizetett szolgáltatást nem aktiválták. Egy telefon és 2 órán belül működött.
joci
1,0W, 0,8W, 9E, 13E, 16E, 19E, 23,5E, 28,2E, 28,5E
|
| |
[előzmény: (94196) [Bukta], 2013-10-22 12:32:54] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 szucsok

Tagság: 2007-09-27 14:11:45 Tagszám: #49698 Hozzászólások: 2909 |
94198. Elküldve: 2013-10-22 13:11:52, Direct One DTH (műholdas)
|
[37541.] |
Hát látom, itt sok minden nem változik. Az örök elégedetlenek klubja. Semmi sem jó minden xar ,keressünk valamit amit a nem szánk íze szerint van és kapaszkodjunk bele majd rúgjunk bele valahogy, tipikus magyar hozzáállás.
Még az a jó , hogy egy kezemen meg tudom számolni , hogy hány ember van ezzel így itt . És ez megnyugtat
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2013-10-22 13:17:37]
|
| [válaszok erre: #94200 #94205 #94225 #94249] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Leíratkozott felhasználó |
94197. Elküldve: 2013-10-22 13:11:15, Direct One DTH (műholdas)
|
[37542.] |
Sziasztok!Ezek szerint csak nekem van olyan szerencsém,hogy mindig "amatőrökbe" botlom.
Pl. 10 évvel ezelőtt(igaz,hogy akkor nem volt konkurens DTH szolgáltató),nagyon profi volt a UPC Direct ügyfélszolgálata,udvariasak,segítőkészek,gyorsak voltak,sőt technikailag is képzett ügyintézőkkel beszéltem...,nem úgy mint most...,véleményem szerint...!
A várakozási idő tényleg elég hosszú,sok a "sablonszöveg",és ezt nem lehet "átlépni",csak néhány perc elteltével,esetleg...!
Mondtam nekik,hogy legyen ingyenesen hívható számuk,úgy is elég nagy üzlet ez,amit csinálnak...,nem igazán szoktak rá reagálni semmit...!
Azt is megkérdeztem,hogy mit szólnának,ha a telefonköltséget levonnám a előfizetési díjból,és annyival kevesebbet fizetnék...,erre se nagyon reagáltak...!!!
Botrányos,hogy egy kártyaaktiválásra rámegy 10-15 perc is,esetlegesen...!!!
Üdvözlettel:Gili
|
| [válaszok erre: #94201] |
[előzmény: (94193) Patyomkin, 2013-10-22 07:27:37] |
|
|
|
 [Bukta]

Tagság: 2003-09-07 21:14:26 Tagszám: #6486 Hozzászólások: 2746 |
94196. Elküldve: 2013-10-22 12:32:54, Direct One DTH (műholdas)
|
[37543.] |
Lesz ez még másképp, jön a skylink a piacra.
Mifelénk a hírhedt fibernet után az invitel (szar helyett fos) vette át a kábeltévét. Volt mézesmaddzag az elején, sokan bedőltek újra...
Aztán amikor kimaradozott a net bementek a népek reklamálni a helyi ügyfélszolgálatra ahol ÜVÖLTÖZVE elküldték az ügyfeleket, hogy oda ne járkáljanak, mert csak értékesítéssel foglalkoznak és hibaügyintézésre ott a telefon...na most ez úgy elkaszálta a céget, hogy mindenkit telefonon zaklatnak a hosszabbítás miatt és már házalnak az üzletkötőik. LOL
Lehet nem tanulni a hibákból és a végletekig hülyének nézni az ügyfeleket de ennek kemény ára van.
|
| [válaszok erre: #94199 #94234] |
[előzmény: (94194) Amd, 2013-10-22 09:01:07] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Leíratkozott felhasználó |
94195. Elküldve: 2013-10-22 09:13:17, Direct One DTH (műholdas)
|
[37544.] |
Tegnapi kalandom a csúcs ügyfélszolgálattal:
(Fizetési gyakoriságot akartam váltani fél évről egy hónapra. A HD változások után fél évet már nem vállalok előre.)
Az ügyfélbarát rendszer pontosan két percig tartott fel a 90%-ban öndicsérő (egyszerűen tökéletes a UPC Direct szerintük) szövegével.
A megfelelő menüpontok kiválasztása után meglepetésemre rögtön ügyintézőhöz kerültem.
Udvarias és kedves volt, de természetesen azonnal talált okot arra, hogy miért nem lehet elintézni a kérésemet.
„Csak a számlakiállítást megelőző 30 napban lehet módosítani fizetési gyakoriságot.”
Pont azért akartam hamarabb módosítani, hogy ne csússzanak ki a határidőből.
Lényeg, most nem lehet beírni a változást a számítógépes rendszerbe, csak pár hét múlva.
|
|
|
|
|
 Amd

Tagság: 2002-11-23 00:00:00 Tagszám: #462 Hozzászólások: 759 |
94194. Elküldve: 2013-10-22 09:01:07, Direct One DTH (műholdas)
|
[37545.] |
A direct nem az ügyfélszolgálatnak köszönheti sokak hűségét (többek között az enyémet), hanem annak, hogy az összes versenytársa még náluk is töketlenebb. Konkrétan nincs olyan ahova a saját beltérimmel át tudok menni (hellot és barátait nem tekintem alternatívának).
A legjobb példa a HD megtiprása, megtették, a képünkbe röhögtek gyakorlatilag és mit lehet tenni? Semmit, mert nincs hova menni. Következtetés: elégedett vagyok és a különbséget ugye nem is veszem észre. Kicsit bicskanyitogató ezt még olvasgatni is..
|
| [válaszok erre: #94196] |
|
|
Törzstag
|
|
 Patyomkin

Tagság: 2012-06-22 15:00:38 Tagszám: #105867 Hozzászólások: 5357 |
94193. Elküldve: 2013-10-22 07:27:37, Direct One DTH (műholdas)
|
[37546.] |
Ez szerintem is így van. Nagyon sokszor hívtam már őket és mindíg segítőkészek voltak. Én még nem fogtam ki nagyon "amatőrt".
Viszont lehetne egy közvetlen elérést biztosítani a kártyafrissítésekre. Sajnos több percbe is beletelllik, amíg eljutunk odáig, hogy személyesen az ügyfélszolga frissítsen. Szerintem ezt nélkülük is meglehetne oldani. Kapásból az első menüpontból a kártyaszám beütögetésével. Ma már ez nem lehet akkora probléma.
|
| [válaszok erre: #94197] |
[előzmény: (94192) Amatőr61, 2013-10-22 00:51:12] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7946 |
94192. Elküldve: 2013-10-22 00:51:12, Direct One DTH (műholdas)
|
[37547.] |
Jó pár dologért érheti jogos kritika a UPC-t, de a telefonos ügyfélszolgálata - a hibáival együtt is - viszonylag jónak mondható.
|
| [válaszok erre: #94193] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Leíratkozott felhasználó |
94191. Elküldve: 2013-10-21 22:13:52, Direct One DTH (műholdas)
|
[37548.] |
Sziasztok!Én végtelenül udvariasan,de nagyon határozottan kiosztom a UPC Direct CC-nek a munkatársait,persze,ha okot adnak rá,csak az a baj,hogy ez majdnem minden esetben meg is valósul!Véleményem szerint,nagyon "amatőr banda"!
Úgy gondolom,hogy a Direct "másodlagos",a kábeleseknél lehet a nagy profit,de erről már korábban is írtam...!
Ez UPC már nem az a UPC,ami pl. 10 évvel ezelőtt volt...!
A világon nincs egy normális szolgáltató("bármilyen szolgáltatást végző cég"),mivel mindenütt emberek dolgoznak,és tévednek...!
Üdv.:Gili
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2013-10-21 22:19:08]
|
| |
[előzmény: (94188) yaksi, 2013-10-21 21:54:54] |
|
|
|
 Gilberto

Tagság: 2008-01-21 11:54:27 Tagszám: #54662 Hozzászólások: 2000 |
94190. Elküldve: 2013-10-21 22:13:21, Direct One DTH (műholdas)
|
[37549.] |
Meg ezzel nem is volna baj, hogy idökorlatos, de az amikor teszem azt egy hosszabb nyaralasrol jövök haza, es nem megy a tv, akkor egy nagyobb procedura elerni, hogy ujra menjen. Volt, hogy csak masnapra tudtak javitani, mert nem volt, aki kartyat frissitsen. Meg ilyen aprosagok.
|
| |
[előzmény: (94189) Atilu, 2013-10-21 22:11:12] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Atilu

Tagság: 2006-12-08 18:52:09 Tagszám: #38313 Hozzászólások: 5619 |
94189. Elküldve: 2013-10-21 22:11:12, Direct One DTH (műholdas)
|
[37550.] |
Ha a digi vagy barmelyik mas szolgaltato sajat maganak keszitett egy ilen felmerest akkor az eredmeny ugyan ez lenne.
A poen az, hogy letezik erre egy fuggetlen szervezet aki szokta is ezt merni, naluk valahogy nem olvastam ezt. Eleve egy nonstop mukodo szolgaltato eseteben, hogy lehet az, hogy az ugyfelszolgalat ido korlatos.
|
| [válaszok erre: #94190] |
[előzmény: (94188) yaksi, 2013-10-21 21:54:54] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Direct One DTH (műholdas) (üzenet: 131291, Sat) |
|
|
SAT.HU Antenna Szakáruház
|